Mocht ie willen.

Met andere woorden, als je voor Williams rijdt moet je Mercedes voor laten gaan.Wolff added: "Valtteri had a difficult first 30 laps and shouldn't have been there [in ninth] but George should have never launched into this manoeuvre considering that the track was drying up.
"It meant taking risks and the other car is a Mercedes in front of him and in any drivers' development as a young driver you must never lose this global perspective.
"Lots to learn for him I guess."
Dat zegt Wolff dus niet he. Hij zegt alleen dat een inhaalactie op die plaats in die omstandigheden een slechte keuze was. En al helemaal als het op iemand uit je eigen stal is.Zed240 schreef: 19 apr 2021, 13:22
Met andere woorden, als je voor Williams rijdt moet je Mercedes voor laten gaan.
Ik denk dat Hulkenberg meer kans maakt.Hielke schreef: 19 apr 2021, 14:21 Goede ontwikkelingen voor Nick de Vries. Hebben ze weer een keer een reserve rijder nodig dan weet ik 100% zeker dat De Vries in die auto komt te zitten. Wat hij vorig jaar tijdens de testdag heeft laten zien (Stoffel in dezelfde auto naar huis rijden) was grote klasse.
Ik ben benieuwd hoe mensen gereageerd hadden als het Verstappen en Tsunoda waren geweest.Hielke schreef: 19 apr 2021, 14:25Dat zegt Wolff dus niet he. Hij zegt alleen dat een inhaalactie op die plaats in die omstandigheden een slechte keuze was. En al helemaal als het op iemand uit je eigen stal is.Zed240 schreef: 19 apr 2021, 13:22
Met andere woorden, als je voor Williams rijdt moet je Mercedes voor laten gaan.
In mijn optiek was daar geen meter over eigenlijk, maar een stuk minder. Had hij niet uitgeweken was ie vol achterop Bottas geknald.Hielke schreef: 19 apr 2021, 14:21 Los van die woorden van Wolff lag de fout gewoon 100% bij Russell. Ik snap dat ie wat schrok van de beweging van Bottas, maar sec bekeken bleef er gewoon een meter tussenruimte over. Die meter hadden Hamilton en Verstappen 'm absoluut niet gegeven.
Volgens mij zat Hamilton ook elke keer bij die witte streep naast diegene die die in wilde halen, dus op zich is het punt niet verkeerd.Hielke schreef: 19 apr 2021, 16:52 https://www.youtube.com/watch?v=Z89Czue8d9U
Zegt ook wel wat dat geen van de andere coureurs getracht heeft op die positie iemand uit te remmen. Alle inhaalacties speelden zich ver voor de aanremzone af.
Uitremmen?Hielke schreef: 19 apr 2021, 16:52 https://www.youtube.com/watch?v=Z89Czue8d9U
Zegt ook wel wat dat geen van de andere coureurs getracht heeft op die positie iemand uit te remmen. Alle inhaalacties speelden zich ver voor de aanremzone af.
Eeehh, dit zei je een uurtje terug nog.daNpy schreef: 19 apr 2021, 15:20
In mijn optiek was daar geen meter over eigenlijk, maar een stuk minder. Had hij niet uitgeweken was ie vol achterop Bottas geknald.
Klopt, ik doelde met bocht op de chicane, niet op de knik waar Russel erlangs wilde. Heb zojuist nog even terug gekeken en Bottas laat inderdaad een wagenbreedte over. Die meter extra vind ik moeilijk, zeker omdat er een knik in zit is het maar net welk puntje bekijkt.
Dat zeg ik al, slapertHielke schreef: 19 apr 2021, 18:39 Ik kom op m'n woorden terug. Net even wat inhaalacties van Hamilton bekeken en die verlopen op hetzelfde punt.
Russell reageert gewoon te wild op Bottas waardoor ie het gras in stuurt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast