Wereldzaken, oorlogen, politiek, waarvan je denkt...

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ferdi
Berichten: 3035
Lid geworden op: 21 apr 2009, 15:00
Auto: Pajero 3.2 Di-D
Locatie: Drenthe

Re: Wereldzaken, oorlogen, politiek, waarvan je denkt...

Bericht door Ferdi » 05 aug 2020, 15:43

Ik denk wel ietsje meer aangezien je met 200 vrachtwagens nog op 150ton per auto zit.
Gemiddelde vrachtwagen op de weg heeft er volgens mij 30 ton achter hangen, dus tel maar uit

Robin
Berichten: 51206
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Wereldzaken, oorlogen, politiek, waarvan je denkt...

Bericht door Robin » 05 aug 2020, 16:28


Gebruikersavatar
JP
Berichten: 31030
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….

Re: Wereldzaken, oorlogen, politiek, waarvan je denkt...

Bericht door JP » 05 aug 2020, 16:48

Zed240 schreef: 05 aug 2020, 14:26 De tering, wat een krater is er geslagen, dwars door de havenkader en funderingen.

https://twitter.com/JulianRoepcke/statu ... 3938610176

Enschede 2000 is vergeleken met dit een natte scheet, en dat was al een ramp van ongekende vorm.
Wat is dat wat er naast stond, een flat of silo-gebouw ?
Hier verwacht je toch duizenden doden.

Daar helpt geen HPX2-hars meer..... (te vroeg ?)

Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27808
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Wereldzaken, oorlogen, politiek, waarvan je denkt...

Bericht door Luco » 05 aug 2020, 17:04

Ferdi Gielen schreef: 05 aug 2020, 15:43 Ik denk wel ietsje meer aangezien je met 200 vrachtwagens nog op 150ton per auto zit.
Gemiddelde vrachtwagen op de weg heeft er volgens mij 30 ton achter hangen, dus tel maar uit
1000 vrachtwagens dus, dat is de moeite.
Edit: 100 natuurlijk :shithappens:
Laatst gewijzigd door Luco op 05 aug 2020, 20:13, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 39593
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.50
Locatie: Boven Barcelona

Re: Wereldzaken, oorlogen, politiek, waarvan je denkt...

Bericht door Arthur » 05 aug 2020, 17:22

Ben ik dan zo slecht in rekenen of slaat de warmte al toe? Ik denk 100 vrachtwagens; 30 ton keer 100 wagens is toch 3000 ton?

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 31030
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….

Re: Wereldzaken, oorlogen, politiek, waarvan je denkt...

Bericht door JP » 05 aug 2020, 17:33

Wel fijn dat dit in Nederland niet voor kan komen.....zeggen ze.
Particulieren of groothandelaren kunnen het in Nederland dus niet in hun bezit hebben”, benadrukt Gerrits.
Er zijn fabrieken in NL die dit fabriceren en dus wel een voorraad hebben.
Daarnaast is ammoniumnitraat zonder de toevoeging van een initiator niet explosief, vertelt Hensen. ,,Er moet energie bij het product komen om een explosie te veroorzaken.” In het geval van de explosie in Beiroet zou dat een brand zijn geweest
Dat kan hier ook.




https://www.ad.nl/buitenland/moeten-wij ... ~a6ff8f8c/

Gebruikersavatar
Ferdi
Berichten: 3035
Lid geworden op: 21 apr 2009, 15:00
Auto: Pajero 3.2 Di-D
Locatie: Drenthe

Re: Wereldzaken, oorlogen, politiek, waarvan je denkt...

Bericht door Ferdi » 05 aug 2020, 20:06

Arthur schreef: 05 aug 2020, 17:22 Ben ik dan zo slecht in rekenen of slaat de warmte al toe? Ik denk 100 vrachtwagens; 30 ton keer 100 wagens is toch 3000 ton?
Volgens mij klopt dat wel, Luco z'n berekening komt uit op 30.000 ton.
In dat geval had het halve land van de wereldbol verdwenen geweest.
Maar ook 100 auto's is serieus veel!

Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27808
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Wereldzaken, oorlogen, politiek, waarvan je denkt...

Bericht door Luco » 05 aug 2020, 20:12

sorry, foutje, is honderd inderdaad :-)
nog zat overigens

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 26919
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Re: Wereldzaken, oorlogen, politiek, waarvan je denkt...

Bericht door romo » 05 aug 2020, 20:31

Robin schreef: 05 aug 2020, 16:28 Jezus. Dan helpt niks meer.
https://www.dumpert.nl/item/7960837_4dbaec8f
De hogere macht was die kinder n..ker zat, even een schot voor de boeg :tooth:

Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27808
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Wereldzaken, oorlogen, politiek, waarvan je denkt...

Bericht door Luco » 05 aug 2020, 20:35

niet netjes, maar moet er toch om lachen

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 26919
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Re: Wereldzaken, oorlogen, politiek, waarvan je denkt...

Bericht door romo » 14 sep 2020, 11:06


Gebruikersavatar
Martijn_bmw
Berichten: 26608
Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
Locatie: Provincie Utrecht

Re: Wereldzaken, oorlogen, politiek, waarvan je denkt...

Bericht door Martijn_bmw » 14 sep 2020, 11:09

Ik las het ook, bizar bericht wederom uit China…

Gebruikersavatar
Bert ///M3
Berichten: 9326
Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:30

Re: Wereldzaken, oorlogen, politiek, waarvan je denkt...

Bericht door Bert ///M3 » 14 sep 2020, 11:17

Bizar? Beetje naïef als je denkt dat ze dat hier niet doen.

Online
Eric Z
Berichten: 3966
Lid geworden op: 28 jan 2009, 23:47
Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci

Re: Wereldzaken, oorlogen, politiek, waarvan je denkt...

Bericht door Eric Z » 14 sep 2020, 11:21

Bert ///M3 schreef: 14 sep 2020, 11:17 Bizar? Beetje naïef als je denkt dat ze dat hier niet doen.
Nee, dit is altijd China of Rusland hoor! NSA is netjes opgedoekt inmiddels. :angel:

Robin
Berichten: 51206
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Wereldzaken, oorlogen, politiek, waarvan je denkt...

Bericht door Robin » 24 sep 2020, 10:03

Als je tijd over hebt, of tijd wil maken. Interessant. Had 'm al in Opwarming van de Aarde geplaatst. Indrukwekkend.
Robin schreef: 23 sep 2020, 09:49
alt schreef: 23 sep 2020, 09:30 Luister naar de podcast onder het artikel over een filmmaker die een film maakt over de opwarming van de aarde hoe die wordt tegen gewerkt.
https://www.telegraaf.nl/nieuws/7166578 ... betaalbaar
Marijn Poels inderdaad. Ik vind 'm goed, eerste twee docu's ook gekeken, vanavond Nr 3.




Tuurlijk wordt 't tegengewerkt door extreem links. Alle 'onbelangrijke' -maar feitelijke en wetenschappelijk aantoonbare- dingen.

Gebruikersavatar
Peric
Berichten: 8441
Lid geworden op: 26 apr 2006, 12:28
Locatie: Driebruggen

Re: Wereldzaken, oorlogen, politiek, waarvan je denkt...

Bericht door Peric » 26 sep 2020, 10:59

Kwam een leuk betoog tegen op FB:

Auteur Gerard Rafzerk
Al mijn hele leven heb ik het idee dat er iets vreselijk mis is met deze wereld. Het begon allemaal in de jaren ‘80, toen we te horen kregen van de zielige stervende kindjes in Afrika. Massaal kwamen we daarvoor in actie. En in Zuid-Amerika was het ook mis. Mensen verdwenen, doodseskaders en vreselijke dictators. De koude oorlog tussen Amerika en Rusland en vervolgens de oorlog in Afghanistan.
En het ging maar door. Oorlog in Irak, Libanon, nog een Golf Oorlog. De wereld was in mijn belevenis een hele donkere plek. Maar gelukkig woonde ik in het veilige Nederland.
Maar ook hier gebeurden vreemde dingen.
Banken vallen zomaar om en het kost miljarden om ze te redden. Pensioenen moeten verlaagd om dat de pensioenfondsen een foute investering hadden gedaan. Maar het jaar erop hoor je weer van de torenhoge winsten die er waren gemaakt. Krijgen wij dat geld nog terug? Blijkbaar niet. De ene na de andere minister die in opspraak komt maar simpelweg aftreedt en er blijkbaar mee weg komt. Het is niet zijn/haar schuld want hij is afgetreden.
Ook de nieuwe minister hoeft geen verantwoording af te leggen want hij is nieuw op het departement. Maar tot mijn grote verbazing krijgt de verantwoordelijke minister even later gewoon een nieuw gouden baantje? Hetzij weer als minister, hetzij bij de bank die ze net voor miljoenen hebben “gered”. Hoe kan dat?
En momenteel sterven de kindjes in Afrika nog steeds van de honger. Ondanks 40 jaar ontwikkelingshulp en miljarden aan steun.
En dan druppelen de vreemde waarheden binnen. Eerst sta je er niet bij stil en denk je hooguit: Huh?
Rebellen in Afghanistan gesteund door de CIA. Ok? ISIS is ontstaan uit deze zelfde rebellen die met geld van de CIA nu een complete oorlog kunnen voeren in het midden-oosten? Hmm?
En toen kwam 9/11 voorbij. Alles aan die aanslag klopte voor mijn gevoel vanaf het begin niet. Één vliegtuig ok, maar twéé? En hoezo storten die gigantische gebouwen zomaar ineens in elkaar? Totaal niet logisch. En er waren nog meer vliegtuigen gekaapt. Een daarvan boorde zich in het Pentagon en de ander stortte ergens in een veld neer. Maar, maar, er lagen helemaal geen brokstukken. Ik heb vele vliegtuig rampen gezien. Denk maar aan de Bijlmer, MH17. Hier lag niets! Geen staart, geen vleugels. Dat klopt toch niet! En hoe kan zo’n vliegtuig dwars door een met stalen balken verstevigd gebouw heen vliegen zonder schrammetje, terwijl een vogel al de hele neus in puin legt??
Maanden voor de ramp hoorde ik dat Bayer voor het gerecht moest komen voor een medicijn dat duizenden mensen had gedood en dat dit wel eens een grote slag voor de farmaceutische industrie kon betekenen. Maar vanaf 9/11 hoorde je daar niets meer van. Toeval? Ik las dat door de ramp het ‘stiekem’ in een achterkamertje was geregeld en dat Bayer vrijuit ging. Heeel vreemd.
En nu gebeuren er weer allemaal dingen die niet kloppen of logisch zijn. De boeren zijn de schuld van de teveel aan stikstof in de lucht. Maar toen Nederland op slot ging en iedereen thuis bleef daalde de hoeveel stikstof tot een normaal niveau. Maar de boeren waren niet gestopt met boeren. Blijkbaar toch niet de schuld van de boeren? En vervolgens komt er een maatregel om de hoeveelheid eiwitten in koeienvoer te beperken? Waar slaat dat op? Melk en vlees bestaan toch voor het overgrote deel uit eiwitten? Dat kan toch niet goed zijn? Ik stond meteen achter de boeren.
Maar wat schetst mijn verbazing? Een demonstratie van BLM mag ongestoord mag ondanks het levensgevaarlijke Corona, maar als de boeren demonstreren grijpt de politie met grote overmacht in? Wat is hier aan de hand jongens?
En waar is die hele karavaan mensen gebleven die vanuit Zuid-Amerika naar de VS liep? Waar zijn die gebleven?
