Porsche 997.2 Gt3 3.8 verkocht
-
- Berichten: 2915
- Lid geworden op: 13 jan 2012, 21:49
Re: Porsche 997.2 Gt3 3.8
Hoe is het met das monster?
-
- Berichten: 1166
- Lid geworden op: 15 nov 2006, 22:01
- Locatie: 997.2 Gt3
Re: Porsche 997.2 Gt3 3.8
verkocht, stond niet te koop, maar er kwam toch iemand.
-
- Berichten: 1488
- Lid geworden op: 18 dec 2014, 14:48
Re: Porsche 997.2 Gt3 3.8 verkocht
Zo makkelijk kom je er niet mee weg! Dit verdient wat meer toelichting!
- Martijn_bmw
- Berichten: 26698
- Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
- Locatie: Provincie Utrecht
-
- Berichten: 1000
- Lid geworden op: 17 dec 2020, 15:38
- Locatie: Twente
Re: Porsche 997.2 Gt3 3.8 verkocht
Wow..ultieme Porsche. Prachtig in deze uitvoering. Jammer dat ie weer weg is. Koper kwam met een zak geld die je niet kon weigeren ga ik van uit?
Hoor je de laatste tijd vaker.
Hoor je de laatste tijd vaker.
-
- Berichten: 1488
- Lid geworden op: 18 dec 2014, 14:48
Re: Porsche 997.2 Gt3 3.8 verkocht
Kom op Jacob!! Hier moet toch iets over te vertellen zijn!!!
-
- Berichten: 1166
- Lid geworden op: 15 nov 2006, 22:01
- Locatie: 997.2 Gt3
Re: Porsche 997.2 Gt3 3.8 verkocht
Ja ja, vanavond wel ff
- Godspeed
- Berichten: 2024
- Lid geworden op: 25 sep 2010, 19:09
- Auto: Ford Fiesta ST 2014
-
- Berichten: 1166
- Lid geworden op: 15 nov 2006, 22:01
- Locatie: 997.2 Gt3
Re: Porsche 997.2 Gt3 3.8 verkocht
Ik heb de auto 14 maand gereden , 2 trackdays , alles mee gedaan wat ik wilde en ik was er nog lang niet zat van.
Dit was een van de beteren in de markt, nog zo netjes en strak.
Ik heb een kletsnat Spa gereden met 1 graad en op een warm zandvoort met 18 graden. Omdat er geen verrassingen meer waren en ik niet wilde tunen zoals de vorige gt3 dacht ik al wel eens wat ga ik er de komende jaren mee doen.
Gelijktijdig met die gedachte vroeg iemand in de gt3 app groep of er ergens nog een gt3 Mk2 beschikbaar was.
Toen stak ik mijn vinger op, de koper was er erg serieus en zag ook dat de auto oké was . Hij heeft nog iemand bij me langs gestuurd voor een aankoop keuring.
Vervolgens vlogen de bedragen over tafel en was het een deal die voor nu zeker heel erg goed was voor mij. Maar ook voor de koper , een betere had hij toch niet gevonden .
Toen de Porsche de straat uit reed had ik wel ff een klein buikpijntje.
Inmiddels had ik de motor hobby al een tijd weer opgepakt en die loopt aardig Uit de hand. Ik heb daar momenteel meer actie mee als dat ik met de Porsche had.
Ik koop wat nette youngtimer motors in de beste staat die er aangeboden wordt, van rond het jaar 2000. Ze zien er allemaal nog als nieuw uit , geen krassen , deuken of kaal gevreten voorpoten. Showroom staat, ernaar kijken is al leuk, maar ik rij ze allemaal.
Yamaha R1 bj 2000, Honda Fireblade 1998 , Kawa Zx7r 2000, Honda Vtr sp1 bj. 2000, Suzuki srad750 bj. 1998 en de Honda AfricaTwin bj. 2000.
Om het leed van de gt3 te verzachten heb ik een full spec Ducati Panigale V4S incl complete Akrapovic met bijpassende tuning aangeschaft bij de stealer. De motor hangt vol met Ducati Carbon opties, , single Seat en heeft een jaar garantie. Mooie nieuwe banden Corsa’s erop en gaan.
230pk op 173 kilo drooggewicht. Wat ik daar momenteel allemaal mee beleef qua rij actie komt niet in de buurt qua auto beleving terwijl dat eigenlijk altijd al vrij fors ging.
Voorwiel in de 4e versnelling nog steeds van de grond boven de 220 kmh, waanzinnig zoveel power. Ik kan het amper handelen, maar dat maakt het wel super leuk.
Dit was een van de beteren in de markt, nog zo netjes en strak.
Ik heb een kletsnat Spa gereden met 1 graad en op een warm zandvoort met 18 graden. Omdat er geen verrassingen meer waren en ik niet wilde tunen zoals de vorige gt3 dacht ik al wel eens wat ga ik er de komende jaren mee doen.
Gelijktijdig met die gedachte vroeg iemand in de gt3 app groep of er ergens nog een gt3 Mk2 beschikbaar was.
Toen stak ik mijn vinger op, de koper was er erg serieus en zag ook dat de auto oké was . Hij heeft nog iemand bij me langs gestuurd voor een aankoop keuring.
Vervolgens vlogen de bedragen over tafel en was het een deal die voor nu zeker heel erg goed was voor mij. Maar ook voor de koper , een betere had hij toch niet gevonden .
Toen de Porsche de straat uit reed had ik wel ff een klein buikpijntje.
Inmiddels had ik de motor hobby al een tijd weer opgepakt en die loopt aardig Uit de hand. Ik heb daar momenteel meer actie mee als dat ik met de Porsche had.
