Nederland gaat naar de haaien

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Robin
Berichten: 51203
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Robin » 04 jun 2021, 10:33

Het komt hier op neer: dat een aanzienlijk deel van de NL stemmers FVD /PVV /JA21 heeft gestemd.
Die mogen koste wat het kost niet meeregeren met liegende premier Rutte en terroristenvrouw Kaag.
Die zitten zonder 1.5 meter gezellig om de tafel met 'tweemansfractievrouw' Ploumen van zwaar gedegradeerde PvdA en
een halve Marokkaan met communistische roots(GL komt voort uit Communistische Partij Nederland en PPR en EVP) Yasser Klaver.
Ook zwaar geleden de laatste verkiezingen.

En die sluiten dus die drie rechtse partijen uit en al hun stemmers. Lekker democratisch.;-)

Robin
Berichten: 51203
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Robin » 04 jun 2021, 10:42

In die tijd hield Jezus zijn leerlingen deze gelijkenis voor: 'Kan soms de ene blinde de andere leiden? Vallen dan niet beiden in de kuil? De leerling staat niet boven zijn meester; maar zal hij ten volle gevormd zijn als hij gelijk is zijn meester. Waarom kijkt ge naar de splinter in het oog van uw broeder en slaat ge geen acht op de balk in uw eigen oog? Hoe kunt ge tot uw broeder zeggen: 'Broeder, laat mij de splinter uit uw oog halen, terwijl ge de balk in uw eigen oog niet opmerkt?' Huichelaar, haal eerst die balk uit uw eigen oog; dan zult ge scherp genoeg zien om de splinter te kunnen verwijderen die in het oog van uw broeder zit.'

Lucas 6:39-42

Bron: Gewijde Ruimte

:coffee:

Elise
Berichten: 7163
Lid geworden op: 28 jun 2008, 11:03

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Elise » 04 jun 2021, 10:44

Vergeet de PSP niet :wink:

Ons aller Benjamin Netanyahu wordt ook uitgesloten......ook niet eerlijk.....toch?
Ik denk dat als andere partijen een meerderheid kunnen/willen vormen, je niet moet jammeren.

Robin
Berichten: 51203
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Robin » 04 jun 2021, 10:47

Elise schreef: 04 jun 2021, 10:44 Vergeet de PSP niet :wink:

Ons aller Benjamin Netanyahu wordt ook uitgesloten......ook niet eerlijk.....toch?
Ik denk dat als andere partijen een meerderheid kunnen/willen vormen, je niet moet jammeren.
PS4 ken ik wel:))))

Maar inderdaad. Maar daar schort het aan. En je krijgt daardoor indirect nog meer wrijving in de samenleving.
Het volk bepaalt feitelijk niks en nu worden we al maanden 'demissionair' geleid door een Pinokkio en een 'dame' die 'wie zonder zonden is werpe de eerste steen' hoog in 't vaandel heeft( Hobby van d'r man denk ik?)

Online
Gebruikersavatar
Philipoo
Berichten: 4052
Lid geworden op: 17 jan 2017, 00:09

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Philipoo » 04 jun 2021, 10:57

Sorry hoor, maar nog meer verzuiling en daarmee verschillen in onze samenleving is toch precies niet wat we willen? Kijk even hoe goed dit in de geschiedenis uit heeft gepakt..

Robin
Berichten: 51203
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Robin » 04 jun 2021, 11:27

Philipoo schreef: 04 jun 2021, 10:57 Sorry hoor, maar nog meer verzuiling en daarmee verschillen in onze samenleving is toch precies niet wat we willen? Kijk even hoe goed dit in de geschiedenis uit heeft gepakt..
Nee multiculti heeft inderdaad wel gewerkt:)))

Online
Gebruikersavatar
Philipoo
Berichten: 4052
Lid geworden op: 17 jan 2017, 00:09

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Philipoo » 04 jun 2021, 11:30

Robin schreef: 04 jun 2021, 11:27
Philipoo schreef: 04 jun 2021, 10:57 Sorry hoor, maar nog meer verzuiling en daarmee verschillen in onze samenleving is toch precies niet wat we willen? Kijk even hoe goed dit in de geschiedenis uit heeft gepakt..
Nee multiculti heeft inderdaad wel gewerkt:)))
Scholen waar je kind niet naar toe mag als jij geen FVD stemt zijn toch wel next level..

