Auto bloggers, vloggers, spotters, events en meeting draadje

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Estoque
Berichten: 890
Lid geworden op: 29 aug 2011, 15:59
Locatie: Knäckebröd aan het eten

Re: Auto bloggers, vloggers, spotters, events en meeting draadje

Bericht door Estoque » 27 jul 2020, 12:10

sitechris schreef: 26 jul 2020, 14:18 Ik heb mijn collega bloggers (en vloggers) eens de maat genomen en gereviewed. Meteen ook maar de autobladen meegenomen.

Volledig subjectief natuurlijk, maar er zitten in mijn optiek best wel een paar leuke tussen. Ook een paar minder leuke ;).

https://driveaholic.nl/de-autobladen-au ... -reviewed/
Ik heb het blogartikel gelezen en wat verder gekeken op de website (Cookies geaccepteerd, dus je kunt mijn pad wel traceren :P), was overigens nog niet bekend met jouw website. Dus als 'Verse Vangst' is misschien mijn mening/kritiek verwerpbaar, maar ik wil hem toch even delen hier.

Ik krijg bij het lezen van het blogartikel, een vrij hoog "Ik wil mij onderscheiden, maar ook de deur niet dichtdoen voor partijen die ik waardeer" gevoel. Vooral het hele 'Autoblog' stukje tekst heeft een vrij hoog anus-lik gehalte. Vooral bij Martijn, want tijdens het schrijven weet jij dat de kans vrij groot is dat hij het stukje gaat lezen. Dus dan maar even een complimentje erbij in fietsen..

Sorry dat ik het zo basaal zeg. Maar niets in tekstvorm op de doorgelinkte pagina doet mij triggeren om verder te lezen, of jouw woord aan te nemen, maar wel om je woord te ontkrachten. In mijn optiek is het een stuk tekst met een mening en missie. Maar veel verder dan een oppervlakkige koffie-automaat mening kom je niet.

Persoonlijk had ik maar een paar bladen genoemd en de bloggers/vloggers voor een andere post bewaard, en wat meer de diepgang opgezocht over waarom je tot een mening bent gekomen.

Neem nou het stukje over autoblog.
Must read (and watch) voor iedere autoliefhebber. Veel nieuws, prachtige beelden (zowel video als foto) en goede redacteuren die op een luchtige wijze auto’s reviewen waarbij een (sporadische) kritische noot niet wordt geschuwd. Aandachtspuntje: de sponsored content is af en toe echt spuugirritant. Redacteur Casper heeft net zijn afscheid aangekondigd en dat vind ik zelf geen ramp. De reviews van Wouter vind ik vaak iets luchtiger en tegelijkertijd ook scherper. Kan cameraman Martijn ook geen reviews doen? Autoblog.nl is in ieder geval een blijvertje.
Los van het, ik herhaal vanwege het uitblijven van een betere verwoording, Anus-lik gehalte. Staat er samengevat het volgende:
- Autoblog is populair
- Autoblog plaatst veel 'nieuws'.
- Casper vind jij irritant
- Martijn filmt heel mooi
- Wouter vind je prima te pruimen
- Sponsored Content die ze plaatsen is kut/slecht verpakt.

Een aantal van jouw meningen deel ik, vooral die hele 'Supercar-sponsored-by-louwman'-week vond ik echt zum kotsen. Of de eerste gesponsorde reactie onder bepaalde artikelen, Maar ik mis ook maar iedere vorm van artikel-kritiek op Autoblog. De traagheid van Autoblog m.b.t. Viral auto-gerelateerde content, de overmatige hoeveelheid schip nog wal - rakende artikelen met betrekking tot Max Verstappen, de overmatig sensatie-zoekende titels en de ontzettende kinderachtige manier waarop dat medium met kritiek omgaat.

Kwaliteits-publicaties door Autoblog worden schaars. Neem nou bijvoorbeeld de artikelen van Willeme, die zijn schaars maar wel onderbouwd en volledig. Voor de rest is het hap-slik-weg content.