Ik koop wat nette youngtimer motors in de beste staat die er aangeboden wordt, van rond het jaar 2000. Ze zien er allemaal nog als nieuw uit , geen krassen , deuken of kaal gevreten voorpoten. Showroom staat, ernaar kijken is al leuk, maar ik rij ze allemaal.
Yamaha R1 bj 2000, Honda Fireblade 1998 , Kawa Zx7r 2000, Honda Vtr sp1 bj. 2000, Suzuki srad750 bj. 1998 en de Honda AfricaTwin bj. 2000.
Om het leed van de gt3 te verzachten heb ik een full spec Ducati Panigale V4S incl complete Akrapovic met bijpassende tuning aangeschaft bij de stealer. De motor hangt vol met Ducati Carbon opties, , single Seat en heeft een jaar garantie. Mooie nieuwe banden Corsa’s erop en gaan.
230pk op 173 kilo drooggewicht. Wat ik daar momenteel allemaal mee beleef qua rij actie komt niet in de buurt qua auto beleving terwijl dat eigenlijk altijd al vrij fors ging.
Voorwiel in de 4e versnelling nog steeds van de grond boven de 220 kmh, waanzinnig zoveel power. Ik kan het amper handelen, maar dat maakt het wel super leuk.
- Arthur
- Berichten: 39712
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
- Auto: Nr.50
- Locatie: Boven Barcelona
Re: Porsche 997.2 Gt3 3.8 verkocht
Het is ff wat anders maar je hebt het maar mooi gedaan. Nu genieten van die motoren Wachten we op de volgende GT3
-
- Berichten: 1923
- Lid geworden op: 25 feb 2007, 22:23
- Locatie: Puttenland
Re: Porsche 997.2 Gt3 3.8 verkocht
Foto van alle moto’s op een rijtje zou wel nice zijn
(Deze had ik nog niet zien passeren:
Honda Vtr sp1 )
(Deze had ik nog niet zien passeren:
Honda Vtr sp1 )
-
- Berichten: 1166
- Lid geworden op: 15 nov 2006, 22:01
- Locatie: 997.2 Gt3
-
- Berichten: 1488
- Lid geworden op: 18 dec 2014, 14:48
Re: Porsche 997.2 Gt3 3.8 verkocht
Dat is een hele rits motoren!!! Wat is er zo bijzonder aan motoren rond jaar 2000 dan? Ik zit daar niet zo in. Of is dat gewoon jeugd sentiment?
-
- Berichten: 1166
- Lid geworden op: 15 nov 2006, 22:01
- Locatie: 997.2 Gt3
Re: Porsche 997.2 Gt3 3.8 verkocht
Niks bijzonders eigenlijk, maar je kunt het ook zo uitleggen dat ze wel bijzonder zijn, zoals met alles.
In die periode versleet ik de moto73 blaadjes en las alle testen van die motors, de andere tijdschriften kocht ik allemaal los. Het superbike kampioenschap was heel populair toen, daar reed de Zx7-r in, en de Vtr sp1
moest ducati gaan verslaan . Na 6 jaar ducati winst zei Honda; dat kunnen wij ook wel met een 1000cc 2 cilinder . De rest is geschiedenis. De Sp1 wordt echt duur en stijgt jaarlijks met meer dan 10%. Al deze oudere motoren hebben dat potentieel, het is leuke bijkomstigheid , sommige bedrijven maken er al hun business van.
De Yamaha R1 was een nieuw benchmark supersport motor op de weg, die nu snel in waarde stijgen, mits origineel en in topstaat. Het waren toen monsters , zo lightweight en zoveel pk’s. Nu naast de Panigale v4s is het een pussy.
De Fireblade is de laatste carburateur versie, maar vooral de staat waarin ik er nog een heb gevonden is bijzonder. Eerdere modellen Fireblade zijn knal hard gestegen, dit 1998 model komt ook vanzelf. Ik heb hem voordat ie stijgt, maar dalen doen ze niet meer …….
Zo heeft elke motor wel wat, mijn motto is, zoek de mooiste die je kunt vinden, ze moeten Nieuwstaat benaderen, en behandel ze goed. Dan vreet het geen brood en heb je een fantastische hobby die geen geld kost.
In die periode versleet ik de moto73 blaadjes en las alle testen van die motors, de andere tijdschriften kocht ik allemaal los. Het superbike kampioenschap was heel populair toen, daar reed de Zx7-r in, en de Vtr sp1
moest ducati gaan verslaan . Na 6 jaar ducati winst zei Honda; dat kunnen wij ook wel met een 1000cc 2 cilinder . De rest is geschiedenis. De Sp1 wordt echt duur en stijgt jaarlijks met meer dan 10%. Al deze oudere motoren hebben dat potentieel, het is leuke bijkomstigheid , sommige bedrijven maken er al hun business van.
De Yamaha R1 was een nieuw benchmark supersport motor op de weg, die nu snel in waarde stijgen, mits origineel en in topstaat. Het waren toen monsters , zo lightweight en zoveel pk’s. Nu naast de Panigale v4s is het een pussy.
De Fireblade is de laatste carburateur versie, maar vooral de staat waarin ik er nog een heb gevonden is bijzonder. Eerdere modellen Fireblade zijn knal hard gestegen, dit 1998 model komt ook vanzelf. Ik heb hem voordat ie stijgt, maar dalen doen ze niet meer …….
Zo heeft elke motor wel wat, mijn motto is, zoek de mooiste die je kunt vinden, ze moeten Nieuwstaat benaderen, en behandel ze goed. Dan vreet het geen brood en heb je een fantastische hobby die geen geld kost.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 158 gasten