Nee die met een dikke bmw moet je aangeven, das een crimineeltomgtr schreef: 06 nov 2020, 10:52 Ja daag, mag ik ook geen BMW rijders meer pesten? Nou dan ga ik een tijdje weg hoor, voor mij hoeft het dan niet meer![]()
![]()

Nee die met een dikke bmw moet je aangeven, das een crimineeltomgtr schreef: 06 nov 2020, 10:52 Ja daag, mag ik ook geen BMW rijders meer pesten? Nou dan ga ik een tijdje weg hoor, voor mij hoeft het dan niet meer![]()
![]()
eens met de bovenste twee alineas.Barend schreef: 06 nov 2020, 11:10Daar ben ik het wellicht niet helemaal mee eens.Riceaux schreef: 05 nov 2020, 20:52 Wordt genoeg georganiseerd hoor. Alleen niet meer grootschalig, omdat daar vrijwel nooit animo meer voor is.
Ik ben uit diverse DF appgroepen gestapt omdat ik WhatsApp geen prettig alternatief voor een forum vind, maar mis daardoor wel de leuke uitjes zoals bijvoorbeeld die driftdag binnenkort. Daar was denk ik wel animo voor geweest op het forum! Of pak als voorbeeld ook een dagje Nurburgring, vroeger werd er een topic aangemaakt en kwamen er wel mensen aangewaaid, tegenwoordig lees je achteraf dat er een groep geweest is. Vind ik jammer, want ik had misschien ook wel mee willen rijden. Natuurlijk wordt iedereen ouder en zijn er kinderen in het spel gekomen waardoor er misschien minder animo is, maar als dat 1x zo is wil dat niet zeggen dat de volgende keer ook weer zo is.
Het nadeel van zoiets organiseren op het forum is dat er wellicht mensen komen waar je misschien niet zoveel zin in hebt, maar bekijk ook de andere kant; ik heb dankzij DF een hele hoop mensen leren kennen die ik anders niet had gekend.
Als je zoiets via een appgroep organiseert weet je zeker dat alleen de mensen komen die je wil zien, maar je komt niet uit die bubbel. Terwijl er buiten die bubbel juist ook best veel te beleven is!
Anyway, ieder zijn eigen ding natuurlijk.
De sfeer op DF is inderdaad van wisselend niveau, ik erger me persoonlijk het meeste aan het afzeiken van mensen die hun auto te koop aanbieden zonder dat ze zich hebben voorgesteld. Heeft ook weer met die bubbel te maken, als we geen nieuwe actieve leden krijgen blijven we altijd datzelfde zure groepje mensen die elkaar onderling bijna allemaal (een beetje) kennen en waar altijd wel kleine vete's spelen die je dan weer als negatieve sfeer terugziet reflecteren op het forum. Ik ben dan ook van mening dat je pas na 10 posts je auto te koop aan mag bieden, dat moet technisch te configureren zijn.
Wederom op de man, wederom negatief. Ik denk als je zo door gaat inderdaad je bijdrages van 2017 tot 2020 constructiever waren dan die van de laatste week.Macboy schreef: 06 nov 2020, 11:02 Positieve bijdrage van mij ? Wellicht was het je niet opgevallen maar ik ben al 2 jaar ongeveer weg van het forum qua posten. Dus tuurlijk heb je geen positieve bijdrage van mij gelezen.
Maar wie zwengelt deze discussie nu aan dan ? Maar goed dat zie jij ook niet als positief. Wie spreekt André indirect een beetje aan op zijn gedrag en probeert uit te leggen hoe het echt zit met de BMW CS ? Ook dat zie je niet. En wie spreekt nu hardop uit dat de moderators liggen te slapen ?
Dit zijn allemaal punten die ik als positief zie. Iemand die even zegt waar het op slaat zoals ik in 2017 ook heb gedaan omdat je ziet dat het forum naar de klote gaat.
Dat jij dat dus niet ziet en de toon die je nu daarmee weer aansluit maakt toch heel duidelijk dat je totaal ongeschikt bent als moderator in mijn ogen. Je pakt het probleem nu niet aan maar valt degene aan die er wat beters van probeert te maken.
Prima typerend weer !
Had jij geen Brits hok staan? Dan kun je wel zielig doen op m'n opmerking, maar ik gok dat je stuurbekrachtiging dood is, je elektrische ramen kuren hebben en je airco kapot?duifjes.com. schreef: 06 nov 2020, 09:50Ow mag je alleen opm t forum als je een echte *(rijders) auto hebtallen schreef: 06 nov 2020, 09:32 Er worden nog genoeg echte rijderswagens gebouwd Alt. Alleen willen de meesten hun airco, luxe en airbags niet missen.dan mag ik niet meer komen hoor
![]()
Het raammechaniek van de bestuurdersdeur heeft idd kuren hahhahahahaa maar de AC is ijs en ijskoudallen schreef: 06 nov 2020, 11:21Had jij geen Brits hok staan? Dan kun je wel zielig doen op m'n opmerking, maar ik gok dat je stuurbekrachtiging dood is, je elektrische ramen kuren hebben en je airco kapot?duifjes.com. schreef: 06 nov 2020, 09:50Ow mag je alleen opm t forum als je een echte *(rijders) auto hebtallen schreef: 06 nov 2020, 09:32 Er worden nog genoeg echte rijderswagens gebouwd Alt. Alleen willen de meesten hun airco, luxe en airbags niet missen.dan mag ik niet meer komen hoor
![]()
![]()
Slecht starten tikkie op de oliepomp - en dan doet ie het welallen schreef: 06 nov 2020, 11:21Had jij geen Brits hok staan? Dan kun je wel zielig doen op m'n opmerking, maar ik gok dat je stuurbekrachtiging dood is, je elektrische ramen kuren hebben en je airco kapot?duifjes.com. schreef: 06 nov 2020, 09:50Ow mag je alleen opm t forum als je een echte *(rijders) auto hebtallen schreef: 06 nov 2020, 09:32 Er worden nog genoeg echte rijderswagens gebouwd Alt. Alleen willen de meesten hun airco, luxe en airbags niet missen.dan mag ik niet meer komen hoor
![]()
![]()
ErikS schreef: 06 nov 2020, 11:46Slecht starten tikkie op de oliepomp - en dan doet ie het welallen schreef: 06 nov 2020, 11:21Had jij geen Brits hok staan? Dan kun je wel zielig doen op m'n opmerking, maar ik gok dat je stuurbekrachtiging dood is, je elektrische ramen kuren hebben en je airco kapot?duifjes.com. schreef: 06 nov 2020, 09:50
Ow mag je alleen opm t forum als je een echte *(rijders) auto hebtdan mag ik niet meer komen hoor
![]()
![]()
Rechter deur die niet open wil
Geen airco
Zoiets?![]()
Tom met alle respect. Maar lees jij je eigen posts eigenlijk wel ? Je gaf zelf aan dat een aantal mensen van zichzelf niet doorhebben hoe ze overkomen. Dat geldt dus ook voor jou vrees ik.tomgtr schreef: 06 nov 2020, 11:20 Wederom op de man, wederom negatief. Ik denk als je zo door gaat inderdaad je bijdrages van 2017 tot 2020 constructiever waren dan die van de laatste week.
In één keer goed.allen schreef: 06 nov 2020, 12:05 Klinkt als een Elise Erik...
Bij mij is de kilometerteller net overleden. Drie keer raden warvoor wagen dat dan is...![]()
Mee eens en excuus daarvoor.tomgtr schreef: 06 nov 2020, 12:13 Weet je Ilja, ik heb geen zin op een publiek forum in discussie met je te gaan. Let's move on.
Je moet het zwaar hebben.
Ik vind dit een hele goede post BarendBarend schreef: 06 nov 2020, 11:10
Daar ben ik het wellicht niet helemaal mee eens.
Ik ben uit diverse DF appgroepen gestapt omdat ik WhatsApp geen prettig alternatief voor een forum vind, maar mis daardoor wel de leuke uitjes zoals bijvoorbeeld die driftdag binnenkort. Daar was denk ik wel animo voor geweest op het forum! Of pak als voorbeeld ook een dagje Nurburgring, vroeger werd er een topic aangemaakt en kwamen er wel mensen aangewaaid, tegenwoordig lees je achteraf dat er een groep geweest is. Vind ik jammer, want ik had misschien ook wel mee willen rijden. Natuurlijk wordt iedereen ouder en zijn er kinderen in het spel gekomen waardoor er misschien minder animo is, maar als dat 1x zo is wil dat niet zeggen dat de volgende keer ook weer zo is.
Het nadeel van zoiets organiseren op het forum is dat er wellicht mensen komen waar je misschien niet zoveel zin in hebt, maar bekijk ook de andere kant; ik heb dankzij DF een hele hoop mensen leren kennen die ik anders niet had gekend.
Als je zoiets via een appgroep organiseert weet je zeker dat alleen de mensen komen die je wil zien, maar je komt niet uit die bubbel. Terwijl er buiten die bubbel juist ook best veel te beleven is!
De sfeer op DF is inderdaad van wisselend niveau, ik erger me persoonlijk het meeste aan het afzeiken van mensen die hun auto te koop aanbieden zonder dat ze zich hebben voorgesteld. Heeft ook weer met die bubbel te maken, als we geen nieuwe actieve leden krijgen blijven we altijd datzelfde zure groepje mensen die elkaar onderling bijna allemaal (een beetje) kennen en waar altijd wel kleine vete's spelen die je dan weer als negatieve sfeer terugziet reflecteren op het forum. Ik ben dan ook van mening dat je pas na 10 posts je auto te koop aan mag bieden, dat moet technisch te configureren zijn.
BBQ @ Luco die gecancelled wordt omdat er niet genoeg animo voor is (in zijn optiek). Vogezen trip van Robin H die gecancelled wordt omdat er niet genoeg animo voor is. Ringtripje waarbij 90% van de aangemelde personen zich de week ervoor afmeld of niet op komt dagen. Motortoertocht die al jaren voorgesteld wordt, maar er nooit van komt. Niet echt motiverend om iets te organiseren.Luco schreef: 06 nov 2020, 11:16eens met de bovenste twee alineas.Barend schreef: 06 nov 2020, 11:10Daar ben ik het wellicht niet helemaal mee eens.Riceaux schreef: 05 nov 2020, 20:52 Wordt genoeg georganiseerd hoor. Alleen niet meer grootschalig, omdat daar vrijwel nooit animo meer voor is.
Niet om olie op het vuur te gooien Ilja en ik zal het wel mis hebben maar bij mij roept een beetje het gevoel op van de veteraan van vroeger die jaren niet heeft deelgenomen aan het forum, komt nu even zeggen wat er allemaal niet mis is en roept Andre de Vries even tot de orde.Macboy schreef: 06 nov 2020, 12:25Mee eens en excuus daarvoor.tomgtr schreef: 06 nov 2020, 12:13 Weet je Ilja, ik heb geen zin op een publiek forum in discussie met je te gaan. Let's move on.
Alles is denk ik wel gezegd van beide kanten. Mijn bedoeling was niet om er een verdere persoonlijke discussie van te maken.