Robin
Berichten: 51203
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Robin » 04 jun 2021, 11:33

Philipoo schreef: 04 jun 2021, 11:30
Robin schreef: 04 jun 2021, 11:27
Philipoo schreef: 04 jun 2021, 10:57 Sorry hoor, maar nog meer verzuiling en daarmee verschillen in onze samenleving is toch precies niet wat we willen? Kijk even hoe goed dit in de geschiedenis uit heeft gepakt..
Nee multiculti heeft inderdaad wel gewerkt:)))
Scholen waar je kind niet naar toe mag als jij geen FVD stemt zijn toch wel next level..
Dat kan en mag niet inderdaad.

First level: Leraren die hun eigen politieke overtuiging in de 'klas gooien' en FVD/PVV/Trump etc scholieren/studenten achterstellen/reprimandes geven.

Ik denk dat we dan bij Luco's punt op de vorige pagina zijn: De schijnheiligheid van het pluche/links etc.

Online
Gebruikersavatar
Opa
Berichten: 6180
Lid geworden op: 29 jan 2007, 00:27
Auto: Ford Fiesta ST
Locatie: Naaldwijk

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Opa » 04 jun 2021, 22:20

Robin schreef: 04 jun 2021, 10:33 Het komt hier op neer: dat een aanzienlijk deel van de NL stemmers FVD /PVV /JA21 heeft gestemd.
Die mogen koste wat het kost niet meeregeren met liegende premier Rutte en terroristenvrouw Kaag.
Die zitten zonder 1.5 meter gezellig om de tafel met 'tweemansfractievrouw' Ploumen van zwaar gedegradeerde PvdA en
een halve Marokkaan met communistische roots(GL komt voort uit Communistische Partij Nederland en PPR en EVP) Yasser Klaver.
Ook zwaar geleden de laatste verkiezingen.

En die sluiten dus die drie rechtse partijen uit en al hun stemmers. Lekker democratisch.;-)
Helemaal mee eens Robin, dit is inderdaad zo ondemocratisch als wat.
Eigenlijk is het vrij simpel, de grootste partijen gaan gewoon met elkaar de regeren, of ze nu willen of niet en geen gehuil en gejammer, maar gewoon hun best doen.....welke 3 of 4 partijen waren ook alweer het grootst?
Allemaal kolder die politiek, ik heb gestemd, maar ga met steeds meer tegenzin stemmen, het is gewoon 1 grote oplichtersbende, met Rutte voorop. :kotsen: :?

Gebruikersavatar
smiley
Berichten: 9081
Lid geworden op: 06 dec 2009, 01:07
Auto: Opel Speedster Supercharged
Locatie: Etten-Leur

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door smiley » 04 jun 2021, 22:47

Ik moet bij het woord verkiezingen elke keer aan de gemeenteverkiezingen van Barendrecht denken.
"Echt voor Barendrecht" met 49% van de stemmen in de oppositie.

Robin
Berichten: 51203
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Robin » 04 jun 2021, 22:53

@Opa, inderdaad, eenvoud, goed idee.
@Smiley. 51% dus winnaar. VVD had geen 51% maar mag het blijkbaar wel bepalen , want 'meeste stemmen'. En daar gaat 't mis.
Met xxx aantal partijen hier in NL. Ik zou zeggen 5 max om het overzichtelijk te houden. Maar nee wij hebben xxx aantal. Want Nederland
en iedereen heeft een stem en die moet en zal naar voren komen. Prima.

Totdat het PVV/FVD /JA21 betreft blijkbaar...


Dus zie Opa.

Tom
Berichten: 21696
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Tom » 06 jun 2021, 09:43

https://www.geenstijl.nl/5159488/hoe-is ... -hier-weg/
Met dank aan Kaag en GL die de Islam hierheen halen en op het zadel helpen maar wegkijken bij problemen. Nu zitten we met steeds meer opkomend homo-, jodenhaat en vrouwenonderdrukking in een modern westers land waarbij gelukkig de idioterie van 'onze' kerk zo goed als verdwenen was. Dat jochie is nog geen tien jaar oud, nu al verpest, opgedrongen door gesluierde onderdrukte vrouwen zodat ze dit trots aan de familie kunnen tonen.

En dan nog even een terroristische IS-er ophalen uit dat shithole die zich bij een D66-rechter mag melden en door haar traumatische ervaring waarschijnlijk een lage straf krijgt, want ze is zo zielig en in de war. Kan ze na die straf mooi als urgent persoon een sociale huurwoning krijgen waar anderen twaalf jaar op mogen wachten. Het zal maar naast je komen wonen. Ik heb ooit die promotievideo's van IS bekeken. Met die piloot in een kooi die levend in brand wordt gestoken. Een video waarin iemand overreden wordt door een tank. Een video waarin kinderen van nog geen tien jaar oud een volwassen persoon doodschieten. Maar haal mensen die daar sympathie voor hebben vooral hierheen voor een "straf".

Afbeelding

Gebruikersavatar
Emiel
Berichten: 3855
Lid geworden op: 02 feb 2009, 20:44

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Emiel » 06 jun 2021, 09:58

:kotsen:

Misselijkmakend. Kinderen worden onschuldig, neutraal en ruimdenkend geboren maar mensen zijn zieke wezens.

Gebruikersavatar
alt
Berichten: 3015
Lid geworden op: 02 mei 2010, 19:31

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door alt » 06 jun 2021, 10:18

Kinderen worden met het genetische erfmateriaal geboren van bij ouders, als je naar beide ouder kijkt hoe die zich hebben ontwikkeld, dan weet bijna zeker hoe de ontwikkeling van het kind zal worden.
Kijk maar naar huisdieren, die gaan ook niet met hun poten eten of met mes & vork.

De gedachte dat kinderen een onbeschreven blad zijn is een links gedachtedenkbeeld, deze mensen denken dat door bvb onderwijs, gelijke kansen alle kinderen gelijk te kunnen maken.
Zeg maar een soort Mao-mensjes.
De Joodschristerlijke gedachtebeeld is totaal anders, volgens hen is iedereen voorbestemd.
Het Mozes syndroom.

Gebruikersavatar
Emiel
Berichten: 3855
Lid geworden op: 02 feb 2009, 20:44

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Emiel » 06 jun 2021, 12:21

alt schreef: 06 jun 2021, 10:18 Kinderen worden met het genetische erfmateriaal geboren van bij ouders, als je naar beide ouder kijkt hoe die zich hebben ontwikkeld, dan weet bijna zeker hoe de ontwikkeling van het kind zal worden.
Kijk maar naar huisdieren, die gaan ook niet met hun poten eten of met mes & vork.

De gedachte dat kinderen een onbeschreven blad zijn is een links gedachtedenkbeeld, deze mensen denken dat door bvb onderwijs, gelijke kansen alle kinderen gelijk te kunnen maken.
Zeg maar een soort Mao-mensjes.
De Joodschristerlijke gedachtebeeld is totaal anders, volgens hen is iedereen voorbestemd.
Het Mozes syndroom.
ik ben dus een Jood bij bloed, een “echte” dus. Toch heb ik dus schijnbaar een ander gedachte beeld? Voor mij onzin, ik geloof niet in uiterste qua links of rechts. Van iedereen ,ongeacht afkomst, valt iets te leren. Alsof wij Nederlanders alles wetend zijn. Ik irriteer mij vaak genoeg dood aan de Nederlandse mentaliteit op een aantal vlakken. Ieder huis heeft zijn kruis, wij zijn verre van heilig/perfect.

Een kind word met karakter gebeuren, wat gevormd is door karakter van ouders en voorouders.
Een kind van 1 dag oud voelt geen haat tegen god, mozes, david, g-d, mohammed, zwart, wit, rood, geel, groen.

Ja tegen bitter eten omdat bitter eten in de oertijd vaak giftig was, maar niet met alle vooroordelen die wij hebben meegekregen van onder ouders/grootouders en maatschappij. Ik moest maar niks doen met Duitsers en Islam was het ook niet. Mijn beste vrienden hebben Duits bloed en een enkele is Moslim. So be it.

Gebruikersavatar
alt
Berichten: 3015
Lid geworden op: 02 mei 2010, 19:31

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door alt » 06 jun 2021, 13:53

Emiel, jij denkt dat de mens maakbaar is, ik denk dat niet.

Ik heb in mijn kinderjaren met militaire Dinky Toys gespeelt, ik denk de meesten hier op het forum konden die in hun kindertijd, geen militair speelgoed meer konden krijgen.
De linkse moeders vonden dat militair speelgoed een slechte invloed op kinderen had, dus verboden in de winkels
Heeft dat geholpen, nee, want veel gamers gamen oorlogsgames.
Kijk na de val van de muur, opeens werd elke Rus Russisch Orthodoxe na 86 jaren communistische opvoeding.

Opvoeden is belangrijk, maar vormen van kinderen is een utopie.

Jood, Fries, koekebakker, trendwatcher zijn, heeft daar niets mee te maken

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 39588
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.50
Locatie: Boven Barcelona

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Arthur » 06 jun 2021, 13:56

:hmmm:

Online
Gebruikersavatar
Opa
Berichten: 6180
Lid geworden op: 29 jan 2007, 00:27
Auto: Ford Fiesta ST
Locatie: Naaldwijk

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Opa » 07 jun 2021, 01:44

Wat een onzin Alt......natuurlijk heeft je opvoeding wel voor een groot gedeelte te maken met 'wie(of wat) je wordt'!!!

