Corona in Nederland.....

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27872
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Corona in Nederland.....

Bericht door Luco » 29 jul 2020, 19:42

Volgens mij heb ik uitgelegd waarom ik geen linkjes neer wil zetten, ik heb drie speerpunten genoemd waar je op kan zoeken, genoeg te vinden en dan mag je zelf een conclusie trekken.

Maar dat is blijkbaar teveel moeite, d intentie van je eerste post is daarmee ook gelijk duidelijk.
maar prima hoor, liever dat jij dat zegt dan iemand die wel zelf na kan denken, gewoon lekker verder gaan met beledigen omdat ik anders denk dan jij.
Toppertje ben je :thumbup:

SlowCo
Berichten: 3529
Lid geworden op: 23 sep 2008, 09:36

Re: Corona in Nederland.....

Bericht door SlowCo » 29 jul 2020, 19:59

Estoque schreef: 29 jul 2020, 19:37 Je bewijst met dat domme gekalk echt alleen maar dat ik je al die jaren dat ik mee lees, te hoog heb ingeschat.
Is dat erg? Nee, ik maak fouten genoeg. Ik vind het vooral gewoon sneu voor jou.
Je bent wel erg op Luco aan het inhakken dus je eigen quote zou zomaar ook op jezelf van toepassing kunnen zijn...

Geef eens een inhoudelijke reactie op het stuk van Leon de Winter in de Telegraaf. Of is dat ook desinformatie of zelfs nepnieuws omdat het in de Telegraaf staat? Zulke stukken en met name de inhoud ervan doet mij namelijk net als Luco, Robin en anderen (?) twijfelen aan de goede en doordachte bedoelingen van het RIVM en de overheid. Wat is jouw kijk daarop dan?

Tom
Berichten: 21720
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35

Re: Corona in Nederland.....

Bericht door Tom » 29 jul 2020, 20:01

@ Beide:
Discussie is goed, maar maak het niet te persoonlijk hé :)

Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27872
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Corona in Nederland.....

Bericht door Luco » 29 jul 2020, 20:19

Tom schreef: 29 jul 2020, 20:01 @ Beide:
Discussie is goed, maar maak het niet te persoonlijk hé :)
@Tom, zulke reacties zijn precies de reden waarom ik geen links neerzet, volgens mij heb ik dat ook uitgelegd, want dan zijn de beledigingen en alu hoedjes theorieën het enige wat op je afkomt, vandaar dat ik vind dat mensen zelf hun linkjes mogen opzoeken en lezen en dan zelf hun conclusies trekken.
Want als ik een link neerzet die het rivm als onbetrouwbaar bestempeld, vind men altijd weer een link die het tegendeel zegt, dus als ik geen link neerzet maar alleen een onderwerp kan men zelf bepalen wat men wil lezen.

Maar ja als je dan gelijk over blm gekkies begint en wanneer ik ga roepen of ik ook een wijntje met pizza mag op het terras, dan ben je voor mij gelijk buitenspel gezet.
Een stevige discussie ga ik nooit uit de weg, maar als je er zo instaat is het al geen discussie meer.

Gebruikersavatar
WJ
Berichten: 11740
Lid geworden op: 19 mar 2008, 13:17
Locatie: WeeWeeWee

Re: Corona in Nederland.....

Bericht door WJ » 29 jul 2020, 20:26

Estoque schreef: 29 jul 2020, 19:37
Luco schreef: 29 jul 2020, 16:30
Estoque schreef: 29 jul 2020, 15:10

Omdat ik van mening ben dat mis-informatie en nepnieuws één van de grootste gevaren van de 21e eeuw is.
Daarnaast ben ik van mening, dat ik relevantie informatie beschikbaar om hierover te discussiëren. Daarmee bedoel ik niet dat ik alles weet, maar genoeg om een mening te vormen en verder te zoeken bij vragen die ik mijzelf stel na het lezen van de hier geplaatste teksten.

