Leukste tracktool; E30 325i / E36 325i / E36 m3

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Gebruikersavatar
Mark 320iS
Berichten: 2688
Lid geworden op: 25 okt 2008, 14:23

Re: Leukste tracktool; E30 325i / E36 325i / E36 m3

Bericht door Mark 320iS » 29 mar 2021, 18:04

Budget van 10k, dan met de m135i het circuit op en die opvouwen... dan kocht ik voor die 10k een nette al opgebouwde e36... Voordat je die m135i een beetje circuitwaardig hebt ben je ook tussen de 5 en 10k verder, vraag dat maar aan Jesper.

Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27808
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Leukste tracktool; E30 325i / E36 325i / E36 m3

Bericht door Luco » 29 mar 2021, 18:23

matthyssie schreef: 29 mar 2021, 16:02 Ja maar het is hier wel DF he. Beetje oprekken dat budget.

Mijn mening: Als je budget 10k is, pak dan die M135i een beetje aan en ga daar een paar rondjes mee t circuit op. Ga dan niet klooien met een 1 of ander oud lel.
Wat een onzin, voor 10k kan je best een goed opgebouwde trackauto kopen.
En leeftijd maakt niet uit als die netjes is onderhouden.

Ik kocht dan wel geen rwd bmw maar mijn eerste raceauto was 8k en goed geprepareerd en een net boven de 2 min auto op het oude zandvoort, fun genoeg iig.

Gebruikersavatar
Vanreijmersdal
Berichten: 844
Lid geworden op: 17 aug 2012, 19:22

Re: Leukste tracktool; E30 325i / E36 325i / E36 m3

Bericht door Vanreijmersdal » 29 mar 2021, 18:47

Volgens mij heeft de TS nooit een budget genoemd, maar ik zou de circuit behoefte gescheiden houden ten opzichte van je daily noodzaak.

Gebruikersavatar
Tomj
Berichten: 764
Lid geworden op: 23 sep 2011, 17:41
Locatie: Sint-Truiden

Re: Leukste tracktool; E30 325i / E36 325i / E36 m3

Bericht door Tomj » 29 mar 2021, 22:43

Een 130i rijdt heel leuk, maar kan een N52 tegen een pak slaag? Een m50 en S50 zijn echt sadomasochisten op dat vlak. :)

mark323ti
Berichten: 1480
Lid geworden op: 18 dec 2014, 14:48

Re: Leukste tracktool; E30 325i / E36 325i / E36 m3

Bericht door mark323ti » 29 mar 2021, 23:04

Vanreijmersdal schreef: 29 mar 2021, 18:47 Volgens mij heeft de TS nooit een budget genoemd, maar ik zou de circuit behoefte gescheiden houden ten opzichte van je daily noodzaak.
Lijkt mij ook de enige juiste keuze. Tenzij je 2 keer per jaar een handjevol ronden wil doen op boven gemiddeld tempo.
Dure daily die je beetje aanpast geeft nooit de voldoening van echte track auto. En de dure daily is ook nooit bestand tegen echt track gebruik. Daily en track scheiden van elkaar.

mark323ti
Berichten: 1480
Lid geworden op: 18 dec 2014, 14:48

Re: Leukste tracktool; E30 325i / E36 325i / E36 m3

Bericht door mark323ti » 29 mar 2021, 23:05

En wel interessant om te horen wat het budget is. Anders blijft het sowieso gissen.

pimini
Berichten: 177
Lid geworden op: 02 sep 2008, 18:15
Locatie: E36 M3 coupe / E36 316 touring / E36 320 touring / Megane RS III

Re: Leukste tracktool; E30 325i / E36 325i / E36 m3

Bericht door pimini » 29 mar 2021, 23:20

De aanschaf is deel 1, het onderhoud/slijtage en verkoopprijs deel 2...
Voordeel van een E30,E36 en E46 is dat onderdelen (slijtage en schadeherstel) goedkoop is, lijkt mij niet te vergelijken met een 130i of een m135i.

Ik zou denk ik eerst voor een kleiner budget een kant en klare snelle voorwielaandrijver kopen als je dan toch wat wilt kopen.
Maar ik zou eigenlijk liever iets huren, geen gedoe van te voren en achteraf om het spul in orde te hebben.
Geen gesleep met aanhangwagens wat al met al ook veel extra kosten oplevert.

EricT
Berichten: 134
Lid geworden op: 17 aug 2008, 21:47

Re: Leukste tracktool; E30 325i / E36 325i / E36 m3

Bericht door EricT » 29 mar 2021, 23:49

Mark 320iS schreef: 29 mar 2021, 14:17
Reind schreef: 29 mar 2021, 13:52 Dit lijkt me een leuke racer. Heeft de juiste aanpassingen en de prijs is ok. https://www.autoscout24.nl/aanbod/bmw-3 ... -itemBased
+1. Ziet er netjes uit en de prijs lijkt me zeer redelijk als je ziet wat je ervoor terugkrijgt qua modificaties etc. Kun je hem zelf niet voor bouwen.
Wij hebben deze auto gebouwd, en is ook al verkocht.

Gebruikersavatar
Jan Terwolde
Berichten: 2850
Lid geworden op: 18 jul 2018, 11:15
Auto: Ringtool e90 330i+125D+Slopel
Locatie: Gelderland

Re: Leukste tracktool; E30 325i / E36 325i / E36 m3

Bericht door Jan Terwolde » 30 mar 2021, 08:34

pimini schreef: 29 mar 2021, 23:20 De aanschaf is deel 1, het onderhoud/slijtage en verkoopprijs deel 2...
Voordeel van een E30,E36 en E46 is dat onderdelen (slijtage en schadeherstel) goedkoop is, lijkt mij niet te vergelijken met een 130i of een m135i.

Ik zou denk ik eerst voor een kleiner budget een kant en klare snelle voorwielaandrijver kopen als je dan toch wat wilt kopen.
Maar ik zou eigenlijk liever iets huren, geen gedoe van te voren en achteraf om het spul in orde te hebben.
Geen gesleep met aanhangwagens wat al met al ook veel extra kosten oplevert.
E30 en e36 onderdelen zijn al lang niet meer zo goedkoop helaas.. En e46 onderdelen worden ook duurder.

Online
Gebruikersavatar
matthyssie
Berichten: 5994
Lid geworden op: 10 aug 2012, 23:54
Auto: F30 330d
Locatie: Fryslân

Re: Leukste tracktool; E30 325i / E36 325i / E36 m3

Bericht door matthyssie » 30 mar 2021, 09:02

Circuitrijden is gewoon megaduur. De by-far goedkoopste manier is om de M135i te pakken. Nee natuurlijk heb je dan niet een full-blown trackslet, maar je kunt wel leuk even wat rondjes draaien en het even beleven. Ga je een tracktool bouwen dan kost dat een vermogen, zit je te klooien met een kar, ben je altijd aan het sleutelen en onderhouden.

Gebruikersavatar
Reind
Berichten: 2663
Lid geworden op: 13 sep 2010, 12:33

Re: Leukste tracktool; E30 325i / E36 325i / E36 m3

Bericht door Reind » 30 mar 2021, 09:21

Ik vind dat er een groot verschil zit tussen even wat leuke rondjes draaien in een (aangepaste maar daily) M135i en onderweg zijn met een echte raceauto.

Gewoon wachten totdat je een goed opgebouwde racer tegenkomt. (ik vind die inmiddels verkochte 328i een goede optie) Laat hem onderhouden bij een bedrijf als Bas Roos en ga lekker genieten. Een goed opgebouwde racer die je nu voor 10K- 15K koopt is dat over een aantal jaar ook nog waard. Helemaal een E30 en E36. De kosten zitten vaak in dingen als een motor die stuk loopt of alle modificaties die je al dan niet nodig vind.

Gebruikersavatar
Mark 320iS
Berichten: 2688
Lid geworden op: 25 okt 2008, 14:23

Re: Leukste tracktool; E30 325i / E36 325i / E36 m3

Bericht door Mark 320iS » 30 mar 2021, 09:30

Tomj schreef: 26 mar 2021, 00:03 E30 emotie is voor ons doorgaans eerder nostalgie denk ik :)
Waar is de tijd dat ik jouw mooie 318is liet staan omdat een VAB keurder na inspectie zei dat er kosten aan de e30 waren.
Toch één van de grootste fouten in mijn automobiel carrière. Toen wist ik bijna niets van auto's, nu doe ik zelf behoorlijk wat sleutelwerk :)
Ha, dat is 14 á 15 jaar geleden denk ik? :-) Ik geloof dat ik mezelf toen buitengesloten had en we daardoor veel te laat bij de keuring aankwamen? Ik heb altijd het vermoeden gehad dat die keurder uit irritatie bewust de auto afgekraakt heeft. Had hem ook eigenlijk nooit moeten weg doen, was echt een mooi en fijn 'autootje'.