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 31027
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door JP » 07 jun 2021, 02:36

Koekebakker :tooth:

Online
Gijzert
Berichten: 4977
Lid geworden op: 01 aug 2013, 19:48

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Gijzert » 07 jun 2021, 07:38

Opa schreef: 07 jun 2021, 01:44 Wat een onzin Alt......natuurlijk heeft je opvoeding wel voor een groot gedeelte te maken met 'wie(of wat) je wordt'!!!
Je kunt het onzin noemen maar er zijn verschillende stromingen binnen de psychologie op dit vlak.

Nurture en nature. De een denkt zoals Alt en de ander zoals jij.

Even een snelle wikipedia als bron vermelding.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Nature-nu ... 20individu.

Gebruikersavatar
Emiel
Berichten: 3855
Lid geworden op: 02 feb 2009, 20:44

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Emiel » 07 jun 2021, 07:44

alt schreef: 06 jun 2021, 13:53 Emiel, jij denkt dat de mens maakbaar is, ik denk dat niet.
Interessant om eens te verdiepen in je denkwijze.
Ga ik toch eens wat over lezen.

Je kwam zelf overigens met het joods christelijke beeld, vandaar dat ik het aanhaal.
Gijzert schreef: 07 jun 2021, 07:38
Opa schreef: 07 jun 2021, 01:44 Wat een onzin Alt......natuurlijk heeft je opvoeding wel voor een groot gedeelte te maken met 'wie(of wat) je wordt'!!!
Je kunt het onzin noemen maar er zijn verschillende stromingen binnen de psychologie op dit vlak.

Nurture en nature. De een denkt zoals Alt en de ander zoals jij.

Even een snelle wikipedia als bron vermelding.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Nature-nu ... 20individu.
Dat geeft leesvoer.

Gebruikersavatar
alt
Berichten: 3015
Lid geworden op: 02 mei 2010, 19:31

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door alt » 07 jun 2021, 09:19

Interessant stukje wiki.

Eeneiige tweelingen zijn vaak voor zulke onderzoeken gebruikt, vooral tweelingen die bij hun geboorte waren gescheiden.
Daaruit bleek dat zij dezelfde carriere hadden, evenveel gescheiden waren, dezelfde hobby's, enz.
Een andere bron is de val van de muur, toen kwamen onderzoeken vrij die nog niet bekend waren in het Westen.
Een van de onderzoeken was de deportatie van de 25 mil Kozakken, de Kozakken moesten onder militaire begeleiding een paar duizend km's naar het oosten lopen.
Wie het tempo niet kon bijhouden, werd neergeschoten, ook de mensen die, de vooral oude mensen, ondersteunden.
Uit de onderzoeken bleek dat mensen zich niet door de barre omstandigheden lieten beïnvloeden.
Er waren telkens mensen die andere mensen hielpen, al wisten zij dat het ook voor hen de dood betekende.
Dit geeft mij de indruk dat mensen verschillende software in hun kop hebben.
De draait op word - grote fantasie, denker, werkt met zijn hoofd -, de ander exel - rekenaar, werkt met zijn handen, pefect filler - ambtenaar, boekhouder -, enz.

Opvoeding is, volgens mij, het laagje vernis wat iedereen op ziel krijgt.

Gebruikersavatar
350 Z
Berichten: 1956
Lid geworden op: 04 jan 2012, 12:53

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door 350 Z » 07 jun 2021, 09:42

Opvoeding/indoctrinatie van de 1ste orde, islamitisch joch van een paar jaar oud spuugt en scheld op de Joodse vlag (pas in het nieuws). Haat voor Joden word erin gestampt tijdens de koranles.
https://www.telegraaf.nl/video/36665260 ... est-op-dam

Shakes
Berichten: 8315
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:02
Locatie: 036

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Shakes » 07 jun 2021, 14:05

Nee joh

Gebruikersavatar
alt
Berichten: 3015
Lid geworden op: 02 mei 2010, 19:31

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door alt » 25 jun 2021, 19:00

De rechtzaak urgenda tegen Shell was zeker toch niet genoeg voor Shell om subsidie voor te vergroenen te verkrijgen.
Nu komen VVD, CDA ook nog te hulp.

https://teletekst-data.nos.nl/webplus?p=110

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Baboulah, Berry1000RR, Dimitri, Gijzert, mark123, Martijn M, Philipoo, TLRS en 172 gasten