Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie

Wie wint het VS presidentschap op 3 nov?

Donald Trump
54
53%
Joe Biden
47
47%
 
Totaal aantal stemmen: 101

Gebruikersavatar
alt
Berichten: 3015
Lid geworden op: 02 mei 2010, 19:31

Re: Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Bericht door alt » 10 jan 2021, 14:06

Misschien huren de demo's wel Folker van de Graaf in om Trump een gaatje in zijn hoofd te maken?
Zou zo maar kunnen.
Kan hij een nog mooiere boerderij in de USA kopen.

Robin
Berichten: 51213
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Bericht door Robin » 10 jan 2021, 14:13

Peric schreef: 10 jan 2021, 13:59 Hij doelt op het feit dat Parler eerst op 1 stond in de lijst. Nu dus niet meer.. :)

https://parler.com/auth/access

https://signal.org/nl/
Vandaar dat ik een voorstander van Signal even link:)

Gebruikersavatar
Bram
Berichten: 15827
Lid geworden op: 03 nov 2006, 15:04
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Locatie: Breda

Re: Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Bericht door Bram » 10 jan 2021, 16:08

RS-Ron schreef: 10 jan 2021, 10:47 Al sinds zijn eerste dag als president is er doelbewust een mediastrategie toegepast om hem op wat voor manier dan ook, zo veel mogelijk in een kwaad daglicht te stellen. Die man werkt gewoon als en rode lap op een stier bij sommige mensen, ook hier. Dat heeft hij voor een gedeelte ook aan zichzelf te danken. (Zie inhoudelijk stuk van Tom) Hij deed en zei dingen waardoor zijn tegenstanders helemaal over de tift gingen. In zijn ambtsperiode zag je, ik interpreteerde dat in ieder geval als zodanig, dat alles was gepermitteerd om Trump van die stoel te krijgen. Het werd steeds extremer en hij deed geen stap terug. Ben bang dat ie nu tot de poorten van de hel wordt achtervolgd door allerlei juridische procedures, hij moet en zal klein worden gekregen en kapot worden gemaakt. Al is het maar om te voorkomen dat er nog één keer een man/vrouw met deze instelling een gooi doet naar het presidentschap. Hij heeft juridisch geen bescherming meer na de overdracht en dan kan hij worden gesloopt. Dat vind ik persoonlijk geen goede ontwikkeling. Laat als andere kant zien hoe het dan wel moet en sluit dat hoofdstuk af, denk ik dan. Deze weg is volgens mij niet in het.landsbelang, niet in het.belang van de burger en schept precedenten om in de toekomst de democratie te manipuleren. Nou is het in de VS de ver van mijn bed show, maar ik ben bang dat hetzelfde hier gaat gebeuren met bijv. een Wilders en of Beaudet. Je mag best een rothekel aan die twee hebben, er is genoeg op aan te merken, maar als het een persoonlijke kwestie wordt om ten koste van alles je politieke tegenstander uit te schakelen ben je geen haar beter dan je tegenstander. Die verbetenheid en haat is wat mij betreft te ver doorgeschoten.

Gr Ron
Een hoop dingen die nu gebeuren heeft hij over zichzelf afgeroepen. Media werden steevast uitgemaakt voor fakenews, covid 19 totaal niet serieus genomen en is de schuld van China terwijl het in de V.S. niet heel erg lekker gaat met de bestrijding ervan, democraten zijn levensgevaarlijk, communistisch en weet ik het wat meer. Ministers vlogen de laan uit als ze niet deden wat hij wilde, criminele matties kregen gratie (iets wat democratische presidenten ook doen trouwens). Daarnaast geeft hij hoog op over zijn prestaties in de wereld, maar met N-Korea is weinig bereikt en met die muur heeft hij weinig vrienden gemaakt. Hij zal het economisch best heel aardig hebben gedaan al zijn miljoenen Amerikanen werkloos geraakt en afhankelijk van het nauwelijks bestaande sociale stelsel omdat er laat erkend is dat corona net wat meer was dan een griepje. Verbinden is iets wat hij niet beheerst, of het interesseert hem niet, dat kan natuurlijk ook.

Los van dat alles, als je ruim voor de verkiezingen al begint te brullen dat er fraude gepleegd gaat worden en dat blijft doen tot 6 januari, op die dag nog even een opzwepende toespraak houdt waarin opgeroepen wordt om naar het Capitool te gaan omdat daar besloten wordt dat Biden president wordt en dat niet kan want de verkiezingen zijn gestolen, is het niet heel erg verwonderlijk dat die situatie gierend uit de klauwen escaleert. En dan is het ook niet raar dat social media ergens een grens trekken, hij heeft er jaren van kunnen profiteren en er zijn boodschap op kunnen verkondigen. De MSM wil hij natuurlijk niet spreken, want stel je voor dat zo'n vervelende journalist een kritische, lastig te beantwoorden vraag stelt.

Hij heeft nooit bewijs geleverd dat er gefraudeerd is, tientallen rechtszaken daarover verloren, zelfs zijn eigen ministerie van Justitie krijgt niets gevonden om zijn claims te onderbouwen. Hij belt ook nog even een official in Georgia op om die duizenden verloren stemmen op te zoeken voor hem. Dat leverde ook al niets op, maar hij is gewoon door blijven zagen over dat de verkiezingen oneerlijk zijn verlopen. Lekkere vent ben je dan, de gevolgen zijn inmiddels zichtbaar en er is bijna geen republikein meer te vinden die nog iets met hem te maken wil hebben. Wellicht, wie weet, zou het zomaar kunnen zijn dat deze verkiezingen dus toch wel eerlijk zijn verlopen?

En hoezo wordt de democratie gemanipuleerd door hem eventueel te vervolgen? Als je dingen fout hebt gedaan kom je voor het hekje te staan, simpel. En omdat de meerderheid van het Hooggerechtshof dankzij hem republikein is heeft hij daar, als hij onschuldig is, weinig van te vrezen lijkt me mocht het zover komen. En als hij wel dingen fout heeft gedaan moet hij daar, net als iedere andere boerenlul gewoon verantwoording voor afleggen.

Gebruikersavatar
Peric
Berichten: 8441
Lid geworden op: 26 apr 2006, 12:28
Locatie: Driebruggen

Re: Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Bericht door Peric » 10 jan 2021, 16:28

Even voor de mensen die blijven roepen dat Trump terecht van Twitter is gegooid...


Gebruikersavatar
Peric
Berichten: 8441
Lid geworden op: 26 apr 2006, 12:28
Locatie: Driebruggen

Re: Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Bericht door Peric » 10 jan 2021, 16:31

Wat heeft hij fout gedaan dat 'ie vervolgd moet worden Bram? Aangezien je daar zo van overtuigd bent.

En er zijn zoveel voorbeelden van die fraude, maar daar wordt niets mee gedaan..

Tom
Berichten: 21698
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35

Re: Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Bericht door Tom » 10 jan 2021, 17:10

De democraten hadden 4 jaar geleden verwacht dat ze de overwinning al in de pocket hadden. Dat was nogal opportunistisch want ineens bleek het volk toch iets meer achter Trump te staan. Toen dat bekend werd begon het demoniseren. Elke gelegenheid werd aangegrepen om hem zwart te maken, zeker door de linkse media. De ene na de andere voorspelling werd gedaan; velen verwachtte zelfs een WW3 met Trump in het witte huis. De beschuldigingen met lijntjes naar Rusland bleven hem achtervolgen terwijl daar geen bewijs voor was. En elke keer werd er weer naar iets anders gezocht om hem maar belachelijk te maken.

Of je het nou eens bent met z'n koers of niet, uiteindelijk is het wel meegevallen met de voorspellingen. Maar de meesten zullen dat nooit toegeven. Deze bestorming komt ze goed uit. Trump zou ertoe hebben opgeroepen, maar dat heb ik niet gezien? Hij bleef volhouden dat er fraude was gepleegd maar daar is geen bewijs voor. Als hij gelijk heeft is dat een kwalijke zaak. Als hij geen gelijk heeft dan is hij een slechte verliezer.

Ik vind het vooral dom dat mensen blij zijn dat hij van Twitter is gegooid. De grootste verliezer is dan toch het volk, zowel de democraat als de republikein. Want dan is het wachten tot iemand van jouw clubje de mond wordt gesnoerd.

Gebruikersavatar
Peric
Berichten: 8441
Lid geworden op: 26 apr 2006, 12:28
Locatie: Driebruggen

Re: Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Bericht door Peric » 10 jan 2021, 17:19

Daar gaat het tegenwoordig toch om? De 'Cancel Culture'. Staat het je niet aan wat er gezegd wordt? Verdwijn maar helemaal. En de Anti-fascisten maar roepen.
Maar wat betekent fascisme? Dat je iemand de mond wil snoeren. Wat doet links vooral? Zoveel mogelijk mensen de mond snoeren welke ze niet aanstaan.

Gebruikersavatar
alt
Berichten: 3015
Lid geworden op: 02 mei 2010, 19:31

Re: Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Bericht door alt » 10 jan 2021, 17:33

Je kunt nu zien dat de big tech, de mensen met omwellige mening van twitter, facebook, enz afgeknikkert of nog worden afgeknikkerd, nu bang zijn geworden.
Zij hebben dit vooral gedaan om belasting ontduiking nog langer vol te kunnen, in naam van het - vrije woord - .

Gebruikersavatar
Bram
Berichten: 15827
Lid geworden op: 03 nov 2006, 15:04
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Locatie: Breda

Re: Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Bericht door Bram » 10 jan 2021, 17:42

Peric schreef: 10 jan 2021, 16:31 Wat heeft hij fout gedaan dat 'ie vervolgd moet worden Bram? Aangezien je daar zo van overtuigd bent.

En er zijn zoveel voorbeelden van die fraude, maar daar wordt niets mee gedaan..
Dat zeg ik niet. Ik zeg dat als het vermoeden bestaat dat hij strafbare feiten gepleegd heeft, hij zich daar voor moet verantwoorden. En als hij dat niet gedaan heeft, dan uiteraard niet.

Door bijvoorbeeld een verkiezingsofficial te bellen en verzoeken de verloren stemmen te vinden, dat is op z'n minst nogal raar. Verder lopen er een hoop onderzoeken naar belasting- bank- en verzekeringsfraude. Maar goed, dat zal allemaal wel nep zij wat daarover te vinden valt op het internet.

Welke voorbeelden van wat voor fraude bedoel je?

Gebruikersavatar
RS-Ron
Berichten: 3544
Lid geworden op: 26 apr 2014, 16:10

Re: Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Bericht door RS-Ron » 10 jan 2021, 18:45

