Nederland gaat naar de haaien

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Elise
Berichten: 7283
Lid geworden op: 28 jun 2008, 11:03

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Elise » 25 nov 2020, 20:01

Hielke schreef: 25 nov 2020, 19:58
tomgtr schreef: 25 nov 2020, 19:34 Dat de FvD fanboys opmerkingen over het homeopatisch verdunnen van de Nederlandse bevolking zijn vergeten of TB ontmoeting met de leider van 1 van de meest racistische organisaties zijn vergeten verbaast me.
Je bedoelt zijn ontmoeting met Jared Taylor van American Renaissance?
Ah, dus iedereen die Jared Taylor ontmoet is een racist.
Nou als je dat denkt ben je een hele simpele ziel.

Gebruikersavatar
Peric
Berichten: 8441
Lid geworden op: 26 apr 2006, 12:28
Locatie: Driebruggen

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Peric » 25 nov 2020, 20:34

Daar is toen die hele rel om geweest. Weet jij veel waarom 'ie wilde ontmoeten.. Het is soms niet erg om zulk soort mensen te spreken en te horen wat hun ideeën zijn. Hoef je het er nog niet mee eens te zijn.
Of dat de insteek geweest is van Baudet weet ik natuurlijk niet. Maar de Baudet-basher waren er al weer van overtuigd.

Gebruikersavatar
328Ti
Berichten: 3028
Lid geworden op: 26 nov 2012, 23:10

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door 328Ti » 25 nov 2020, 20:39

Elise schreef: 25 nov 2020, 16:53 Kijktip voor vanavond : Beau met speciale gast Thierry Baudet, voor wie niks van de soap wil missen :popcorn:

RTL 4 @ 22:16 - 23:34 :TV kijken:
Indeed. Kijken of ie zich er nog iets aan kan rechtbreien. Lijkt wel of ie psychotisch is.

Gebruikersavatar
RS-Ron
Berichten: 3553
Lid geworden op: 26 apr 2014, 16:10

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door RS-Ron » 25 nov 2020, 20:39

Nee, maar zo’n ontmoeting helpt niet als er in jou jongerenafdeling kennelijk dit soort berichten worden gestuurd door leden van de jongerenafdeling.

Afbeelding

Afbeelding

Het is natuurlijk persoonlijk, maar bij mij gingen dan alle alarmbellen af als partij-voorzitter. Een jonge partij die groeit heeft altijd het probleem dat er mensen instromen die je niet wilt hebben en er, dat blijkt later, ideeën op nahouden die je in je partij, naar mijn mening, niet zou moeten willen hebben. Dt is nu eenmaal 2020 met de social media en alle digitale sporen die je achterlaat. Dit soort lijken komen op het meest ongelegen moment altijd uit de kast. En het gaat dan niet meer om de context of het grote plaatje waarin een reactie is geplaatst, als je dat anno 2020 nog steeds denkt ben je vrij naïef. Bij het FVD is dit al een tijd aan de gang en Baudet had er nu subiet korte metten mee moeten maken. Los van de, op z’n zachtst gezegd “bijzondere” opvattingen van sommige leden van zijn jongerenafdeling, het feit dat kaderleden het gedoogden en klokkenluiders aanpakten, laten ze naar mijn mening blijken dat ze niet goed en slim genoeg zijn om door te groeien binnen de partij.

Gr Ron

Gebruikersavatar
tomgtr
Berichten: 10410
Lid geworden op: 09 jan 2010, 11:22
Locatie: Zuid Holland

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door tomgtr » 25 nov 2020, 20:47

Elise schreef: 25 nov 2020, 20:01
Hielke schreef: 25 nov 2020, 19:58
tomgtr schreef: 25 nov 2020, 19:34 Dat de FvD fanboys opmerkingen over het homeopatisch verdunnen van de Nederlandse bevolking zijn vergeten of TB ontmoeting met de leider van 1 van de meest racistische organisaties zijn vergeten verbaast me.
Je bedoelt zijn ontmoeting met Jared Taylor van American Renaissance?
Ah, dus iedereen die Jared Taylor ontmoet is een racist.
Nou als je dat denkt ben je een hele simpele ziel.
Wacht even, dus stel, er is een politieke partij waar een deel van de jongerenpartij het gedachtengoed van pedopartij Martijn deelt en de leider van die partij ontmoet Marc Dutroux, dan ben je simpel als die partie en de leider voor mij verwerpelijk is? Dan ben je een simoele geest als je de conclusie trekt dat het niet ok is?

Gebruikersavatar
alt
Berichten: 3016
Lid geworden op: 02 mei 2010, 19:31

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door alt » 25 nov 2020, 22:12

Ik ben laatst nog in een kerk geweest, zag er prachtig uit, maar ik ben niet rooms geworden.
Ik kom ook vaak bij een vriend die vrijgezel is, maar ik ben nog steeds getrouwd.
Dus als je met iemand uiteten gaat, ben je dan ook met dezelfde ideeën belast als je gast?
Dat is geen bewijs, maar insinueren.

Elise
Berichten: 7283
Lid geworden op: 28 jun 2008, 11:03

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Elise » 25 nov 2020, 22:12

tomgtr schreef: 25 nov 2020, 20:47
Elise schreef: 25 nov 2020, 20:01
Hielke schreef: 25 nov 2020, 19:58

Je bedoelt zijn ontmoeting met Jared Taylor van American Renaissance?
Ah, dus iedereen die Jared Taylor ontmoet is een racist.
Nou als je dat denkt ben je een hele simpele ziel.
Wacht even, dus stel, er is een politieke partij waar een deel van de jongerenpartij het gedachtengoed van pedopartij Martijn deelt en de leider van die partij ontmoet Marc Dutroux, dan ben je simpel als die partie en de leider voor mij verwerpelijk is? Dan ben je een simoele geest als je de conclusie trekt dat het niet ok is?
Leuk bedacht voorbeeld, alleen zit je een beetje scheef op de tijdslijn.
Het gesprek met Jared Taylor vond plaats in oktober 2017, lang voor dat er sprake was van de recente oproer in de jongerenpartij van FvD.

Heb je al bron gevonden voor Baudet zijn uitspraken?

Gebruikersavatar
tomgtr
Berichten: 10410
Lid geworden op: 09 jan 2010, 11:22
Locatie: Zuid Holland

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door tomgtr » 25 nov 2020, 22:59

Elise schreef: 25 nov 2020, 22:12
tomgtr schreef: 25 nov 2020, 20:47
Elise schreef: 25 nov 2020, 20:01
Ah, dus iedereen die Jared Taylor ontmoet is een racist.
Nou als je dat denkt ben je een hele simpele ziel.
Wacht even, dus stel, er is een politieke partij waar een deel van de jongerenpartij het gedachtengoed van pedopartij Martijn deelt en de leider van die partij ontmoet Marc Dutroux, dan ben je simpel als die partie en de leider voor mij verwerpelijk is? Dan ben je een simoele geest als je de conclusie trekt dat het niet ok is?
Leuk bedacht voorbeeld, alleen zit je een beetje scheef op de tijdslijn.
Het gesprek met Jared Taylor vond plaats in oktober 2017, lang voor dat er sprake van de recente oproer in de jongerenpartij.

Heb je al bron gevonden voor Baudet zijn uitspraken?
Ik snap je logica niet. Dus als hij eerst naar Dutroux ging en later niks deed aan de teksten van de Martijn boys is het wel ok? Of hadden dan de jongeren nog meer reden aan te nemen dat het gedachtengoed wat ze deelden redelijk in lijn lag met de grote man van de partij? Ik geloof niet dat je tijdlijn argument echt veel hout snijdt. En dat Baudet zo slim is om niet publiekelijk wettelijk strafbare dingen te zeggen wil niet zeggen dat jij ok ik niet weten hoe hij over deze dingen denkt of zelf in elk geval er niks aan doet om te voorkomen dat wij denken hoe hij in deze discussie staat.

