F1 Seizoen 2022 - Kalender & teams in de OP.
-
- Auto: Alpina B3s cabrio 2011
Re: F1 Seizoen 2022 - Kalender & teams in de OP.
Toen Max net kwam kijken bij de F1, noemde Ham hem ook 'that guy'. Nooit bij zijn voornaam, ook een vorm van leeftijdsdiscriminatie. Niks menselijks is Hammie vreemd.
- Knot
Denk dat ie zondag niet buitenom iets gaat proberen onze hamiltoN
- Enrico
-
Vanaf Silverstone zijn de sierraden verboden. Ben benieuwd.
- JP
Loslopende honden mogen nog wel ?
-
Uitstekende fp3 voor Max, maar Mercedes is er nu wel bij om het Ferrari lastig te maken.
-
Max mag wel oppassen, in FP2 stuiterden de Ferrari en Mercerdes zodanig, dat ze in de snelle bochten gewoon sterk naar buiten liepen.
FP3 niet gezien, maar dit kan wel eens een makkelijke worden voor RB.
FP3 niet gezien, maar dit kan wel eens een makkelijke worden voor RB.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
'20 best drivers in the world' hoor ik net in het Engels commentaar.....waar dan?:-)
There are a pair good over the horse carried:)
There are a pair good over the horse carried:)
- Knot
Redbull met 360 nog een seconde sneller dan een Mercedes 
- EvdP
- Auto: Volg de Skoda rijder
Spannend tot de laatste seconde
- EvdP
En nu op bijna 2 seconden
- Knot
Prima startopstelling zo, gun het Sainz
-
Sainz P1... mooi voor hem!
Hoest met Lewis? P5? Sponsored by:

Hoest met Lewis? P5? Sponsored by:

- tomgtr
Ik ben zeker geen HAM basher maar wat een verademing is het om deze top 3 aan het woord te hebben ipv dat nette gelul van HAM. LEC : I didn’t deserve pole. Prima.
-
P5 en Russel P8, prima gedaan dus.
Gaaf voor Sainz hoop dat hij morgen wint, maar geloof dat niet direct.
Gaaf voor Sainz hoop dat hij morgen wint, maar geloof dat niet direct.
-
OnlineWJ
George z'n interview; "I don't see any reason why we can't get past Lando and Alonso pretty quickly"
Ben heel benieuwd of dat zo makkelijk gaat als die denkt.
Ben heel benieuwd of dat zo makkelijk gaat als die denkt.

-
Tikkie op het #rechterachterwiel.WJ schreef: 02 jul 2022, 22:33 George z'n interview; "I don't see any reason why we can't get past Lando and Alonso pretty quickly"
Ben heel benieuwd of dat zo makkelijk gaat als die denkt.![]()
- EvdP
Alonso laat zich inderdaad erg makkelijk passeren...
- MParallel
- Auto: BMW
Leuke quali. Op naar morgen.
- JP
Max tussen die rooie rakkers…..hopelijk is hij er snel voorbij voordat die cavallino’s uit elkaar vallen….
-
Ook wel weer tekenend. Max doet het schijnbaar 'niets' , dat uitgejouwd worden door Lewis' 'ball lickers' wat ik ergens las:)
https://gp33.nl/video-interview-met-max ... 3pOzlZlgO4
Maar krijgt Lewis straks op Zandvoort dit soort taferelen, staan de tabloids en dergelijke weer vol met 'racism' achtige termen....
In m'n FB feed komen heel veel Lewis fan pages voorbij. De butthurt is ongelovelijk. Vaak ook échte Afrikanen(aan hun profiel te zien) die hun 'strijder' Lewis ophemelen alsof hij Nelson Mandela , Anne Frank EN Jeane D'Arc in één persoon is. Terwijl het gewoon een zéér opportunistisch coureur met een kleurtje is in een topteam en wingman voor 7 seizoenen aan zijn zijde.
Blij dat Lewis' tijd bijna voorbij is in F1. Ik erger me mateloos aan zijn verongelijkte geneuzel. Alsof hij sinds 2007 gemarteld is door Max en Nelson en alle andere teams. Vreselijke persoon is het geworden imho. Ten tijde van Nico vs Lewis koos ik altijd Lewis, Alonso vs Lewis toendertijd idem. Ik heb 't mis gehad.
Maar krijgt Lewis straks op Zandvoort dit soort taferelen, staan de tabloids en dergelijke weer vol met 'racism' achtige termen....
In m'n FB feed komen heel veel Lewis fan pages voorbij. De butthurt is ongelovelijk. Vaak ook échte Afrikanen(aan hun profiel te zien) die hun 'strijder' Lewis ophemelen alsof hij Nelson Mandela , Anne Frank EN Jeane D'Arc in één persoon is. Terwijl het gewoon een zéér opportunistisch coureur met een kleurtje is in een topteam en wingman voor 7 seizoenen aan zijn zijde.
Blij dat Lewis' tijd bijna voorbij is in F1. Ik erger me mateloos aan zijn verongelijkte geneuzel. Alsof hij sinds 2007 gemarteld is door Max en Nelson en alle andere teams. Vreselijke persoon is het geworden imho. Ten tijde van Nico vs Lewis koos ik altijd Lewis, Alonso vs Lewis toendertijd idem. Ik heb 't mis gehad.

