Het grote acceleratietijden topic, post hier je 0-100, 80-120, 100-200, 1/4 mile etc
- sitechris
- Berichten: 4454
- Lid geworden op: 20 feb 2011, 11:55
- Auto: BMW M135i xDrive
- Locatie: http://www.driveaholic.nl
- Contacteer:
Re: Het grote acceleratietijden topic, post hier je 0-100, 80-120, 100-200, 1/4 mile etc
Fuck, werkte de Dragy gisteren niet helemaal goed. Low stats meldingen en daarna vaak blijven hangen. Met andere woorden, geen goede Dragy meting kunnen doen van een fraaie Audi TTS stage 1. Dan moeten we het maar met filmpje doen. Heerlijke auto trouwens zo'n TTS. Echt een verrassinkje.
http://www.youtube.com/watch?v=Vba3x9tPjTA&fbclid
http://www.youtube.com/watch?v=Vba3x9tPjTA&fbclid
- Tristan
- Berichten: 13331
- Lid geworden op: 10 feb 2006, 15:06
Re: Het grote acceleratietijden topic, post hier je 0-100, 80-120, 100-200, 1/4 mile etc
Hier filmpje van de 996 GT3 van 80-170 km/u (op teller). Denk dat 80-120 km/u zo'n beetje 2,5 sec is. En 80-170 in zo'n 7 sec.
996 GT3 mk1 met Manthey K410 kit.
996 GT3 mk1 met Manthey K410 kit.
- sitechris
- Berichten: 4454
- Lid geworden op: 20 feb 2011, 11:55
- Auto: BMW M135i xDrive
- Locatie: http://www.driveaholic.nl
- Contacteer:
Re: Het grote acceleratietijden topic, post hier je 0-100, 80-120, 100-200, 1/4 mile etc
Mercedes-Benz A45 AMG S toegevoegd. Was een vers exemplaar met nog geen 2000 op de teller dus ik verwacht dat de auto over 10.000 km wel een 10 rond scoort van 100 naar 200. Dat doen andere A45's namelijk ook.
Los van het tiendengeneuzel. Spectaculaire motor trouwens. Voelt als een atmo aan. Beneden de 3000 vrij weinig, boven de 4 begint de turbo echt wakker te worden en boven de 5.500 nog even wat extra vermogen en dan door naar de 7200 zonder enige terugval of vermoeidheid. Geluid (deels trucage) errug lekker. Echt opzwepend en energiek. Motor is echt een juweeltje. Heerlijk om steeds weer naar die toerenbegrenzer te rammen en voor mijn gevoel kan de motor nog wel wat meer toeren draaien. Zo energiek voelt het aan. Topblok. Onder de tijden ook nog even kort tachofilmpje van 110 tot 235. Auto loopt overigens met speels gemak naar 270.
80-120
- Audi RS3 (2017, 544 pk): 2.0 sec
- BMW M5 Competition (625 pk): 2.1 sec
- Tesla Model 3 Performance (466 pk): 2.2 sec
- Audi S4 Avant B8 (529 pk): 2.3 sec
- SEAT Leon CUPRA R (391 pk): 2.3 sec
- Mercedes-Benz A45 AMG S (421 pk): 2.5 sec
- BMW M140i (340 pk): 2.6 sec
- Seat Leon Cupra R (300 pk): 2.8 sec
- Mini Clubman JCW (306 pk): 3.1 sec
- Mini Countryman JCW (306 pk): 3.4 sec
- VW Golf 7.5 GTI (245 pk): 3.6 sec
- BMW 330e (292 pk): 3.6 sec
- BMW 330D (265 pk): 3.8 sec
- Jaguar F-Type (300 pk): 3.8 sec
- Ford Fiesta ST (200 pk): 3.9 sec
- Audi Q3 Sportback (230 pk): 4.5 sec
- VW Polo GTI (200 pk): 4.6 sec
- Lexus GS 300 bj 2008 (249 pk): 4.7 sec
- Audi A5 Sportback 40 TFSI (190 pk): 4.8 sec
- SEAT Leon FR 1.5 TSI (150 pk): 5.4 sec
- Mini Cooper (136 pk): 5.8 sec
100-200
- Audi RS3 (2017, 544 pk): 7.6 sec
- BMW M5 competition (625 pk): 7.7 sec
- Audi S4 Avant B8 (529 pk): 9.0 sec
- SEAT Leon CUPRA R (391 pk): 9.6 sec