Gebruikersavatar
Jeroen
Berichten: 1081
Lid geworden op: 02 feb 2006, 12:37

Re: Leukste tracktool; E30 325i / E36 325i / E36 m3

Bericht door Jeroen » 30 mar 2021, 09:35

matthyssie schreef: 30 mar 2021, 09:02 Circuitrijden is gewoon megaduur. De by-far goedkoopste manier is om de M135i te pakken. Nee natuurlijk heb je dan niet een full-blown trackslet, maar je kunt wel leuk even wat rondjes draaien en het even beleven. Ga je een tracktool bouwen dan kost dat een vermogen, zit je te klooien met een kar, ben je altijd aan het sleutelen en onderhouden.

Super onpraktisch. Ten eerste gaat je daily er altijd op achteruit (pak maar eens een keer een grindbak) of wat te denken van steenslag e.d. En zware slijtage aan onderstel e.d. Been there, done that. Daarnaast is het rete onpraktisch als er op zondag een keer wat gebeurt, en je hebt de auto op maandag weer nodig. Zit je dan.

En waarom moet het opbouwen van een tracktool altijd een vermogen kosten? Toegegeven, ik deed het in een andere tijd, maar mijn E30's vroegah kostten 2-3 k, stoel + kooi + wat aanpassingen erin. Geen idee wat dat kostte, maar ver, ver onder de 10k. In deze tijd zou ik een nette E36 Compact nemen als ik hetzelfde wilde doen.

Online
Gebruikersavatar
beske
Berichten: 314
Lid geworden op: 06 dec 2011, 15:53
Locatie: Eindhoven

Re: Leukste tracktool; E30 325i / E36 325i / E36 m3

Bericht door beske » 30 mar 2021, 10:01

Mooie discussie, ik heb zelf net een E30 gebouwd met een M52B28, en dat rijdt gewoon enorm leuk. Alleen wil ik met deze auto niet het circuit op. Eerste auto, net gerestaureerd, ben veel te bang om er schade mee te rijden.

Nu heb ik ook nog een E30 316i en een E36 323ti staan, waarvan ik er eentje graag om zou bouwen tot circuit/drift speeltje. Gewoon voor de fun, dus niet om prijzen mee te winnen. Maar wel op kenteken zodat ik er mee over straat van/naar het circuit kan.

De E30 316i:
Voordelen:
  • harde koets
  • Hele onderstel al voorzien van PU bussen
  • Staat al op bilstein dempers en camberplates
  • Leukere auto om te zien
  • Weegt niks
Nadelen:
  • Underpowered
De E36 323ti:
Voordelen:
  • M52B25 ligt er al in en loopt lekker
Nadelen:
  • Koets is rot, best wat laswerk aan nodig en een paar nieuwe voorschermen
  • Onderstel en rubbers zijn grotendeels 340k km oud
  • Is toch weer 150kg zwaarder (Leeggewicht op kenteken 323ti vs. leeggewicht op kenteken E30 M52)

Dus nu zijn mijn opties:
1: Motor van de E36 in de E30 swappen. Maar heel veel zin om weer dezelfde motorswap te starten als waar ik net mee klaar ben heb ik nou ook weer niet. Veel onderdelen heb ik wel al op voorraad (carterpan, motorsteunrubbers, rembekrachtiger)
2: E36 lassen en voorzien van nieuwe onderstelrubbers/dempers/veren. Misschien ook een leerzaam project aangezien ik niet veel las ervaring heb en het op deze auto niet 100% netjes zou hoeven te zijn.
3: De hele bende verkopen en er een geprepareerde circuitauto voor terugkopen. Waarschijnlijk de goedkoopste en snelste optie. Al is het dan wel in 1 klap een berg geld uitgeven ipv een hondertje hier en een hondertje daar, wat toch altijd beter voelt terwijl het in dit geval gewoon duurder is :lol:

Ik moet er in ieder geval nog een aantal nachtjes over slapen, maar ik lees dit topic graag mee.

coolfan
Berichten: 338
Lid geworden op: 14 feb 2021, 22:11
Auto: M135i/ 997.2 GT3

