Genuanceerd zijn en politiek correct doen, ja daar komen we verder mee:))))))
Dit.Tom schreef: 08 jul 2021, 16:48 Maar hoe erg zijn die besmettingen nu nog? Alles tot de 30 heeft z'n eerste vaccinatie wel gehad. Over een maand ook de tweede. Jeugd wordt er niet ziek van. Nieuwe varianten is elke keer paniek maar vaak blijkt dat voor niks te zijn. Grootste risico is dat andere landen (die achter lopen in vaccineren) nu Nederland rood kleuren, dat zou shit zijn.
Met deze pareltjes van feestboek wel gelukkig.Robin schreef: 08 jul 2021, 16:32
Genuanceerd zijn en politiek correct doen, ja daar komen we verder mee:))))))
Dan is het wel opschieten, anders wordt het een appartement op de Cauberg in Valkenburg
+1. Ik dacht nog veilig te zijn met een Janssen vaccinatie 2 weken voordat ik weg ging. Helaas zie ik al dat (oa) Frankrijk en Slowakije een grens hebben van 4 weken voor volledige vaccinatie met Janssen vaccin. Dus ik hoop dat Duitsland nog open blijft met een PCR test. Ik hoef niet naar drukke plekken, drukste is inderdaad een restaurant, en zelfs dat hoeft niet per sé met een appartement met fatsoenlijke keuken...Richardt. schreef: 08 jul 2021, 15:07 Tsja, ik moet zeggen dat ik er ook wel een beetje van baal dat het aantal besmettingen er voor zorgt dat op vakantie gaan weer lastiger wordt.
Ik heb mij doorgaans heel behoorlijk aan de maatregelen gehouden, nu staat de vakantie voor de deur en begint het er op te lijken dat ik door de feestende jongeren opnieuw niet op vakantie kan. Klinkt als verwend en een luxe probleem, maar balen doe ik er wel van als het zo ver komt.
Ook omdat, zoals iemand hierboven ook al zei, ik niet van plan was naar een feesteiland te gaan en elke avond in een stampend volle discotheek te gaan. Wel lekker ergens aan het water in Frankrijk/Italië/Spanje waarbij 's avonds het restaurant de drukste plek is die ik zal bezoeken.
Ik hoop maar dat je straks met volledige vaccinatie weinig/geen last hebt van de reisbelemmeringen.
15 maanden later en we leven....nòg
Die leeft toch ook nog......
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1440298 ... t-al-dicht
DEN HAAG - De horeca moet de deuren weer om twaalf uur ’s nachts gaan sluiten. Het demissionaire kabinet wil haast maken met ingrijpen nu de besmettingscijfers weer exploderen, mogelijk moeten kroegen vrijdagavond de deuren al om middernacht gaan sluiten.
De laatste races zit Max er wel meer dan 1,5 meter voor dus heb goede hoop.Opa schreef: 09 jul 2021, 13:45 Zal mij benieuwen of de GP van Nederland straks nog wel door mag gaan?![]()