Bram schreef: 10 jan 2021, 16:08
RS-Ron schreef: 10 jan 2021, 10:47 Al sinds zijn eerste dag als president is er doelbewust een mediastrategie toegepast om hem op wat voor manier dan ook, zo veel mogelijk in een kwaad daglicht te stellen. Die man werkt gewoon als en rode lap op een stier bij sommige mensen, ook hier. Dat heeft hij voor een gedeelte ook aan zichzelf te danken. (Zie inhoudelijk stuk van Tom) Hij deed en zei dingen waardoor zijn tegenstanders helemaal over de tift gingen. In zijn ambtsperiode zag je, ik interpreteerde dat in ieder geval als zodanig, dat alles was gepermitteerd om Trump van die stoel te krijgen. Het werd steeds extremer en hij deed geen stap terug. Ben bang dat ie nu tot de poorten van de hel wordt achtervolgd door allerlei juridische procedures, hij moet en zal klein worden gekregen en kapot worden gemaakt. Al is het maar om te voorkomen dat er nog één keer een man/vrouw met deze instelling een gooi doet naar het presidentschap. Hij heeft juridisch geen bescherming meer na de overdracht en dan kan hij worden gesloopt. Dat vind ik persoonlijk geen goede ontwikkeling. Laat als andere kant zien hoe het dan wel moet en sluit dat hoofdstuk af, denk ik dan. Deze weg is volgens mij niet in het.landsbelang, niet in het.belang van de burger en schept precedenten om in de toekomst de democratie te manipuleren. Nou is het in de VS de ver van mijn bed show, maar ik ben bang dat hetzelfde hier gaat gebeuren met bijv. een Wilders en of Beaudet. Je mag best een rothekel aan die twee hebben, er is genoeg op aan te merken, maar als het een persoonlijke kwestie wordt om ten koste van alles je politieke tegenstander uit te schakelen ben je geen haar beter dan je tegenstander. Die verbetenheid en haat is wat mij betreft te ver doorgeschoten.

Gr Ron
Een hoop dingen die nu gebeuren heeft hij over zichzelf afgeroepen. Media werden steevast uitgemaakt voor fakenews, covid 19 totaal niet serieus genomen en is de schuld van China terwijl het in de V.S. niet heel erg lekker gaat met de bestrijding ervan, democraten zijn levensgevaarlijk, communistisch en weet ik het wat meer. Ministers vlogen de laan uit als ze niet deden wat hij wilde, criminele matties kregen gratie (iets wat democratische presidenten ook doen trouwens). Daarnaast geeft hij hoog op over zijn prestaties in de wereld, maar met N-Korea is weinig bereikt en met die muur heeft hij weinig vrienden gemaakt. Hij zal het economisch best heel aardig hebben gedaan al zijn miljoenen Amerikanen werkloos geraakt en afhankelijk van het nauwelijks bestaande sociale stelsel omdat er laat erkend is dat corona net wat meer was dan een griepje. Verbinden is iets wat hij niet beheerst, of het interesseert hem niet, dat kan natuurlijk ook.

Los van dat alles, als je ruim voor de verkiezingen al begint te brullen dat er fraude gepleegd gaat worden en dat blijft doen tot 6 januari, op die dag nog even een opzwepende toespraak houdt waarin opgeroepen wordt om naar het Capitool te gaan omdat daar besloten wordt dat Biden president wordt en dat niet kan want de verkiezingen zijn gestolen, is het niet heel erg verwonderlijk dat die situatie gierend uit de klauwen escaleert. En dan is het ook niet raar dat social media ergens een grens trekken, hij heeft er jaren van kunnen profiteren en er zijn boodschap op kunnen verkondigen. De MSM wil hij natuurlijk niet spreken, want stel je voor dat zo'n vervelende journalist een kritische, lastig te beantwoorden vraag stelt.

Hij heeft nooit bewijs geleverd dat er gefraudeerd is, tientallen rechtszaken daarover verloren, zelfs zijn eigen ministerie van Justitie krijgt niets gevonden om zijn claims te onderbouwen. Hij belt ook nog even een official in Georgia op om die duizenden verloren stemmen op te zoeken voor hem. Dat leverde ook al niets op, maar hij is gewoon door blijven zagen over dat de verkiezingen oneerlijk zijn verlopen. Lekkere vent ben je dan, de gevolgen zijn inmiddels zichtbaar en er is bijna geen republikein meer te vinden die nog iets met hem te maken wil hebben. Wellicht, wie weet, zou het zomaar kunnen zijn dat deze verkiezingen dus toch wel eerlijk zijn verlopen?

En hoezo wordt de democratie gemanipuleerd door hem eventueel te vervolgen? Als je dingen fout hebt gedaan kom je voor het hekje te staan, simpel. En omdat de meerderheid van het Hooggerechtshof dankzij hem republikein is heeft hij daar, als hij onschuldig is, weinig van te vrezen lijkt me mocht het zover komen. En als hij wel dingen fout heeft gedaan moet hij daar, net als iedere andere boerenlul gewoon verantwoording voor afleggen.
Je ziet mij toch ook meerdere keren aangeven dat hij het voor een gedeelte ook aan zichzelf heeft te danken Bram ? Je zal mij nooit horen zeggen dat Trump, aka de onbevlekte maagd, niets verkeerd heeft gedaan. Zoals eerder aangegeven hier in reacties is Trump echter a-politiek in zijn reacties en manier van besturen. Naar mijn persoonlijke mening is dat hard nodig. Politiek correct betekend inmiddels dat je niets meer beslist, ook al ga je erover en wordt je er wel voor betaald. Veel te snel wordt je met termen om je oren geslagen als racist, facist, xenofoob en weet ik veel wat nog meer. Je wordt niet meer op de inhoud aangepakt. Het zit dan in mijn genen als Rotterdammer dat ik me wel wat voor kan stellen bij een reactie in vorm van: krijgt lekker de pleuris met je nagemaakte rotkop, eikel dat je er bent. En ik merk dat ik het niet vreemd vind als iemand dan gewoon doorgaat met waarmee ie bezig was. Dat was nogal een cultuurshock voor mensen die zichzelf erg slim vinden en waar het strooien met deze termen (en bewust wegblijven van de inhoud) voorheen altijd als resultaat had dat de ontvanger van dat predicaat om genade schreeuwde en kruipend van onderdanigheid vroeg hoe ie het dan wel moest doen om niet dat etiket te krijgen.

Zoals ik het interpreteer gaat er nu een mega-operatie in gang worden gezet om de Trump-geest weer in de fles te krijgen. Want stel je voor dat er nog een keer een president wordt gekozen die op het vlak van emotionele chantage ook zo ongrijpbaar en nauwelijks te raken is........... moeten we het echt over de inhoud gaan hebben. Das rete-lastig met 45 verborgen persoonlijke agenda’s in combinatie met de politieke agenda’s. Dus gaan we een soort van censureren. En daar ben ik niet van. Als ik het niet altijd met je eens ben vind ik toch dat je het moet kunnen zeggen, twittteren of weet ik veel wat nog meer. Ik zou daar ver van weg willen blijven, we weten allemaal dat met het citeren van quotes, die uit hun context zijn gehaald en waaraan je vrijwel altijd je persoonlijke interpretatie kan verbinden een gewenste onderbouwing genereert. Laat die interpretatie lekker aan de burger over, die kan dat zelf prima. Het feit dat iemand een andere interpretatie heeft dan jijzelf geeft nog geen reden om hem/haar dan maar kalt te stellen omdat dit jou niet bevalt.

Gr Ron

Gebruikersavatar
Bram
Berichten: 15827
Lid geworden op: 03 nov 2006, 15:04
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Locatie: Breda

Re: Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Bericht door Bram » 10 jan 2021, 19:16

Of de burger dat prima zelf kan betwijfel ik, anders was dat Capitool niet zomaar bestormd en gesloopt. Of was een paar jaar geleden niet iemand een pizzeria ingestormd omdat er in de niet aanwezige kelder kinderen door democraten/elite misbruikt werden.

Wel eens dat het heel link is om hem van alle socials af te mieteren, want wie bepaalt wat dan wel acceptabel is, en hoe toets je dat?

Gebruikersavatar
Hielke
Berichten: 11436
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:43
Locatie: Heerenveen

Re: Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Bericht door Hielke » 10 jan 2021, 19:45

Dat Trump en rechts Amerika verworden zijn tot wat ze zijn, is voor een groot deel op conto van de gefrustreerde democraten, de linkse media en de waanzin van BLM en Antifa te danken. Maar dat ie nu van de mainstream sociale media is afgeknikkerd, dat kan ik alleen maar ondersteunen. Delen van zijn grote achterban gaan voor hem door het vuur, Twitter en Facebook zijn voor de labiele Trump de ideale aansteker.

Gebruikersavatar
MarkS
Berichten: 2903
Lid geworden op: 24 mar 2014, 22:41

Re: Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Bericht door MarkS » 10 jan 2021, 20:19

Er zaten hier toch ook een paar bodybuilders? ;-)

Arnold Schwarzenegger na bestorming Capitool: ‘Trump wilde een coup plegen‘

Arnold Schwarzenegger heeft in een video op Twitter gereageerd op de gebeurtenissen van afgelopen woensdag. Toen bestormden extreme Trumpaanhangers het Capitool, het Amerikaanse Senaatsgebouw waar op dat moment de verkiezingsuitslag bekrachtigd werd.

De geboren Oostenrijker richt zich tot zijn ‘mede-Amerikanen’ en legt uit hoe hij de Capitoolrellen vergelijkt met de Kristallnacht van 1938. Toen werden Joden en hun bezittingen in Duitsland aangevallen door wat Schwarzenegger noemt ‘de nazi-evenknie van de Amerikaanse Proud Boys’, een extreemrechtse groepering die politiek geweld gebruikt en promoot.

,,Als geboren Europeaan heb ik zelf gezien hoe dingen uit de hand kunnen lopen. Ik weet dat er in dit land - en over de hele wereld - de angst heerst dat zoiets ook hier zou kunnen gebeuren", aldus de oud-bodybuilder.

Trump
Schwarzenegger waarschuwt dat Amerika moet oppassen voor egoïsme en cynisme. ,,President Trump wilde een eerlijke verkiezingsuitslag omgooien. Hij wilde een coup plegen door mensen te misleiden met leugens." De 72-jarige vergelijkt de situatie met die van zijn vader, die ook door nazi-ideeën werd misleid in de Tweede Wereldoorlog.

De oud-gouverneur van Californië noemt Trump bovendien ‘een gefaalde leider. Hij zal de geschiedenis ingaan als de slechtste president ooit. Het goede nieuws is dat hij binnenkort net zo irrelevant is als een oude tweet’.

Zwaard van Conan the Barbarian
Amerika zal volgens de oud-politicus van de Republikeinse Partij echter wel sterker uit de puinhoop van afgelopen week komen. Hij vergelijkt het met het zwaard van Conan the Barbarian, de film uit 1982 waarin hij de gelijknamige hoofdrol vervulde. ,,Onze democratie is als het staal van dit zwaard", zegt hij over het wapen dat op zijn bureau ligt.

,,Hoe meer het wordt gehard, des te sterker het wordt”, vervolgt hij. ,,Onze democratie is gehard door oorlog, ongelijkheid en opstand. Ik geloof - hoe geschokt we ook zijn door de recente gebeurtenissen - dat we hier sterker uitkomen omdat we nu begrijpen wat er verloren kan gaan.”

Boodschap
Schwarzenegger sluit af met een boodschap aan president-elect Joe Biden. ,,We wensen u veel succes als onze president. Als u slaagt, slaagt ons land. We steunen u met heel ons hart als u ons weer samen probeert te brengen.”

Shakes
Berichten: 8315
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:02
Locatie: 036

Re: Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Bericht door Shakes » 10 jan 2021, 20:25

Arnie moet lekker z’n smoel houden.