Re: Leukste tracktool; E30 325i / E36 325i / E36 m3

Bericht door coolfan » 30 mar 2021, 10:33

Thanks! Ik heb dus een 130i gehad. Ooit mee op Assen gereden met semi slicks. Maar ik vind een E36 325i puurder en vooral de gasresponse die ik in de 130i iets kunstmatiger vind verder had ik de laatste serie met electrische stuurbekrachtiging. Ik zoek iets wat rauw en puur is maar ook om zelf nog iets aan te kunnen sleutelen; zag hier ook al iets over bijvoorbeeld E36 325 meet iets getweakte motor wat mij leuke optie lijkt. Mijn 130; had al 332000 km gereden en hoe mooi die motor is; het zit toch veel complexer in elkaar met zn valvetronic en zeker de electronica en denk minder sleutelvriendelijk dan een E36. Mijn budget zit zo rond de 10-15k.

Gebruikersavatar
Reind
Berichten: 2663
Lid geworden op: 13 sep 2010, 12:33

Re: Leukste tracktool; E30 325i / E36 325i / E36 m3

Bericht door Reind » 30 mar 2021, 11:12

Was de 130i wel een raceauto dan? Ik heb het idee van niet. Je moet wel appels met appels vergelijken. Een standaard e36 325i is ook echt geen pretje op het circuit. Het word pas leuk en puur als je hem helemaal leeg trekt, kooi plaatst en gehele onderstel aanpakt. Ik heb nog een 123d endurance race diesel 1 serie en dat is echt wel hardcore hoor. In een race 130i heb ik ook wel gereden en dat is wel ook hardcore en ook lastige auto om echt hard mee te gaan. Dat van die gasresponse is het gevolg van het missen van een ouderwetse gaskabel denk ik. Verder is een N54B30 echt wel mooi blok hoor.

Ik zou zoeken naar een dik geprepareerde e36. Ik kan weleens informeren of een oude e36 van mij niet te koop staat. Van a tot z aangepakt en zit nu een M54B30 in. Die woog 1080kg

Online
Baboulah
Berichten: 1495
Lid geworden op: 30 dec 2017, 19:21

Re: Leukste tracktool; E30 325i / E36 325i / E36 m3

Bericht door Baboulah » 30 mar 2021, 11:20

Martijn_bmw schreef: 26 mar 2021, 08:12Haha herkenbaar zo heb ik een E30 Alpina C1 2.5 weer weggedaan omdat er voor een duizendje of 2-3 roestherstel en spuitwerk aan zat. Ding voor 5k van de hand gedaan... had ik toen geweten dat ze nu 50K+ doen tja dan had ik wel een andere keuze gemaakt :blink:
Tja achteraf gezien waren we allemaal multimiljardair nu...

Gebruikersavatar
Jan Terwolde
Berichten: 2850
Lid geworden op: 18 jul 2018, 11:15
Auto: Ringtool e90 330i+125D+Slopel
Locatie: Gelderland

Re: Leukste tracktool; E30 325i / E36 325i / E36 m3

Bericht door Jan Terwolde » 30 mar 2021, 11:28

beske schreef: 30 mar 2021, 10:01 Mooie discussie, ik heb zelf net een E30 gebouwd met een M52B28, en dat rijdt gewoon enorm leuk. Alleen wil ik met deze auto niet het circuit op. Eerste auto, net gerestaureerd, ben veel te bang om er schade mee te rijden.

Nu heb ik ook nog een E30 316i en een E36 323ti staan, waarvan ik er eentje graag om zou bouwen tot circuit/drift speeltje. Gewoon voor de fun, dus niet om prijzen mee te winnen. Maar wel op kenteken zodat ik er mee over straat van/naar het circuit kan.

De E30 316i:
Voordelen:
  • harde koets
  • Hele onderstel al voorzien van PU bussen
  • Staat al op bilstein dempers en camberplates
  • Leukere auto om te zien
  • Weegt niks
Nadelen:
  • Underpowered
De E36 323ti:
Voordelen:
  • M52B25 ligt er al in en loopt lekker
Nadelen:
  • Koets is rot, best wat laswerk aan nodig en een paar nieuwe voorschermen
  • Onderstel en rubbers zijn grotendeels 340k km oud
  • Is toch weer 150kg zwaarder (Leeggewicht op kenteken 323ti vs. leeggewicht op kenteken E30 M52)

Dus nu zijn mijn opties:
1: Motor van de E36 in de E30 swappen. Maar heel veel zin om weer dezelfde motorswap te starten als waar ik net mee klaar ben heb ik nou ook weer niet. Veel onderdelen heb ik wel al op voorraad (carterpan, motorsteunrubbers, rembekrachtiger)
2: E36 lassen en voorzien van nieuwe onderstelrubbers/dempers/veren. Misschien ook een leerzaam project aangezien ik niet veel las ervaring heb en het op deze auto niet 100% netjes zou hoeven te zijn.
3: De hele bende verkopen en er een geprepareerde circuitauto voor terugkopen. Waarschijnlijk de goedkoopste en snelste optie. Al is het dan wel in 1 klap een berg geld uitgeven ipv een hondertje hier en een hondertje daar, wat toch altijd beter voelt terwijl het in dit geval gewoon duurder is :lol:

Ik moet er in ieder geval nog een aantal nachtjes over slapen, maar ik lees dit topic graag mee.
2,5 in de e30 zal uiteindelijk wel een waardevolle auto opleveren wat uiteindelijk de kosten kan drukken als die heel blijft.

Gebruikersavatar
Jan Terwolde
Berichten: 2850
Lid geworden op: 18 jul 2018, 11:15
Auto: Ringtool e90 330i+125D+Slopel
Locatie: Gelderland

Re: Leukste tracktool; E30 325i / E36 325i / E36 m3

Bericht door Jan Terwolde » 30 mar 2021, 11:36

Jeroen schreef: 30 mar 2021, 09:35
matthyssie schreef: 30 mar 2021, 09:02 Circuitrijden is gewoon megaduur. De by-far goedkoopste manier is om de M135i te pakken. Nee natuurlijk heb je dan niet een full-blown trackslet, maar je kunt wel leuk even wat rondjes draaien en het even beleven. Ga je een tracktool bouwen dan kost dat een vermogen, zit je te klooien met een kar, ben je altijd aan het sleutelen en onderhouden.

Super onpraktisch. Ten eerste gaat je daily er altijd op achteruit (pak maar eens een keer een grindbak) of wat te denken van steenslag e.d. En zware slijtage aan onderstel e.d. Been there, done that. Daarnaast is het rete onpraktisch als er op zondag een keer wat gebeurt, en je hebt de auto op maandag weer nodig. Zit je dan.

En waarom moet het opbouwen van een tracktool altijd een vermogen kosten? Toegegeven, ik deed het in een andere tijd, maar mijn E30's vroegah kostten 2-3 k, stoel + kooi + wat aanpassingen erin. Geen idee wat dat kostte, maar ver, ver onder de 10k. In deze tijd zou ik een nette E36 Compact nemen als ik hetzelfde wilde doen.
Misschien beter naar de ring als zandvoort wat steenslag/grindbak betreft. Ook heb je bij de ring geen gezeur dat de auto gelijk weg moet zodat je wat kan regelen betreffende transport/reparatie. Daar heb je meer plezier met een langzamere pace omdat je die baan niet in 5 rondjes kent en ga je ook niet zo snel in de grindbak. Ook vrij rijden mijden zal hier veel in helpen... De slijtage aan je onderstel heb je anders bij je circuit auto, oftewel om het even.

Zelfs als je een e46 koopt is die nog 18 jaar oud. Voordat je die weer fruitig hebt kost je echt wel een goede duit. En ja dat heb ik zelf mogen ervaren, terwijl die van mij ook als ''trackready'' verkocht werd..

Als ik ooit een andere tracktool ga opbouwen ga ik proberen met een zo fris mogelijk iets te beginnen.

