Universele uitleeslaptop

Velgen, luchtfilters, rolkooien en andere onderdelen aanbieden? Hier kun je al je autogerelateerde spulletjes kwijt.
Gesloten
Gebruikersavatar
EvdP
Berichten: 6141
Lid geworden op: 24 mei 2010, 21:23
Auto: Volg de Skoda rijder
Locatie: Op de gasbel

Universele uitleeslaptop

Bericht door EvdP » 31 mei 2022, 20:50

Ik heb nog een laptop met OBD interface en universele uitleessoftware. Tijd om eens wat op te ruimen.

De MP tekst:

Te koop:

Een HP 6730b laptop met een OBD interface met verschillende soorten uitlees software voor het uitlezen van diverse merken auto's. Ideaal als je meerdere merken auto's wil uitlezen met één laptop. De software gaat tot ongeveer bouwjaar 2020 afhankelijk van de gebruikte software.

De HP 6730b is een laptop uit de zakelijke lijn van HP, geen "plastic rommel". Het is niet de nieuwste maar prima bruikbaar. De accu is goed.

Er staat Windows 7 op de laptop en die is up to date, de drivers zijn de nieuwste. De harde schijf is een 128 GB SSD schijf.

De universele uitlees software heeft erg veel mogelijkheden. Beide pakketten zijn Nederlandstalig. De vele mogelijkheden zijn ook te zien op Youtube als je zoekt op Delphi of WoW Snooper.

Naast het uitlezen kun je ook bijvoorbeeld nieuwe accu's aanmelden of je service interval resetten. Dit is allemaal een stuk uitgebreider dan een hand held OBD scanner.

Afbeelding

Afbeelding

Marktplaats link

Er kan nog wel iets met de Marktplaatsprijs van € 200,- worden gedaan.

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 39712
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.50
Locatie: Boven Barcelona

Re: Universele uitleeslaptop

Bericht door Arthur » 01 jun 2022, 11:03

Dennis320I schreef: 24 mei 2022, 23:55
:)

Gebruikersavatar
EvdP
Berichten: 6141
Lid geworden op: 24 mei 2010, 21:23
Auto: Volg de Skoda rijder
Locatie: Op de gasbel

Re: Universele uitleeslaptop

Bericht door EvdP » 01 jun 2022, 11:18

Had ik eerder al contact mee. Ik heb voor de oudere BMW's ook nog wel kabels liggen (en software).

Gebruikersavatar
EvdP
Berichten: 6141
Lid geworden op: 24 mei 2010, 21:23
Auto: Volg de Skoda rijder
Locatie: Op de gasbel

Re: Universele uitleeslaptop

Bericht door EvdP » 16 jul 2022, 11:01

Verkocht

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 79 gasten