Bram schreef: 17 mar 2021, 14:14 Is toch leuk om onze volksvertegenwoordigers op alles te pakken waar je ze op kan pakken man![]()

Bram schreef: 17 mar 2021, 14:14 Is toch leuk om onze volksvertegenwoordigers op alles te pakken waar je ze op kan pakken man![]()
Nee nee tót de sokken zei ikBram schreef: 17 mar 2021, 14:23 Das ook zonde want voor je 't weet vliegen z'n mooie schoenen in de fik!
![]()
Haha nee, zeker niet, kwam met dochter die nog heel jong was met goede paspoort naar Schiphol rijden zodat ik met volgende vlucht toch nog Wimbledon finale Federer - Murray haalde. Het was vervelend dat die vlucht vol zat en mazzel dat ik bij toeval bizz vloog en de dame van de kom service balie net de kwartfinale had bezocht. Opeens hoorde ik prrrrrt en kwam er een baardig pass uit de printer. Stond wel beetje met schaamrood op kaken te kijken naar de mensen die niet konden borden omdat vlucht overboekt was.....Bram schreef: 17 mar 2021, 14:18Had ze dat expres gedaan?tomgtr schreef: 17 mar 2021, 14:17 Zijn net mensen. Ik heb wellens bij de gate gestaan met paspoort van dochter die mijn lieftallige ex voor me had klaargelegd. Nou, kom er maar in!
En wat enge appjes, tweets, opmerkingen en handelingen van wat echt voorbeelden worden ondertussen liefdevol aanvaard of als onhandig afgedaan.
![]()
Nog niet bij Jinek, maar....Tom schreef: 16 mar 2021, 18:38 Het zou me niet verbazen als ze inderdaad bij Jinek zit.
Want zo gaat het vaak... ze moet natuurlijk wel "haar verhaal" kunnen doen, want zij is nu ook slachtoffer.
Je zou zeggen dat de burger ondertussen wel leert om beter met zijn privacy om te gaan en de waarde hiervan in te zien... maar nee.Bram schreef: 17 mar 2021, 19:08 Nederland op zijn best weer hoor, adresgegevens online knallen en met de dood bedreigen. Paupers.
Man man man.
Deze had ik gekeken. Op het eind zit een Jade. Zie ik toevallig een tweet in m’n tijdlijn voorbijkomen die geliked was. Dat was deze meid. Met teksten als “intolerant voor intolerantie” in haar profiel en meewerken aan een item over politieke haat. NOS heeft ook goed het huiswerk gedaan.
Echt hè, want ik mag die reacties dan wel afkeuren, haar gedrag is natuurlijk minstens zo dom. Dan snap je echt niet hoe social media werkt.daNpy schreef: 17 mar 2021, 20:11Je zou zeggen dat de burger ondertussen wel leert om beter met zijn privacy om te gaan en de waarde hiervan in te zien... maar nee.Bram schreef: 17 mar 2021, 19:08 Nederland op zijn best weer hoor, adresgegevens online knallen en met de dood bedreigen. Paupers.
Man man man.
Ik vind Kaag doodeng.Bram schreef: 17 mar 2021, 21:22Echt hè, want ik mag die reacties dan wel afkeuren, haar gedrag is natuurlijk minstens zo dom. Dan snap je echt niet hoe social media werkt.daNpy schreef: 17 mar 2021, 20:11Je zou zeggen dat de burger ondertussen wel leert om beter met zijn privacy om te gaan en de waarde hiervan in te zien... maar nee.Bram schreef: 17 mar 2021, 19:08 Nederland op zijn best weer hoor, adresgegevens online knallen en met de dood bedreigen. Paupers.
Man man man.
Monsterwinst voor D66, top, mijn dag is goed![]()
Mja, ik vind Eerdmans 3x niks, of van Haga. Die mogen ook hun ding gaan doen. Zo is er altijd wel watWJ schreef: 17 mar 2021, 21:24Ik vind Kaag doodeng.Bram schreef: 17 mar 2021, 21:22Echt hè, want ik mag die reacties dan wel afkeuren, haar gedrag is natuurlijk minstens zo dom. Dan snap je echt niet hoe social media werkt.daNpy schreef: 17 mar 2021, 20:11
Je zou zeggen dat de burger ondertussen wel leert om beter met zijn privacy om te gaan en de waarde hiervan in te zien... maar nee.
Monsterwinst voor D66, top, mijn dag is goed![]()
tomgtr schreef: 17 mar 2021, 21:42 Ivm de verkiezingen, zag ik net de hashtag #laatjepotloodzien voorbijkomen. Kan je mij van het politiebureau halen? Ik denk dat ik het verkeerd begrepen heb ....
Ik wil wel ff een foto van mijn potlood laten zien....tomgtr schreef: 17 mar 2021, 21:42 Ivm de verkiezingen, zag ik net de hashtag #laatjepotloodzien voorbijkomen. Kan je mij van het politiebureau halen? Ik denk dat ik het verkeerd begrepen heb ....