^Kan ik het mee eens zijn.
Dat moet veel beter
Communicatie is bedroevend
Dat is ook waar Tom, alleen noemen ze de aantallen besmettingen wel heel vaak in de persconferentie en het nieuws, maar de keren dat ze de reproductiegraad noemen is op twee vingers te tellen, dat is wat ik bedoel.tomgtr schreef: 14 okt 2020, 15:55 Nou, als je echt niet weet dat de reproductiegraad de 1 dik voorbij is leef je echt onder een steen.
Is zeker niet 1:1 nee. Voorheen mocht je bij godsgratie pas een test laten uitvoeren, daarbij zijn een hoop besmettingen onder de radar gebleken denk ik.romo schreef: 14 okt 2020, 15:57 Ik bedoel meer dat een toename van het aantal testen, vervolgens meer positief getesten niet een 1 : 1 verhaal is, ook hier wordt dat dus blijkbaar verkeerd begrepen.
Volgens mij was ik dat al langer. Alleen heb ik mezelf langer kunnen inhouden.
Bier is het nieuwe WC papier altalt schreef: 14 okt 2020, 16:37 Nu nog snel naar Deen om 10 pakken wc-papier te halen v.w. de lockdown, want die sluiten om 20.00 uur.![]()
Dus die is niet 'died of old age' dan toch?:)
Ik hou me netjes zoveel mogelijk aan de regels Ben, ik moet ook het goede voorbeeld geven.
Was just kidding uiteraard, zelfde hier overigens qua regelsStefan R schreef: 14 okt 2020, 18:03Ik hou me netjes zoveel mogelijk aan de regels Ben, ik moet ook het goede voorbeeld geven.
Daarnaast zou het betekenen als ik positief getest word er een aantal opleidingen stil gelegd moeten worden, en aangezien we al een paar maanden achterstand hebben opgelopen is dat niet wenselijk![]()
WTH?Stefan R schreef: 14 okt 2020, 17:37 Hoeveel gevallen van 'aangemeld voor een test, niet wezen testen want inmiddels geen klachten meer en toch gebeld worden dat je positief bent' hebben jullie al gehoord? In mijn omgeving nu zeker 10 verschillende mensen gehoord![]()
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Sidney en 24 gasten