De nieuwe BMW 3-serie (G20)
- Joop
- Berichten: 8891
- Lid geworden op: 04 mar 2007, 23:20
Re: De nieuwe BMW 3-serie (G20)
De Alpina B3 variant van de LCI 3-serie sedan en touring.
Alpina heeft de diffusor een kleurtje gegeven. Oogt wel beter denk ik t.o.v. de M-sport variant van BMW zelf...:
Alpina heeft de diffusor een kleurtje gegeven. Oogt wel beter denk ik t.o.v. de M-sport variant van BMW zelf...:
- MParallel
- Berichten: 8000
- Lid geworden op: 23 mei 2009, 01:04
- Auto: BMW
Re: De nieuwe BMW 3-serie (G20)
Dat smoelt alweer wat beter.
Diffuser in kleur vind ik zelf altijd zo goedkoop ogen. Alsof het geen apart onderdeel is, maar gegoten uit 1 stuk.
Net zoals een meegespoten diffuser op de E36 M-Tech bumper.
Diffuser in kleur vind ik zelf altijd zo goedkoop ogen. Alsof het geen apart onderdeel is, maar gegoten uit 1 stuk.
Net zoals een meegespoten diffuser op de E36 M-Tech bumper.
- Jan Terwolde
- Berichten: 2853
- Lid geworden op: 18 jul 2018, 11:15
- Auto: Ringtool e90 330i+125D+Slopel
- Locatie: Gelderland
Re: De nieuwe BMW 3-serie (G20)
Erg gaaf die Alpina's!
- Arthur
- Berichten: 39736
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
- Auto: Nr.50
- Locatie: Boven Barcelona
Re: De nieuwe BMW 3-serie (G20)
Maar een Alpina is toch niet gebaseerd op een M-sport, dus sowieso andere diffusor?
- Fedmas
- Berichten: 1322
- Lid geworden op: 30 aug 2011, 21:31
- Auto: A3 45 TFSIe
Re: De nieuwe BMW 3-serie (G20)
Fraai! Iemand hier al eens gereden met een 320e? kan daar weinig tot geen info over vinden hoe dat rijdt. 330e is leuker, maar ook weer 4-5k duurder, het is een keer klaar.
-
- Berichten: 4647
- Lid geworden op: 05 nov 2018, 18:43
- Joop
- Berichten: 8891
- Lid geworden op: 04 mar 2007, 23:20
-
- Berichten: 18532
- Lid geworden op: 18 aug 2008, 13:19
- Locatie: Boedelbak
- JP
- Berichten: 31240
- Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
- Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….
- Sander-E46
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: 07 apr 2013, 12:13
Re: De nieuwe BMW 3-serie (G20)
En de pook behouden, dat is top.
- MParallel
- Berichten: 8000
- Lid geworden op: 23 mei 2009, 01:04
- Auto: BMW
Re: De nieuwe BMW 3-serie (G20)
Valt me op dat al die BMW zo'n joekel van een tray/bekerhouder voor de pook hebben. Dasr had je voorheen dan mooi een knoppenbalk. Zeker dat dicht heb je zo'n groot kaal vlak.
-
- Berichten: 51
- Lid geworden op: 05 jan 2022, 14:19
- Auto: Volkswagen Golf
- Fedmas
- Berichten: 1322
- Lid geworden op: 30 aug 2011, 21:31
- Auto: A3 45 TFSIe
Re: De nieuwe BMW 3-serie (G20)
- smiley
- Berichten: 9103
- Lid geworden op: 06 dec 2009, 01:07
- Auto: Opel Speedster Supercharged
- Locatie: Etten-Leur
Re: De nieuwe BMW 3-serie (G20)
Daar zit het oplaadmatje voor de telefoon, 2 bekerhouders en een usb aansluiting.
Ben je iemand die alles wat nodig heeft cast naar het scherm, zal je klepje grotendeels dicht zitten.
In mijn geval gebruikte ik de usb en bekerhouders en stond ie eigenlijk altijd open.
- Martijn_bmw
- Berichten: 26720
- Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
- Locatie: Provincie Utrecht
Re: De nieuwe BMW 3-serie (G20)
Ik heb ook zo’n groot vak en idd dicht niet zo mooi maar in de praktijk altijd open als aflegvak voor je mobiel en andere dingen zoals sleutels etc.smiley schreef: ↑26 mei 2022, 10:10Daar zit het oplaadmatje voor de telefoon, 2 bekerhouders en een usb aansluiting.
Ben je iemand die alles wat nodig heeft cast naar het scherm, zal je klepje grotendeels dicht zitten.
In mijn geval gebruikte ik de usb en bekerhouders en stond ie eigenlijk altijd open.
- Arthur
- Berichten: 39736
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
- Auto: Nr.50
- Locatie: Boven Barcelona
Re: De nieuwe BMW 3-serie (G20)
Ik vind het dan wel weer mooi, dat afgesloten vak. Meestal ook dicht bij mij, enkele keer open als m’n telefoon erin ligt om te laden. Ook dan kan ‘ie wel dicht want je kunt een melding activeren voor als je uitstapt, dat ‘ie er nog in ligt.