Ondertussen weet ik meer. Al die rare complottheorieën die voorbij zijn gekomen klinken opeens zo gek niet meer. Alle banken zijn via via eigendom van een paar grote families. Centrale banken zijn niet van de staat maar zijn private banken die ook weer van die families zijn.
De Amerikaanse Federal Reserve is niet de schatkist van de Verenigde Staten zoals ik altijd dacht, maar ook een private onderneming. Net als het IMF. Huh? Dus die paar families hebben in principe al het geld in handen? Hoeveel geld moeten die dan wel niet hebben? Genoeg om een regering ten val te brengen?
Wist je dat Irak geen centrale bank had en dat na de oorlog die als eerste is geïnstalleerd? Toeval? Hetzelfde gold voor Libië. Hmmm. En Venezuela. Oh en Syrië heeft ook geen centrale bank. Gaat daar die oorlog om?
We maken er grapjes over, Amerika ruikt olie en, Boem! ze bombarderen de boel plat onder het excuus “We hebben ‘weapons of mass destruction’ gevonden“. Oh nee, toch niet hoor je later. Nou, dan maar het land weer opbouwen, we beginnen met een centrale bank. Het opbouwen kost heel veel geld en de centrale bank leent dit wel even. Hierna zit het land met een torenhoge schuld, maar dat geeft niet. Een lekkere lucratieve handel voor de bank.
Neem nou Libië. Khadaffi was een vreselijke dictator, zeggen ze, maar Libië was een welvarend land zonder werkloosheid en het leven was er op zich goed. Hier en daar moest hij hard optreden tegen de concurrentie, maar zo gaat dat in die cultuur. Het land bestaat immers uit meerdere clans die allemaal op de troon willen zitten. Zo is dat in alle Arabische landen.
Maar wist je dat Khadaffi zijn olievelden niet wilde afstaan en al het geld in zijn land investeerde? Dat klinkt niet slecht. En dat hij samen met een aantal andere (olie) landen een nieuwe munt wilde maken zodat ze niet meer onder het juk van Amerika gebukt hoefden te gaan? Ik eerst ook niet. Totdat hij verwijderd en vermoord werd. Nou ja, hij was toch een dictator dus wat maakt het uit. (Dit verhaal lijkt wel verdacht veel op wat er in Venezuela de laatste jaren aan de hand is).
Weet je nog van de Filippijnen? Ook een ‘dictator’ die zijn land uit werd gejaagd. Heel toevallig wilde ook hij samen met een aantal Aziatische landen een eigen, door goud gestuurde munt introduceren. De media verkondigde dat hij veel geld had gestolen van zijn onderdanen, en dat kon je zien aan de overweldigende rijkdommen die hij had. Maar Marco’s was al super rijk vóórdat hij president werd. Hij was rijk geworden aan handel in goud. En net als Trump was hij onontkoopbaar. Een doorn in het oog en een gevaar voor de banken families.
EN de Filipijnen hadden OOK GEEN CENTRALE BANK! Vreemd hè dat hij afgeschilderd werd als dictator en het veld moest ruimen. Ik vraag mij echt af wat er van de verhalen allemaal klopt.
Imelda Marcos is meerdere keren naar voren getreden om het geld (goud) aan de mensen te geven. Ze heeft zelfs geprobeerd President te worden om het plan van haar man af te maken. En weet je wat? Al dat geld is vastgezet door de banken en ze voeren al jaren een juridische strijd om het vrij te krijgen! Tonnen met goud(!), meer dan al het geld in de wereld bij elkaar, maar ze mag er niet aan komen.
En het wordt steeds gekker. Is Corona nou wel of geen gevaarlijke ziekte? Ik zie niemand om mij heen ziek worden of dood gaan. Maar toch zijn er tienduizenden besmettingen? Ik zie berichten van mensen die tegenstrijdige dingen melden. Een man komt in een tragisch auto ongeluk om het leven maar wordt aangeduid als Corona dode? Een oudere vrouw sterft aan een hersenbloeding maar op het overlijdensbericht staat Corona? De testen die gedaan worden tonen alleen aan dat je iets onder de leden hebt maar niet wat? Elk virus, elke bacterie wordt hiermee aangeduid als Corona? En volgens het RIVM ligt het sterftecijfer onder de 1%?
Neem het niet van mij aan hè. Dit zijn dingen die gewoon in het nieuws zijn. Kun je zelf opzoeken.