Dat het anti EU geluid van hem je zo aantrekt dat je de rest voor lief neemt of ontkent dat hij er nogal racistische meningen op na houdt is jouw keuze. Dat mag. Maar als je dat maar blijft verdedigen met de loze kreet, waar zegt hij dat dan is je eigen wereld wellicht wat klein.

alt schreef: 25 nov 2020, 22:12 Ik ben laatst nog in een kerk geweest, zag er prachtig uit, maar ik ben niet rooms geworden.
Ik kom ook vaak bij een vriend die vrijgezel is, maar ik ben nog steeds getrouwd.
Dus als je met iemand uiteten gaat, ben je dan ook met dezelfde ideeën belast als je gast?
Dat is geen bewijs, maar insinueren.
Neen, ik maak die insinuatie niet, hij doet dat. Je bent een publiek figuur en ligt onder een vergrootglas. Of je bent geïnteresseerd in of deelt het gedachtengoed, of je bent totaal naïef en dom. Beide geen plusje in mijn boek.

Gebruikersavatar
tomgtr
Berichten: 10410
Lid geworden op: 09 jan 2010, 11:22
Locatie: Zuid Holland

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door tomgtr » 25 nov 2020, 23:07


Gebruikersavatar
Hielke
Berichten: 11439
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:43
Locatie: Heerenveen

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Hielke » 25 nov 2020, 23:47

Voor de eerste keer langere tijd naar Bo van Erven gekeken. Wat een braaksel die vent. Zo onecht en gemaakt.

Vond Baudet ijzersterk. Maar oh jee wat heeft ie zich door de tijd met een aantal valse adders omringd. Die Nanninga, dat andere blonde huppelkutje, nog een paar, denken ze echt dat er meer dan een handvol leden zijn die nog iets in FvD zien als Baudet weg is? Dat ze kans op een zetel maken bij verkiezingen? Wat een idiote situatie.

Crookie
Berichten: 4296
Lid geworden op: 09 nov 2017, 12:34
Auto: Dikke Bmw
Locatie: München

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Crookie » 26 nov 2020, 00:02

Jammer allemaal. :coffee:

Het imago heeft een flinke duw opgelopen.

Eva is zeker niet de minste en heeft veel in haar mars.
Laatst gewijzigd door Crookie op 26 nov 2020, 00:06, 1 keer totaal gewijzigd.

Elise
Berichten: 7283
Lid geworden op: 28 jun 2008, 11:03

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Elise » 26 nov 2020, 00:06

tomgtr schreef: 25 nov 2020, 22:59
Elise schreef: 25 nov 2020, 22:12
tomgtr schreef: 25 nov 2020, 20:47

Wacht even, dus stel, er is een politieke partij waar een deel van de jongerenpartij het gedachtengoed van pedopartij Martijn deelt en de leider van die partij ontmoet Marc Dutroux, dan ben je simpel als die partie en de leider voor mij verwerpelijk is? Dan ben je een simoele geest als je de conclusie trekt dat het niet ok is?
Leuk bedacht voorbeeld, alleen zit je een beetje scheef op de tijdslijn.
Het gesprek met Jared Taylor vond plaats in oktober 2017, lang voor dat er sprake van de recente oproer in de jongerenpartij.

Heb je al bron gevonden voor Baudet zijn uitspraken?
Ik snap je logica niet. Dus als hij eerst naar Dutroux ging en later niks deed aan de teksten van de Martijn boys is het wel ok? Of hadden dan de jongeren nog meer reden aan te nemen dat het gedachtengoed wat ze deelden redelijk in lijn lag met de grote man van de partij? Ik geloof niet dat je tijdlijn argument echt veel hout snijdt. En dat Baudet zo slim is om niet publiekelijk wettelijk strafbare dingen te zeggen wil niet zeggen dat jij ok ik niet weten hoe hij over deze dingen denkt of zelf in elk geval er niks aan doet om te voorkomen dat wij denken hoe hij in deze discussie staat.

Dat het anti EU geluid van hem je zo aantrekt dat je de rest voor lief neemt of ontkent dat hij er nogal racistische meningen op na houdt is jouw keuze. Dat mag. Maar als je dat maar blijft verdedigen met de loze kreet, waar zegt hij dat dan is je eigen wereld wellicht wat klein.
tomgtr schreef: 25 nov 2020, 22:59 Ik snap je logica niet.
Nee, natuurlijk snap jij mijn logic niet niet, maar zodra de naam Wilders en/of Baudet hier valt sta jij op je achterste benen.

