Beetje zwaar dat wel.... en qua snelheid valt het me tegen!!!
Had toch wel verwacht dat hij sneller zou zijn dan de M5

Die zijn allemaal gemaakt door het M5board ,n beetje dubieus dus...Rico v Velzen schreef:Mooi ding as usual.. sneller dan M5 ? durf er geen geld op te zetten, testen in sportauto maar even afwachten.
De vorige RS6 met 450pk was als langzamer dan een e46 M3.. er circuleren wel ergens filmpjes rond op youtube waar die toch aardig aan de kont kreeg.. Niet dat ik als e46 M3 rijder daar gelukkiger van word ofzo... maar opmerkelijk vidn ik wel dat Audi altijd met hele dikke vermogens komt maar IRL het niet helemaal waar maakt.
Dat zijn nog eens inside verhalen !RS6 vs M5T, M5T maakt op een track korte metten... hands down...
Ik weet waarover ik praat, ben laatst naar Nardo geweest met proto IS-F. Merc, audi, BMW en porsche waren er op dat moment ook...
Toen de quattro kerels met hun S4 achter een 335iT aangingen op handling course net buiten de high speed oval kwamen ze van een kale reis terug.
Ook de porsche mannen met hun panamera begrepen niet dat ze aan de kant werden geduwt door een verbreedde IS 250 tegen 280+
Mark ik vind het ook niet belangrijk en ik zal een RS6 er ook niet op afrekenen. Maar als je een dikke, zeg maar de dikste performance car koopt die er op dat moment is, wil je denk ook graag dat beloftes ingelost worden.Marc RS4 schreef:Die zijn allemaal gemaakt door het M5board ,n beetje dubieus dus...Rico v Velzen schreef:Mooi ding as usual.. sneller dan M5 ? durf er geen geld op te zetten, testen in sportauto maar even afwachten.
De vorige RS6 met 450pk was als langzamer dan een e46 M3.. er circuleren wel ergens filmpjes rond op youtube waar die toch aardig aan de kont kreeg.. Niet dat ik als e46 M3 rijder daar gelukkiger van word ofzo... maar opmerkelijk vidn ik wel dat Audi altijd met hele dikke vermogens komt maar IRL het niet helemaal waar maakt.
Allemaal rommel natuurliijk van die Duitsers, alleen de jappen kunnen snellen auto's bouwen zo te horenDennis Schroyen schreef:M5board dubieus?
Come on, is imho een van de meest objectieve specifieke fora op het net.
En daarbij, Iemand die met z'n RS6 naar een M5 meeting gaat, gaat ECHT NIET minder op het gas staan terwijl ie weet dat half de wereld zit mee te loeren...
waarom zijn die quattro mannen altijd zo in hun kont gebeten als ze op hun kloten krijgen...
RS6 vs M5T, M5T maakt op een track korte metten... hands down...
Ik weet waarover ik praat, ben laatst naar Nardo geweest met proto IS-F. Merc, audi, BMW en porsche waren er op dat moment ook...
Toen de quattro kerels met hun S4 achter een 335iT aangingen op handling course net buiten de high speed oval kwamen ze van een kale reis terug.
Ook de porsche mannen met hun panamera begrepen niet dat ze aan de kant werden geduwt door een verbreedde IS 250 tegen 280+
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast