Streamline's V40 is 528i geworden!
- Nico e39
- Berichten: 25
- Lid geworden op: 07 nov 2022, 09:22
- Auto: M3 G80
Re: Streamline's V40 is 528i geworden!
Blijft een sjieke verschijning zo'n F10
- Dimitri
- Berichten: 589
- Lid geworden op: 23 apr 2021, 15:00
- Auto: BMW 130i, BMW 130i, BMW Z3 QP
Re: Streamline's V40 is 528i geworden!
Heerlijke auto, gewoon nog als nieuw!
Geen E63 630i overwogen? Klinkt saai maar die auto weegt verrassend weinig dus schijnt alsnog prima vlot te zijn.
Geen E63 630i overwogen? Klinkt saai maar die auto weegt verrassend weinig dus schijnt alsnog prima vlot te zijn.
-
- Berichten: 233
- Lid geworden op: 26 apr 2013, 17:36
Re: Streamline's V40 is 528i geworden!
Het rijd en ruikt ook als nieuw.
En hij staat bij mij ook binnen, dus dan kan ik het ook zo houden.
Wel met een schuin oog naar gekeken, maar dan had ik toch liever een 50i.
Zo'n auto is toch al fout, niet praktisch dus dan moet het wel een V8 zijn.
En hij staat bij mij ook binnen, dus dan kan ik het ook zo houden.
Wel met een schuin oog naar gekeken, maar dan had ik toch liever een 50i.
Zo'n auto is toch al fout, niet praktisch dus dan moet het wel een V8 zijn.
- Niels
- Berichten: 22256
- Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
- Auto: Prius+
- Locatie: Grunn...
Re: Streamline's V40 is 528i geworden!
Prachtig!
- Arthur
- Berichten: 39706
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
- Auto: Nr.50
- Locatie: Boven Barcelona
Re: Streamline's V40 is 528i geworden!
Mooi ding!
Toch vinden velen hier 1x in de 2 jaar een beurtje maar niks Ondanks, of mss wel juist vanwege, de weinige km’s.
Toch vinden velen hier 1x in de 2 jaar een beurtje maar niks Ondanks, of mss wel juist vanwege, de weinige km’s.
-
- Berichten: 233
- Lid geworden op: 26 apr 2013, 17:36
Re: Streamline's V40 is 528i geworden!
Mee eens, ik doe het zelf ook liever elk jaar.
Aan de andere kant, als een auto binnen staat en niet voor allerlei korte stukjes wordt gebruikt.
Feit is wel dat de olie er nooit langer dan 7500km ingezeten heeft, en tussen de laatste 2 beurten mar 1200km.....
Aan de andere kant, als een auto binnen staat en niet voor allerlei korte stukjes wordt gebruikt.
Feit is wel dat de olie er nooit langer dan 7500km ingezeten heeft, en tussen de laatste 2 beurten mar 1200km.....
- Martijn_bmw
- Berichten: 26691
- Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
- Locatie: Provincie Utrecht
Re: Streamline's V40 is 528i geworden!
Nou met zo weinig km is elk jaar beurtje wel heel erg veel. Prima om het jaar zeker icm alleen lange stukken.
Mooie vondst met zo weinig kilometers veel plezier met de auto
Mooie vondst met zo weinig kilometers veel plezier met de auto
-
- Berichten: 39197
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29
Re: Streamline's V40 is 528i geworden!
Fraaie uitvoering zeg, de kleursamenstelling is top, stuurtje, pookje, lendensteun, comfortstoelen.
Eeuwige discuss he, liever 30.000km in 1 jaar en dan beurtje of liever 15.000km in 2 jaar en dan beurtje....
Eeuwige discuss he, liever 30.000km in 1 jaar en dan beurtje of liever 15.000km in 2 jaar en dan beurtje....
- Arthur
- Berichten: 39706
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
- Auto: Nr.50
- Locatie: Boven Barcelona
Re: Streamline's V40 is 528i geworden!