Zal alles doen voor een dollar en was rustig verder gegaan als Trump gewonnen had. Verder ben ik het met hem eens. 😀

Gebruikersavatar
MarkS
Berichten: 2903
Lid geworden op: 24 mar 2014, 22:41

Re: Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Bericht door MarkS » 10 jan 2021, 20:32

Alles voor een dollar? Gelukkig moet onze andere vriend daar helemaal niks van hebben .... ;-)

Shakes
Berichten: 8315
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:02
Locatie: 036

Re: Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Bericht door Shakes » 10 jan 2021, 20:40

Hij is vast niet de enige maar hij valt mij net iets meer op.

Gebruikersavatar
Hielke
Berichten: 11436
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:43
Locatie: Heerenveen

Re: Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Bericht door Hielke » 10 jan 2021, 20:50

Leeft Arnold nog? Of is ie misschien alweer terug? :tooth:

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 31035
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….

Re: Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Bericht door JP » 10 jan 2021, 21:22

Afbeelding

Gebruikersavatar
Bram
Berichten: 15827
Lid geworden op: 03 nov 2006, 15:04
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Locatie: Breda

Re: Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Bericht door Bram » 10 jan 2021, 22:19

:roflol:

Shakes
Berichten: 8315
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:02
Locatie: 036

Re: Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Bericht door Shakes » 10 jan 2021, 22:43

Overigens denk ik dat Donald zonder Corona de verkiezingen met gemak had gewonnen. Waarom zouden de Democraten anders Biden hebben gekozen.

Gebruikersavatar
Downforce Hans
Berichten: 12543
Lid geworden op: 05 jan 2007, 10:36
Locatie: Waterloo

Re: Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Bericht door Downforce Hans » 10 jan 2021, 23:05

Shakes schreef: 10 jan 2021, 22:43 Overigens denk ik dat Donald zonder Corona de verkiezingen met gemak had gewonnen. Waarom zouden de Democraten anders Biden hebben gekozen.
Dat gezegd hebbende kan je je afvragen waarom Pfizer gewacht heeft met het aankondigen dat ze klaar waren met het vaccin? Ze hadden het al tien dagen eerder al kunnen aankondigen.

Shakes
Berichten: 8315
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:02
Locatie: 036

Re: Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Bericht door Shakes » 11 jan 2021, 08:30

Omdat Hugo ze gebeld had en gevraagd heeft of ze wilden uitstellen? Ze waren na een paar maanden van niet voorbereiden nog steeds niet klaar in dit landje. Nu wel, lekker 4 mensen per dag vaccineren.

Online
Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27810
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Bericht door Luco » 11 jan 2021, 09:09

Shakes schreef: 11 jan 2021, 08:30 Omdat Hugo ze gebeld had en gevraagd heeft of ze wilden uitstellen? Ze waren na een paar maanden van niet voorbereiden nog steeds niet klaar in dit landje. Nu wel, lekker 4 mensen per dag vaccineren.
Hoho niet te snel he 4 per dag, want dan is het zo op.

Gebruikersavatar
Hielke
Berichten: 11436
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:43
Locatie: Heerenveen

Re: Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Bericht door Hielke » 11 jan 2021, 10:00

https://youtu.be/x_P-0I6sAck

Doet Arnold sterk.

Gebruikersavatar
Peric
Berichten: 8441
Lid geworden op: 26 apr 2006, 12:28
Locatie: Driebruggen

Re: Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Bericht door Peric » 11 jan 2021, 10:11

Luco schreef: 11 jan 2021, 09:09
Shakes schreef: 11 jan 2021, 08:30 Omdat Hugo ze gebeld had en gevraagd heeft of ze wilden uitstellen? Ze waren na een paar maanden van niet voorbereiden nog steeds niet klaar in dit landje. Nu wel, lekker 4 mensen per dag vaccineren.
Hoho niet te snel he 4 per dag, want dan is het zo op.
Ook dat valt mee, want de zuinige Hollanders zijn er achter gekomen dat er 6 doses in een flesje zitten ipv 5.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ErikS, Gert-jan, Gijzert, HarryC, KoenM, Martijn M, SlowCo, Will F. en 206 gasten