Als iemand hier maar gewoon ongegrond z'n alternatieve "feiten" loopt te roeptoeteren, dan vind ik dat kwalijk, ernstig en een aanslag tegen ieder weldenkend en onderzoekend persoon. Helemaal als het gepresenteerd wordt als feiten. Daarom vraag ik ook naar bronnen, omdat mijn verwachting was dat ik die niet gepresenteerd kreeg. En zie hier, nog steeds geen bronnen of artikelen.

Wil ik ongegronde meningen en 'feiten' lezen van personen waar elke vorm van civiele discussie mee onmogelijk is, dan kijk ik wel onder een willekeurig NOS-artikel op facebook.
Ik heb het nergens als feiten gepresenteerd, dat maak jij ervan.
Als jij bij je tweede post gelijk gaat beledigen dan sla ik inderdaad de discussie over :thumbup:
Mijn 2e post:

Geef mij dan iets.
Een link naar het wetsvoorstel?
Een link of samenvatting van Agenda 21
Welke voorstellen

Het voelt alsof je maar wat roept, maar geen concrete aanknopingspunten hebt.
En als je dat wel hebt, dan wil ik dat graag weten vanuit interesse.


Mijn 3e post:
Estoque schreef: 28 jul 2020, 16:56
Luco schreef: 28 jul 2020, 15:03 Google is je vriend, ik neem aan dat je weet hoe het werkt.
Iedereen mag denken wat die wil, maakt mij verder ook niet uit.

Enige is dat ik nu voorlopig het standpunt heb dat ik het vaccin niet wil.


Dit is toch absurd?

Ik vraag waar je het vandaan hebt, en dan krijg ik "Google" als antwoord.
Als ik een offerte aanvraag bij jou doe voor een uitbouw, dan verwacht ik toch ook iets meer dan "Bouwbedrijf" als antwoord.

Kom nou eens met een bron, een vermelding, ook maar iets waarvan ik kan denken: "Ik heb het echt al die tijden verkeerd gezien" of "Dat wist ik niet".

Ik vind het belangrijk om meerdere kanten te snappen van een verhaal. Jij verwijt een ander dat ze de mainstream media geloven, maar draagt tot 2x toe nog geen alternatief aan die volgens jou wel geloofwaardig is. Je verwijt een ander onwetendheid, maar wil mij de weg naar de waarheid niet zeggen.


Riceaux schreef: 28 jul 2020, 16:06

Normaal gesproken onderbouw je standpunten in een discussie met bronnen en niet met ‘Google zelf maar’. Worden leuke debatten in de 2de kamer als de kamerleden dezelfde tactiek gaan hanteren. Ja de belastingen moeten omlaag. Waarom dan? Kijk maar op Google! :bag:


Daarom was ik benieuwd naar de 'waarheid'. Want Luco is nou niet een persoon die met 3 posten nieuw is op dit forum en nu onzin begint uit te kramen alá Emi. Luco is meubilair hier, die wordt wel serieus genomen. Des te verontwaardiger ben ik dat ik bovenstaande antwoorden krijg.

Tuurlijk ben ik ontzettend sceptisch naar zijn theorie. Maar dat neemt niet weg dat ik oprecht benieuwd ben.
Want overal waar paniek gezaaid wordt door 'alternative facts-gelovers', wordt er alleen in de breedste zin van het woord gepredikt. Nooit eens met feiten.

Maar dit heeft er toch gewoon alle schijn van dat je geen flauw benul hebt waar je het over hebt. Er zit geen enkele vorm van samenhang in je bericht, los van het feit dat je constant aan geeft geen Alu hoedje te zijn, terwijl je wel de theorieën van een alu hoedje deelt.



In post #4 zeg ik het volgende:
Je bent geen haar beter als al die BLM gekkies Luco.
Elke vorm van civiele discussie ontwijken en maar roeptoeteren dat je niet gehoord wordt en dat afschuiven op een ander.

Ben benieuwd wanneer jij gaat schrijven dat je ook graag een pizza zou willen eten op een terras, maar dat dat niet is weggelegd voor mensen zoals jij.
Inderdaad, die zou je kunnen interpreteren als belediging. Maar gezien het feit dat je sindsdien nog steeds niet de tijd hebt genomen om mijn statement te ontkrachten, of ook maar een poging hebt gedaan om mij jouw beweegredenen uit te leggen, terwijl ik er wel voor open stond. Zegt mij dat je het helemaal niet interessant vind om te discussieëren over dit onderwerp.

Jij wil je mening kwijt, wat overigens prima is, maar is het zo gek dat ik van een volwassen ondernemer verwacht dat hij z'n mening kan verwoorden en verdedigen? Zeker als deze mening haaks op mijn mening staat. Wij ervaren als burger van Nederland een gelijke situatie, maar beoordelen deze volledig anders. Dat vind ik interessant en zeker gezien het feit dat ik weet dat jij niet een random lul-behanger bent die hier random linkjes en meningen achterlaat. Ik weet via het forum ongeveer wat voor een persoon jij bent, wat je bezig houdt en in welke sociale laag je je bevindt. Dat zijn doorgaans niet de lagen waar conspiracy theorieën de rondte gaan, vandaar mijn interesse en vasthoudendheid over dit onderwerp.

Het vergelijk met BLM-gekkies vond ik niet gek, ik sta er nog steeds achter als ik jouw forum-uitingen lees.


Ow en jouw "feiten":
Luco schreef: 26 jul 2020, 21:25 Er moet nog een paar maanden angst gezaaid worden, nog meer bedrijven failliet en dan kunnen ze er nog meer doordrukken zonder gemor.
Luco schreef: 06 jul 2020, 11:55 IMG-20200630-WA0005.jpg
Luco schreef: 30 jun 2020, 19:23 juist, zaai angst
Luco schreef: 30 jun 2020, 19:36 niet de natuur hoor.
Luco schreef: 30 jun 2020, 21:15
Peric schreef: 30 jun 2020, 20:13 :lol: :lol: :lol: Heeft de natuur de statistieken bekeken en daarop actie ondernomen??
Nee maar er zit veel meer regie achter dan je denkt, maar ja dan beginnen ze gelijk weer over alu hoedjes, terwijl gewoon door een grote groep leiders is gezegd dat we met teveel mensen zijn en daar iets aan gedaan moet worden, en als je dan naar alle verbanden kijkt tussen diverse instanties wereldwijd dan kan je zelf je conclusies trekken.

Juist omdat we heel veel doen tegen hongersnood in de arme landen gaan er gewoon te weinig mensen de pijp uit om het maar oneerbiedig te zeggen.
Dit is van de laatste 9 pagina's.
Stuk voor stuk posts die een verkondiging zijn dat het Corona virus een gemanipuleerd iets is.
Geen vragen vanuit jou, discussie opwekkende reacties, gewoon gekalk van je eigen mening dat er veel meer achter het corona-virus zit dan alleen een virus.

Je bewijst met dat domme gekalk echt alleen maar dat ik je al die jaren dat ik mee lees, te hoog heb ingeschat.
Is dat erg? Nee, ik maak fouten genoeg. Ik vind het vooral gewoon sneu voor jou.
C7684518-EBDB-4A43-A24A-6A8E71BBFB3F.gif
C7684518-EBDB-4A43-A24A-6A8E71BBFB3F.gif (793.42 KiB) 916 keer bekeken
Dat je de moeite neemt! Chapeau.

Gebruikersavatar
Peric
Berichten: 8441
Lid geworden op: 26 apr 2006, 12:28
Locatie: Driebruggen

Re: Corona in Nederland.....