Resumé naar jouw stuk tekst.
Als je dan je mening geeft, geef dan een volledige mening. Vergelijk een paar dingen minder, maar geef een volledige mening.
Som wat dingen op, maak een vergelijk of benoem de olifant in de kamer.

De Eindcijfers voelen nogal uit de lucht gegrepen en ongefundeerd. Je neemt bijvoorbeeld 'Journalistieke relevantie' wel mee in de kritiek voor Sjoerd van Stokkum, maar bij Autoblog (een platform dat al jaren geplaagd wordt door irrelevante artikelen) blijft het volledig uit. Die kritische noot mis ik en daarom ook mijn eerder genoemde derrière-intieme verwijt.

Ow en ik mis in die opsomming van websites Autogespot. Totaal niet mijn website, maar toch wel het OG-platform van Nederland, voor spotters, "nieuws" etc. En ook wel een beetje de fundering voor Hartvoorauto's qua concept.

Wat ik bedoel te zeggen; als je dan al zo 'bold' bent om bladen/vloggers te labelen. Ga dan ook all-the-way en compleet.
Zo deel ik je mening bijvoorbeeld 100% over Automeisje, want ik vind dat toch wel één van de meest verwonderlijke 'journalisten' die NL rijk is. Als pretentieus een persoon zou zijn, zou ze in mijn optiek verdomd veel op haar online-persona lijken. Dus ik was blij verrast dat ze ertussen stond, maar een 5.5 geven op het feit dat poseren belangrijker is dan haar werk. Tsja, dan voelt je cijfer gewoon onvolledig. Ik ben het namelijk met het cijfer eens, echt volledig. Maar niet op basis van poseren-is-belangrijker-dan-rijden. (wat overigens totaal het tegenovergestelde is van een vrouw in mijn optiek :P :P - Sorry, kon het niet laten )

Voor de rest, ik vind het leuk zo'n opsomming. Ik had er alleen meer van verwacht.
Ik houd van kritische artikelen, artikelen die niet framen maar jezelf doen nadenken. Dat doet dit artikel niet.

Nu weet ik dat het een blog is, dus een volledige persoonlijke uiting die aan geen enkele vorm van maat/vorm hoeft te voldoen.
Maar gezien je het zelf deelt, wil je dat er graag aandacht aan besteed wordt. Dus vandaar dat ik wel deze reactie schrijf.

Er is geen goed/fout qua blogs. Maar als nieuwkomer op je blog, voelt dit niet als een bookmark-website voor mij.
Niet echt onderscheidend, niet echt gedurfd, niet echt grappig, niet echt informatief.

Gewoon een 6.0
Prima, maar (nog) niet memorabel genoeg!

doeg!

Gebruikersavatar
Philipoo
Berichten: 4054
Lid geworden op: 17 jan 2017, 00:09

Re: Auto bloggers, vloggers, spotters, events en meeting draadje

Bericht door Philipoo » 27 jul 2020, 12:42

Estoque schreef: 27 jul 2020, 12:10
Gewoon een 6.0
Prima, maar (nog) niet memorabel genoeg!

doeg!
:lol:

Online
Gebruikersavatar
sitechris
Berichten: 4454
Lid geworden op: 20 feb 2011, 11:55
Auto: BMW M135i xDrive
Locatie: http://www.driveaholic.nl
Contacteer:

Re: Auto bloggers, vloggers, spotters, events en meeting draadje

Bericht door sitechris » 27 jul 2020, 13:27

Haha, vroeger was ik op mijn rapport altijd tevreden met een 6, maar nu mik ik stiekem toch wel iets hoger ;). Wel leuk dat je een dergelijk uitgebreide reactie op papier hebt gezet @Estoque en ook even mijn site hebt aangeklikt. Je mag er altijd wat van vinden en ook over roepen wat mij betreft. Ik ga mezelf overigens niet verantwoorden/verdedigen, dat levert nooit zoveel op in discussies.

Gebruikersavatar
Riceaux
Berichten: 8121
Lid geworden op: 24 sep 2009, 19:41

Re: Auto bloggers, vloggers, spotters, events en meeting draadje

Bericht door Riceaux » 27 jul 2020, 13:33

sitechris schreef: 26 jul 2020, 14:18 Ik heb mijn collega bloggers (en vloggers) eens de maat genomen en gereviewed. Meteen ook maar de autobladen meegenomen.

