
Gisteren weer heerlijk gestuurd!
Was in den beginne vrij koud, maar eenmaal na 12:00 uur was het prima op de fiets!
Dat is idd altijd de vraag.. zo'n rap stampende twin nodigt wel uit tot snel (onzorgvuldig) schakelen. Waren wel boel superceded onderdelen bij.. make of that what you will.Downforce Hans schreef: 25 apr 2021, 16:15 Kwam dat doordat de eigenaar niet kan schakelen of wat anders. Ik kom toch een hoop KTM's tegen met hoge km standen met zero mechanische problemen. Lager werk na plusminus 50 k amper slijtage.
Wat zo'n Ducati kan doen met je hèRiceaux schreef: 05 mei 2021, 20:52 Afgelopen vrijdag de 899 Panigale van Nivex/Madelaine opgehaald zodat die wat dichter in de buurt van Assen staat nu.Even op gezeten en het Ducati virus is nu ook bij mij toegeslagen. Afgelopen zaterdag bij Ducati Assen en Barbier even wat Ducati’s proef gezeten. Zondagmiddag de Triumph te koop gezet en die was binnen 2 uur verkocht en maandagochtend direct opgehaald. Komende vrijdag bij een 848 kijken. Grote kans dat dat ‘m gaat worden. Het kan snel gaan allemaal.
![]()
Nice, fijn dat verkoop ook zo lekker loopt! Ik herken het duc-probleem een beetje, het was niet de beste die ik heb proefgereden, maar wel degene die ik het meest zoek op Marktplaats/samenstel op configuratorRiceaux schreef: 05 mei 2021, 20:52 Afgelopen vrijdag de 899 Panigale van Nivex/Madelaine opgehaald zodat die wat dichter in de buurt van Assen staat nu.Even op gezeten en het Ducati virus is nu ook bij mij toegeslagen. Afgelopen zaterdag bij Ducati Assen en Barbier even wat Ducati’s proef gezeten. Zondagmiddag de Triumph te koop gezet en die was binnen 2 uur verkocht en maandagochtend direct opgehaald. Komende vrijdag bij een 848 kijken. Grote kans dat dat ‘m gaat worden. Het kan snel gaan allemaal.
![]()
Een Duc of een Ati?
Beetje zwart-wit...
Ik heb er nu 15 om 42 op zitten. Wat adviseren jullie om te doen?SlowCo schreef: 23 apr 2021, 21:55Denk aan de tip van TLRS op de vorige pagina:
Maakt een tweecilindermotor echt veel fijner om te rijden door met name het veel beter oppakken van onderuitTLRS schreef: 18 apr 2021, 09:22 Mocht er nog geen kettingset besteld zijn voor de monster.. kan lonen een kortere eindoverbrenging te pakken.
Bij de TL ging ik van 38 naar 43. Dat was eigenlijk meer dan ik voor ogen had, maar zou niet meer anders willen. Het gemak waarmee het half gas door het midden gebied vliegt is fantastisch.![]()
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot] en 4 gasten