Sfeer op het forum

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Gesloten
DF-user-278
Berichten: 3725
Lid geworden op: 04 aug 2006, 13:18

Re: Sfeer op het forum

Bericht door DF-user-278 » 06 nov 2020, 00:20

Luco schreef: 05 nov 2020, 21:28
Riceaux schreef: 05 nov 2020, 20:52 Wordt genoeg georganiseerd hoor. Alleen niet meer grootschalig, omdat daar vrijwel nooit animo meer voor is.
in diverse app groepen dan zeker?
Nou ja, zelfs de winter BBQ ging vorig jaar niet door. Niet dat ik me aangemeld had, maar dat terzijde. :tooth:

Knot
Berichten: 39197
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29

Re: Sfeer op het forum

Bericht door Knot » 06 nov 2020, 00:24

Ach, we zijn een keer of 6 wezen karten incl diner... super gezellig maar wel enkel kans van slagen met de juiste groep mensen.

Gebruikersavatar
Macboy
Berichten: 26187
Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
Locatie: www.petkovski.nl
Contacteer:

Re: Sfeer op het forum

Bericht door Macboy » 06 nov 2020, 03:16

Het is gewoon jammer dat iemand die 2,5 jaar niet meer heeft gepost weer zijn bek open moet trekken over de sfeer op dit forum uit pure frustratie doordat een heerlijk M2 CS draadje naar de klote wordt geholpen.

Terwijl we dit soort draadjes en foto’s met verhalen allemaal gaaf zouden moeten vinden. Hoeveel mensen hier niet een bijzonder wagenpark bezitten maar gewoon geen zin hebben om daarover te posten wetende dat er alleen maar gedoe komt. Das toch te triest voor woorden ?

Dat André zich behoorlijk laat kennen is tot daar aan toe. Zelf heb ik gepost omdat André wekenlang de zuurpruim uithangt in dat draadje. Alleen maar negatieve steken onder water. Iedereen die het leest maar niemand die er iets over zegt. Behalve Erik die vervolgens zélf hard wordt aangepakt. Onbegrijpelijk.

Dan kan je als moderators wel (terecht) zeuren hoe zwaar jullie het hebben maar daar hebben jullie gewoon gefaald naar mijn idee. Mochten jullie niet (meer) weten hoe te modereren dan is het wellicht eens tijd om het stokje over te dragen aan wat nieuwe aanwas.

Het is allemaal niet zo ingewikkeld. Forumgangers die alleen maar onnodig kritiek geven gewoon aanspreken en een ban geven en klaar. Je valt hieronder als je iemand bent die:

- dat alleen in negatieve zin doet
- nooit in positieve zin een like geeft
- nooit een negatieve noot laat vergezellen van iets positiefs
- dit ook nog eens bij herhaling doet
- bij kritiek alleen antwoordt dat het een openbaar forum is

En wie weet is het hier binnen de kortste keren weer wat gezelliger en zullen er meer oudgedienden terugkomen. Waaronder wellicht wat mensen die iets willen organiseren.

Want wat voor meeting zou je nu kunnen organiseren als afspiegeling van dit forum ? Een off-topic Corona party ?

TLRS
Berichten: 2902
Lid geworden op: 13 jan 2012, 21:49

Re: Sfeer op het forum

Bericht door TLRS » 06 nov 2020, 04:36

Barman omschrijving is spot on.

Stokje overdragen.. ik zie mensen al opstellen in rijtjes van 3 :tooth:

Zijn momenten geweest dat ik dacht, hoeft voor mij niet meer. Waren ook momenten bij met mijn zeer uitgesproken mening die gewoon heel ver weg ligt van hoe sommige mensen de wereld zien. Als dat mensen persoonlijk raakt, gaat het mis.

Het probleem is.. behalve een duidelijk punt.. het voor een ander prettig moet lezen. Dat kost teveel tijd en ruimte voor interpretatie, voor lezer en schrijver.

Onduidelijkheid die je live binnen 3 seconde weg kan nemen.. of uitdrukking die alles zegt. Digitale communicatie is gewoon zwaar inefficiënt.

Anyways, elkaar kennen helpt. En af en toe verstand op nul en meeten is denk ik the way to go. Persoonlijker, meer beleving als je eens bij elkaar in de auto kan stappen.. en met wat geluk.. rijden over de betere weggetjes. Zou best guide willen zijn om stukje Zeeland te laten zien. Maar is voor de meesten gewoon te ver.

Veel logischer om contacten op te doen in de regio.

Online
Gijzert
Berichten: 4977
Lid geworden op: 01 aug 2013, 19:48

Re: Sfeer op het forum

Bericht door Gijzert » 06 nov 2020, 05:17

Macboy schreef: 06 nov 2020, 03:16 Het is gewoon jammer dat iemand die 2,5 jaar niet meer heeft gepost weer zijn bek open moet trekken over de sfeer op dit forum uit pure frustratie doordat een heerlijk M2 CS draadje naar de klote wordt geholpen.

Terwijl we dit soort draadjes en foto’s met verhalen allemaal gaaf zouden moeten vinden. Hoeveel mensen hier niet een bijzonder wagenpark bezitten maar gewoon geen zin hebben om daarover te posten wetende dat er alleen maar gedoe komt. Das toch te triest voor woorden ?

Dat André zich behoorlijk laat kennen is tot daar aan toe. Zelf heb ik gepost omdat André wekenlang de zuurpruim uithangt in dat draadje. Alleen maar negatieve steken onder water. Iedereen die het leest maar niemand die er iets over zegt. Behalve Erik die vervolgens zélf hard wordt aangepakt. Onbegrijpelijk.

Dan kan je als moderators wel (terecht) zeuren hoe zwaar jullie het hebben maar daar hebben jullie gewoon gefaald naar mijn idee. Mochten jullie niet (meer) weten hoe te modereren dan is het wellicht eens tijd om het stokje over te dragen aan wat nieuwe aanwas.

Het is allemaal niet zo ingewikkeld. Forumgangers die alleen maar onnodig kritiek geven gewoon aanspreken en een ban geven en klaar. Je valt hieronder als je iemand bent die:

- dat alleen in negatieve zin doet
- nooit in positieve zin een like geeft
- nooit een negatieve noot laat vergezellen van iets positiefs
- dit ook nog eens bij herhaling doet
- bij kritiek alleen antwoordt dat het een openbaar forum is

En wie weet is het hier binnen de kortste keren weer wat gezelliger en zullen er meer oudgedienden terugkomen. Waaronder wellicht wat mensen die iets willen organiseren.

Want wat voor meeting zou je nu kunnen organiseren als afspiegeling van dit forum ? Een off-topic Corona party ?
Tsja. Er zijn er genoeg die hetzelfde vinden alleen die vinden zichzelf niet "belangrijk" genoeg om er wat van te zeggen.

Online
Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27808
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Sfeer op het forum

Bericht door Luco » 06 nov 2020, 05:40

535d schreef: 06 nov 2020, 00:20
Luco schreef: 05 nov 2020, 21:28
Riceaux schreef: 05 nov 2020, 20:52 Wordt genoeg georganiseerd hoor. Alleen niet meer grootschalig, omdat daar vrijwel nooit animo meer voor is.
in diverse app groepen dan zeker?
Nou ja, zelfs de winter BBQ ging vorig jaar niet door. Niet dat ik me aangemeld had, maar dat terzijde. :tooth:
Ja voor 10 man niet de moeite, viel me ook tegen als je weet hoe druk en leuk de 1e was.

Shakes
Berichten: 8315
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:02
Locatie: 036

Re: Sfeer op het forum

Bericht door Shakes » 06 nov 2020, 07:19

Als je als volwassen man nog steeds een moderator nodig hebt omdat je je niet normaal kunt uiten is er wel iets mis hoor.

Maar goed online, stoer, lekker prikken en dat vooral zo vaak mogelijk vlak voor het huilen.

Elise
Berichten: 7163
Lid geworden op: 28 jun 2008, 11:03

Re: Sfeer op het forum

Bericht door Elise » 06 nov 2020, 07:49

Shakes schreef: 06 nov 2020, 07:19 Als je als volwassen man nog steeds een moderator nodig hebt omdat je je niet normaal kunt uiten is er wel iets mis hoor.
Velen hebben thuis ook een moderator rondlopen :tooth:

Gebruikersavatar
Eric H
Berichten: 3641
Lid geworden op: 15 feb 2008, 10:09
Auto: Mazda CX-30 SkyActivX
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Re: Sfeer op het forum

Bericht door Eric H » 06 nov 2020, 07:49

Gijzert schreef: 06 nov 2020, 05:17 Tsja. Er zijn er genoeg die hetzelfde vinden alleen die vinden zichzelf niet "belangrijk" genoeg om er wat van te zeggen.
En daar schaar ik me ook onder.

Zie in diverse topics een aantal personen steeds terugkeren met zuigende opmerkingen, steken onder water en postings die doorspekt zijn met een "zie mij aan en weerspreek mijn mening niet, want mijn toorn zal u ten deel vallen"

Misschien moeten we wat meer de volgende regel in acht nemen :
If you ain't got something nice to say, just don't say anything at all

Shakes
Berichten: 8315
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:02
Locatie: 036

Re: Sfeer op het forum

Bericht door Shakes » 06 nov 2020, 07:55

@ Elise idd. Ik hoor ook bij die groep maar daar hebben we het nu niet over ;)

Gebruikersavatar
Niels
Berichten: 22254
Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
Auto: Prius+
Locatie: Grunn...

Re: Sfeer op het forum

Bericht door Niels » 06 nov 2020, 08:09

Macboy schreef: 06 nov 2020, 03:16 Het is gewoon jammer dat iemand die 2,5 jaar niet meer heeft gepost weer zijn bek open moet trekken over de sfeer op dit forum uit pure frustratie doordat een heerlijk M2 CS draadje naar de klote wordt geholpen.

Terwijl we dit soort draadjes en foto’s met verhalen allemaal gaaf zouden moeten vinden. Hoeveel mensen hier niet een bijzonder wagenpark bezitten maar gewoon geen zin hebben om daarover te posten wetende dat er alleen maar gedoe komt. Das toch te triest voor woorden ?

Dat André zich behoorlijk laat kennen is tot daar aan toe. Zelf heb ik gepost omdat André wekenlang de zuurpruim uithangt in dat draadje. Alleen maar negatieve steken onder water. Iedereen die het leest maar niemand die er iets over zegt. Behalve Erik die vervolgens zélf hard wordt aangepakt. Onbegrijpelijk.

Dan kan je als moderators wel (terecht) zeuren hoe zwaar jullie het hebben maar daar hebben jullie gewoon gefaald naar mijn idee. Mochten jullie niet (meer) weten hoe te modereren dan is het wellicht eens tijd om het stokje over te dragen aan wat nieuwe aanwas.

Het is allemaal niet zo ingewikkeld. Forumgangers die alleen maar onnodig kritiek geven gewoon aanspreken en een ban geven en klaar. Je valt hieronder als je iemand bent die:

- dat alleen in negatieve zin doet
- nooit in positieve zin een like geeft
- nooit een negatieve noot laat vergezellen van iets positiefs
- dit ook nog eens bij herhaling doet
- bij kritiek alleen antwoordt dat het een openbaar forum is

En wie weet is het hier binnen de kortste keren weer wat gezelliger en zullen er meer oudgedienden terugkomen. Waaronder wellicht wat mensen die iets willen organiseren.

Want wat voor meeting zou je nu kunnen organiseren als afspiegeling van dit forum ? Een off-topic Corona party ?
Ilija, met alle respect maar Romo en André kennen elkaar beter (in real life) dan dat ik als moderator één van beide ken en daar moet ik dan tussen gaan zitten? Daarnaast is Romo juist voorstander van de manier waarop gemodereerd word; zoveel mogelijk zelf regulering. Dan moet ik nu juist wel ingrijpen? Dat hij zelf niet ingrijpt is een keuze (waar ik ook prima achter kan staan). Misschien moeten we mensen die steken onder water geven gewoon negeren, er zit zelfs een functie voor op het forum.

Sommige draadjes groeien soms 3 pagina’s in één werkdag. Voor mijn werk monitor ik processen en geef ik leiding, het is bijna een moderator rol maar laat mijn werkgever me nu net ff beter betalen dan DF. Oftewel, zoveel tijd sommigen hier besteden heb ik simpelweg niet maar je bent vrij om het stokje over te nemen als je denkt dat je het beter kunt. Sollicitaties kunnen naar het moderator team!