- Mercedes-Benz A45 AMG S (421 pk): 10.6 sec
- BMW M140i (340 pk): 10.8 sec
- Tesla Model 3 Performance (466 pk): 11.7 sec
- Seat Leon Cupra R (300 pk): 12.8 sec
- Mini Clubman JCW (306 pk): 13.8 sec
- Mini Countryman JCW (306 pk): 16.4 sec
- BMW 330e (292 pk): 16.6 sec
- VW Golf 7.5 GTI (245 pk): 16.8 sec
- BMW 330D (265 pk): 18.1 sec
- Jaguar F-Type (300 pk): 18.4 sec
- Lexus GS 300 bj 2008 (249 pk): 19.3 sec
- Ford Fiesta ST (200 pk): 20.8 sec
- Audi A5 Sportback 40 TFSI (190 pk): 22.8
- VW Polo GTI (200 pk): 25.8 sec
- Audi Q3 Sportback (230 pk): 27.9 sec
- SEAT Leon FR 1.5 TSI (150 pk): 33.3 sec
- Mini Cooper (136 pk): 34.6 sec
Los van het tiendengeneuzel. Spectaculaire motor trouwens. Voelt als een atmo aan. Beneden de 3000 vrij weinig, boven de 4 begint de turbo echt wakker te worden en boven de 5.500 nog even wat extra vermogen en dan door naar de 7200 zonder enige terugval of vermoeidheid. Geluid (deels trucage) errug lekker. Echt opzwepend en energiek. Motor is echt een juweeltje. Heerlijk om steeds weer naar die toerenbegrenzer te rammen en voor mijn gevoel kan de motor nog wel wat meer toeren draaien. Zo energiek voelt het aan. Topblok. Onder de tijden ook nog even kort tachofilmpje van 110 tot 235. Auto loopt overigens met speels gemak naar 270.
80-120
- Audi RS3 (2017, 544 pk): 2.0 sec
- BMW M5 Competition (625 pk): 2.1 sec
- Tesla Model 3 Performance (466 pk): 2.2 sec
- Audi S4 Avant B8 (529 pk): 2.3 sec
- SEAT Leon CUPRA R (391 pk): 2.3 sec
- Mercedes-Benz A45 AMG S (421 pk): 2.5 sec
- BMW M140i (340 pk): 2.6 sec
- Seat Leon Cupra R (300 pk): 2.8 sec
- Mini Clubman JCW (306 pk): 3.1 sec
- Mini Countryman JCW (306 pk): 3.4 sec
- VW Golf 7.5 GTI (245 pk): 3.6 sec
- BMW 330e (292 pk): 3.6 sec
- BMW 330D (265 pk): 3.8 sec
- Jaguar F-Type (300 pk): 3.8 sec
- Ford Fiesta ST (200 pk): 3.9 sec
- Audi Q3 Sportback (230 pk): 4.5 sec
- VW Polo GTI (200 pk): 4.6 sec
- Lexus GS 300 bj 2008 (249 pk): 4.7 sec
- Audi A5 Sportback 40 TFSI (190 pk): 4.8 sec
- SEAT Leon FR 1.5 TSI (150 pk): 5.4 sec
- Mini Cooper (136 pk): 5.8 sec
100-200
- Audi RS3 (2017, 544 pk): 7.6 sec
- BMW M5 competition (625 pk): 7.7 sec
- Audi S4 Avant B8 (529 pk): 9.0 sec
- SEAT Leon CUPRA R (391 pk): 9.6 sec
- Mercedes-Benz A45 AMG S (421 pk): 10.6 sec
- BMW M140i (340 pk): 10.8 sec
- Tesla Model 3 Performance (466 pk): 11.7 sec
- Seat Leon Cupra R (300 pk): 12.8 sec
- Mini Clubman JCW (306 pk): 13.8 sec
- Mini Countryman JCW (306 pk): 16.4 sec
- BMW 330e (292 pk): 16.6 sec
- VW Golf 7.5 GTI (245 pk): 16.8 sec
- BMW 330D (265 pk): 18.1 sec
- Jaguar F-Type (300 pk): 18.4 sec
- Lexus GS 300 bj 2008 (249 pk): 19.3 sec
- Ford Fiesta ST (200 pk): 20.8 sec
- Audi A5 Sportback 40 TFSI (190 pk): 22.8
- VW Polo GTI (200 pk): 25.8 sec
- Audi Q3 Sportback (230 pk): 27.9 sec
- SEAT Leon FR 1.5 TSI (150 pk): 33.3 sec
- Mini Cooper (136 pk): 34.6 sec
- EvdP
- Berichten: 6126
- Lid geworden op: 24 mei 2010, 21:23
- Auto: Volg de Skoda rijder
- Locatie: Op de gasbel
Re: Het grote acceleratietijden topic, post hier je 0-100, 80-120, 100-200, 1/4 mile etc
Indrukwekkende getallen voor een 2 liter 4 cilinder.
