Bedoel je dit 562 pagina tellende thread?

Bedoel je dit 562 pagina tellende thread?
Bizarre situatie. Ik zag ook foto's daar van winkelcentra en andere zaken waar helemaal niemand was vanwege de pas. Ik ben gevaccineerd, maar ik zou ook moeite hebben om hem te laten zien bij zo'n razzia.Erik schreef: 24 aug 2021, 23:02
Ik werk in Parijs en aan de Atlantische kust tussen La Rochelle en Fecamp.
Medisch facisme en discriminatie viert daar momenteel hoogtij dagen met die Passe Sanitaire en ja soms komt de Gendarmerie dus een restaurant binnen om te checken. Dan verandert de toon van een gezellig restaurant, er lopen direct mensen weg, vliegen de toiletten in, gaat nergens over. ....... ik heb daar dus zonder kant te kiezen helemaal geen zin in dus mij zie je er niet. Veel Fransen denken ook zo. Gevolg: Noodlijdende horeca weer in zwaar weer.
Net als dat de voorstanders geen enkele andere visie accepteren of begrijpen, want je wordt gelijk uitgescholden voor wappie als je kritisch bent of dingen in twijfel trekt.tomgtr schreef: 25 aug 2021, 08:42 Wellucht , alleen trekken die het zo idioot ver door dat hun redelijke punten totaal verdwijnen in een poel van geleuter.
Dat lijkt me ook redelijk generaliserend. Beetje een oneliner die we nu wel gehoord hebben.Luco schreef: 25 aug 2021, 09:20Net als dat de voorstanders geen enkele andere visie accepteren of begrijpen, want je wordt gelijk uitgescholden voor wappie als je kritisch bent of dingen in twijfel trekt.tomgtr schreef: 25 aug 2021, 08:42 Wellucht , alleen trekken die het zo idioot ver door dat hun redelijke punten totaal verdwijnen in een poel van geleuter.
Over polarisatie gesproken.
Met dat laatste ben ik het wel eens
Kunt u een voorbeeld geven van waar u dan zoal tegenaan loopt?
,,Er was bijvoorbeeld een familielid dat zich simpelweg niet wilde laten testen. Zij riep: ‘Jullie laten je allemaal gijzelen door de regering. Corona bestaat gewoon niet. Niemand staat mij in de weg om mijn familie te knuffelen’.’’
Nou ik zie meer oneliners van de rutteaanbidders dan van de kritische of andersdenkenden, daar hoor ik nog iets van onderbouwing of bronnen van, terwijl de enige bron van de voorstanders de msn en rutte zijn en de andere bronnen zijn allemaal leugens, hoe kortzichtig ben je dan.tomgtr schreef: 25 aug 2021, 09:23Dat lijkt me ook redelijk generaliserend. Beetje een oneliner die we nu wel gehoord hebben.Luco schreef: 25 aug 2021, 09:20Net als dat de voorstanders geen enkele andere visie accepteren of begrijpen, want je wordt gelijk uitgescholden voor wappie als je kritisch bent of dingen in twijfel trekt.tomgtr schreef: 25 aug 2021, 08:42 Wellucht , alleen trekken die het zo idioot ver door dat hun redelijke punten totaal verdwijnen in een poel van geleuter.
Over polarisatie gesproken.
De patient ontkent het toch niet maar de bezoekers, lijkt mij dat de patient daar niks aan kan doen,los van wel of niet gevaccineerd zijn.Bram schreef: 25 aug 2021, 09:21 https://www.ad.nl/binnenland/ziekenhuiz ... ~a57facf5/
Ziekenhuis uitgooien en bed geven aan een andere patiënt.
Als er hier een een karikatuur aan het worden is ben jij het wel. Om weer een woordje eruit te halen en daar op door te gaan.tomgtr schreef: 25 aug 2021, 09:34 Ik zie weinig Rutteaanbidders om me heen? Waar zie jij die dan? Ik zie wel mensen die nog geen alternatief zien. Jij wel? Of ben je gewoon tegenpartijtje aan het spelen, overal tegen. Beetje karikatuur van jezelf aan het worden zo. Verdiep jij je wel dan in alle vage filmpjes?
Kijk je uit dat je de fiets niet op zijn kant legt
Jij mag dat zeggen hoor, jouw mening is voor mij niks, maar dan ook helemaal niks waard, dus je lult maar raak hoor, ik zet misschien mezelf wel eens voor lul das beter dan er ...................
Ik heb een eigen fiets he, anders kunnen we die 1,5 meter niet garanderen
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Amazon [Bot], Crookie, EricYellow, Erik dB, EvdP, Will F. en 31 gasten