- 4780C617-FAD5-44CE-B86F-E4072BFB29B5.jpeg (432.58 KiB) 918 keer bekeken
Corona in Nederland.....
- Enrico
Re: Corona in Nederland.....
Spot on, en Meeste snappen ook niet wat de echte gevaar van Corona is, de besmetting van zorg personeel waardoor de gehele zorg in gevaar komt met alle gevolgen van dien.Luco schreef: 03 okt 2020, 19:51 En jullie denken dat als iemand naar een event wil en een kuchje heeft zich laat testen?
Dream on, mensen zijn van nature egoisten en zullen gewoon niezend en kuchend naar zon event gaan zonder test.Plus dat je het ook kan hebben zonder klachten.
Of wil je iedereen verplichten een test te doen? Lijkt me ook niet mogelijk.
- 328Ti
Events zijn nu 99% dood. Dus als dit het alternatief is om weer naar een feestje te mogen? Ik denk dat het overgrote deel het er voorover heeft.Luco schreef: 03 okt 2020, 19:51 En jullie denken dat als iemand naar een event wil en een kuchje heeft zich laat testen?
Dream on, mensen zijn van nature egoisten en zullen gewoon niezend en kuchend naar zon event gaan zonder test.Plus dat je het ook kan hebben zonder klachten.
Of wil je iedereen verplichten een test te doen? Lijkt me ook niet mogelijk.
Niet dat ik zelf een party hardy ben, wel zie ik van dichtbij dat deze complete sector aan het failliet gaan is.
- 328Ti
Celstraf. Het enige passende. Wát een fucking koekwaus
-
Zijn deze dan ook voldoende beschikbaar?romo schreef: 03 okt 2020, 18:56 De afhankelijkheid van dure en alleen in lab omstandigheden te gebruiken PCR testen is nagenoeg ten einde.
Eind van de maand zullen de eerste sneltesten (uitslag binnen 45 minuten) die en goedkoper en in huis, tuin en keuken omstandigheden gebruikt kunnen worden, het licht gaan zien.
Ik verwacht, mocht het vaccin nog op zich laten wachten, dat iedereen elke week zo'n sneltest kan doen, dan heb je pas echt controle.
Het aantal testen zal dan ook exponentieel toenemen. Thuis test doen elke ochtend. 45 minuten later met bewijs in de hand het kantoor binnen lopen. Terug naar de normale situatie.
- 328Ti
Dat zou het ideaal zijn. Wat ik het ergste vind is dat ik mn ouders niet gewoon een knuffel kan geven, ouders die in de herfst van hun leven zitten... vandaag zouden we afspreken maar vriendin nasaal, hup gelijk afspraak geannuleerd. Dáár word je wel moedeloos vanGijzert schreef: 04 okt 2020, 07:13Zijn deze dan ook voldoende beschikbaar?romo schreef: 03 okt 2020, 18:56 De afhankelijkheid van dure en alleen in lab omstandigheden te gebruiken PCR testen is nagenoeg ten einde.
Eind van de maand zullen de eerste sneltesten (uitslag binnen 45 minuten) die en goedkoper en in huis, tuin en keuken omstandigheden gebruikt kunnen worden, het licht gaan zien.
Ik verwacht, mocht het vaccin nog op zich laten wachten, dat iedereen elke week zo'n sneltest kan doen, dan heb je pas echt controle.
Het aantal testen zal dan ook exponentieel toenemen. Thuis test doen elke ochtend. 45 minuten later met bewijs in de hand het kantoor binnen lopen. Terug naar de normale situatie.
- 328Ti
Deze week weer in Oostenrijk geweest (runnen van een depot) en daar schijnt een sneltest al in omloop te zijn: je hoeft alleen in een kopje te spugen, mengsel erbij en na 45min uitslag. Tenminste, zo begrepen. iig niet met zon stokkie die (te) ver door je strot en neus wordt gehaald.
- alt
Afgelopen woensdag bij een paar vrienden geweest, die oude brommers restaureren.
Tussen de middag gingen wij even een broodje halen bij een knaap die bij een zelfbedieningstankstation een een kar & tent had naar gezet om snacks te verkopen.
Dit was hij in mei gestart omdat zijn bureau dat in evenementen deed op slot ging.
Tussen de middag gingen wij even een broodje halen bij een knaap die bij een zelfbedieningstankstation een een kar & tent had naar gezet om snacks te verkopen.
Dit was hij in mei gestart omdat zijn bureau dat in evenementen deed op slot ging.
-
Tegenover de gevangenis .
Wat dan weer grappig is omdat hij ooit bij de politie heeft gewerkt.
Wat dan weer grappig is omdat hij ooit bij de politie heeft gewerkt.
-
- 328Ti
Bizar, net zoals bij een trouwerij waarbij daar meer genodigden mogen komen indien het een christelijk gebeuren is.