Ik vind de tellerbak alleen niet zo heel mooi.
Ik vind de tellerbak alleen niet zo heel mooi.
- Martijn_bmw
- Berichten: 26610
- Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
- Locatie: Provincie Utrecht
Re: Het grote acceleratietijden topic, post hier je 0-100, 80-120, 100-200, 1/4 mile etc
Klinkt absoluut lekker ja voor een 4 pitter
-
- Berichten: 51207
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Locatie: Juinen
Re: Het grote acceleratietijden topic, post hier je 0-100, 80-120, 100-200, 1/4 mile etc
FWIW ik plaats 'm hier even:)
- WJ
- Berichten: 11738
- Lid geworden op: 19 mar 2008, 13:17
- Locatie: WeeWeeWee
-
- Berichten: 51207
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Locatie: Juinen
Re: Het grote acceleratietijden topic, post hier je 0-100, 80-120, 100-200, 1/4 mile etc
Is het die site van AutoTop.nl waar jullie zo een Dragy apparaat bestellen? Of?
- Roy RS
- Berichten: 4918
- Lid geworden op: 07 mar 2010, 21:01
-
- Berichten: 51207
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Locatie: Juinen
- sitechris
- Berichten: 4454
- Lid geworden op: 20 feb 2011, 11:55
- Auto: BMW M135i xDrive
- Locatie: http://www.driveaholic.nl
- Contacteer:
Re: Het grote acceleratietijden topic, post hier je 0-100, 80-120, 100-200, 1/4 mile etc
Volkswagen Polo stage 1 JD Engineering (147 pk/241 nm) toegevoegd. Hier zie je een mooi effect van downsizing. Auto loopt prima door tot 170, daarboven kan de kleine motor het minder goed bijbenen. Uiteindelijk (na wat aandringen) nog wel 212 op teller. Overigens doet de stockversie (95 pk) 100-160 km/h in 22.0 seconden. Verschil voor en na tuning is dus echt heel erg groot. Dat zie je ook bij 80-120 terug. Stock: 8.1 sec. Na tuning 5.8 sec
Onderaan de scorelijst ook nog even een klein tachofilmpje van 100 naar 210.
80-120
- Audi RS3 (2017, 544 pk): 2.0 sec
- BMW M5 Competition (625 pk): 2.1 sec
- Tesla Model 3 Performance (466 pk): 2.2 sec
- Audi S4 Avant B8 (529 pk): 2.3 sec
- SEAT Leon CUPRA R (391 pk): 2.3 sec
- Mercedes-Benz A45 AMG S (421 pk): 2.5 sec
- BMW M140i (340 pk): 2.6 sec
- Seat Leon Cupra R (300 pk): 2.8 sec
- Mini Clubman JCW (306 pk): 3.1 sec
- Mini Countryman JCW (306 pk): 3.4 sec
- VW Golf 7.5 GTI (245 pk): 3.6 sec
- BMW 330e (292 pk): 3.6 sec
- BMW 330D (265 pk): 3.8 sec
- Jaguar F-Type (300 pk): 3.8 sec
- Ford Fiesta ST (200 pk): 3.9 sec
- Audi Q3 Sportback (230 pk): 4.5 sec
- VW Polo GTI (200 pk): 4.6 sec
- Lexus GS 300 bj 2008 (249 pk): 4.7 sec
- Audi A5 Sportback 40 TFSI (190 pk): 4.8 sec
- SEAT Leon FR 1.5 TSI (150 pk): 5.4 sec
- Volkswagen Polo 1.0 TSI (147 pk): 5.8 sec
- Mini Cooper (136 pk): 5.8 sec
- Volkswagen Polo 1.0 TSI (95 pk): 8.1 sec
