Het algemene series draadje
- daNpy
- Berichten: 5980
- Lid geworden op: 06 nov 2009, 09:11
- Locatie: Eindhoven
- Contacteer:
Re: Het algemene series draadje
Hier ook The Queens Gambit gekeken, erg leuke serie inderdaad. Jammer dat ze de zetten te snel (voor mij ) of niet laten zien, dat had ik wel leuk gevonden. Verder goed verhaal en leuk om te volgen!
-
Online
- Berichten: 5000
- Lid geworden op: 01 aug 2013, 19:48
Re: Het algemene series draadje
Snap ik. Maar kan me voorstellen dat het halve internet dan weer gaat lopen zeiken dat het allemaal niet goed is wat ze doet qua zetten.
- daNpy
- Berichten: 5980
- Lid geworden op: 06 nov 2009, 09:11
- Locatie: Eindhoven
- Contacteer:
-
- Berichten: 51398
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL
Re: Het algemene series draadje
Los Favoritos de Midas. Spaanse miniserie 6 delig. Deel 1 gisteravond gekeken. Lijkt mij een pareltje!
https://www.netflix.com/title/81051782
https://www.netflix.com/title/81051782
- Arthur
- Berichten: 39741
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
- Auto: Nr.50
- Locatie: Boven Barcelona
Re: Het algemene series draadje
Net 1e seizoen van Alex (Zweedse misdaadserie) gezien, op naar seizoen 2.
-
- Berichten: 51398
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL
Re: Het algemene series draadje
Ook interessant. Wanneer komt seizoen 6 dus.
https://www.esquire.com/nl/mantertainme ... seizoen-6/
Peaky Blinders is top. Dat is daar een paar maand terug pas achter kwam. Wat een serie!
Verder gekeken: Godless. Western miniserie indrukwekkend. Mooi filmwerk.
En nu bezig met Equinox. Deense serie over occulte zaken. Ik vind 'm wel ok, MdV vindt 'm minder.
https://www.esquire.com/nl/mantertainme ... seizoen-6/
Peaky Blinders is top. Dat is daar een paar maand terug pas achter kwam. Wat een serie!
Verder gekeken: Godless. Western miniserie indrukwekkend. Mooi filmwerk.
En nu bezig met Equinox. Deense serie over occulte zaken. Ik vind 'm wel ok, MdV vindt 'm minder.
-
Onlinesitechris
- Berichten: 4471
- Lid geworden op: 20 feb 2011, 11:55
- Auto: BMW M135i xDrive
- Locatie: http://www.driveaholic.nl
- Contacteer:
Re: Het algemene series draadje
Ik kijk nu naar Top Boy. Ook prima serie. Seizoen 1 en 2 zijn uit 2011 en in 2019 hebben ze het weer opgepakt met seizoen 3. Seizoen 4 is aangekondigd.
-
- Berichten: 51398
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL
Re: Het algemene series draadje
Inderdaad die Jamaicanen, drugshandel etc in Londen. Prima serie. Wil graag óók naar 't volgende seizoen.
Hier ben ik weer mee begonnen. Gewoon elke aflevering compleet. Ik keek vaak flarden/mooie scenes. Maar compleet is ook geweldig.
https://www.dailymotion.com/video/x223dm8
Enorm fan van Monty Python/Fawlty Towers, The Young Ones, Blackadder.
Rik Mayall was een held. Die mimiek van die man. Skitterend.
-
Onlinesitechris
- Berichten: 4471
- Lid geworden op: 20 feb 2011, 11:55
- Auto: BMW M135i xDrive
- Locatie: http://www.driveaholic.nl
- Contacteer:
Re: Het algemene series draadje
Hierbij mijn eigen lijstje series die ik tot nu toe heb (af)gekeken. Ik hoop dat ik er niet een paar vergeet. Moet zelf ook nog wel een paar blockbusters kijken (bv GoT) maar dat komt wel een keertje . Met Corona nu genoeg tijd .