Ja joh, dik voor mekaar toch? Was met een kwinkslag. Ik zou er zelf iig niet om malen.Streamline schreef: ↑13 nov 2022, 15:12 Mee eens, ik doe het zelf ook liever elk jaar.
Aan de andere kant, als een auto binnen staat en niet voor allerlei korte stukjes wordt gebruikt.
Feit is wel dat de olie er nooit langer dan 7500km ingezeten heeft, en tussen de laatste 2 beurten mar 1200km.....
-
- Berichten: 233
- Lid geworden op: 26 apr 2013, 17:36
Re: Streamline's V40 is 528i geworden!
O jazeker, als je op beurtjes gaat schiften dan kun je 9 van de 10 auto's wel laten staan Toen ik hem kocht was er een jaar ervoor een beurt gedaan, daarna 170km gereden... Daar ga je natuurlijk niets aan doen.
Er is in ieder geval wel netjes elke 2 jaar remvloeistof gedaan, dat vind ik wel belangrijk.
Er is in ieder geval wel netjes elke 2 jaar remvloeistof gedaan, dat vind ik wel belangrijk.
- Eeuwe
- Berichten: 4523
- Lid geworden op: 07 feb 2018, 13:42
- Auto: Paar Fransozen en paar BMW's
- Locatie: Groningen stad
Re: Streamline's 325i sedan, V40 naar 528i F10
Levensgevaarlijk skeef met die hap!Streamline schreef: ↑13 nov 2022, 13:11 de Bridgestone Runflats waren nog eerste montage en vanwege de leeftijd kneiterhard en levensgevaarlijk als het een beetje nat werd.
Maar zonder gekheid. Mooie auto geworden! Bijzondere kilometerstand ook, vind ze maar eens..
-
- Berichten: 4296
- Lid geworden op: 09 nov 2017, 12:34
- Auto: Dikke Bmw
- Locatie: München
Re: Streamline's V40 is 528i geworden!
Prachtige kleurstelling. En als ik de 3.5 n55? Verhalen omtrent oliedruk lees de 528 misschien een veiligere keuze.
- Godspeed
- Berichten: 2023
- Lid geworden op: 25 sep 2010, 19:09
- Auto: Ford Fiesta ST 2014
Re: Streamline's V40 is 528i geworden!
Knap interieur zeg! Proficiat.
-
- Berichten: 233
- Lid geworden op: 26 apr 2013, 17:36
Re: Streamline's V40 is 528i geworden!
Een N55 heeft ook een lijstje mogelijke issues, maar dat heeft deze N20 ook.
Kapot gaan kan het allebei
Denk dat de 28i voor deze auto wel een goede match is, als je wil is ie nog rap ook en het verbruik blijft rond de 1 op 11,5/1 op 12 hangen.
Kapot gaan kan het allebei
Denk dat de 28i voor deze auto wel een goede match is, als je wil is ie nog rap ook en het verbruik blijft rond de 1 op 11,5/1 op 12 hangen.
-
- Berichten: 2712
- Lid geworden op: 26 sep 2014, 15:47
- Locatie: BMW E91 330d
Re: Streamline's V40 is 528i geworden!
mooie verschijning
-
- Berichten: 233
- Lid geworden op: 26 apr 2013, 17:36
Re: Streamline's V40 is 528i geworden!
Klein schopje...
Auto alweer bijna een jaar in mijn bezit, en toch alweer een dikke 12.000km met de auto gereden.
Daar deed de vorige eigenaar zeker 5 à 6 jaar over toen hij er nog mee reed.
De auto vooral gebruikt waar ik hem voor heb, plezierritjes en afgelopen zomer 2 weken naar Italië. Daar merk je toch wel dat een auto als dit daar echt voor gemaakt is: op snelheid kilometers vreten. Zeker op een feestdag waardoor er in Duitsland, Oostenrijk en Italië geen vrachtverkeer was zorgde ervoor we we met 11 uur aan het zuidelijke puntje van het Gardameer stonden.