Online
Gebruikersavatar
Bram
Berichten: 15826
Lid geworden op: 03 nov 2006, 15:04
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Locatie: Breda

Re: Sfeer op het forum

Bericht door Bram » 06 nov 2020, 08:14

Als je in dit topic leest dat mensen af beginnen te haken dan bewijst dat toch dat zelfregulering niet werkt?

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 26919
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Re: Sfeer op het forum

Bericht door romo » 06 nov 2020, 08:19

Niels;
Ik kan niet in mijn eigen draadje gaan modereren, ik pas daar voor.

Totaal ongeloofwaardig.

Er zijn grenzen, zelfs voor mij, daarom ook opmerking gemaakt.

En zelfregulering tot op ziekere hoogte.

De 2 opties die kunnen heb ik eerder geschetst

Gebruikersavatar
duifjes.com.
Berichten: 365
Lid geworden op: 09 mar 2017, 09:00
Auto: Ja heb ik

Re: Sfeer op het forum

Bericht door duifjes.com. » 06 nov 2020, 08:51

Downforce Hans schreef: 05 nov 2020, 17:30
///Joost schreef: 05 nov 2020, 14:09 Bij elke vete die onstaat, als de toetsenbordridders onder ons hun testosteron niet kunnen bedwingen, splits het gewoon af naar de p....... en laat ze het daar lekker uitvechten en ben wat ruimer met het uitdelen van waarschuwingen en bans. Dan is het zo klaar. Het zijn meestal dezelfde figuren. Onze zoon van 6 nemen we ook wel eens iets af voor straf.

Daarnaast, het blijft een open forum, dus negeren en een beetje dikke huid kweken moet ook wel aan de orde zijn.
Vooral die laatste alinea.....
Die dikke huid, die heb jij wel bolle :kikker:

Gebruikersavatar
alt
Berichten: 3015
Lid geworden op: 02 mei 2010, 19:31

Re: Sfeer op het forum

Bericht door alt » 06 nov 2020, 09:22

Ik vind het echt wel meevallen hier op het forum.
Hoor hier nooit als iemand iets beweerd, dat de ander die het er niet mee eens is roepen - bron vermelding - .
Als een thread fight is, is dat toch genieten, dat is zoiets zoals vrouwen de story lezen.
Daarbij komt dat de echte auto's niet meer gemaakt worden, het zijn infotainment mobielen geworden.
Misschien een kitcar wel de oplossing om leuk te rijden in onze vrijetijd.

allen
Berichten: 18302
Lid geworden op: 26 apr 2006, 22:46

Re: Sfeer op het forum

Bericht door allen » 06 nov 2020, 09:32

Er worden nog genoeg echte rijderswagens gebouwd Alt. Alleen willen de meesten hun airco, luxe en airbags niet missen.

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 39587
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.50
Locatie: Boven Barcelona

Re: Sfeer op het forum

Bericht door Arthur » 06 nov 2020, 09:36

Spijker op de kop, Allen. Voor mij althans. Toen ik de BoxsterS had, verre van een kitcar, had ik dat ook al ‘s ochtends. Geen zin in lawaai aan de kop. Dus lekker in de luxe wagen naar het werk. Alleen ‘s middags had ik dan wel eens spijt, als het zonnetje scheen.

Maar, terug naar de sfeer :coffee:

Gebruikersavatar
duifjes.com.
Berichten: 365
Lid geworden op: 09 mar 2017, 09:00
Auto: Ja heb ik

Re: Sfeer op het forum

Bericht door duifjes.com. » 06 nov 2020, 09:50

allen schreef: 06 nov 2020, 09:32 Er worden nog genoeg echte rijderswagens gebouwd Alt. Alleen willen de meesten hun airco, luxe en airbags niet missen.
Ow mag je alleen opm t forum als je een echte *(rijders) auto hebt :P dan mag ik niet meer komen hoor :kikker:

Tom
Berichten: 21696
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35

Re: Sfeer op het forum

Bericht door Tom » 06 nov 2020, 10:21

Niels schreef: 06 nov 2020, 08:09
Oftewel, zoveel tijd sommigen hier besteden heb ik simpelweg niet maar je bent vrij om het stokje over te nemen als je denkt dat je het beter kunt. Sollicitaties kunnen naar het moderator team!
Idd, iedereen die een positieve bijdrage denkt te kunnen leveren, stuur vooral een PM!
Het idee is ook nooit geweest dat je enerzijds gebruikers en anderzijds moderators hebt. We zijn gewoon bezoekers die net wat meer kunnen, en dat soms inzetten. Maar sfeer = gedeelde verantwoordelijkheid!

Online
Gebruikersavatar
tomgtr
Berichten: 10383
Lid geworden op: 09 jan 2010, 11:22
Locatie: Zuid Holland

Re: Sfeer op het forum

Bericht door tomgtr » 06 nov 2020, 10:25

Macboy schreef: 06 nov 2020, 03:16 Het is gewoon jammer dat iemand die 2,5 jaar niet meer heeft gepost weer zijn bek open moet trekken over de sfeer op dit forum uit pure frustratie doordat een heerlijk M2 CS draadje naar de klote wordt geholpen.

Terwijl we dit soort draadjes en foto’s met verhalen allemaal gaaf zouden moeten vinden. Hoeveel mensen hier niet een bijzonder wagenpark bezitten maar gewoon geen zin hebben om daarover te posten wetende dat er alleen maar gedoe komt. Das toch te triest voor woorden ?

Dat André zich behoorlijk laat kennen is tot daar aan toe. Zelf heb ik gepost omdat André wekenlang de zuurpruim uithangt in dat draadje. Alleen maar negatieve steken onder water. Iedereen die het leest maar niemand die er iets over zegt. Behalve Erik die vervolgens zélf hard wordt aangepakt. Onbegrijpelijk.

Dan kan je als moderators wel (terecht) zeuren hoe zwaar jullie het hebben maar daar hebben jullie gewoon gefaald naar mijn idee. Mochten jullie niet (meer) weten hoe te modereren dan is het wellicht eens tijd om het stokje over te dragen aan wat nieuwe aanwas.

Het is allemaal niet zo ingewikkeld. Forumgangers die alleen maar onnodig kritiek geven gewoon aanspreken en een ban geven en klaar. Je valt hieronder als je iemand bent die:

- dat alleen in negatieve zin doet
- nooit in positieve zin een like geeft
- nooit een negatieve noot laat vergezellen van iets positiefs
- dit ook nog eens bij herhaling doet
- bij kritiek alleen antwoordt dat het een openbaar forum is

En wie weet is het hier binnen de kortste keren weer wat gezelliger en zullen er meer oudgedienden terugkomen. Waaronder wellicht wat mensen die iets willen organiseren.

Want wat voor meeting zou je nu kunnen organiseren als afspiegeling van dit forum ? Een off-topic Corona party ?
Jouw positieve bijdrage zie ik persoonlijk niet. Je loopt een beetje de dominee uit te hangem en mensen af te serveren, speelt zelf net zo hard op de man en positieve bijdrage op forum per jaar op 1 hand te tellen. Echt wat we nodig hebben om de dingen te verbeteren hier. Echt, je denkt dat je het zo goed weet wat er ok is wie er ok is en hoe het wel of niet moet? Nou doe er wat aan. Ff zo te pas en te onpas hier een natte wind laten helpt in elk geval NIET.

Wouter81
Berichten: 9049
Lid geworden op: 12 okt 2006, 11:29
Auto: GR86 | VW California | Mazda 3

Re: Sfeer op het forum

Bericht door Wouter81 » 06 nov 2020, 10:49

Iedereen moet gewoon ff een beetje normaal en aardig tegen elkaar doen. Behalve natuurlijk als ze een Tesla rijden!

Online
Gebruikersavatar
tomgtr
Berichten: 10383
Lid geworden op: 09 jan 2010, 11:22
Locatie: Zuid Holland

Re: Sfeer op het forum

Bericht door tomgtr » 06 nov 2020, 10:52

Ja daag, mag ik ook geen BMW rijders meer pesten? Nou dan ga ik een tijdje weg hoor, voor mij hoeft het dan niet meer :kikker: :ga weg:

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 31025
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….

Re: Sfeer op het forum

Bericht door JP » 06 nov 2020, 10:56

Wordt gewoon tijd dat de wifi in Huize Avondrood ook een avondklok gaat krijgen.....

Gebruikersavatar
Macboy
Berichten: 26187
Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
Locatie: www.petkovski.nl
Contacteer:

Re: Sfeer op het forum

Bericht door Macboy » 06 nov 2020, 11:02

Positieve bijdrage van mij ? Wellicht was het je niet opgevallen maar ik ben al 2 jaar ongeveer weg van het forum qua posten. Dus tuurlijk heb je geen positieve bijdrage van mij gelezen.

Maar wie zwengelt deze discussie nu aan dan ? Maar goed dat zie jij ook niet als positief. Wie spreekt André indirect een beetje aan op zijn gedrag en probeert uit te leggen hoe het echt zit met de BMW CS ? Ook dat zie je niet. En wie spreekt nu hardop uit dat de moderators liggen te slapen ?

Dit zijn allemaal punten die ik als positief zie. Iemand die even zegt waar het op slaat zoals ik in 2017 ook heb gedaan omdat je ziet dat het forum naar de klote gaat.

Dat jij dat dus niet ziet en de toon die je nu daarmee weer aansluit maakt toch heel duidelijk dat je totaal ongeschikt bent als moderator in mijn ogen. Je pakt het probleem nu niet aan maar valt degene aan die er wat beters van probeert te maken.

Prima typerend weer !

Gebruikersavatar
Barend
Berichten: 1838
Lid geworden op: 29 nov 2008, 23:48
Auto: F20 m135i
Locatie: Breda

Re: Sfeer op het forum

Bericht door Barend » 06 nov 2020, 11:10

Riceaux schreef: 05 nov 2020, 20:52 Wordt genoeg georganiseerd hoor. Alleen niet meer grootschalig, omdat daar vrijwel nooit animo meer voor is.
Daar ben ik het wellicht niet helemaal mee eens.
Ik ben uit diverse DF appgroepen gestapt omdat ik WhatsApp geen prettig alternatief voor een forum vind, maar mis daardoor wel de leuke uitjes zoals bijvoorbeeld die driftdag binnenkort. Daar was denk ik wel animo voor geweest op het forum! Of pak als voorbeeld ook een dagje Nurburgring, vroeger werd er een topic aangemaakt en kwamen er wel mensen aangewaaid, tegenwoordig lees je achteraf dat er een groep geweest is. Vind ik jammer, want ik had misschien ook wel mee willen rijden. Natuurlijk wordt iedereen ouder en zijn er kinderen in het spel gekomen waardoor er misschien minder animo is, maar als dat 1x zo is wil dat niet zeggen dat de volgende keer ook weer zo is.

Het nadeel van zoiets organiseren op het forum is dat er wellicht mensen komen waar je misschien niet zoveel zin in hebt, maar bekijk ook de andere kant; ik heb dankzij DF een hele hoop mensen leren kennen die ik anders niet had gekend.
Als je zoiets via een appgroep organiseert weet je zeker dat alleen de mensen komen die je wil zien, maar je komt niet uit die bubbel. Terwijl er buiten die bubbel juist ook best veel te beleven is!
Anyway, ieder zijn eigen ding natuurlijk.

De sfeer op DF is inderdaad van wisselend niveau, ik erger me persoonlijk het meeste aan het afzeiken van mensen die hun auto te koop aanbieden zonder dat ze zich hebben voorgesteld. Heeft ook weer met die bubbel te maken, als we geen nieuwe actieve leden krijgen blijven we altijd datzelfde zure groepje mensen die elkaar onderling bijna allemaal (een beetje) kennen en waar altijd wel kleine vete's spelen die je dan weer als negatieve sfeer terugziet reflecteren op het forum. Ik ben dan ook van mening dat je pas na 10 posts je auto te koop aan mag bieden, dat moet technisch te configureren zijn.

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: A110_Bleu_Sierra, Baboulah, Dimitri, EvdP, Kocheler, krentenbol, Majestic-12 [Bot], Paul76, SAH, Semrush [Bot], SlowCo, tomgtr, Wimo en 105 gasten