Autodoc korting

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ferdi
Berichten: 3035
Lid geworden op: 21 apr 2009, 15:00
Auto: Pajero 3.2 Di-D
Locatie: Drenthe

Re: Autodoc korting

Bericht door Ferdi » 08 sep 2022, 08:50

Gisteren via Departo.de besteld.
Uiteindelijk zelf nog wat onderdelen via een andere winkel aangevinkt, volgens de site was alles al optimaal maar kon zo nog wel 15 euro verzendkosten besparen.
Ondertussen al de track en trace ontvangen, dus zal er ergens het weekend wel zijn gok ik.
Scheelde mij een tientje of 4 op bijvoorbeeld via Winparts bestellen.

Gebruikersavatar
Ferdi
Berichten: 3035
Lid geworden op: 21 apr 2009, 15:00
Auto: Pajero 3.2 Di-D
Locatie: Drenthe

Re: Autodoc korting

Bericht door Ferdi » 11 sep 2022, 09:35

Gisteren zou bovenstaande bestelling bezorgd worden.
Ware het niet dat de DHL bezorger beter eens langs de opticien kan gaan....nooit gestopt en las later in de track en trace dat we verhuisd zouden zijn :bag:
Huis van de buren 30 meter verderop staat een verkocht bord in de tuin, als dat al de criteria is om nergens te hoeven stoppen wordt het nog wat.

Pakket is nu retour afzender gegaan, dus ik ben benieuwd hoe die het op gaan pakken.
Zowel de leverende winkel als Departo gemaild. DHL zelf was onbereikbaar gisteren.

Gebruikersavatar
Corsa_GSi
Berichten: 63
Lid geworden op: 29 aug 2010, 15:14
Locatie: Regio 010
Contacteer:

Re: Autodoc korting

Bericht door Corsa_GSi » 23 sep 2022, 10:49

Het wordt steeds gekker met die bezorgdiensten en webshops.

Laatst 4 banden besteld op Autodoc, worden er eerst 2 geleverd en dan na 1 week wachten weer 1 en eind van de week weer 1..... :?

Tom
Berichten: 21697
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35

Re: Autodoc korting

Bericht door Tom » 23 sep 2022, 11:00

Zal wel iemand van Ferrari's F1 team werken.

EG
Berichten: 1256
Lid geworden op: 12 jul 2007, 13:29

Re: Autodoc korting

Bericht door EG » 30 sep 2022, 12:56

Ferdi schreef: 11 sep 2022, 09:35 Gisteren zou bovenstaande bestelling bezorgd worden.
Ware het niet dat de DHL bezorger beter eens langs de opticien kan gaan....nooit gestopt en las later in de track en trace dat we verhuisd zouden zijn :bag:
Huis van de buren 30 meter verderop staat een verkocht bord in de tuin, als dat al de criteria is om nergens te hoeven stoppen wordt het nog wat.

Pakket is nu retour afzender gegaan, dus ik ben benieuwd hoe die het op gaan pakken.
Zowel de leverende winkel als Departo gemaild. DHL zelf was onbereikbaar gisteren.
Ik weet niet of de webshop die optie heeft, en ik weet dat dit wijsheid achteraf is, maar eigenlijk laat ik altijd mijn producten bij een pickup point afzetten door zulke slechte ervaringen met bezorging aan de deur.

Pick up point is heerlijk, pak eentje die tot in de avond open is (bijv. vaak Albert Heijn bij ons: is tot 22:00 open ook op zondag) loop ik fluitend de winkel binnen, ID laten zien, pak mijn product en weg ben ik. Nooit slechte ervaringen mee gehad.

Nogmaals: i know: wijsheid achteraf en die optie moet er maar net zijn, zelfs Bol.com heeft die optie niet altijd als je bij een externe leverancier besteld. Ow ja: uiteraard moet je maar net geluk hebben dat er een pick up point in de buurt is. Bij mij heb ik voor alle grote bezorgdiensten wel iets in de buurt.

Gebruikersavatar
Ferdi
Berichten: 3035
Lid geworden op: 21 apr 2009, 15:00
Auto: Pajero 3.2 Di-D
Locatie: Drenthe

Re: Autodoc korting

Bericht door Ferdi » 30 sep 2022, 13:16

Als ik het goed heb onthouden zat deze optie er helaas niet tussen.
Bij poging 2 kwam het wel netjes aan en heb ik de eerste order volledig terug betaald gekregen inclusief de verzendkosten. Was alleen jammer van de extra wachttijd.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 131 gasten