- Joop
- Berichten: 8891
- Lid geworden op: 04 mar 2007, 23:20
Re: De nieuwe BMW 3-serie (G20)
Best bijzonder hè? Ben wel benieuwd of het een slechte photoshop is, of dat Alpina andere keuzes mag maken…
- JP
- Berichten: 31240
- Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
- Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….
Re: De nieuwe BMW 3-serie (G20)
Hoe zou die M3 Touring toch uit gaan zien......? Spannend !
-
- Berichten: 39197
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29
Re: De nieuwe BMW 3-serie (G20)
Ik weet van de reviews op YT wel dat het een zware auto is als de accu eenmaal leeg is, dan heb je een hoop kilo's te slepen met je 184pk.
- Philipoo
- Berichten: 4109
- Lid geworden op: 17 jan 2017, 00:09
- JP
- Berichten: 31240
- Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
- Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….
Re: De nieuwe BMW 3-serie (G20)
Na de illuminated grill, straks ook een bijpassend logo in je motorkap?
-
- Berichten: 1000
- Lid geworden op: 17 dec 2020, 15:38
- Locatie: Twente
- Rivanov
- Berichten: 1359
- Lid geworden op: 15 feb 2008, 13:41
- Auto: '22 BMW F40 118i M-Sport
- Contacteer:
-
- Berichten: 1000
- Lid geworden op: 17 dec 2020, 15:38
- Locatie: Twente
Re: De nieuwe BMW 3-serie (G20)
Oeps…niet gezien. Gaan we daar verder.
- Fedmas
- Berichten: 1322
- Lid geworden op: 30 aug 2011, 21:31
- Auto: A3 45 TFSIe
Re: De nieuwe BMW 3-serie (G20)
Een tijdje terug vroeg ik hier de ervaringen met de 320e. Afgelopen zaterdag proefgereden om -na de positieve reacties- zelf het eens te voelen. Lang verhaal kort: niet helemaal mijn ding. Je merkt aan alles dat de koets meer vermogen aan kan en dat de huidige aandrijving wat zwaar is en m.i. ook wat underpowered is. Tegelijkertijd waren de banden op dit model ook niet erg grippy waardoor ik hem ook wel erg makkelijk achter liet kwispelen.
Daarna gelijk met een 120i gereden. Getwijfeld over de 128ti, maar die vind ik wel erg prijzig voor het model, je kan geen trekhaak krijgen en het onderstel is voor mijn kilometers wel erg stroef. De 120i kan ik kort over zijn: heerlijke auto! Pointy, lekker aan het gas en an sich voldoende vermogen. En deze had nog niet eens de sportautomaat, dus dat zou alleen nog beter zijn.
Vervolgens toch een kort stukje met een 330e gereden. Deze stond op sportbanden. Nou, het is geen 120i qua stuurgedrag, maar wat mij betreft is het pakket wel beter in balans. Meer grip en vertrouwen van de banden, gecombineerd met meer vermogen wat de koets wat mij betreft tot zijn recht doet.
Ik heb nu dus de twijfel tussen een 120i of een 330e (met een prijsverschil van een kleine 10k). Mijn hart zegt de 120i, want dat stuurt en rijdt toch het beste. Mijn verstand zegt (los van de bijtelling, ok) de 330e omwille van de extra ruimte, toch iets zakelijkere uitstraling en voor de komende 4 jaar wat toekomstgerichter. Of door met de Superb maar dat spreekt me niet zo aan..
Wordt vervolgt
Daarna gelijk met een 120i gereden. Getwijfeld over de 128ti, maar die vind ik wel erg prijzig voor het model, je kan geen trekhaak krijgen en het onderstel is voor mijn kilometers wel erg stroef. De 120i kan ik kort over zijn: heerlijke auto! Pointy, lekker aan het gas en an sich voldoende vermogen. En deze had nog niet eens de sportautomaat, dus dat zou alleen nog beter zijn.
Vervolgens toch een kort stukje met een 330e gereden. Deze stond op sportbanden. Nou, het is geen 120i qua stuurgedrag, maar wat mij betreft is het pakket wel beter in balans. Meer grip en vertrouwen van de banden, gecombineerd met meer vermogen wat de koets wat mij betreft tot zijn recht doet.
Ik heb nu dus de twijfel tussen een 120i of een 330e (met een prijsverschil van een kleine 10k). Mijn hart zegt de 120i, want dat stuurt en rijdt toch het beste. Mijn verstand zegt (los van de bijtelling, ok) de 330e omwille van de extra ruimte, toch iets zakelijkere uitstraling en voor de komende 4 jaar wat toekomstgerichter. Of door met de Superb maar dat spreekt me niet zo aan..
Wordt vervolgt
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 181 gasten