Sfeer op het forum

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Gesloten
Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27874
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Sfeer op het forum

Bericht door Luco » 06 nov 2020, 11:15

tomgtr schreef: 06 nov 2020, 10:52 Ja daag, mag ik ook geen BMW rijders meer pesten? Nou dan ga ik een tijdje weg hoor, voor mij hoeft het dan niet meer :kikker: :ga weg:
Nee die met een dikke bmw moet je aangeven, das een crimineel :lol: :tooth:

Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27874
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Sfeer op het forum

Bericht door Luco » 06 nov 2020, 11:16

Barend schreef: 06 nov 2020, 11:10
Riceaux schreef: 05 nov 2020, 20:52 Wordt genoeg georganiseerd hoor. Alleen niet meer grootschalig, omdat daar vrijwel nooit animo meer voor is.
Daar ben ik het wellicht niet helemaal mee eens.
Ik ben uit diverse DF appgroepen gestapt omdat ik WhatsApp geen prettig alternatief voor een forum vind, maar mis daardoor wel de leuke uitjes zoals bijvoorbeeld die driftdag binnenkort. Daar was denk ik wel animo voor geweest op het forum! Of pak als voorbeeld ook een dagje Nurburgring, vroeger werd er een topic aangemaakt en kwamen er wel mensen aangewaaid, tegenwoordig lees je achteraf dat er een groep geweest is. Vind ik jammer, want ik had misschien ook wel mee willen rijden. Natuurlijk wordt iedereen ouder en zijn er kinderen in het spel gekomen waardoor er misschien minder animo is, maar als dat 1x zo is wil dat niet zeggen dat de volgende keer ook weer zo is.

Het nadeel van zoiets organiseren op het forum is dat er wellicht mensen komen waar je misschien niet zoveel zin in hebt, maar bekijk ook de andere kant; ik heb dankzij DF een hele hoop mensen leren kennen die ik anders niet had gekend.
Als je zoiets via een appgroep organiseert weet je zeker dat alleen de mensen komen die je wil zien, maar je komt niet uit die bubbel. Terwijl er buiten die bubbel juist ook best veel te beleven is!
Anyway, ieder zijn eigen ding natuurlijk.

De sfeer op DF is inderdaad van wisselend niveau, ik erger me persoonlijk het meeste aan het afzeiken van mensen die hun auto te koop aanbieden zonder dat ze zich hebben voorgesteld. Heeft ook weer met die bubbel te maken, als we geen nieuwe actieve leden krijgen blijven we altijd datzelfde zure groepje mensen die elkaar onderling bijna allemaal (een beetje) kennen en waar altijd wel kleine vete's spelen die je dan weer als negatieve sfeer terugziet reflecteren op het forum. Ik ben dan ook van mening dat je pas na 10 posts je auto te koop aan mag bieden, dat moet technisch te configureren zijn.
eens met de bovenste twee alineas.

Gebruikersavatar
tomgtr
Berichten: 10411
Lid geworden op: 09 jan 2010, 11:22
Locatie: Zuid Holland

Re: Sfeer op het forum

Bericht door tomgtr » 06 nov 2020, 11:20

Macboy schreef: 06 nov 2020, 11:02 Positieve bijdrage van mij ? Wellicht was het je niet opgevallen maar ik ben al 2 jaar ongeveer weg van het forum qua posten. Dus tuurlijk heb je geen positieve bijdrage van mij gelezen.

Maar wie zwengelt deze discussie nu aan dan ? Maar goed dat zie jij ook niet als positief. Wie spreekt André indirect een beetje aan op zijn gedrag en probeert uit te leggen hoe het echt zit met de BMW CS ? Ook dat zie je niet. En wie spreekt nu hardop uit dat de moderators liggen te slapen ?

Dit zijn allemaal punten die ik als positief zie. Iemand die even zegt waar het op slaat zoals ik in 2017 ook heb gedaan omdat je ziet dat het forum naar de klote gaat.

Dat jij dat dus niet ziet en de toon die je nu daarmee weer aansluit maakt toch heel duidelijk dat je totaal ongeschikt bent als moderator in mijn ogen. Je pakt het probleem nu niet aan maar valt degene aan die er wat beters van probeert te maken.

Prima typerend weer !
Wederom op de man, wederom negatief. Ik denk als je zo door gaat inderdaad je bijdrages van 2017 tot 2020 constructiever waren dan die van de laatste week.

allen
Berichten: 18302
Lid geworden op: 26 apr 2006, 22:46

Re: Sfeer op het forum

Bericht door allen » 06 nov 2020, 11:21

duifjes.com. schreef: 06 nov 2020, 09:50
allen schreef: 06 nov 2020, 09:32 Er worden nog genoeg echte rijderswagens gebouwd Alt. Alleen willen de meesten hun airco, luxe en airbags niet missen.
Ow mag je alleen opm t forum als je een echte *(rijders) auto hebt :P dan mag ik niet meer komen hoor :kikker:
Had jij geen Brits hok staan? Dan kun je wel zielig doen op m'n opmerking, maar ik gok dat je stuurbekrachtiging dood is, je elektrische ramen kuren hebben en je airco kapot? :roll:

Gebruikersavatar
duifjes.com.
Berichten: 365
Lid geworden op: 09 mar 2017, 09:00
Auto: Ja heb ik

Re: Sfeer op het forum

Bericht door duifjes.com. » 06 nov 2020, 11:37

allen schreef: 06 nov 2020, 11:21
duifjes.com. schreef: 06 nov 2020, 09:50
allen schreef: 06 nov 2020, 09:32 Er worden nog genoeg echte rijderswagens gebouwd Alt. Alleen willen de meesten hun airco, luxe en airbags niet missen.
Ow mag je alleen opm t forum als je een echte *(rijders) auto hebt :P dan mag ik niet meer komen hoor :kikker:
Had jij geen Brits hok staan? Dan kun je wel zielig doen op m'n opmerking, maar ik gok dat je stuurbekrachtiging dood is, je elektrische ramen kuren hebben en je airco kapot? :roll:
Het raammechaniek van de bestuurdersdeur heeft idd kuren hahhahahahaa maar de AC is ijs en ijskoud ;) en het britse hok staat heerlijk in de garage, dagelijks verplaats ik me in een italiaan *(en die heeft ook kuren mbt raam bestuurderskant) hahahahhahah

ErikS
Berichten: 18531
Lid geworden op: 18 aug 2008, 13:19
Locatie: Boedelbak

Re: Sfeer op het forum

Bericht door ErikS » 06 nov 2020, 11:46

allen schreef: 06 nov 2020, 11:21
duifjes.com. schreef: 06 nov 2020, 09:50
allen schreef: 06 nov 2020, 09:32 Er worden nog genoeg echte rijderswagens gebouwd Alt. Alleen willen de meesten hun airco, luxe en airbags niet missen.
Ow mag je alleen opm t forum als je een echte *(rijders) auto hebt :P dan mag ik niet meer komen hoor :kikker:
Had jij geen Brits hok staan? Dan kun je wel zielig doen op m'n opmerking, maar ik gok dat je stuurbekrachtiging dood is, je elektrische ramen kuren hebben en je airco kapot? :roll:
Slecht starten tikkie op de oliepomp - en dan doet ie het wel
Rechter deur die niet open wil

Geen airco

Zoiets? :tooth:

Gebruikersavatar
duifjes.com.
Berichten: 365
Lid geworden op: 09 mar 2017, 09:00
Auto: Ja heb ik

Re: Sfeer op het forum

Bericht door duifjes.com. » 06 nov 2020, 11:56

ErikS schreef: 06 nov 2020, 11:46
allen schreef: 06 nov 2020, 11:21
duifjes.com. schreef: 06 nov 2020, 09:50

Ow mag je alleen opm t forum als je een echte *(rijders) auto hebt :P dan mag ik niet meer komen hoor :kikker:
Had jij geen Brits hok staan? Dan kun je wel zielig doen op m'n opmerking, maar ik gok dat je stuurbekrachtiging dood is, je elektrische ramen kuren hebben en je airco kapot? :roll:
Slecht starten tikkie op de oliepomp - en dan doet ie het wel
Rechter deur die niet open wil

Geen airco

Zoiets? :tooth:

Hahahah zowel de Italiaan als de Engelse heer hebben zeer goed en koud werkende clima......

De Italiaan is een "jaren90auto", die doen het verdomd goed nog steeds, kwaliteit kent geen tijd ;) bijna 300.000 en still going strong

allen
Berichten: 18302
Lid geworden op: 26 apr 2006, 22:46

Re: Sfeer op het forum

Bericht door allen » 06 nov 2020, 12:05

Klinkt als een Elise Erik...
Bij mij is de kilometerteller net overleden. Drie keer raden warvoor wagen dat dan is... :tooth:

Gebruikersavatar
Macboy
Berichten: 26187
Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
Locatie: www.petkovski.nl
Contacteer:

Re: Sfeer op het forum

Bericht door Macboy » 06 nov 2020, 12:10

tomgtr schreef: 06 nov 2020, 11:20 Wederom op de man, wederom negatief. Ik denk als je zo door gaat inderdaad je bijdrages van 2017 tot 2020 constructiever waren dan die van de laatste week.
Tom met alle respect. Maar lees jij je eigen posts eigenlijk wel ? Je gaf zelf aan dat een aantal mensen van zichzelf niet doorhebben hoe ze overkomen. Dat geldt dus ook voor jou vrees ik.

Op mij komt je vorige post keihard en persoonlijk over alsof ik het probleem hier ben. Terwijl ik deze discussie aanzwengel. In plaats van dat je dat omarmt en bij jezelf en de rest van de mods te rade gaat maak je mij tot het probleem. Want wat heb ik bijgedragen om er iets van te maken.

Wat hebben de mods gedaan om de sfeer te verbeteren dat is de juiste vraag. Jullie zijn niet het probleem, maar voor een oplossing hebben jullie in elk geval niet gezorgd. Het zelfregulerend vermogen van het forum werkt niet. Meer mensen die lezen en niet durven posten.

Wat mij betreft tijd voor nieuwe aanpak of nieuwe aanwas en mensen die alleen onnodig negatief doen post editen met waarschuwing. Three strikes and you’re out. Permaban en klaar.

Gebruikersavatar
tomgtr
Berichten: 10411
Lid geworden op: 09 jan 2010, 11:22
Locatie: Zuid Holland

Re: Sfeer op het forum

Bericht door tomgtr » 06 nov 2020, 12:13

Weet je Ilja, ik heb geen zin op een publiek forum in discussie met je te gaan. Let's move on.

ErikS
Berichten: 18531
Lid geworden op: 18 aug 2008, 13:19
Locatie: Boedelbak

Re: Sfeer op het forum

Bericht door ErikS » 06 nov 2020, 12:16

allen schreef: 06 nov 2020, 12:05 Klinkt als een Elise Erik...
Bij mij is de kilometerteller net overleden. Drie keer raden warvoor wagen dat dan is... :tooth:
In één keer goed. :tooth:
DDDDDDD DDDDDDD Defender? :tooth:

allen
Berichten: 18302
Lid geworden op: 26 apr 2006, 22:46

Re: Sfeer op het forum

Bericht door allen » 06 nov 2020, 12:23

Tja 50% kans, maar je zit er alsnog naast!

Gebruikersavatar
Macboy
Berichten: 26187
Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
Locatie: www.petkovski.nl
Contacteer:

Re: Sfeer op het forum

Bericht door Macboy » 06 nov 2020, 12:25

tomgtr schreef: 06 nov 2020, 12:13 Weet je Ilja, ik heb geen zin op een publiek forum in discussie met je te gaan. Let's move on.
Mee eens en excuus daarvoor.

Alles is denk ik wel gezegd van beide kanten. Mijn bedoeling was niet om er een verdere persoonlijke discussie van te maken.

ErikS
Berichten: 18531
Lid geworden op: 18 aug 2008, 13:19
Locatie: Boedelbak

Re: Sfeer op het forum

Bericht door ErikS » 06 nov 2020, 12:26

allen schreef: 06 nov 2020, 12:23 Tja 50% kans, maar je zit er alsnog naast!
Je moet het zwaar hebben. :tooth: :lol:

Gebruikersavatar
Fabian
Berichten: 7024
Lid geworden op: 12 mar 2006, 21:46
Locatie: Breda,E89 Z4 2.3,E34 M5 3.8
Contacteer:

Re: Sfeer op het forum

Bericht door Fabian » 06 nov 2020, 12:36

Zijn er appgroepen dan...? Ow....

Zat er in 1-tje voor de Ring vorig jaar, dat was handig. Maar alle nonsens die er daarna overheen ging ben ik daar maar snel uitgegaan.

Is er een driftdagje dan? Ow...

Gebruikersavatar
tomgtr
Berichten: 10411
Lid geworden op: 09 jan 2010, 11:22
Locatie: Zuid Holland

Re: Sfeer op het forum

Bericht door tomgtr » 06 nov 2020, 12:38

ErikS schreef: 06 nov 2020, 12:26
allen schreef: 06 nov 2020, 12:23 Tja 50% kans, maar je zit er alsnog naast!
Je moet het zwaar hebben. :tooth: :lol:

Oplossing: M3W, welke deuren, welke airco....

Tom
Berichten: 21723
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35

Re: Sfeer op het forum

Bericht door Tom » 06 nov 2020, 12:51

Barend schreef: 06 nov 2020, 11:10
Daar ben ik het wellicht niet helemaal mee eens.
Ik ben uit diverse DF appgroepen gestapt omdat ik WhatsApp geen prettig alternatief voor een forum vind, maar mis daardoor wel de leuke uitjes zoals bijvoorbeeld die driftdag binnenkort. Daar was denk ik wel animo voor geweest op het forum! Of pak als voorbeeld ook een dagje Nurburgring, vroeger werd er een topic aangemaakt en kwamen er wel mensen aangewaaid, tegenwoordig lees je achteraf dat er een groep geweest is. Vind ik jammer, want ik had misschien ook wel mee willen rijden. Natuurlijk wordt iedereen ouder en zijn er kinderen in het spel gekomen waardoor er misschien minder animo is, maar als dat 1x zo is wil dat niet zeggen dat de volgende keer ook weer zo is.

Het nadeel van zoiets organiseren op het forum is dat er wellicht mensen komen waar je misschien niet zoveel zin in hebt, maar bekijk ook de andere kant; ik heb dankzij DF een hele hoop mensen leren kennen die ik anders niet had gekend.
Als je zoiets via een appgroep organiseert weet je zeker dat alleen de mensen komen die je wil zien, maar je komt niet uit die bubbel. Terwijl er buiten die bubbel juist ook best veel te beleven is!
Anyway, ieder zijn eigen ding natuurlijk.

De sfeer op DF is inderdaad van wisselend niveau, ik erger me persoonlijk het meeste aan het afzeiken van mensen die hun auto te koop aanbieden zonder dat ze zich hebben voorgesteld. Heeft ook weer met die bubbel te maken, als we geen nieuwe actieve leden krijgen blijven we altijd datzelfde zure groepje mensen die elkaar onderling bijna allemaal (een beetje) kennen en waar altijd wel kleine vete's spelen die je dan weer als negatieve sfeer terugziet reflecteren op het forum. Ik ben dan ook van mening dat je pas na 10 posts je auto te koop aan mag bieden, dat moet technisch te configureren zijn.
Ik vind dit een hele goede post Barend :thumbup:

Als toevoeging:
Het is probleem is ook niet alleen negatieve posts. Die heb je ook op elk forum. Duidelijk is wel geworden dat er veel persoonlijke vetes spelen. Tussen mensen of groepjes mensen die elkaar onderling opzoeken. Vaak ettert dat dan al even. Eens in de zoveel tijd worden die (deels) op DF uitgespeeld en dan barst dan de bom.

Ik ben best een relaxed persoon en kan vrij snel met iedereen goed door een deur. Kan me ook niet herinneren dat ik hier vijanden heb, IRL meetings ook altijd leuk. Ik merk ook dat ik helemaal geen onderdeel wil zijn van die ruzie's.

In sommige berichten lees ik een erg hij/wij/zij/moderators. Daar pas ik voor, dat vind ik totaal niet constructief. Ik hoef niet tot een groepje te behoren, wil ook geen partij kiezen. Zo'n 99% van de tijd zit/post ik hier als Tom, de overige 1% als moderator. Misschien moet dat 2% of 5% worden en dus vaker optreden of ergens een halt toe roepen, dat is best bespreekbaar als het merendeel dat zou vinden. Maar ik weiger om in een slangenkuil te springen waarin gestookt wordt en mensen tegen elkaar uitgespeeld worden, zonde van m'n tijd die ik hier dan (vrijwillig) in steek.

Gebruikersavatar
Riceaux
Berichten: 8121
Lid geworden op: 24 sep 2009, 19:41

Re: Sfeer op het forum

Bericht door Riceaux » 06 nov 2020, 12:57

Luco schreef: 06 nov 2020, 11:16
Barend schreef: 06 nov 2020, 11:10
Riceaux schreef: 05 nov 2020, 20:52 Wordt genoeg georganiseerd hoor. Alleen niet meer grootschalig, omdat daar vrijwel nooit animo meer voor is.
Daar ben ik het wellicht niet helemaal mee eens.
Ik ben uit diverse DF appgroepen gestapt omdat ik WhatsApp geen prettig alternatief voor een forum vind, maar mis daardoor wel de leuke uitjes zoals bijvoorbeeld die driftdag binnenkort. Daar was denk ik wel animo voor geweest op het forum! Of pak als voorbeeld ook een dagje Nurburgring, vroeger werd er een topic aangemaakt en kwamen er wel mensen aangewaaid, tegenwoordig lees je achteraf dat er een groep geweest is. Vind ik jammer, want ik had misschien ook wel mee willen rijden. Natuurlijk wordt iedereen ouder en zijn er kinderen in het spel gekomen waardoor er misschien minder animo is, maar als dat 1x zo is wil dat niet zeggen dat de volgende keer ook weer zo is.

Het nadeel van zoiets organiseren op het forum is dat er wellicht mensen komen waar je misschien niet zoveel zin in hebt, maar bekijk ook de andere kant; ik heb dankzij DF een hele hoop mensen leren kennen die ik anders niet had gekend.
Als je zoiets via een appgroep organiseert weet je zeker dat alleen de mensen komen die je wil zien, maar je komt niet uit die bubbel. Terwijl er buiten die bubbel juist ook best veel te beleven is!
Anyway, ieder zijn eigen ding natuurlijk.

De sfeer op DF is inderdaad van wisselend niveau, ik erger me persoonlijk het meeste aan het afzeiken van mensen die hun auto te koop aanbieden zonder dat ze zich hebben voorgesteld. Heeft ook weer met die bubbel te maken, als we geen nieuwe actieve leden krijgen blijven we altijd datzelfde zure groepje mensen die elkaar onderling bijna allemaal (een beetje) kennen en waar altijd wel kleine vete's spelen die je dan weer als negatieve sfeer terugziet reflecteren op het forum. Ik ben dan ook van mening dat je pas na 10 posts je auto te koop aan mag bieden, dat moet technisch te configureren zijn.
eens met de bovenste twee alineas.
BBQ @ Luco die gecancelled wordt omdat er niet genoeg animo voor is (in zijn optiek). Vogezen trip van Robin H die gecancelled wordt omdat er niet genoeg animo voor is. Ringtripje waarbij 90% van de aangemelde personen zich de week ervoor afmeld of niet op komt dagen. Motortoertocht die al jaren voorgesteld wordt, maar er nooit van komt. Niet echt motiverend om iets te organiseren.

En die driftdag was al vrij snel vol, dus dan heeft het ook geen zin meer om het op het forum te gooien toch?

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 26921
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Re: Sfeer op het forum

Bericht door romo » 06 nov 2020, 13:00

Daar sluit ik mij bij aan.

Noch tijd voor
Noch zin in
Geen conflict type


Kortom; ik ga mijn Mod-schap per heden beëindigen.

Gebruikersavatar
ADV
Berichten: 3246
Lid geworden op: 24 jul 2008, 22:46
Locatie: Noorden

Re: Sfeer op het forum

Bericht door ADV » 06 nov 2020, 13:03

Wat Niels zegt is ook gewoon wel een ding, wanneer is het nog een grapje en wanneer gaat het over de grens? Dat is voor een moderator best moeilijk aan te voelen en dus kan er geen grijs beleid zijn wat dat betreft? Of je accepteert het van niemand meer op de man, dus geen hans/allen grapjes, geen luco+snor grapjes of erik kan geen auto kiezen grap, of je accepteert dat er een bepaalde incrowd is, die dit kan maken naar elkaar, maar je daardoor dus ook niemand hierop kunt aanspreken, want waarom a wel, maar b niet? Als het dan zover gaat als het voorbeeld in het M2CS draadje (toch de aanleiding om deze discussie weer aangezwengeld te hebben), dan moeten die twee personen in kwestie of onderling via whatsapp/pm whatever maar uitspreken, of ze negeren elkaar.. Of je drukt het dus als moderator direct de kop in.

Er moet een goede balans zijn, en die is denk ik lastig te modereren, het is aan iedereen om aan te geven tot waar en niet verder, maar het is ook aan iedereen om te zorgen dat je niet over die grens gaat. In de meeste gevallen denk ik dat het met name een beetje haantjes/ouwehoeren/poking the bear is dan dat het echt gemeend gemeen is.

Ik vind het over het algemeen wel meevallen, er zijn een aantal van de oude garde die er niet meer zijn en die minder posten, maar vaak nog wel lezen. Sommige daarvan zijn weggegaan vanwege het gezeik, sommige zelfs omdat ze zich aangevallen voelden. Ik vind dat jammer, als ik terug denk aan de ontmoetingen die we hebben gehad in de stal om te pokeren, bij mensen (onder andere bij mij) thuis om een toernooi fifa of pes te doen of andere meetings, dan waren dat wel de leukere dingen!

We moeten het hier met z'n allen gezellig houden en iedereen die daaraan wil bijdragen moet dat toch lekker doen? Als iemand op de man speelt, kan je of dat zelf aangegeven of als je het ziet kan je dat ook aangeven. Wat Erik dus netjes deed. Als daar dan ook weer op de man gespeeld wordt, misschien moet je het dan de kop indrukken.

Nou goed, just my 2 cents ofzo :p

Gebruikersavatar
Downforce Hans
Berichten: 12545
Lid geworden op: 05 jan 2007, 10:36
Locatie: Waterloo

Re: Sfeer op het forum

Bericht door Downforce Hans » 06 nov 2020, 13:32

Macboy schreef: 06 nov 2020, 12:25
tomgtr schreef: 06 nov 2020, 12:13 Weet je Ilja, ik heb geen zin op een publiek forum in discussie met je te gaan. Let's move on.
Mee eens en excuus daarvoor.

Alles is denk ik wel gezegd van beide kanten. Mijn bedoeling was niet om er een verdere persoonlijke discussie van te maken.
Niet om olie op het vuur te gooien Ilja en ik zal het wel mis hebben maar bij mij roept een beetje het gevoel op van de veteraan van vroeger die jaren niet heeft deelgenomen aan het forum, komt nu even zeggen wat er allemaal niet mis is en roept Andre de Vries even tot de orde.
Net alsof één van de moderators dat niet durft te doen. Natuurlijk heeft iedereen het recht om dat te doen maar daar krijg ik een beetje een aparte smaak van in de mond. :thumbup:

Gebruikersavatar
///Joost
Berichten: 11738
Lid geworden op: 21 nov 2010, 00:26
Locatie: Uit lockdown

Re: Sfeer op het forum

Bericht door ///Joost » 06 nov 2020, 13:38

Volgens mij is alles wel gezegd nu. Dit is een gebed zonder eind. Er komt een punt dat je moet zeggen, zand erover en weer door, en wat mij betreft zijn we daar nu aanbeland.

2020 Is al ruk genoeg. Laten we allemaal vanaf nu weer met de neuzen dezelfde kant op gaan, en dit prachtige forum weer een mooie boost geven. Het leven is te kort en iedereen hier is veel te verstandig om over dit soort nonsens te discussieren.

Basta.

Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27874
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Sfeer op het forum

Bericht door Luco » 06 nov 2020, 13:39

Zo heeft iedereen wel wat waar die zich aan ergert, we zijn net mensen.
Ik geloof niet dat mensen zich daarom weg laten jagen, vaak speelt er dan veel meer mee.

Gebruikersavatar
Eeuwe
Berichten: 4529
Lid geworden op: 07 feb 2018, 13:42
Auto: Paar Fransozen en paar BMW's
Locatie: Groningen stad

Re: Sfeer op het forum

Bericht door Eeuwe » 06 nov 2020, 13:39

Spijtig Romo. Maar begrijpelijk.

In het M2CS werd er gewoon te veel gedramd. Jammer, de frustratie van Romo was goed waarneembaar en nog gingen er allerlei mensen door. Maar om nou te zeggen dat het hele sfeer verdoemd is.. Nee. Vind eerder dat een aantal mensen hier ook geen dikke huid hebben, die geven vervolgens vaak weerwoorden waar m.i. de sfeer meer onder te lijden heeft.

Met Barend eens wbt. nieuwelingen die hun goederen hier te koop aan bieden zonder voor te stellen. Is meer een fatsoens-dingetje. Die E36 met E46 neus die hier recentelijk aangeboden werd is een mooi schoolvoorbeeld.

Enige jammere hier (kan DF niet helpen) is dat ik wel eens wat projecten mis. Simpelweg weinig lui die iets er over posten. Gevoelsmatig leeft dat hier ook niet echt (wat ik niet echt begrijp). Kan het ook zien aan het het aantal reacties als ik bijvoorbeeld eens een update deel (handjevol als ik geluk heb) en het aantal reacties als iemand een topic maakt over zijn kersvers aangeschafte Tesla (meerdere pagina's in een dag tijd).

Gebruikersavatar
Roy RS
Berichten: 4924
Lid geworden op: 07 mar 2010, 21:01

Re: Sfeer op het forum

Bericht door Roy RS » 06 nov 2020, 13:49

Ik merk weinig van die slechte sfeer, ik post minder maar lees veel mee en vind het meestal wel gezellig.

Maar goed, een topic over zo’n schijthok als een m2cs open ik niet dus misschien merk ik het dan niet
🤡

Maar serieus, in “mijn” topics heb ik me nooit aangesproken of beledigd gevoeld hoor, ondanks dat daar echt niet alleen maar positief over mijn auto’s gesproken wordt. Als iemand wat doms zegt in mijn ogen reageer ik er gewoon niet op

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Hielke, Majestic-12 [Bot], RS-Ron, TLRS en 403 gasten