Bericht door Peric » 29 jul 2020, 21:06

Philipoo schreef: 29 jul 2020, 16:33
Robin schreef: 29 jul 2020, 16:17
Philipoo schreef: 29 jul 2020, 15:35 https://www.cbs.nl/nl-nl/achtergrond/20 ... essiemodel

Oversterfte van meer dan 10K mensen in de eerste 11 weken, zou het dan toch niet zomaar een griepje zijn?
We zitten nu 4.5 maand in 'Corona' , laten we zeggen 18 week. In die tijd zijn er in theorie 2800 mensen aan 'alles' overleden waar je aan kunt overlijden in Nederland. PER WEEK.

Dat is 50.400 mensen overleden in deze 18 weken aan 'het overlijden zelf'. Gewoon. Omdat we op den duur doodgaan. NIET Corona gerelateerd.

Kortom, even cijfers in perspectief plaatsen aub:)



650.000 doden nu ivm Corona. Op de mensheid van 7.4 (?) miljard.

2800 man per week normaliter, nu dus 1000 per week bij; 1/3e meer is niet weinig toch? Over perspectief gesproken!

Nederland heeft het erg goed gedaan ookal zijn er een hoop het daarmee oneens. Laten we even Amerika pakken, waar ze het niet zo goed doen. Op dit moment 152K geregistreerde doden -dat zullen er in werkelijkheid dus ook een hele hoop meer zijn- op 330 miljoen mensen. De cijfers liegen dan niet toch?
In België is er een 3-jarig kind overleden aan Corona volgens het nieuws.
De vader van het kind heeft daarna een correctie in het leven geroepen.
Kind was al langer ziek, werd via sondes gevoed.
https://www.bladna.nl/marokkaans-meisje ... 31071.html

En zo gaat dat heel veel. Iemand overlijd, er wordt Corona geconstateerd, doodsoorzaak Corona. Terwijl dat helemaal niet zo hoeft te zijn.

Gebruikersavatar
Estoque
Berichten: 901
Lid geworden op: 29 aug 2011, 15:59
Locatie: Knäckebröd aan het eten

Re: Corona in Nederland.....

Bericht door Estoque » 29 jul 2020, 21:07

Luco schreef: 29 jul 2020, 19:42 Volgens mij heb ik uitgelegd waarom ik geen linkjes neer wil zetten, ik heb drie speerpunten genoemd waar je op kan zoeken, genoeg te vinden en dan mag je zelf een conclusie trekken.

Maar dat is blijkbaar teveel moeite, d intentie van je eerste post is daarmee ook gelijk duidelijk.
maar prima hoor, liever dat jij dat zegt dan iemand die wel zelf na kan denken, gewoon lekker verder gaan met beledigen omdat ik anders denk dan jij.
Toppertje ben je :thumbup:
Je hebt gezegd dat er voor elk onderwerp dat ik zoek wel meerdere bronnen zijn die elkaar ontkrachten.

Maar als ik Agenda 21 zoek, dan krijg ik de engelse vertaling van de richtlijnen/afspraken die zijn gemaakt om klimaatverandering tegen te gaan. Sorry dat ik niet 40 hoofdstukken door ga lezen om die regel eruit te pikken waar jij argwaan bij hebt, want ik weet niet welke regel bij jou argwaan opwekt.

Als ik de corona-wet opzoek, dan vind ik een document dat nog in ontwikkeling is en na stevige kritiek vanuit verschillende kampen over o.a. de te grote macht van de overheid bij corona-handhaving voorlopig terug is gevloten.

Dat voorstel (dat betekend dat het nog geen wet is, en dus gewoon door de eerste en tweede kamer moet) voordat het realiteit is.

Voorstellen over geld van Amerika
Kom op Luco, jij realiseert je toch ook dat dit de meest vage en ruime zoekterm ooit is. Welk geld? Welke Voorstellen?
Gaat dit over miljarden die de USA in het onderzoek naar Aliens heeft gestopt?
Gaat dit over de medicijnen die Amerika heeft gekocht?
Gaat dit over het geld dat Amerika nu niet meer betaald aan de WHO?

Nogmaals een post met vaagheden, 0 aanknopingspunten, geen weerwoord maar plukkend in mijn teksten naar negativiteit. Ik vind het oprecht knap dat je uit al mijn uitgebreide posts, alleen hebt gehaald dat ik jou beledigd heb en teruggrijpt naar je eigen passieve gedrag als welwillend.

Tekenend gedrag van de 'Woke'-groeperingen in zowel de anti-vaxxer, BLM, 5G en Corona dicussies.
SlowCo schreef: 29 jul 2020, 19:59
Estoque schreef: 29 jul 2020, 19:37 Je bewijst met dat domme gekalk echt alleen maar dat ik je al die jaren dat ik mee lees, te hoog heb ingeschat.
Is dat erg? Nee, ik maak fouten genoeg. Ik vind het vooral gewoon sneu voor jou.
Je bent wel erg op Luco aan het inhakken dus je eigen quote zou zomaar ook op jezelf van toepassing kunnen zijn...

Geef eens een inhoudelijke reactie op het stuk van Leon de Winter in de Telegraaf. Of is dat ook desinformatie of zelfs nepnieuws omdat het in de Telegraaf staat? Zulke stukken en met name de inhoud ervan doet mij namelijk net als Luco, Robin en anderen (?) twijfelen aan de goede en doordachte bedoelingen van het RIVM en de overheid. Wat is jouw kijk daarop dan?
Ik had hem vanmiddag al gelezen toen hij gepost werd en toen even wat gezocht op 'Dr. Harvey Risch Hydroxychloroquine'.
Mijn eerste gevoel was als wat vaag, omdat net wat eerder werd aangegeven tijdens het posten van het stuk, dat het gelinkt is aan Trump.

Als het waar is wat de dokter schrijft (ik heb het engelse stuk gelezen via hier), is het natuurlijk afschuwelijk dat een mogelijk medicijn* , of uitgangspunt voor een mogelijk medicijn door de invloed van politieke stemmingmakerij als 'niet werkend' of juist als 'werkend' wordt bestempeld.

Met de * bedoel ik, hij schrijft dat de positieve testresultaten zijn behaald bij patiënten in een zeer vroeg stadium, niet bij mensen die corona hebben in een vergevorderd stadium hebben.

De beste man heeft een indrukwekkende staat van dienst, dus ik geloof niet dat het een luchtfietser is.
Ik kan natuurlijk gaan speculeren wat mogelijke toedrachten zijn voor de voor- en tegenstanders, maar het hele probleem is mij ongeveer 12 uren bekend, waarbij ik ongeveer 10 minuten erover gelezen heb. Niet echt genoeg om de verschillende partijen van voor- en tegenstanders te herkennen en te ontleden.

Gebruikersavatar
Estoque
Berichten: 901
Lid geworden op: 29 aug 2011, 15:59
Locatie: Knäckebröd aan het eten

Re: Corona in Nederland.....

Bericht door Estoque » 29 jul 2020, 21:21

Luco schreef: 29 jul 2020, 20:19
Tom schreef: 29 jul 2020, 20:01 @ Beide:
Discussie is goed, maar maak het niet te persoonlijk hé :)

Maar ja als je dan gelijk over blm gekkies begint en wanneer ik ga roepen of ik ook een wijntje met pizza mag op het terras, dan ben je voor mij gelijk buitenspel gezet.
Een stevige discussie ga ik nooit uit de weg, maar als je er zo instaat is het al geen discussie meer.
Gelijk over BLM-gekkies begint
Gelijk? Jij noemt 3 posts met aan jou gerichte vragen die jij ontwijkt, gelijk?

