Nederland gaat naar de haaien
- 350 Z
Re: Nederland gaat naar de haaien
Met Groen Links heb je geen vijanden meer nodig want die is er al met die extreem linkse mafkezen.
- alt
Met het voorstel van Groenlinks komen helemaal geen nieuwe multi's meer naar Nederland. alleen al v.w. zo'n voorstel.
- alt
De huidige regering is demissionair, gevormd uit CDA, VVD, D66, CU.
Eigenlijk is deze regering geen regering die uit politieke partijen bestaat, maar uit leden van WEF.
Leden van het WEF zijn, Rutte, Kaag, De Jonge, Hoekstra, Bruins, Zijlstra, enz.
Eigenlijk is deze regering geen regering die uit politieke partijen bestaat, maar uit leden van WEF.
Leden van het WEF zijn, Rutte, Kaag, De Jonge, Hoekstra, Bruins, Zijlstra, enz.
-
Und Klaus!
- Enrico
Verdachten mishandeling Mallorca reageren: 'Wilden vrienden beschermen'
https://nos.nl/l/2405984
Ben benieuwd hoe dit zich verder ontwikkelt en of het beter was de zaak in Spanje af te handelen.
https://nos.nl/l/2405984
Ben benieuwd hoe dit zich verder ontwikkelt en of het beter was de zaak in Spanje af te handelen.
-
- Auto: Dikke Bmw
Gecompliceerde zaak. Het kan zo maar zijn dat Spanje er geen trek in had en Nederland het laat doen.
Maar gezien de getuigen gaan er wel wat koppen rollen…
Maar gezien de getuigen gaan er wel wat koppen rollen…
-
Zolang er niets bewezen kan worden gaan deze knapen vrijuit 
(Of het moet gaan zoals in die Nijmeegse scooterzaak, waar men niet kon aantonen wie de scooter bestuurde, maar dat betwijfel ik).

(Of het moet gaan zoals in die Nijmeegse scooterzaak, waar men niet kon aantonen wie de scooter bestuurde, maar dat betwijfel ik).
-
Er heeft er 1 sowieso dna van het slachtoffer op zijn schoen.Elise schreef: 18 nov 2021, 10:57 Zolang er niets bewezen kan worden gaan deze knapen vrijuit
dus das wel duidelijk.
-
Duidelijk dat hij er in de buurt was, maar niet duidelijk of hij geschopt/geslagen heeft en of zijn 'bijdrage' heeft geleid tot het overlijden van...
Ik voel een weekje schoffelen aankomen met aftrek van voorarrest
Ik voel een weekje schoffelen aankomen met aftrek van voorarrest

-
En een tegemoetkoming ivm onvoldoende bewijs lange tijd vast gezeten.Elise schreef: 18 nov 2021, 14:38 Duidelijk dat hij er in de buurt was, maar niet duidelijk of hij geschopt/geslagen heeft en of zijn 'bijdrage' heeft geleid tot het overlijden van...
Ik voel een weekje schoffelen aankomen met aftrek van voorarrest![]()
-
De politie is actief in Spanje en Nederland getuigen wezen spreken en heeft beeldmateriaal her en der opgevraagd..
- Enrico
Is er een hogere straf als je liegt tegen rechter?
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Nee. Je hoeft niet mee te werken aan je eigen veroordeling, dus liegen en bedriegen, of zwijgen, mag.
- tomgtr
Geen actieve herinnering aan en zo.
- Enrico
De Gooi boys gaan er vrij uit. Deep pockets las ik. Ik hope iemand een hoog kwaliteit video heeft van de fatale klap/klappen en niemand ongestraft blijft. Of is er kans hij (Carlo) viel idd ongelukkig op het stoeprand.
-
Waarom toch overal en altijd van die complot theorie gedachtes erbij halen met je "deep pockets"?Enrico schreef: 19 nov 2021, 13:02 De Gooi boys gaan er vrij uit. Deep pockets las ik. Ik hope iemand een hoog kwaliteit video heeft van de fatale klap/klappen en niemand ongestraft blijft. Of is er kans hij (Carlo) viel idd ongelukkig op het stoeprand.
-
-
- Enrico
Theorie? Volg je dit verhaal? Dat zijn geen bijstand familie jongetjes.Elise schreef: 19 nov 2021, 15:43Waarom toch overal en altijd van die complot theorie gedachtes erbij halen met je "deep pockets"?Enrico schreef: 19 nov 2021, 13:02 De Gooi boys gaan er vrij uit. Deep pockets las ik. Ik hope iemand een hoog kwaliteit video heeft van de fatale klap/klappen en niemand ongestraft blijft. Of is er kans hij (Carlo) viel idd ongelukkig op het stoeprand.
-
Met je "deep pockets" en "geen bijstand familie" suggereer je dat de rechtspraak in Nederland corrupt en duister is.Enrico schreef: 19 nov 2021, 17:25Theorie? Volg je dit verhaal? Dat zijn geen bijstand familie jongetjes.Elise schreef: 19 nov 2021, 15:43Waarom toch overal en altijd van die complot theorie gedachtes erbij halen met je "deep pockets"?Enrico schreef: 19 nov 2021, 13:02 De Gooi boys gaan er vrij uit. Deep pockets las ik. Ik hope iemand een hoog kwaliteit video heeft van de fatale klap/klappen en niemand ongestraft blijft. Of is er kans hij (Carlo) viel idd ongelukkig op het stoeprand.
Overal wat achter zoekend, net als in het Corona draadje.
- JP
De jongetjes kregen wel een leger aan advocaten om maar niet in Spanje voor de rechter te hoeven komen.
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... erhandelen
dat zijn vast geen advocaten van onvermogen......
dat zijn vast geen advocaten van onvermogen......

-
Ah JP, als het omgekeerd zou zijn, waarbij een Spanjaard hier in NL door Spaanse landgenoten onder handen&voeten zou zijn genomen, zou ik het ook niet meer als logisch vinden als dat verder in Spanje afgehandeld wordt.JP schreef: 19 nov 2021, 17:45 De jongetjes kregen wel een leger aan advocaten om maar niet in Spanje voor de rechter te hoeven komen.
dat zijn vast geen advocaten van onvermogen......![]()
Heeft mijns inziens helemaal niks met een leger aan advocaten van onvermogen te maken, is gewoon praktisch.
Alles wordt natuurlijk anders als het slachtoffer een Spanjaard was geweest.
- Enrico
Your a funny guy Exige.Elise schreef: 19 nov 2021, 17:40Met je "deep pockets" en "geen bijstand familie" suggereer je dat de rechtspraak in Nederland corrupt en duister is.
Overal wat achter zoekend, net als in het Corona draadje.
- JP
Maar het is niet omgekeerd. Ze (laten we zeggen; hun families) hebben geld en dan kan opeens veel meer.Elise schreef: 19 nov 2021, 19:24Ah JP, als het omgekeerd zou zijn, waarbij een Spanjaard hier in NL door Spaanse landgenoten onder handen&voeten zou zijn genomen, zou ik het ook niet meer als logisch vinden als dat verder in Spanje afgehandeld wordt.JP schreef: 19 nov 2021, 17:45 De jongetjes kregen wel een leger aan advocaten om maar niet in Spanje voor de rechter te hoeven komen.
Heeft mijns inziens helemaal niks met een leger aan advocaten van onvermogen te maken, is gewoon praktisch.
-
Corruptie JP? Zou het echt? Oh jeetje.....JP schreef: 19 nov 2021, 20:12Maar het is niet omgekeerd. Ze (laten we zeggen; hun families) hebben geld en dan kan opeens veel meer.Elise schreef: 19 nov 2021, 19:24Ah JP, als het omgekeerd zou zijn, waarbij een Spanjaard hier in NL door Spaanse landgenoten onder handen&voeten zou zijn genomen, zou ik het ook niet meer als logisch vinden als dat verder in Spanje afgehandeld wordt.JP schreef: 19 nov 2021, 17:45 De jongetjes kregen wel een leger aan advocaten om maar niet in Spanje voor de rechter te hoeven komen.