Maar als ik het goed begrijp trap jij iedereen eruit zodra er in de media ook maar sprake is van "gedachtegoed" zonder daar onderzoek naar te plegen.

Grappig vind ik wel dat je Baudet altijd afschildert als een domme jongen en nu ineens vind dat hij erg slim is om niet publiekelijk strafbare dingen te zeggen. Conclusie: Wat je in je voorgaande postings beweerde zijn niet meer dan insinuaties, bewijs heb je niet.

Je laatste alinea vind ik prima als gewoon lid van DF, maar absoluut moderator onwaardig.
Wellicht is het tijd dat er onder de DF leden een stemming komt of jij wel moderator moet zijn op deze site.
Exact zoals Ilja / Macboy al eerder opmerkte.
Want om de rol van moderator te bekleden kun jij nog een hoop leren van o.a. Tom en ben je mijns inzien totaal ongeschikt.

Elise
Berichten: 7283
Lid geworden op: 28 jun 2008, 11:03

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Elise » 26 nov 2020, 00:07

Hielke schreef: 25 nov 2020, 23:47 Voor de eerste keer langere tijd naar Bo van Erven gekeken. Wat een braaksel die vent. Zo onecht en gemaakt.

Vond Baudet ijzersterk. Maar oh jee wat heeft ie zich door de tijd met een aantal valse adders omringd. Die Nanninga, dat andere blonde huppelkutje, nog een paar, denken ze echt dat er meer dan een handvol leden zijn die nog iets in FvD zien als Baudet weg is? Dat ze kans op een zetel maken bij verkiezingen? Wat een idiote situatie.
+1

Gebruikersavatar
Hielke
Berichten: 11439
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:43
Locatie: Heerenveen

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Hielke » 26 nov 2020, 00:19

Het is overduidelijk dat een aantal leden hogerop in de partij de appjes in zo’n ‘HUB’ van de jongeren afdeling hebben aangegrepen om middels framing Baudet zwart te maken en hem of de partij ten gronde te richten. Of om zichzelf ten koste van Baudet naar voren te schuiven. Van die HUBS zijn er twaalf, allen hebben ze eigen app groepen. De kans dat er van al die op whatsapp actieve leden niet een paar rondlopen die narigheid mbt antisemitisme gaan rondbazuinen, en dat daar dan vervolgens een screenshot van wordt gemaakt, is nagenoeg nul. Dat bestuur en fractie dit Baudet willen verwijten slaat nergens op.

Hangt Baudet echt die malle complottheorieën aan (Soros, oorsprong Virus) dan begrijp ik de sentimenten van een aantal aanstichters.

Elise
Berichten: 7283
Lid geworden op: 28 jun 2008, 11:03

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Elise » 26 nov 2020, 00:29

Ongeacht wat Hielke, een stemming onder de leden, zoals Baudet voorstelt, is het meest democratische.

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 39712
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.50
Locatie: Boven Barcelona

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Arthur » 26 nov 2020, 02:19

Elise schreef: 26 nov 2020, 00:06 Je laatste alinea vind ik prima als gewoon lid van DF, maar absoluut moderator onwaardig.
Wellicht is het tijd dat er onder de DF leden een stemming komt of jij wel moderator moet zijn op deze site.
Exact zoals Ilja / Macboy al eerder opmerkte.
Want om de rol van moderator te bekleden kun jij nog een hoop leren van o.a. Tom en ben je mijns inzien totaal ongeschikt.
En dan maak jij iemand anders 'duidelijk', met een linkje naar het draadje van de sfeer op het forum, dat 'ie niet goed bezig is? Volgens mij doe jij hier exact wat je niet van diegene wilt zien; op de man spelen, en dan gelijk keihard!

Online
Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27872
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Luco » 26 nov 2020, 06:01

trolls.jpg
trolls.jpg (47.93 KiB) 897 keer bekeken

Robin
Berichten: 51349
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Robin » 26 nov 2020, 06:01

VVD, PVV, FVD.

