Dat is wel een dingetje wat op veel nieuwe BMW's zo is dat de einddemper onder de bumper uit steekt? Bijvoorbeeld de huidige M2 heeft die dat ook al niet wat? Zit net een filmpje van de nieuwe 135i te kijken die heeft dat ook. Wat mij betreft ook een rare design keuze, en zeker niet mooi...JP schreef: 19 okt 2019, 15:04 M235i in zijn testfase. Is dat een nieuwe optie van BMW ? ipv een dakkoffer, nu een koffer onder de auto![]()
![]()
Idd heel erg spijtig... ben al sinds mijn 18de (en nu dus ook 18 jaar alweer ) bmw rijder en lang daarvoor al groot Bmw liefhebber maar de nieuwe modellen ga ik toch echt laten staan.Andre schreef: 08 dec 2019, 15:15 Bmw heeft niet zo n knap gamma meer inderdaad. Jammer hoe een prachtig merk met mooie race historie zo wegzakt.
De z4 en m2 zijn nog redelijk alhoewel wel te zwaar!
Qua sportiviteit is er helemaal niet veel meer.
Deze gaan we even onthouden als er weer ingerolen wordt.Martijn_bmw schreef: 09 dec 2019, 21:28Idd heel erg spijtig... ben al sinds mijn 18de (en nu dus ook 18 jaar alweer ) bmw rijder en lang daarvoor al groot Bmw liefhebber maar de nieuwe modellen ga ik toch echt laten staan.Andre schreef: 08 dec 2019, 15:15 Bmw heeft niet zo n knap gamma meer inderdaad. Jammer hoe een prachtig merk met mooie race historie zo wegzakt.
De z4 en m2 zijn nog redelijk alhoewel wel te zwaar!
Qua sportiviteit is er helemaal niet veel meer.
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot] en 16 gasten