Volledig subjectief natuurlijk, maar er zitten in mijn optiek best wel een paar leuke tussen. Ook een paar minder leuke ;).

https://driveaholic.nl/de-autobladen-au ... -reviewed/
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet vaak Nederlandse autofilmpjes kijk. Puur en alleen al om het feit dat hun Britse, Duitse en Amerikaanse tegenhangers 100x beter zijn. En AutoTopNL een 9,5? :kotsen:

Online
Gebruikersavatar
sitechris
Berichten: 4454
Lid geworden op: 20 feb 2011, 11:55
Auto: BMW M135i xDrive
Locatie: http://www.driveaholic.nl
Contacteer:

Re: Auto bloggers, vloggers, spotters, events en meeting draadje

Bericht door sitechris » 27 jul 2020, 13:38

ik ben echt tachofilmpjes fan ;).

Gebruikersavatar
Philipoo
Berichten: 4054
Lid geworden op: 17 jan 2017, 00:09

Re: Auto bloggers, vloggers, spotters, events en meeting draadje

Bericht door Philipoo » 27 jul 2020, 13:45

Riceaux schreef: 27 jul 2020, 13:33
sitechris schreef: 26 jul 2020, 14:18 Ik heb mijn collega bloggers (en vloggers) eens de maat genomen en gereviewed. Meteen ook maar de autobladen meegenomen.

Volledig subjectief natuurlijk, maar er zitten in mijn optiek best wel een paar leuke tussen. Ook een paar minder leuke ;).

https://driveaholic.nl/de-autobladen-au ... -reviewed/
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet vaak Nederlandse autofilmpjes kijk. Puur en alleen al om het feit dat hun Britse, Duitse en Amerikaanse tegenhangers 100x beter zijn. En AutoTopNL een 9,5? :kotsen:
Het ergste zijn de nederlandse vloggers die dan engels gaan praten.. My god

Gebruikersavatar
EvdP
Berichten: 6126
Lid geworden op: 24 mei 2010, 21:23
Auto: Volg de Skoda rijder
Locatie: Op de gasbel

Re: Auto bloggers, vloggers, spotters, events en meeting draadje

Bericht door EvdP » 27 jul 2020, 14:01

Ik snap waarom hij het doet (AutoTopNL) maar het klinkt voor mij nergens naar.

Om heel eerlijk te zijn hoeft dat van mij ook niet. Tellerfilmpje is genoeg.

Gebruikersavatar
ADV
Berichten: 3244
Lid geworden op: 24 jul 2008, 22:46
Locatie: Noorden

Re: Auto bloggers, vloggers, spotters, events en meeting draadje

Bericht door ADV » 27 jul 2020, 14:28

This car is really really really amazing, wow, just wow.. en dat dan met een NL accent :D Ik onderschrijf de vorige 2 reacties :D

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 31030
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….

Re: Auto bloggers, vloggers, spotters, events en meeting draadje

Bericht door JP » 27 jul 2020, 14:49

- Autoblog is populair
- Autoblog plaatst veel 'nieuws'.
- Casper vind jij irritant
- Martijn filmt heel mooi
- Wouter vind je prima te pruimen
- Sponsored Content die ze plaatsen is kut/slecht verpakt.
Casper is er weg, dus de weg is open voor Chris :tooth:

Gebruikersavatar
Jeroen
Berichten: 1081
Lid geworden op: 02 feb 2006, 12:37

Re: Auto bloggers, vloggers, spotters, events en meeting draadje

Bericht door Jeroen » 27 jul 2020, 15:41

Autoblog heeft altijd waardeloze artikelen, die allemaal op dezelfde manier zijn opgezet. Eerst een inleiding, dan een uitleg, en tig alinea's later komt de schrijver op het punt waar het daadwerkelijk over gaat. Je kan dus altijd driekwart van het artikel overslaan. Maar voor Google werkt het vast. Uitzondering hierop zijn de specials van die Willeme, en de artikelen over wat de heren zelf rijden. De app werkt trouwens al heel lang al heel slecht.