Gebruikersavatar
Jeroen
Berichten: 1081
Lid geworden op: 02 feb 2006, 12:37

Re: Leukste tracktool; E30 325i / E36 325i / E36 m3

Bericht door Jeroen » 30 mar 2021, 12:05

Nee, op de Ring heb je geen risico van steenslag. Ook ga je niet zo snel de grindbak in. Wat staat daar ook al weer in plaats van, dicht bij de baan? Gekkigheid hoor, maar de Ring is ook een circuit, net zoals alle andere circuits. Het is daar niet beter of minder risicovol, dat is een utopie. Lijkt me ook evengoed onhandig als je daar op in het weekend pech krijgt terwijl je de auto doordeweeks weer nodig hebt. Staat ie nog in DLD of een andere plek waar je het niet wilt. Ik heb een paar keer met de trein naar huis gemoeten, of heb een auto kunnen lenen of kreeg een lift. Hoort er allemaal bij met oud spul. Heb ook meegemaakt tijdens een Ringcursus dat een E36 M3 (opgebouwd voor zo’n 50k, inclusief aanschaf) afgesleept werd door een defect. Ik kon op dat moment doorrijden met mijn E30, maar het had net zo goed mij kunnen gebeuren. Het zegt allemaal niks, maar wat ik in die jaren heb geleerd: veel rijden met je auto (dus een kenteken) en goed onderhoud voorkomt heel veel. Ongeacht of je een oude auto rijdt of er 20k in hebt zitten.
Laatst gewijzigd door Jeroen op 30 mar 2021, 12:22, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Jan Terwolde
Berichten: 2850
Lid geworden op: 18 jul 2018, 11:15
Auto: Ringtool e90 330i+125D+Slopel
Locatie: Gelderland

Re: Leukste tracktool; E30 325i / E36 325i / E36 m3

Bericht door Jan Terwolde » 30 mar 2021, 12:12

Als je op zondag de auto bij zandvoort hebt staan moet die dezelfde dag nog weg zijn, wat haast niet te regelen is. Bij de ring zijn veel meer bedrijven in het weekend gewoon open, en het zou ook de maandags erna gewoon kunnen. Toch denk ik echt dat je minder er voor gaat op de ring omdat je niet na 5 rondjes de baan kent.

De auto op kenteken hebben en veel rijden icm goed onderhoud doet denk ik inderdaad erg veel voor de betrouwbaarheid.

Gebruikersavatar
Tomj
Berichten: 764
Lid geworden op: 23 sep 2011, 17:41
Locatie: Sint-Truiden

Re: Leukste tracktool; E30 325i / E36 325i / E36 m3

Bericht door Tomj » 30 mar 2021, 22:36

coolfan schreef: 30 mar 2021, 10:33 Thanks! Ik heb dus een 130i gehad. Ooit mee op Assen gereden met semi slicks. Maar ik vind een E36 325i puurder en vooral de gasresponse die ik in de 130i iets kunstmatiger vind verder had ik de laatste serie met electrische stuurbekrachtiging. Ik zoek iets wat rauw en puur is maar ook om zelf nog iets aan te kunnen sleutelen; zag hier ook al iets over bijvoorbeeld E36 325 meet iets getweakte motor wat mij leuke optie lijkt. Mijn 130; had al 332000 km gereden en hoe mooi die motor is; het zit toch veel complexer in elkaar met zn valvetronic en zeker de electronica en denk minder sleutelvriendelijk dan een E36. Mijn budget zit zo rond de 10-15k.

Dan is het simpel: E36 325i of 328i, als Belg zeg ik altijd 325i wegens fiscale redenen maar een 328i is een stuk sneller dan een M50b25 325i.
Geduldig wachten op een roestvrij exemplaar, de rest maakt niet zo veel uit in mijn ogen. Persoonlijk vind ik de onderdelen spotgoedkoop en goed verkrijgbaar ( mijn referentiekader is de prijs en beschikbaarheid van oude M onderdelen) en e36's zijn heel "sleutelvriendelijk".

vincent328
Berichten: 413
Lid geworden op: 24 mar 2014, 12:18
Locatie: Noord Brabant

Re: Leukste tracktool; E30 325i / E36 325i / E36 m3

Bericht door vincent328 » 31 mar 2021, 09:01


Gijzert
Berichten: 4977
Lid geworden op: 01 aug 2013, 19:48

Re: Leukste tracktool; E30 325i / E36 325i / E36 m3

Bericht door Gijzert » 31 mar 2021, 09:03


Gebruikersavatar
Reind
Berichten: 2663
Lid geworden op: 13 sep 2010, 12:33

Re: Leukste tracktool; E30 325i / E36 325i / E36 m3

Bericht door Reind » 31 mar 2021, 12:35

Gijzert schreef: 31 mar 2021, 09:03
vincent328 schreef: 31 mar 2021, 09:01 https://link.marktplaats.nl/m1681124429
is dit wat?
viewtopic.php?f=55&t=40826
+100

Helemaal klaar en veel aan gedaan

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Kocheler, mark123, Semrush [Bot], TimoW en 132 gasten