Kappen met die onzin en keihard optreden in dit soort gemeenschappen.
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Trek ik ook slecht. Al zou een kerk ongetwijfeld dat aantal mensen kunnen herbergen, iets met gelijke monniken en gelijke kappen.
- Enrico
Een kerk waar normaal 2300 mensen een dienst bij wonen....
- alt
Hier M de Hondt over ionisatie & uv licht.
https://www.youtube.com/watch?v=xCIMn9Y ... ricedeHond
https://www.youtube.com/watch?v=xCIMn9Y ... ricedeHond
- ///Joost
En tegelijkertijd mogen voetbalsupporters niet eens zingen? Lijkt me niet echt consequente regelgeving. Overigens heb ik niets met beide en van mijn part verbieden ze het allebei voor onbepaalde tijd.

- 328Ti
Daar trekt het virus zich niets van aan, daarbij is het een publiek geheim dat het corona virus welig tiert op de verschillende biblebelts in NL. En nee, geen facts maar wel trieste voorbeelden in die contreien.
- 328Ti
Eens,///Joost schreef: 04 okt 2020, 13:04En tegelijkertijd mogen voetbalsupporters niet eens zingen? Lijkt me niet echt consequente regelgeving. Overigens heb ik niets met beide en van mijn part verbieden ze het allebei voor onbepaalde tijd.![]()
Kwestie van tijd dat dit praktijk wordt als infecties blijven stijgen
- Peric
Ik kom regelmatig leuke betogen tegen op FB, hier weer zo 1:
If you go to the southwest desert and catch 100 red fire ants, as well as, 100 large black ants and put them in a jar, at first, nothing will happen.
However, if you violently shake the jar and dump them back on the ground, the ants will fight until they eventually kill each other.
The thing is, the red ants think the black ants are the enemy and vice versa, when in reality, the real enemy is the person who shook the jar.
This is exactly what’s happening in society today.
Liberal vs Conservative
Black vs White
Pro Mask vs Anti Mask
Vax vs Anti Vaxx
Rich vs Poor
Man vs Woman
Cop vs Citizen
Healthy vs Sick
Young vs Elderly
Science vs Fear
The real question
we need to be asking ourselves is
who’s shaking the jar and why?
- Enrico
Deep! And who is making the Jars....Peric schreef: 04 okt 2020, 13:50 Ik kom regelmatig leuke betogen tegen op FB, hier weer zo 1:
If you go to the southwest desert and catch 100 red fire ants, as well as, 100 large black ants and put them in a jar, at first, nothing will happen.
However, if you violently shake the jar and dump them back on the ground, the ants will fight until they eventually kill each other.
The thing is, the red ants think the black ants are the enemy and vice versa, when in reality, the real enemy is the person who shook the jar.
This is exactly what’s happening in society today.
Liberal vs Conservative
Black vs White
Pro Mask vs Anti Mask
Vax vs Anti Vaxx
Rich vs Poor
Man vs Woman
Cop vs Citizen
Healthy vs Sick
Young vs Elderly
Science vs Fear
The real question
we need to be asking ourselves is
who’s shaking the jar and why?
- Enrico
Ik doelde meer dat ik geen kerk ken waar er meer een paar mensen in zitten en blijkt er een kerk te zijn waar er 2300 op af komen? Bizar...///Joost schreef: 04 okt 2020, 13:04En tegelijkertijd mogen voetbalsupporters niet eens zingen? Lijkt me niet echt consequente regelgeving. Overigens heb ik niets met beide en van mijn part verbieden ze het allebei voor onbepaalde tijd.![]()
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Staphorst hè, ik kan me zo voorstellen dat als je daar niet naar de kerk gaat, je daar wat over te horen krijgt.
- Luco
Ach, over een paar weken een paar sgp stemmers minder.Bram schreef: 04 okt 2020, 15:43 Staphorst hè, ik kan me zo voorstellen dat als je daar niet naar de kerk gaat, je daar wat over te horen krijgt.
- Joël D.
- Auto: Alfa 155 / Z4 3.0
Wij hebben (als werk zijnde) een keer onderhoud aan een systeem moeten doen op een zondag. Dat was gezellig.Bram schreef: 04 okt 2020, 15:43 Staphorst hè, ik kan me zo voorstellen dat als je daar niet naar de kerk gaat, je daar wat over te horen krijgt.

- Peric
Valt me mee dat het überhaupt kon Joël..
- alt
Dit kost de Christen Unie stemmen bij de volgende verkiezingen.
Toch denk ik dat met een generatie ze weer op het zelfde aantal kiezer zullen gaan zitten als in 2019.
Het zijn een soort christelijke konijnen.
Toch denk ik dat met een generatie ze weer op het zelfde aantal kiezer zullen gaan zitten als in 2019.
Het zijn een soort christelijke konijnen.