Je doet het voorkomen alsof ik je zonder enige kans op wederhoor, beledigd heb.
Dat heb ik niet, dus ga ook niet doen alsof ik dat wel heb gedaan.
Een stevige discussie ga ik nooit uit de weg, maar als je er zo instaat is het al geen discussie meer.
Je gaat elke vorm van discussie uit de weg, met mij, met anderen. In dit topic, in andere topics, overal.
Je vertoont manier van reageren en ontwijken vertoont in mijn optiek veel gelijkenissen kent met de mensen die zichzelf ook onderdrukt voelen in de verschillende grote discussies die momenteel in de wereld gaande zijn. (eg: 5g, BLM, Corona-conspiracy & Anti-vaxxers).

Ik vind mijn vergelijking best treffend, en gezien je reactie erop is hij nog treffender dan eerst.

ivo-b
Berichten: 210
Lid geworden op: 20 aug 2009, 22:08
Locatie: Amsterdam

Re: Corona in Nederland.....

Bericht door ivo-b » 29 jul 2020, 22:08

Misschien kan Robin nog een paar latina's posten :kikker:

Shakes
Berichten: 8315
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:02
Locatie: 036

Re: Corona in Nederland.....

Bericht door Shakes » 30 jul 2020, 06:27


Robin
Berichten: 51349
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL

Re: Corona in Nederland.....

Bericht door Robin » 30 jul 2020, 07:10

Nou ik was gisteravond de tegelvloer aan het dweilen en had niet zo'n geel plastic zuiltje neergezet.

Afbeelding

Bijna overleden aan corona!

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 26921
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Re: Corona in Nederland.....

Bericht door romo » 30 jul 2020, 07:11

^HMOG :hot: :love:

Nep tieten hoeft dan weer niet, maar goed, je kan niet alles hebben :tooth:

Robin
Berichten: 51349
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL

Re: Corona in Nederland.....

Bericht door Robin » 30 jul 2020, 07:15

Ik denk dat Romo z'n keus al heeft gemaakt:-)
Afbeelding

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 26921
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Re: Corona in Nederland.....

Bericht door romo » 30 jul 2020, 07:16

Keuzestress :tooth:

Doe toch maar 2e van rechts :lol:

Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27872
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Corona in Nederland.....

Bericht door Luco » 30 jul 2020, 08:20

Ik denk die Romo gaat voor de middelste :mrgreen:

Robin
Berichten: 51349
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL

Re: Corona in Nederland.....

Bericht door Robin » 30 jul 2020, 08:23

Dat dacht ik dus ook. Huishoudster typje:-)

https://www.ellaster.nl/2020/07/28/arts ... d-te-gaan/

Gebruikersavatar
Martijn_bmw
Berichten: 26697
Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
Locatie: Provincie Utrecht

Re: Corona in Nederland.....

Bericht door Martijn_bmw » 30 jul 2020, 08:44

uit jou link Robin:
In Nederland is het voorschrijven van HCQ voor Covid-19 verboden door de Gezondheidsraad, nadat huisarts Rob Elens een video online had gezet om een pleidooi te houden voor het Zelenka-protocol (HCQ in combinatie met zink en een antibioticum). Er zijn volgens officiële cijfers in Nederland inmiddels ruim 6000 mensen aan de ziekte gestorven. Als in een later stadium blijkt dat het geneesmiddel ten onrechte is verboden, is een strafrechtelijke vervolging en aansprakelijkstelling niet ondenkbaar. Dat geldt eveneens voor de enorme (economische) schade die ontstaat als gevolg van de coronamaatregelen.
Dit stukje vind ik idd wel bijzonder / raar... daar ben ik met Robin, Luco etc eens.
Waarom zou je zo'n oud en bekend medicijn wat niet gevaarlijk is verbieden?

dan kan je toch tenminste denken baad het niet schaad het niet... of zie ik iets over het hoofd :roll:

Robin
Berichten: 51349
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL

Re: Corona in Nederland.....