-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Dit ja.Robin schreef: 03 jul 2022, 09:21 Ook wel weer tekenend. Max doet het schijnbaar 'niets' , dat uitgejouwd worden door Lewis' 'ball lickers' wat ik ergens las:)
Blij dat Lewis' tijd bijna voorbij is in F1. Ik erger me mateloos aan zijn verongelijkte geneuzel. Alsof hij sinds 2007 gemarteld is door Max en Nelson en alle andere teams. Vreselijke persoon is het geworden imho. Ten tijde van Nico vs Lewis koos ik altijd Lewis, Alonso vs Lewis toendertijd idem. Ik heb 't mis gehad.![]()
Racisme geneuzel steeds...
Lewis is zelf wel het ultieme voorbeeld. Hij heeft als 'gekleurde jongen' wel degelijk de kans gekregen bij McLaren, is inmiddels 7-voudig WK en heeft honderden miljoenen bij elkaar gereden. Vanwege zijn talent is hij zo ver gekomen, die huidskleur heeft hem dus duidelijk niet dwars gezeten.
Sowieso begrijp ik dat racisme-geleuter niet goed. Natuurlijk, we hebben tijden gekend dat zwarte mensen achterin de bus moesten zitten. Dat is racisme, dat is fout maar die tijd is geweest. Wat is er nou zo erg aan iemand 'hey zwarte' noemen? Dat is gewoon een uiterlijk kenmerk, net zozeer als iemand 'dikke' noemen (of bij mij vroeger op school 'dunne'), of rooie richting iemand met rood haar. Als je er zelf van overtuigd bent dat elk mens gelijk is, dan hoef je je per definitie toch weinig aan te trekken als iemand je 'zwarte' of 'neger' noemt? Dat zegt dan meer over hen dan over jou en dat maakt het per definitie dan niet jouw probleem.
Als je ergens goed in bent in deze wereld, dan kom je vanzelf bovendrijven. Bijna al die NBA basketbalmiljonairs zijn ook donker, net zozeer dat alle goede marathonlopers uit Ethiopië en omstreken komen. Is dat dan omgekeerd racisme, dat blanke (of is het tegenwoordig witte?, ik weet inmiddels niet meer wat de 'juiste' woordjes zijn) mensen daar achtergesteld worden?
Juist door hier continue de focus op te leggen vergroot je het probleem. Dan kun je nog zoveel foundations oprichten om dit 'te bestrijden' maar het gaat je geen steek verder brengen. Hou op met die slachtofferrol, kijk in de spiegel en zie wat je als 'gekleurde jongen' uit Stevenage hebt bereikt en realiseer je dat je talent en hard werk de doorslag gaf.
En wat die Britse pers momenteel doet met de hetze richting Max, en nu pas wat opmerkingen van schoonpa Piquet opwarmen vlak voor de Britse GP is te sneu voor woorden. Maar ja, dat persmuskieten (samen met politici) tot de laagste soort mens horen, dat wisten we inmiddels al en hebben we in de afgelopen 2 jaar weer duidelijk gezien. Of is dat dan ook racisme?

Ik hoop dat Max straks 26 punten kan bijschrijven en zo die Britten de mond snoert.
-
Was een mooie qauli gister, regen is altijd gaaf. Mooi resultaat voor Sainz. Gok wel dat ie morgen de druk niet aan kan en wel ergens een foutje maakt 
Over Lewis, ik geloof best dat het niet altijd even gemakkelijk is geweest om als donkere jongen in deze sport je carrière te maken. Maar Lewis laat zien dat het wel kan. Inmiddels is hij zevenvoudig wereldkampioen, de bestbetaalde coureur van het veld en staat er elk weekend een team van honderden mensen dag en nacht klaar om hem de beste auto te bezorgen (die bovendien zo ver gaan om hem in alle opzichten te steunen met z'n politieke statements, door hem een zwarte auto te geven etc.). Iedereen binnen de sport respecteert hem om z'n prestaties.
Prima om een voorbeeld te zijn voor andere donkere jongens (graag zelfs) maar geef het dan een positieve draai; dat je er met doorzettingsvermogen wel komt. Dat hij in zijn positie nog steeds de slachtofferrol blijft zoeken is gewoon kansloos. Ben ook wel klaar met Hamilton, en dat ligt niet aan z'n driving skills want daar kijk ik graag naar.

Over Lewis, ik geloof best dat het niet altijd even gemakkelijk is geweest om als donkere jongen in deze sport je carrière te maken. Maar Lewis laat zien dat het wel kan. Inmiddels is hij zevenvoudig wereldkampioen, de bestbetaalde coureur van het veld en staat er elk weekend een team van honderden mensen dag en nacht klaar om hem de beste auto te bezorgen (die bovendien zo ver gaan om hem in alle opzichten te steunen met z'n politieke statements, door hem een zwarte auto te geven etc.). Iedereen binnen de sport respecteert hem om z'n prestaties.
Prima om een voorbeeld te zijn voor andere donkere jongens (graag zelfs) maar geef het dan een positieve draai; dat je er met doorzettingsvermogen wel komt. Dat hij in zijn positie nog steeds de slachtofferrol blijft zoeken is gewoon kansloos. Ben ook wel klaar met Hamilton, en dat ligt niet aan z'n driving skills want daar kijk ik graag naar.
-
Kennelijk heb ik een goede opvoeding gehad. Want eigenlijk pas sinds dat hele BLM gedoe van hem random het paddock en media zie ik hem als 'donker/gekleurd'. Verder zie ik gewoon 1 van de 20 courreurs die rijdt in de F1.
- Martijn_bmw
Haha eens! Ik ervaar hetzelfde bij mijzelf. Juist door het hele BLM gezeik op de wereld / F1 ga ik meer letten op kleur / afkomst waar ik daar voorheen helemaal niet mee bezig was…Kadett schreef: 03 jul 2022, 10:56 Kennelijk heb ik een goede opvoeding gehad. Want eigenlijk pas sinds dat hele BLM gedoe van hem random het paddock en media zie ik hem als 'donker/gekleurd'. Verder zie ik gewoon 1 van de 20 courreurs die rijdt in de F1.