Maar dit? In een Nederlandstalig gebied:)
https://gvd9000.be/over-ons/

Zo'n pet lijkt me wel wat....

Ik neem een koffie.

Gebruikersavatar
tomgtr
Berichten: 10410
Lid geworden op: 09 jan 2010, 11:22
Locatie: Zuid Holland

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door tomgtr » 26 nov 2020, 07:18

Elise schreef: 26 nov 2020, 00:06
tomgtr schreef: 25 nov 2020, 22:59
Elise schreef: 25 nov 2020, 22:12
Leuk bedacht voorbeeld, alleen zit je een beetje scheef op de tijdslijn.
Het gesprek met Jared Taylor vond plaats in oktober 2017, lang voor dat er sprake van de recente oproer in de jongerenpartij.

Heb je al bron gevonden voor Baudet zijn uitspraken?
Ik snap je logica niet. Dus als hij eerst naar Dutroux ging en later niks deed aan de teksten van de Martijn boys is het wel ok? Of hadden dan de jongeren nog meer reden aan te nemen dat het gedachtengoed wat ze deelden redelijk in lijn lag met de grote man van de partij? Ik geloof niet dat je tijdlijn argument echt veel hout snijdt. En dat Baudet zo slim is om niet publiekelijk wettelijk strafbare dingen te zeggen wil niet zeggen dat jij ok ik niet weten hoe hij over deze dingen denkt of zelf in elk geval er niks aan doet om te voorkomen dat wij denken hoe hij in deze discussie staat.

Dat het anti EU geluid van hem je zo aantrekt dat je de rest voor lief neemt of ontkent dat hij er nogal racistische meningen op na houdt is jouw keuze. Dat mag. Maar als je dat maar blijft verdedigen met de loze kreet, waar zegt hij dat dan is je eigen wereld wellicht wat klein.
tomgtr schreef: 25 nov 2020, 22:59 Ik snap je logica niet.
Nee, natuurlijk snap jij mijn logic niet niet, maar zodra de naam Wilders en/of Baudet hier valt sta jij op je achterste benen.

Maar als ik het goed begrijp trap jij iedereen eruit zodra er in de media ook maar sprake is van "gedachtegoed" zonder daar onderzoek naar te plegen.

Grappig vind ik wel dat je Baudet altijd afschildert als een domme jongen en nu ineens vind dat hij erg slim is om niet publiekelijk strafbare dingen te zeggen. Conclusie: Wat je in je voorgaande postings beweerde zijn niet meer dan insinuaties, bewijs heb je niet.

Je laatste alinea vind ik prima als gewoon lid van DF, maar absoluut moderator onwaardig.
Wellicht is het tijd dat er onder de DF leden een stemming komt of jij wel moderator moet zijn op deze site.
Exact zoals Ilja / Macboy al eerder opmerkte.
Want om de rol van moderator te bekleden kun jij nog een hoop leren van o.a. Tom en ben je mijns inzien totaal ongeschikt.
Dus wacht even, een mod mag geen mening hebben (die je niet aanstaat)? Een mod speelt op de man? Hoe dan? Dat ik niet met je eens ben?

Verder ga ik niet op je intrigantengedrag in. En ik behou me nog steeds het recht voor om het oneens te zijn met mensen. Ik zal dit altijd proberen niet openlijk op de man te doen. Waar ik nog wel even bij moet zeggen dat een opmerking van jou over op de man spelen lachwekkend is.

Gebruikersavatar
Peric
Berichten: 8441
Lid geworden op: 26 apr 2006, 12:28
Locatie: Driebruggen

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Peric » 26 nov 2020, 07:24

Politiek zorgt (jammer genoeg) voor veel onrust..

allen
Berichten: 18302
Lid geworden op: 26 apr 2006, 22:46

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door allen » 26 nov 2020, 07:57

Politiek zorgt idd ook op df voor onnodige onrust. Van mijn part voeren ze een regel in om dat niet op dit forum te gooien voor de goede vrede. Is overigens maar een mening van mezelf. Geen kleuterklas-stemming voor nodig.

