Lunch van 12.00 uur tot 18.00 uurtomgtr schreef: 20 apr 2021, 18:08 Wordt lunchen bij Loetje dan. Redelijk overzichtelijke reis dat voor me...

Lunch van 12.00 uur tot 18.00 uurtomgtr schreef: 20 apr 2021, 18:08 Wordt lunchen bij Loetje dan. Redelijk overzichtelijke reis dat voor me...
Omdat je dan even kunt indrinken en daarna naar het Vondelpark. De boa's gaan niet om 18:00 naar huisNu begreep ik: terrassen worden beperkt geopend. Tot 18:00h(?)
Net klaar op de zaak en dan weer achter 't net vissen. Net als vele werkenden toch? Waarom niet tot 20:00?
Dit is dan ook zoiets ergerniswekkends dat je denkt: wie bedenkt zoiets?
Damn... op naar een mooiere tijdShakes schreef: 20 apr 2021, 14:02Net iets boven de 40. Geen kwalen en behoorlijk in vorm. Geen overgewicht.Heftig man, mag ik vragen hoe oud je bent?
Sterkte met het herstel
Thanks
Iig geen straf, toch?tomgtr schreef: 20 apr 2021, 18:08 Wordt lunchen bij Loetje dan. Redelijk overzichtelijke reis dat voor me...
JP schreef: 20 apr 2021, 20:43 In welke stap (datum) staan versoepelingen gepland voor contactberoepen op de Wallen ? ? Ik vraag dit voor een mede-forummer....
Ja, want de huisarts zorgt voor genoeg vaccins. Alles wat over is, komt straks een tweede doses voor. Mijn moeder is huisartsassistente en was zelf nog niet geprikt. Ze hadden nog wat over en heeft die gebruikt om zichzelf, mijn vader (eind 50) en mijn tante (eind 60) te prikken.Elise schreef: 20 apr 2021, 13:34Waarmee ben je dan gevaccineerd?Downforce Hans schreef: 20 apr 2021, 13:04 Viavia een bericht van een huisarts onder ogen gezien waarin stond dat hij vaccin over had. Volgende dag een afspraak gemaakt en de prik gekregen. Werd niet moeilijk over gedaan......
En als er een 2e vaccinatie nodig is, verzorgt die huisarts die dan ook?
En krijg je ook een vaccinatiebewijs?
vragen vragen vragen![]()
Tnx!JP schreef: 20 apr 2021, 20:43 In welke stap (datum) staan versoepelingen gepland voor contactberoepen op de Wallen ? ? Ik vraag dit voor een mede-forummer....
Tweede zin, ja dan zou je kunnen spreken van voorbedachte rade anno nu. Het komt bepaalde entiteiten/landen wel héél goed uit.535d schreef: 20 apr 2021, 22:29 Opsluiten is echt zwaar overdreven IMHO. Het is te hopen, voor veel mensen, dat er niet wederom een nieuw virus als dit opduikt. Maar goed, de eerste versoepelingen zijn er. We gaan zien hoe het verder verloopt.
te debiel voor woorden inderdaad. Waarom de maaltijd schrappen?! De horeca ondernemer heeft ook en stuk minder aan een paar drankjes als aan een volledige maaltijd.. En de werkenden vallen weer buiten de boot. Veel gevaarlijker na 18.00 als daarvoorHenk Jan schreef: 21 apr 2021, 08:46 De cijfers lopen op, mooi, tijd om te versoepelen. Wie snapt het nog?
Je hoort mij niet klagen hoor, ik vind het best, maar wie dit beleid nog verdedigt heeft ook het licht niet uitgevonden.
Bij dit soort uitspraken/persco's vraag ik me altijd af of die politici nou echt denken dat 'het volk' achterlijk is. Hetzelfde geldt voor politieke partijen die ineens 180 graden draaien qua standpunt en dat proberen te verkopen alsof hun standpunt helemaal niet gewijzigd is.
Even snel wat puntjes op een rij ;
"Tot 18.00 uur, daarmee schrap je de bitterbal en de maaltijd op het terras. Maar je geeft wel gelegenheid voor een koffie of een biertje om 17.00 uur", duidt de demissionair premier de gekozen tijd waarop de terrassen weer dicht moeten. Hij spreekt van een voorzichtige stap. "We kunnen nog niet samen eten."
Hoe fucking retarded zijn die politici wel niet.
We mogen ons dus overdag helemaal klemzuipen aan tafel, met 's middags bitterballen. Maar 's avonds bitterballen of dineren is te gevaarlijk? Wat een onnozele en arbitraire maatregelen weer.
Je zou er maar op gestemd hebben...
Er is geen draagvlak meer. De maatschappelijke onrust neemt toe. Ook begrijpelijk maar dit is de reden van versoepelingen. Geef de mensen wat lucht.Henk Jan schreef: 21 apr 2021, 08:46 De cijfers lopen op, mooi, tijd om te versoepelen. Wie snapt het nog?