Geen probleem :!: Ik had niet begrepen dat je er speciaal op zoek naar was geweestChristoph schreef: Ik heb niet voor niks die Styling 32 velgen gekocht, de enige BBS waarvoor ik het zou doen is de CH, sorry

Ja ik zit er ook al heel de week mee in mijn maag... er hadden zo veel dingen kunnen gebeuren.Bert ///M3 schreef:Dat is klote![]()
Gelukkig dat je zelf niks hebt je moet er niet aan denken wat er gebeurd op hoge snelheden.
Bij mij op de gele worden zaken als draagarmen en spoorstangen, wielstuds enz juist allemaal vervangen omdat je nooit weet wat er in het verleden mee gebeurd is.
Idd klote .. maar ik heb em niet meer man. Hoop dat de schade meevaltStéphane schreef:Kl%te, Sander. Daarom blijf ik ook altijd bij mijn auto als er wat aan gebeurt. Zeker als je je auto voor dit soort dingen gebruikt wil je zeker weten dat het goed is.
Succes met de afhandeling en ik hoop dat de schade meevalt.
Eigenlijk begon ik hem net te leren kennen, vooral nieuwe aandrijfassen maakte het een stuk beter, en het karakter van de auto beviel me super. Ja eigenlijk was ik er wel over te spreken ja.... had nog een paar leuke plannen op stapel liggen zelfs. MaargoedSander Spoolder schreef:Christoph ..
Hoe gedroeg de auto zich verder .. was je er over te spreken ??
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast