BLM
- ///Joost
Re: BLM
Filmpje gezien.
Mr. Tough Guy spelen komt 'm duur te staan. Vanuit US perspectief hebben ze het nog lang gerekt om 'm zelfs in de auto te laten stappen. Uiteraard willen ze 'm niet laten wegrijden met kinderen op de achterbank, want dan was wellicht de ravage nog een stuk groter 10 minuten later. Kotom, uitschakelen 100% was de enige oplossing.
Mr. Tough Guy spelen komt 'm duur te staan. Vanuit US perspectief hebben ze het nog lang gerekt om 'm zelfs in de auto te laten stappen. Uiteraard willen ze 'm niet laten wegrijden met kinderen op de achterbank, want dan was wellicht de ravage nog een stuk groter 10 minuten later. Kotom, uitschakelen 100% was de enige oplossing.
- Philipoo
-
- Auto: Fun Damn Mentally
^Die tweede van boven dan graag:)
https://www.telegraaf.nl/nieuws/5702468 ... erdam-zuid
En daaruit:
Graag mij daarbij niet raken aub.
Schutter van Van Wijk, was die getint?
En daaruit:
BLM voor de Bühne, en voor de rest knallen ze mekaar lekker overhoop.Op basis van eerste getuigenverklaringen is de politie op zoek naar een mannelijke schutter met een donker getinte huidskleur. Hij droeg zwarte kleding en had mogelijk dreadlocks.
- Enrico
Ik zag ergens wel leuke voorbij komen. If you need to put a color before life matters your a racist. Al vind ik persoonlijk dat stop racism echt moet en dat het er is, is het dood schieten van niet goed nadenkende donkere mensen in dreigende situaties door politie geen racisme. Ik denk dat als alle politie manen en vrouwen donker waren ze nog steeds niet goed nadenkende donkere mensen in dreigende situaties zouden dood schieten. Tot nu Floyd, de Atlanta taser dode en deze laatste weg lopende yo-yo hadden hun eigen leven in eigen handen tot ze besloten dom te doen. Des on danks, stop racism, daar sta ik wel achter omdat het echt is in de USA, niet zoals in de jaren voor het einde van de segregatie, maar het is er wel nog.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Enrico, klopt. Maar BLM en Stop Racism zijn twee verschillende dingen. De eerste is een weerzinwekkende marxistische organisatie die polariseert, liegt en bedriegt, Black Lies Murder en denkt dat ze alles maar mogen en kunnen.
De tweede is duidelijk en dat moet ook!
Hier ook twee dingen dan maar. Altijd dat gezeur hier:)

De tweede is duidelijk en dat moet ook!
Hier ook twee dingen dan maar. Altijd dat gezeur hier:)

- Philipoo
Deze had ik in een ander topic ook al gepost. Heb je een stukje van z'n "videoclip" gekeken? Het is eerste wat je ziet is een pistool..Robin schreef: 26 aug 2020, 07:41 ^Die tweede van boven dan graag:)
En daaruit:BLM voor de Bühne, en voor de rest knallen ze mekaar lekker overhoop.Op basis van eerste getuigenverklaringen is de politie op zoek naar een mannelijke schutter met een donker getinte huidskleur. Hij droeg zwarte kleding en had mogelijk dreadlocks.