100-200
- Audi RS3 (2017, 544 pk): 7.6 sec
- BMW M5 competition (625 pk): 7.7 sec
- Audi S4 Avant B8 (529 pk): 9.0 sec
- SEAT Leon CUPRA R (391 pk): 9.6 sec
- Mercedes-Benz A45 AMG S (421 pk): 10.6 sec
- BMW M140i (340 pk): 10.8 sec
- Tesla Model 3 Performance (466 pk): 11.7 sec
- Seat Leon Cupra R (300 pk): 12.8 sec
- Mini Clubman JCW (306 pk): 13.8 sec
- Mini Countryman JCW (306 pk): 16.4 sec
- BMW 330e (292 pk): 16.6 sec
- VW Golf 7.5 GTI (245 pk): 16.8 sec
- BMW 330D (265 pk): 18.1 sec
- Jaguar F-Type (300 pk): 18.4 sec
- Lexus GS 300 bj 2008 (249 pk): 19.3 sec
- Ford Fiesta ST (200 pk): 20.8 sec
- Audi A5 Sportback 40 TFSI (190 pk): 22.8
- VW Polo GTI (200 pk): 25.8 sec
- Audi Q3 Sportback (230 pk): 27.9 sec
- SEAT Leon FR 1.5 TSI (150 pk): 33.3 sec
- Mini Cooper (136 pk): 34.6 sec
- Volkswagen Polo 1.0 TSI (147 pk): 43.1 sec
Onderaan de scorelijst ook nog even een klein tachofilmpje van 100 naar 210.
80-120
- Audi RS3 (2017, 544 pk): 2.0 sec
- BMW M5 Competition (625 pk): 2.1 sec
- Tesla Model 3 Performance (466 pk): 2.2 sec
- Audi S4 Avant B8 (529 pk): 2.3 sec
- SEAT Leon CUPRA R (391 pk): 2.3 sec
- Mercedes-Benz A45 AMG S (421 pk): 2.5 sec
- BMW M140i (340 pk): 2.6 sec
- Seat Leon Cupra R (300 pk): 2.8 sec
- Mini Clubman JCW (306 pk): 3.1 sec
- Mini Countryman JCW (306 pk): 3.4 sec
- VW Golf 7.5 GTI (245 pk): 3.6 sec
- BMW 330e (292 pk): 3.6 sec
- BMW 330D (265 pk): 3.8 sec
- Jaguar F-Type (300 pk): 3.8 sec
- Ford Fiesta ST (200 pk): 3.9 sec
- Audi Q3 Sportback (230 pk): 4.5 sec
- VW Polo GTI (200 pk): 4.6 sec
- Lexus GS 300 bj 2008 (249 pk): 4.7 sec
- Audi A5 Sportback 40 TFSI (190 pk): 4.8 sec
- SEAT Leon FR 1.5 TSI (150 pk): 5.4 sec
- Volkswagen Polo 1.0 TSI (147 pk): 5.8 sec
- Mini Cooper (136 pk): 5.8 sec
- Volkswagen Polo 1.0 TSI (95 pk): 8.1 sec
100-200
- Audi RS3 (2017, 544 pk): 7.6 sec
- BMW M5 competition (625 pk): 7.7 sec
- Audi S4 Avant B8 (529 pk): 9.0 sec
- SEAT Leon CUPRA R (391 pk): 9.6 sec
- Mercedes-Benz A45 AMG S (421 pk): 10.6 sec
- BMW M140i (340 pk): 10.8 sec
- Tesla Model 3 Performance (466 pk): 11.7 sec
- Seat Leon Cupra R (300 pk): 12.8 sec
- Mini Clubman JCW (306 pk): 13.8 sec
- Mini Countryman JCW (306 pk): 16.4 sec
- BMW 330e (292 pk): 16.6 sec
- VW Golf 7.5 GTI (245 pk): 16.8 sec
- BMW 330D (265 pk): 18.1 sec
- Jaguar F-Type (300 pk): 18.4 sec
- Lexus GS 300 bj 2008 (249 pk): 19.3 sec
- Ford Fiesta ST (200 pk): 20.8 sec
- Audi A5 Sportback 40 TFSI (190 pk): 22.8
- VW Polo GTI (200 pk): 25.8 sec
- Audi Q3 Sportback (230 pk): 27.9 sec
- SEAT Leon FR 1.5 TSI (150 pk): 33.3 sec
- Mini Cooper (136 pk): 34.6 sec
- Volkswagen Polo 1.0 TSI (147 pk): 43.1 sec
- Erik K.