- Breaking Bad (9)
- Band of Brothers (9)
- The Wire (9)
- The Last Dance (9)
- The Handmaids Tale (8.5)
- When They See Us (8,5)
- Chernobyl (8.5)
- True Detective (8.5, vooral seizoen 1 echt vet)
- The Boardwalk Empire (8.5)
- The Night Of (8.5)
- Formula 1: Drive to Survive (8.5)
- Homeland (8)
- Sunderland until i'll die (8)
- Mad Men (8)
- Peaky Blinders (8)
- West Wing (8)
- Top Boy (8)
- Billions (8)
- The Loudest Voice (8)
- Ozark (8)
- Ballers (8)
- Veep (8)
- Sopranos (8)
- Warrior (8)
- Succession (7.5)
- Suits (7.5)
- Barry (7.5)
- Better call Saul (7.5)
- Banshee (7.5)
- Narcos (7.5)
- House of Cards (7.5)
- The Bodyguard (7.5)
- The Newsroom (7.5)
- La Casa de Papel (7.5)
- 24 (7.5)
- Prison Break (7.5)
- The Crown (7)
- Designated Survivor (7)
- The Punisher (7)
- Breaking Bad (9)
- Band of Brothers (9)
- The Wire (9)
- The Last Dance (9)
- The Handmaids Tale (8.5)
- When They See Us (8,5)
- Chernobyl (8.5)
- True Detective (8.5, vooral seizoen 1 echt vet)
- The Boardwalk Empire (8.5)
- The Night Of (8.5)
- Formula 1: Drive to Survive (8.5)
- Homeland (8)
- Sunderland until i'll die (8)
- Mad Men (8)
- Peaky Blinders (8)
- West Wing (8)
- Top Boy (8)
- Billions (8)
- The Loudest Voice (8)
- Ozark (8)
- Ballers (8)
- Veep (8)
- Sopranos (8)
- Warrior (8)
- Succession (7.5)
- Suits (7.5)
- Barry (7.5)
- Better call Saul (7.5)
- Banshee (7.5)
- Narcos (7.5)
- House of Cards (7.5)
- The Bodyguard (7.5)
- The Newsroom (7.5)
- La Casa de Papel (7.5)
- 24 (7.5)
- Prison Break (7.5)
- The Crown (7)
- Designated Survivor (7)
- The Punisher (7)
- Arthur
- Berichten: 39741
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
- Auto: Nr.50
- Locatie: Boven Barcelona
Re: Het algemene series draadje
Is seizoen-3 beschikbaar? ff kijken dan, niet meegekregen.
Edit: ik heb Topboy: summerhouse seizoen 1 en 2 gezien en Topboy seizoen-1. Dat bedoel je met 3 seizoenen?
-
Onlinesitechris
- Berichten: 4471
- Lid geworden op: 20 feb 2011, 11:55
- Auto: BMW M135i xDrive
- Locatie: http://www.driveaholic.nl
- Contacteer:
Re: Het algemene series draadje
Ja klopt. Dat bedoel ik idd met 3 seizoenen. Er gaat hierna nog een seizoen 4 komen .
-
OnlineMark 320iS
- Berichten: 2699
- Lid geworden op: 25 okt 2008, 14:23
Re: Het algemene series draadje
Godless gaan we nu kijken. Bedankt voor de tip, ben benieuwd . Fijn dat het een miniserie is, in zie altijd op tegen die series met 6 seizoenen.. daarom ook afgehaakt bij Breaking Bad, na x afleveringen ben ik het dan zat.Robin schreef: ↑31 jan 2021, 07:19 Ook interessant. Wanneer komt seizoen 6 dus.
https://www.esquire.com/nl/mantertainme ... seizoen-6/
Peaky Blinders is top. Dat is daar een paar maand terug pas achter kwam. Wat een serie!
Verder gekeken: Godless. Western miniserie indrukwekkend. Mooi filmwerk.
En nu bezig met Equinox. Deense serie over occulte zaken. Ik vind 'm wel ok, MdV vindt 'm minder.
-
- Berichten: 2930
- Lid geworden op: 07 okt 2015, 19:32
Re: Het algemene series draadje
Godless toevallig ook gekeken vorige week. Vermakelijk, al komt het wat langzaam op gang en zit er naar mijn idee wel wat 'vulling' in. Maar ik hou dan ook van Westerns.
-
- Berichten: 676
- Lid geworden op: 31 okt 2011, 14:19
Re: Het algemene series draadje
Dat is een serieuze lijst!sitechris schreef: ↑31 jan 2021, 09:29 Hierbij mijn eigen lijstje series die ik tot nu toe heb (af)gekeken. Ik hoop dat ik er niet een paar vergeet. Moet zelf ook nog wel een paar blockbusters kijken (bv GoT) maar dat komt wel een keertje . Met Corona nu genoeg tijd .
- Breaking Bad (9)
- Band of Brothers (9)
- The Wire (9)
- The Last Dance (9)
- The Handmaids Tale (8.5)
- When They See Us (8,5)
- Chernobyl (8.5)
- True Detective (8.5, vooral seizoen 1 echt vet)
- The Boardwalk Empire (8.5)
- The Night Of (8.5)
- Formula 1: Drive to Survive (8.5)
- Homeland (8)
- Sunderland until i'll die (8)
- Mad Men (8)
- Peaky Blinders (8)
- West Wing (8)
- Top Boy (8)
- Billions (8)
- The Loudest Voice (8)
- Ozark (8)
- Ballers (8)
- Veep (8)
- Sopranos (8)
- Warrior (8)
- Succession (7.5)
- Suits (7.5)
- Barry (7.5)
- Better call Saul (7.5)
- Banshee (7.5)
- Narcos (7.5)
- House of Cards (7.5)
- The Bodyguard (7.5)
- The Newsroom (7.5)
- La Casa de Papel (7.5)
- 24 (7.5)
- Prison Break (7.5)
- The Crown (7)
- Designated Survivor (7)
- The Punisher (7)
Dit kijk je ‘s nachts en overdag bijslapen tijdens werk?
-
Online
- Berichten: 3979
- Lid geworden op: 28 jan 2009, 23:47
- Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci
Re: Het algemene series draadje
2 à 3 afleveringen op een avond moet lukken. Je moet tenslotte om 9uur thuis zijn. Dan gaan de seizoenen er snel door.
-
- Berichten: 4648
- Lid geworden op: 05 nov 2018, 18:43
Re: Het algemene series draadje
Bodyguard (2018) dit weekend zitten kijken. Vond het een spannende serie. Beetje '24' vibes. Dikke 8 voor mij.
-
Onlinesitechris
- Berichten: 4471
- Lid geworden op: 20 feb 2011, 11:55
- Auto: BMW M135i xDrive
- Locatie: http://www.driveaholic.nl
- Contacteer:
Re: Het algemene series draadje
Ben pak hem beet 2 jaar geleden series gestart met series kijken en gemiddeld 1 a 2 afleveringen per avond lukt meestal wel. Dan gaat het ongemerkt toch rap.
-
- Berichten: 51398
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL
Re: Het algemene series draadje
Niet zozeer zwaar op de hand, luchtig soms de alledaagse menselijke problemen met een sneltreinvaart naar een andere scene torpederen.
En toch kijkt 't lekker weg.
Mid 70s/eind 80s/ 2003 opeenvolgend heen en terug. Wel knap filmwerk, die manier vind ik.
En een Soundtrack. Top!
https://www.humo.be/tv/kijken-naar-fire ... ~bfd01ec6/
En toch kijkt 't lekker weg.
Mid 70s/eind 80s/ 2003 opeenvolgend heen en terug. Wel knap filmwerk, die manier vind ik.
