Zo'n dag

Nou, vandaag was het voor mij zo'n dag.
Normaal gesproken hangen er een paar werklozen op je rug als je gaat werken, maar goed daar ben je aan gewend dus die last weegt niet meer zo zwaar.
Vandaag was anders, vandaag had Murphy besloten op mijn rug te gaan hangen.
Vanochtend naar het werk, moest 2 klussen opstarten en een klus logistiek omzetten.
Dus naar het werk en naar de eerste klus, een bewoonde woning moet een keukenrenovatie plaatsvinden, al drie keer met de bewoonster en aannemer overleg gehad over hoe en wat, dus eigen personeel, goed communiceren, zorg dat de mensen die komen van de afspraak weten.
Nou, geen eigen personeel, wisten niet precies wat er moest gebeuren, geen goede tekening en geen uitvoerder/voorman bij start werk. Dus dat begon al lekker, na 4 a 5 telefoontjes en discussies met monteurs en bewoonster is het toch nog goed gekomen.
Daarna de caddy ophalen bij het schadebedrijf want ik had de hoek boven het achterlicht aan de bijrijderskant wat veranderd door tegen een vrachtwagen aan te rijden, nou keurig gemaakt, op naar de tweede klus, het logistiek omzetten van de werkzaamheden van de parkeergarage.
Kom daar aan mat de vers gerepareerde caddy, parkeer hem netjes, stap uit en doe de loopdeur van het schuifhek open (schuifhek zelf stond vast open ivm de werkzaamheden en stond een bouwhek voor met kettingen vastgezet.
Helaas hadden ze het hek als losgemaakt en de kettingen weg gehaald, nou je raad het al bouwhek valt om en schraapt in zijn geheel over de zijkant van de caddy, 1700 euro schade.
Dus gelijk weer terug naar het schadebedrijf voor een offerte(die 1700 euro) en die gaat naar de aannemer, nou lekker begin van de dag

Dan maar op naar de derde klus, het aanbrengen van twee grote draaideuren in een balkenloods voor in de sluis bij hoog water, dat is een monument en moet allemaal in dezelfde soort hout en vorm teruggeplaatst worden. Ben ik bijna op locatie stopt de caddy er spontaan mee, schokken, afslaan en niet meer boven de 2000 toeren willen.
Dealer gebeld, rustig aan naar de gemeentewerf gereden nadat die weer startte en nu komen ze hem ophalen, storing motormanagement en katalysator??
En dan vanmiddag kennismaking nieuwe tandarts, want de huidige zit in Rotterdam, was vroeger handig met werk, maar nu niet meer.
Ik wist dat er wat aan mijn gebit moest gebeuren, 1 tand los en nog wat dingen.
Maar tijdens het gesprek en na het maken van foto's is de conclusie dat er teveel ontstoken is en is geweest en dat alles eruit moet.
Daar zie ik dus echt tegenop, een prothese

Al met al een lekker dagje, hebben jullie ook wel eens zo'n dag?