Vorige jaar werden oningeënte kinderen geweigerd bij kinderdagverblijven, weet je nog? Straks mogen ze dus niet naar school als ze geen inenting gehad hebben? Wat is dit voor Sciencefictionfilm waarin we beland zijn?
Vanaf 1 januari komend jaar willen ze al het contact geld afschaffen. Alles moet digitaal. Onder het mom van zwart geld tegen te gaan. Misschien moeten we dan wel met die chip betalen.
Ik begin zo langzamerhand als een complot gekkie te klinken.
Nog zo iets raars. De WHO adviseert landen over medicijnen en vaccins. Maar dat zijn bindende adviezen. Je móet als land je daar aan houden. Verder “adviseren” ze ook wat wel en niet in ons eten mag zitten. Hoeveel zout, suiker, maar ook vitamines. En wie zitten er op het hoogste niveau in de WHO? De directeuren van de grootste farmaceutische bedrijven! Een heel naar, dystopisch gevoel bekruipt mij.
Dus een handvol mensen heeft al het geld in handen, Big Farma bepaalt dat wij een microchip geïmplanteerd moeten krijgen, we moeten 1,5 uit elkaar omdat anders gezichtsherkenning software niet werkt, Bill Gates roept dat we de wereldbevolking moeten uitdunnen omdat er te veel mensen zijn ... Het is allemaal te absurd, te grotesk. Het kan niet waar zijn.
Daarentegen, als je 80 jaar geleden had gezegd dat mensen een ster op hun jas moesten dragen (chip), ze willekeurig opgepakt mochten worden (gebeurt nu ook tijdens demonstraties), ze met duizenden tegelijk naar vernietigingskampen werden gestuurd om vergast te worden en verbrand in grote ovens ... had ook niemand je gelooft. Gelukkig zijn er nu geen kampen. Of toch wel? Zoek eens op FEMA kampen. Ik ben mij kapot geschrokken. In Amerika en Duitsland staan ze er al.
En al deze informatie hoor je niet in de media. Volgens de media waren er ca 17.000 mensen in Berlijn? Aan de beelden kun je toch al zien dat het er minstens een miljoen moeten zijn geweest. De informatie komt in Nederland van het ANP, maar die is helemaal niet onafhankelijk. Het ANP is notabene in handen van Talpa! Ook alle andere grote media, televisie, kranten, zijn allemaal in handen van slechts 5 grote bedrijven. Zoek het maar op.
En ook op social media wordt dit gecensureerd. Artsen die zich uitspreken over Corona worden geboycot. Hele groepen met duizenden leden die kritisch zijn worden door Facebook en Twitter verwijderd (was zelfs op het nieuws). Als je je te kritisch uit laat wordt je profiel op slot gezet (bij mij en anderen al een keer gebeurt).
Als je je nu nog niet achter de oren krabt, als je nu nog geen vraagtekens zet bij wat er in de wereld gaande is, als je nu nog niet het ene na het andere WTF momentje hebt, dan hebben ze hun werk goed gedaan. Dan ben je gehersenspoeld door Media, Farma en banken. Je eigen regering, ja ook Links! doet hier heel hard aan mee, zo blijkt keer op keer op keer.
Ik wil een wereld zonder oorlog, zonder honger, zonder kinderarbeid. Waar de natuur en het klimaat beschermt wordt. Waar grote bedrijven geen gif dumpen en er mee weg komen.
En weet je, er is zat geld om dit te doen. Er staat honderdenmiljarden op bankrekeningen van de rijksten der aarde en bij multinationals. Genoeg om iedereen eten te geven, om ziektes uit te roeien en om de natuur en het klimaat te herstellen. En als iedereen genoeg heeft is massa immigratie en massa sterfte door honger en ziektes niet meer nodig. Dan zijn oorlogen niet meer nodig. Oorlogen die gestart, uitgelokt en gefinancierd worden door banken en olie industrie.
Ik laat mij niet vaccineren en de mond snoeren.
Ik laat mij niet misleiden door de media.
Ik laat mij niet door de regering als een mak schaap naar de slachtbank leiden.
Ik kom in verzet.
In verzet tegen deze belachelijke schijnwereld waarin wij leven. Een wereld waarin iedereen gender neutraal moet zijn en geen mening mag hebben.