Elise schreef: 26 nov 2020, 00:06 Je laatste alinea vind ik prima als gewoon lid van DF, maar absoluut moderator onwaardig.
Wellicht is het tijd dat er onder de DF leden een stemming komt of jij wel moderator moet zijn op deze site.
Exact zoals Ilja / Macboy al eerder opmerkte.
Want om de rol van moderator te bekleden kun jij nog een hoop leren van o.a. Tom en ben je mijns inzien totaal ongeschikt.
Hoe oud zijn we nu eigenlijk? 7? Weet je het beter dan meld je je aan voor mod en geef je het goede voorbeeld in plaats van dit kinderachtige gedrag.
Ik ambieer die functie sowieso niet. Ondankbaar werk omdat het toch nooit goed is voor groep a of groep b. :verveeld:

Los daarvan mag een mod van mij een mening hebben. Nul problemen mee.

Robin
Berichten: 51349
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Robin » 26 nov 2020, 08:01

allen schreef: 26 nov 2020, 07:57 Ondankbaar werk omdat het toch nooit goed is voor groep a of groep b. :verveeld:
Polletje doen? :P



Afbeelding


Afbeelding

allen
Berichten: 18302
Lid geworden op: 26 apr 2006, 22:46

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door allen » 26 nov 2020, 08:08

Geef maar! Verpats ik dat geweldige ding en haal ik wat anders ervoor terug. De rest gaat op aan roadtrips. Neem aan dat zo’n Lancia tegenwoordig wel wat waard is.

Evora 430 lijkt me dan wel wat. Mooie vlakke achterbank voor de hond. :kikker:
FB70E0AB-E261-469C-AADF-262ECBE8B047.jpeg
FB70E0AB-E261-469C-AADF-262ECBE8B047.jpeg (658.14 KiB) 820 keer bekeken

Robin
Berichten: 51349
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Robin » 26 nov 2020, 08:51

Die onderste> 1 miljoen euro's:)

Als ik 'n hond had noemde ik 'm Maurice.

:coffee:

Gebruikersavatar
alt
Berichten: 3016
Lid geworden op: 02 mei 2010, 19:31

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door alt » 26 nov 2020, 10:01

Ik begrijp hier uit dat Tomgr alle politiken partijen in Nederland beschuldigt van pedofilie, want zijn hebben allemaal jongeren partijen?
Of heeft de FvD alleen een pedo jomgerenpartij?
Daarbij komt dat zie ik nog steeds geen onderbouwde bewijzen van nazisme, ook niet bij Beau.

Even een stokpaardje, der Beambter.

Vandeweek hoorde ik op BNR een dame die een bureau heeft, welke bedrijven helpt om in te schrijven op aanbestedingen bij de overheid.
Je kunt dat niet doen als een ondernemer/verkoper die trots op zijn product is, dat interesseert de Beamter niet.
Wat der Beambter wel interesseert is, of de vragen volgens de ambtelijke regels zijn ingevuld, niet qualiteit is belangrijkrijk, niet de meest economische aanschaf is belangrijk, maar de goedkoopste volgens de opgestelde regels, want het is publiekgeld, niet zijn eigen geld, maar als de Beambter b.v.nb. een vrachtauto koopt in Friesland omdat duizend euro goedkoper is dan in Maastricht, waar de vrachtauto maar toe gaat, houdt hij geen rekening met het onderhoud dat de vrachtauto dan naar daarvoor elke weer weer naar Friesland moet.
De Beambter rijdt nooit op een vrachtauto, die kent hij slecht van de offertes.
Met andere woorden je kunt niet je product aanprijzen, maar alleen aanbieden als je je product aan de voorgeschreven criteria kan laten voldoen.
Dat is een andere verkoopmethode.
Vandaar dat deze dame een gat in de markt, door de overheid gemaakte, markt zag.
Dat noem ik de kleine economie.

Tomgr mag van mij moderator blijven, iedereen heeft zijn eigenmening.
Er zijn hier ook velen die mijn mening niet waarderen, dat stel ik zeker op prijs, want ik heb mij nooit bij de mainstream menig willen aansluiten.
Vandaar rij ik elektrisch, haat fietser, voetballers & BMW's op de het circuit, verder houd ik van dieren, ook als zij goed bereid zijn & dames.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] en 258 gasten