En een Soundtrack. Top!
https://www.humo.be/tv/kijken-naar-fire ... ~bfd01ec6/
-
- Berichten: 2210
- Lid geworden op: 06 jul 2006, 12:26
Re: Het algemene series draadje
Mooi lijstje Chris. The Sopranos vond ik toch ook wel een dikke 9 hoor. Echt geweldige serie, wel wat gedateerd nu.
-
OnlineKasteel
- Berichten: 5282
- Lid geworden op: 15 feb 2006, 10:17
- Locatie: Haarlem
- Contacteer:
Re: Het algemene series draadje
Breaking Bad een 9, ik zie m overal dik gewaardeerd worden, maar na seizoen 1 vond ik het maar een kwestie van uitzitten tbhsitechris schreef: ↑31 jan 2021, 09:29 Hierbij mijn eigen lijstje series die ik tot nu toe heb (af)gekeken. Ik hoop dat ik er niet een paar vergeet. Moet zelf ook nog wel een paar blockbusters kijken (bv GoT) maar dat komt wel een keertje . Met Corona nu genoeg tijd .
- Breaking Bad (9)
- Band of Brothers (9)
- The Wire (9)
- The Last Dance (9)
- The Handmaids Tale (8.5)
- When They See Us (8,5)
- Chernobyl (8.5)
- True Detective (8.5, vooral seizoen 1 echt vet)
- The Boardwalk Empire (8.5)
- The Night Of (8.5)
- Formula 1: Drive to Survive (8.5)
- Homeland (8)
- Sunderland until i'll die (8)
- Mad Men (8)
- Peaky Blinders (8)
- West Wing (8)
- Top Boy (8)
- Billions (8)
- The Loudest Voice (8)
- Ozark (8)
- Ballers (8)
- Veep (8)
- Sopranos (8)
- Warrior (8)
- Succession (7.5)
- Suits (7.5)
- Barry (7.5)
- Better call Saul (7.5)
- Banshee (7.5)
- Narcos (7.5)
- House of Cards (7.5)
- The Bodyguard (7.5)
- The Newsroom (7.5)
- La Casa de Papel (7.5)
- 24 (7.5)
- Prison Break (7.5)
- The Crown (7)
- Designated Survivor (7)
- The Punisher (7)
-
Onlinesitechris
- Berichten: 4471
- Lid geworden op: 20 feb 2011, 11:55
- Auto: BMW M135i xDrive
- Locatie: http://www.driveaholic.nl
- Contacteer:
Re: Het algemene series draadje
doorkijken vooral. Ieder seizoen wordt steeds weer een beetje beter.
- frankie
- Berichten: 2068
- Lid geworden op: 23 nov 2008, 14:17
- Locatie: BMW city
Re: Het algemene series draadje
Iemand al bezig met Wanda Vision?
-
Onlinesitechris
- Berichten: 4471
- Lid geworden op: 20 feb 2011, 11:55
- Auto: BMW M135i xDrive
- Locatie: http://www.driveaholic.nl
- Contacteer:
Re: Het algemene series draadje
Nee, ik ben gisterenavond wel begonnen met Lucifer. Eerste 3 afleveringen veelbelovend. En ik ben 'The Wire' voor 2e keer weer even helemaal aan het kijken. Dat blijft ook echt wel een geniale serie.
-
- Berichten: 51398
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL
Re: Het algemene series draadje
Twee goeie miniseries:
Behind her Eyes(UK)
Capitani(Lux)
Behind her Eyes(UK)
Capitani(Lux)
-
- Berichten: 2930
- Lid geworden op: 07 okt 2015, 19:32
Re: Het algemene series draadje
Damnation was ook boven verwachting goed. Tien afleveringen à 50 minuutjes.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: jasverstoppen, k33z, Sabberjoch, Ti-Tourist (Erik) en 464 gasten