- Berichten: 7165
- Lid geworden op: 27 mei 2006, 12:16
Re: Het grote acceleratietijden topic, post hier je 0-100, 80-120, 100-200, 1/4 mile etc
Kwam op YouTube nog een wel heel snelle M8CP tegen,
-
- Berichten: 51207
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Locatie: Juinen
Re: Het grote acceleratietijden topic, post hier je 0-100, 80-120, 100-200, 1/4 mile etc
Nu heb ik de Dragy nog niet gebruikt. Maar zie wel dat de usb kabel van Dragy naar usb port in auto 'te kort' is om Dragy op bijv dashboard te plaatsen ivm ontvangst: moet hij altijd via kabel(stroom) verbonden zijn ivm laadpower of kan hij ook opgeladen worden thuis?
Handleiding is kort en bondig. Eerst thuis opladen dat ding? Of?
Ik heb geen flauw idee, maar anders moet ik maar in de cigarette lighter zo'n cylinder ding met USB port aanschaffen.
Handleiding is kort en bondig. Eerst thuis opladen dat ding? Of?
Ik heb geen flauw idee, maar anders moet ik maar in de cigarette lighter zo'n cylinder ding met USB port aanschaffen.
-
- Berichten: 17
- Lid geworden op: 11 jun 2017, 09:46
Re: Het grote acceleratietijden topic, post hier je 0-100, 80-120, 100-200, 1/4 mile etc
Ik ben ook wel benieuwd wat die van mij doet, is er iemand van wie ik zo'n ding even een half uurtje zou mogen lenen?
- Roy RS
- Berichten: 4918
- Lid geworden op: 07 mar 2010, 21:01
Re: Het grote acceleratietijden topic, post hier je 0-100, 80-120, 100-200, 1/4 mile etc
Nee je laadt hem thuis op en dan kun je 8 uur spelen. Ik laad hem echt gewoon heel af en toe eens op, gebruikt hem natuurlijk maar een paar min telkens.Robin schreef: ↑31 aug 2020, 11:26 Nu heb ik de Dragy nog niet gebruikt. Maar zie wel dat de usb kabel van Dragy naar usb port in auto 'te kort' is om Dragy op bijv dashboard te plaatsen ivm ontvangst: moet hij altijd via kabel(stroom) verbonden zijn ivm laadpower of kan hij ook opgeladen worden thuis?
Handleiding is kort en bondig. Eerst thuis opladen dat ding? Of?
Ik heb geen flauw idee, maar anders moet ik maar in de cigarette lighter zo'n cylinder ding met USB port aanschaffen.
Jammer vind ik dat ze laptimer beloven al jaren zo’n beetje, maar dat komt maar niet
- Roy RS
- Berichten: 4918
- Lid geworden op: 07 mar 2010, 21:01
- Erik K.
- Berichten: 7165
- Lid geworden op: 27 mei 2006, 12:16
Re: Het grote acceleratietijden topic, post hier je 0-100, 80-120, 100-200, 1/4 mile etc
Gewoon opladen en ergens neerleggen waar het beste uitkomt. Op dak van de auto kan ook via de magneet. Alleen dan wel in de lengterichting doenRobin schreef: ↑31 aug 2020, 11:26 Nu heb ik de Dragy nog niet gebruikt. Maar zie wel dat de usb kabel van Dragy naar usb port in auto 'te kort' is om Dragy op bijv dashboard te plaatsen ivm ontvangst: moet hij altijd via kabel(stroom) verbonden zijn ivm laadpower of kan hij ook opgeladen worden thuis?
Handleiding is kort en bondig. Eerst thuis opladen dat ding? Of?
Ik heb geen flauw idee, maar anders moet ik maar in de cigarette lighter zo'n cylinder ding met USB port aanschaffen.
-
- Berichten: 51207
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Locatie: Juinen
Re: Het grote acceleratietijden topic, post hier je 0-100, 80-120, 100-200, 1/4 mile etc
Ok Erik aan de lading dus eerst maar . Dank
- Erik K.
- Berichten: 7165
- Lid geworden op: 27 mei 2006, 12:16
-
- Berichten: 51207
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Locatie: Juinen
Re: Het grote acceleratietijden topic, post hier je 0-100, 80-120, 100-200, 1/4 mile etc
Even geprobeerd. In standaard rijmodus, maar wel flipperen bij 7000 ofzo. Ik denk dit wordt niks. Qua gevoel. Maar 't ging meteen goed lol.
Meteen eerste keer: 100-200:7.91s
Da's dik 2 s onder de standaard waarde. Maar nu GTS mode 500PS.
Reed nog met 530/700Nm maar dit rijdt fijner.
Ik dacht vorige week 8s, en dat blijkt.
ik denk dat het nog wel sneller kan in alles in Sport/Plus MDM.
Maar na één keer vond ik 't wel klaar:)
Meteen eerste keer: 100-200:7.91s
Da's dik 2 s onder de standaard waarde. Maar nu GTS mode 500PS.
Reed nog met 530/700Nm maar dit rijdt fijner.
Ik dacht vorige week 8s, en dat blijkt.
ik denk dat het nog wel sneller kan in alles in Sport/Plus MDM.
Maar na één keer vond ik 't wel klaar:)
- Roy RS
- Berichten: 4918
- Lid geworden op: 07 mar 2010, 21:01
Re: Het grote acceleratietijden topic, post hier je 0-100, 80-120, 100-200, 1/4 mile etc
Ga je helemaal naar Duitsland om het 1x te proberenRobin schreef: ↑31 aug 2020, 19:21 Even geprobeerd. In standaard rijmodus, maar wel flipperen bij 7000 ofzo. Ik denk dit wordt niks. Qua gevoel. Maar 't ging meteen goed lol.
Meteen eerste keer: 100-200:7.91s
Da's dik 2 s onder de standaard waarde. Maar nu GTS mode 500PS.
Reed nog met 530/700Nm maar dit rijdt fijner.
Ik dacht vorige week 8s, en dat blijkt.
ik denk dat het nog wel sneller kan in alles in Sport/Plus MDM.
Maar na één keer vond ik 't wel klaar:)
Leuke tijd wel voor een halve poging
-
- Berichten: 51207
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Locatie: Juinen
Re: Het grote acceleratietijden topic, post hier je 0-100, 80-120, 100-200, 1/4 mile etc
Oh ja tank was 80% vol. Of dat uitmaakt in 't geheel weet ik niet. Ik zat er alleen in en met ongeveer 10kilo aan onnodig spul:)
-
- Berichten: 51207
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Locatie: Juinen
-
- Berichten: 51207
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Locatie: Juinen
Re: Het grote acceleratietijden topic, post hier je 0-100, 80-120, 100-200, 1/4 mile etc
Neem me niet kwalijk Roy, vanochtend over jouw verhaal heengelezen. DankRoy RS schreef: ↑31 aug 2020, 11:34Nee je laadt hem thuis op en dan kun je 8 uur spelen. Ik laad hem echt gewoon heel af en toe eens op, gebruikt hem natuurlijk maar een paar min telkens.Robin schreef: ↑31 aug 2020, 11:26 Nu heb ik de Dragy nog niet gebruikt. Maar zie wel dat de usb kabel van Dragy naar usb port in auto 'te kort' is om Dragy op bijv dashboard te plaatsen ivm ontvangst: moet hij altijd via kabel(stroom) verbonden zijn ivm laadpower of kan hij ook opgeladen worden thuis?
Handleiding is kort en bondig. Eerst thuis opladen dat ding? Of?
Ik heb geen flauw idee, maar anders moet ik maar in de cigarette lighter zo'n cylinder ding met USB port aanschaffen.
Jammer vind ik dat ze laptimer beloven al jaren zo’n beetje, maar dat komt maar niet
-
- Berichten: 17
- Lid geworden op: 11 jun 2017, 09:46
Re: Het grote acceleratietijden topic, post hier je 0-100, 80-120, 100-200, 1/4 mile etc
Helaas niet, omgeving Amsterdam maar bedankt voor het aanbod. Ben eigenlijk vooral benieuwd of die overboost functie op een 992 verschil maakt. In die youtube filmpjes gebruiken ze dat eigenlijk nooit maar denk wel een merkbaar verschil te kunnen voelen.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 127 gasten