Bericht door Robin » 30 jul 2020, 08:48

In verregaande stadia, dus bijna overlijden kan HCQ versneld sterven tot gevolg hebben blijkbaar. Dus dan morgen zowieso toch al de pijp uit, maar vandaag(excuzes le mot) omdat HCQ is toegediend ...dus tja. Dan ligt 't opeens niet meer aan corona maar aan HCQ???

MAAR in beginfases is HCQ zeker werkzaam.

Verder.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Martijn_bmw
Berichten: 26697
Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
Locatie: Provincie Utrecht

Re: Corona in Nederland.....

Bericht door Martijn_bmw » 30 jul 2020, 08:52

wow plaatje hoor Robin :)

ik ga maar even aan de :coffee: :D

Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27872
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Corona in Nederland.....

Bericht door Luco » 30 jul 2020, 08:57

Martijn_bmw schreef: 30 jul 2020, 08:44 uit jou link Robin:
In Nederland is het voorschrijven van HCQ voor Covid-19 verboden door de Gezondheidsraad, nadat huisarts Rob Elens een video online had gezet om een pleidooi te houden voor het Zelenka-protocol (HCQ in combinatie met zink en een antibioticum). Er zijn volgens officiële cijfers in Nederland inmiddels ruim 6000 mensen aan de ziekte gestorven. Als in een later stadium blijkt dat het geneesmiddel ten onrechte is verboden, is een strafrechtelijke vervolging en aansprakelijkstelling niet ondenkbaar. Dat geldt eveneens voor de enorme (economische) schade die ontstaat als gevolg van de coronamaatregelen.
Dit stukje vind ik idd wel bijzonder / raar... daar ben ik met Robin, Luco etc eens.
Waarom zou je zo'n oud en bekend medicijn wat niet gevaarlijk is verbieden?

dan kan je toch tenminste denken baad het niet schaad het niet... of zie ik iets over het hoofd :roll:
Ik denk omdat er veel meer belangen spelen, er worden miljoenen uitgegeven om een vaccin te ontwikkelen, dat moet terugverdiend worden, als dan blijkt dat dit evt zou helpen, zeker in de beginfase dan wordt een vaccin overbodig.
Aangezien de farmaceutische wereld dit niet wil laten gebeuren reageren ze alsof ze gestoken zijn en Bill Gates, wereldwijd actief is tientallen organisaties zoals de rivm.

Maar ja ik heb dan ook een alu hoedje op.
Laatst gewijzigd door Luco op 30 jul 2020, 08:59, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27872
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Corona in Nederland.....

Bericht door Luco » 30 jul 2020, 08:57

:hmmm:
Martijn_bmw schreef: 30 jul 2020, 08:52 wow plaatje hoor Robin :)

ik ga maar even aan de :coffee: :D
Daar wil je wel mee in quarantaine

Robin
Berichten: 51349
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL

Re: Corona in Nederland.....

Bericht door Robin » 30 jul 2020, 08:58

Alu integreerhelm:)

Tuurlijk is het een politiek en financieel machtsspel/ wie schakelt wie uit in de vaccinatie oorlog.

Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27872
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Corona in Nederland.....

Bericht door Luco » 30 jul 2020, 09:00

Robin schreef: 30 jul 2020, 08:58 Alu integreerhelm:)

Tuurlijk is het een politiek en financieel machtsspel/ wie schakelt wie uit in de vaccinatie oorlog.
Alu blm gekkie intergreerhelm, die?

Robin
Berichten: 51349
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL

Re: Corona in Nederland.....

Bericht door Robin » 30 jul 2020, 09:42

Ja Estoque is producent daarvan dacht ik.

Groupbuy:))))

Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27872
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Corona in Nederland.....

Bericht door Luco » 30 jul 2020, 09:43

Ik heb een open face blm helm van ali gekkie express

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], ED35, EvdP, MarcF, tomgtr en 264 gasten