Die nieuwe manier van ‘patsen’ met je maandbedrag heb ik ook al vaker gehoordRobin schreef: ↑05 okt 2022, 06:51Dit dus. Ouwe kennis van me die altijd 530d /535d/X5 etc reed kom ik na '3 jaar' ivm Corona een maandje geleden weer tegen.Arthur schreef: ↑05 okt 2022, 02:11 Mensen met een lease-EV waarvan de kosten door het bedrijf betaald worden moeten ook even opletten? Ik weet niet hoe dat werkt, als je je EV aan je laadpaal gooit, maar ik neem aan dat die paal niet weet wat zakelijk is en wat prive? Met tanken was dat makkelijk maar nu moet je oppassen dat die EV niet je KWh tot het plafond wegsnoept. Of kun je die KWh declareren tegen je contractprijs, als die hoger is dan het plafond?
Wat hij nu rijdt:Tesla Model 3 Performance (met 'n big smile). Even praten.
Komt hij zaterdag bij mij in de winkel, hebben we 't over de 'gasprijzen' en dergelijke. Drama. Hij(ik denk zeker goed verdienend free lance tech/weg waterbouw engineer in die richting ) is omdat hij twee maal daags de Tesla thuis laadt, 22k euros per jaar kwijt aan nutsvoorzieningen.....
Boven 't plafond en onder een ander subsidieverhaal: Tussen wal en 't schip.
Hij lachte wat als een boer met kiespijn , ik keek al naar z'n Rolex 16610.
Uiteindelijk maakt het voor hem niet uit of hij het in benzine of diesel stopt, of aan elektra betaalt toch? Zelf was ik geen EV gaan rijden als je 2x per dag moet laden (en dus blijkbaar 700km per dag rijdt).