Robin
Berichten: 51206
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Wereldzaken, oorlogen, politiek, waarvan je denkt...

Bericht door Robin » 26 sep 2020, 11:20

Inderdaad....

Ik snap er ook geen snars meer van. Vreemde wereld leven we in. Vooral laatste 10/20 jaar .

Auteur G(erard)RAFZERK. :)))

Heb je een link, is deze gast 'beroemd' Eric ofzo?

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 26919
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Re: Wereldzaken, oorlogen, politiek, waarvan je denkt...

Bericht door romo » 27 sep 2020, 18:32

Hoofdeconoom BP en visie op de energie toekomst;


https://www.nrc.nl/nieuws/2020/09/25/ik ... p-a4013637

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 26919
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Re: Wereldzaken, oorlogen, politiek, waarvan je denkt...

Bericht door romo » 09 okt 2020, 21:51

Klaas Dijkhoff kapt er mee.



https://www.nrc.nl/nieuws/2020/10/09/ha ... o-a4015432



Geen briljante debater, beetje autistisch imponerend.

Rutte moet het nu wel weer doen lijkt me, wie anders bij de VVD?

Elise
Berichten: 7170
Lid geworden op: 28 jun 2008, 11:03

Re: Wereldzaken, oorlogen, politiek, waarvan je denkt...

Bericht door Elise » 09 okt 2020, 22:33

Ik denk dat Klaas zich politiek in de voet geschoten heeft met zijn wachtgeldregeling en reiskostenvergoeding.

DF-user-278
Berichten: 3725
Lid geworden op: 04 aug 2006, 13:18

Re: Wereldzaken, oorlogen, politiek, waarvan je denkt...

Bericht door DF-user-278 » 10 okt 2020, 00:15

Uitgeblust ventje die Dijkhoff, en dat is dan nog geen 40. Man man man.

Enige reden dat ie stopt is dat ie gehoord heeft dat Rutte lijsttrekker zal blijven. De massol!

Shakes
Berichten: 8315
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:02
Locatie: 036

Re: Wereldzaken, oorlogen, politiek, waarvan je denkt...

Bericht door Shakes » 10 okt 2020, 07:53

39? Zware jaren geweest zo te zien. Damn

Gebruikersavatar
Bram
Berichten: 15826
Lid geworden op: 03 nov 2006, 15:04
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Locatie: Breda

Re: Wereldzaken, oorlogen, politiek, waarvan je denkt...

Bericht door Bram » 10 okt 2020, 08:36

535d schreef: 10 okt 2020, 00:15 Uitgeblust ventje die Dijkhoff, en dat is dan nog geen 40. Man man man.

Enige reden dat ie stopt is dat ie gehoord heeft dat Rutte lijsttrekker zal blijven. De massol!
Denk ook dat het daar aan ligt. Gewogen en te licht bevonden?

Gebruikersavatar
350 Z
Berichten: 1956
Lid geworden op: 04 jan 2012, 12:53

Re: Wereldzaken, oorlogen, politiek, waarvan je denkt...

Bericht door 350 Z » 10 okt 2020, 09:16

Pinokkio Rutte blijft dus de baas 🤥

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 39593
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.50
Locatie: Boven Barcelona

Re: Wereldzaken, oorlogen, politiek, waarvan je denkt...

Bericht door Arthur » 10 okt 2020, 10:14

Makkelijk baantje, kunnen jullie allemaal op je sloffen... Maar ik denk dat het best tegenvalt, zo’n politiek baantje :)

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: beske, RS-Ron, Will F. en 164 gasten