LOL. Neen je moet Lewis hebben, die liet 't zien:)))))
Mooi voor Lance.
LOL. Neen je moet Lewis hebben, die liet 't zien:)))))
NopeArthur schreef: 14 nov 2020, 13:47Ben geen Hamilton fan... Maar hier heb je gelijk, want dat gaat gewoon gebeuren.k33z schreef: 14 nov 2020, 13:28 Hamilton staat 1000 punten voor, waarom zou hij FP3 rijden? Je kan alles ook omdraaien, in FP3 is echt niets te winnen.
Als je FP3 overslaat om problemen te voorkomen en daarna gewoon die auto voor aan de grid zet, ben je dan zwak of slim?
Voor de fans hoeft hij de baan niet op, want die zitten niet naast de baan.
Is nog maar de de vraag, beide Racing Points hebben net als vele anderen in Q2 hun snelste tijd onder geel gezet...Robin schreef: 14 nov 2020, 15:05 Mijn vraag is: Is er nog koffie:)
Mooi dat Stroll morgen vóór Max start idd ipv een Lewis of 'n Bottas.
Ja dat kan de startgrid nog wel opschuddenWouter81 schreef: 14 nov 2020, 15:21Is nog maar de de vraag, beide Racing Points hebben net als vele anderen in Q2 hun snelste tijd onder geel gezet...Robin schreef: 14 nov 2020, 15:05 Mijn vraag is: Is er nog koffie:)
Pracht sessie verder!
Inderdaad. Nu je 't zegt!Wouter81 schreef: 14 nov 2020, 15:21Is nog maar de de vraag, beide Racing Points hebben net als vele anderen in Q2 hun snelste tijd onder geel gezet...Robin schreef: 14 nov 2020, 15:05 Mijn vraag is: Is er nog koffie:)
Pracht sessie verder!
Hielke schreef: 14 nov 2020, 13:18 Mannen als Lattifi, Giovanazzi, Kvyat en Stroll zouden nu eigenlijk een rijverbod moeten krijgen.
Roep ik al jaaaaaaaren!
Gebruikers op dit forum: Erik dB en 6 gasten