Bericht
door RS-Ron » 26 aug 2022, 14:09
In januari dit jaar gaf de Faber gaskachel de geest. Hebben we 17 jaar veel gebruikt vanaf oktober tot april. Was ook te merken in het gasverbruik. Moest een alternatief komen en tijdens de zoektocht naar een alternatief werd het gas wat duur. Uiteindelijk gekozen voor een pelletkachel. Houtkachel was eerst het plan, maar, aangezien we samen zijn en geen kids op de kamers hebben zitten, hij gaat eigenlijk als hoofdverwarming dienen en het leek me wel handig dat ik dat ding maar één keer per dag hoef te vullen. Kan hem met de app vanuit bed aanzetten en ding houdt automatisch heel de benedenverdieping op de door mijn vrouw gewenste temp = 22 graden. In de badkamer een spiegel waarin ze een IR paneel hebben verstopt, Geen idee hoeveel het precies gaat schelen en hoever ik met 1000kg kom met de pelletkachel, Als ze hem verbieden kunnen ze het lazerus krijgen, ik stook gewoon door met gordijnen dicht en deurbel uit. Hebben er eentje gevonden met een enorme glasruit, geeft, vinden wij dan, ook een beetje sfeer.
Gr Ron