Ligt als een blok op de weg tussen de 180 en de 200 en qua verbruik (niet relevant) toch nog een 1 op 11 gemiddeld.
Maar na een jaar bezit kwam de APK en het beurtje weer in zicht. In zijn hele bestaan heeft de auto nooit meer gehad dan elke 2 jaar een olieservice met remvloeistof en 2 keer een interieurfilter. Opzich natuurlijk ook genoeg met die beperkte kilometers zou je zeggen.
Maar de auto is nu 10 jaar oud en besloten om nu alles mee te pakken, alles weer fris. Dan kom je op het punt waar dat moet gebeuren.
Tot nu toe was de auto dealer onderhouden, er zijn eeuwige discussies of dat nu wel of niet wat toevoegt maar op het moment dat de auto te koop komt staat dat natuurlijk wel interessant. Bij voorgaande auto's deed ik het zelf maar vanwege het wegvallen van de werkplaats waar ik toen de beschikking over had ging dat lastig. Dus e.e.a. rondgebeld naar o.a. Ekris en Van Poelgeest en de specialist waar ik al langer kom.
Die laatste levert goed werk maar lag met zijn prijs niet ver bij Poelgeest vandaan, dan kies ik liever voor de dealer om het verhaal van de auto compleet te houden. Geld kosten doet het even goed wel
Dus de auto daarheen gebracht en met steekproef en al gekeurd en complimenten over de staat van de auto. Zo kwamen ze de F10 niet meer tegen. Voorzien van nieuwe filters, olie en bougies loopt de auto toch nog weer iets soepeler dan voorheen.
Auto alweer bijna een jaar in mijn bezit, en toch alweer een dikke 12.000km met de auto gereden.
Daar deed de vorige eigenaar zeker 5 à 6 jaar over toen hij er nog mee reed.
De auto vooral gebruikt waar ik hem voor heb, plezierritjes en afgelopen zomer 2 weken naar Italië. Daar merk je toch wel dat een auto als dit daar echt voor gemaakt is: op snelheid kilometers vreten. Zeker op een feestdag waardoor er in Duitsland, Oostenrijk en Italië geen vrachtverkeer was zorgde ervoor we we met 11 uur aan het zuidelijke puntje van het Gardameer stonden.
Ligt als een blok op de weg tussen de 180 en de 200 en qua verbruik (niet relevant) toch nog een 1 op 11 gemiddeld.
Maar na een jaar bezit kwam de APK en het beurtje weer in zicht. In zijn hele bestaan heeft de auto nooit meer gehad dan elke 2 jaar een olieservice met remvloeistof en 2 keer een interieurfilter. Opzich natuurlijk ook genoeg met die beperkte kilometers zou je zeggen.
Maar de auto is nu 10 jaar oud en besloten om nu alles mee te pakken, alles weer fris. Dan kom je op het punt waar dat moet gebeuren.
Tot nu toe was de auto dealer onderhouden, er zijn eeuwige discussies of dat nu wel of niet wat toevoegt maar op het moment dat de auto te koop komt staat dat natuurlijk wel interessant. Bij voorgaande auto's deed ik het zelf maar vanwege het wegvallen van de werkplaats waar ik toen de beschikking over had ging dat lastig. Dus e.e.a. rondgebeld naar o.a. Ekris en Van Poelgeest en de specialist waar ik al langer kom.
Die laatste levert goed werk maar lag met zijn prijs niet ver bij Poelgeest vandaan, dan kies ik liever voor de dealer om het verhaal van de auto compleet te houden. Geld kosten doet het even goed wel
Dus de auto daarheen gebracht en met steekproef en al gekeurd en complimenten over de staat van de auto. Zo kwamen ze de F10 niet meer tegen. Voorzien van nieuwe filters, olie en bougies loopt de auto toch nog weer iets soepeler dan voorheen.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Google [Bot], Tom V en 41 gasten