Online
Gebruikersavatar
sitechris
Berichten: 4454
Lid geworden op: 20 feb 2011, 11:55
Auto: BMW M135i xDrive
Locatie: http://www.driveaholic.nl
Contacteer:

Re: Auto bloggers, vloggers, spotters, events en meeting draadje

Bericht door sitechris » 27 jul 2020, 15:46

JP schreef: 27 jul 2020, 14:49
- Autoblog is populair
- Autoblog plaatst veel 'nieuws'.
- Casper vind jij irritant
- Martijn filmt heel mooi
- Wouter vind je prima te pruimen
- Sponsored Content die ze plaatsen is kut/slecht verpakt.
Casper is er weg, dus de weg is open voor Chris :tooth:
Ben te zeer gehecht aan mijn huidige baan en inkomen hahaha ;). Dus nee danke :). Heb echt 0 ambitie om dit professioneel te gaan doen.

Rnd
Berichten: 2201
Lid geworden op: 06 jul 2006, 12:26

Re: Auto bloggers, vloggers, spotters, events en meeting draadje

Bericht door Rnd » 27 jul 2020, 19:39

AutoTopNL is echt tenenkrommend slecht als die Engels gaan praten. Ik praat ook steenkolen Engels, maar ik maak er dan ook geen filmpjes van.


Gebruikersavatar
smiley
Berichten: 9081
Lid geworden op: 06 dec 2009, 01:07
Auto: Opel Speedster Supercharged
Locatie: Etten-Leur

Re: Auto bloggers, vloggers, spotters, events en meeting draadje

Bericht door smiley » 27 jul 2020, 21:25

Haha fietsopa. Wat een baas was dat.
Zijn tributesite http://www.fietsopa.nl

Robin
Berichten: 51206
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Auto bloggers, vloggers, spotters, events en meeting draadje

Bericht door Robin » 28 jul 2020, 10:12

sitechris schreef: 27 jul 2020, 10:11 Ik vind Dries van Elzen echt sterk.
Ik ook. Duidelijke taal. Geen onzin/ongein en hij kan 'n potje sturen.

Nu even lezen hoe jij je collega's 'afkraakt'.

Robin
Berichten: 51206
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Auto bloggers, vloggers, spotters, events en meeting draadje

Bericht door Robin » 28 jul 2020, 10:19

Ik had vanochtend hier al even de comments gelezen.
Nu even vluchtig jouw(Chris) betogen gelezen.
Roy Kleijwegt is goed. Vind ik ook.
Autoblog Woka/Martijn is geinig en gewoon leuk. Ik klik bij hun niet op 'alles', want t is niet allemaal even boeiend.
Casper die weg is, tja slaapverwekkend voor mij.

AutoTop.nl ,gouden vondst:Tellerfilmpjes . Ik klik er toch nog eens vaak op. Om te vergelijken.
Maar ik vind het geen 'autojournalisten'. Wel een schot in de roos qua hits/aanhang/kijkers. Maar diepgang nul.
Dat Engels vind ik niet zo'n probleem, als ze het maar vloeiend spreken. En dat doen ze volgens mij wel.

Automeisje elegante verschijning net als Nivex:)
Werner Budding kon het toch altijd wel smakelijk en duidelijk uitleggen eigenlijk.

Tot zover.

Kortom niet altijd met die cijfers eens, maar ja, wat zoek je in 'n autofilmpje/verslag? Dat is ook onderling tussen DFers anders.

Gebruikersavatar
Tristan
Berichten: 13331
Lid geworden op: 10 feb 2006, 15:06

Re: Auto bloggers, vloggers, spotters, events en meeting draadje

Bericht door Tristan » 28 jul 2020, 10:30

Ik wou ook Roy Kleijweg zeggen, sowieso vind ik de reviews van Autoweek helemaal niet slecht. Roy gaat wat meer de diepte in wat ik wat mis bij een hoop journalisten. Dries van Elzen idem en kan idd goed potje sturen.

De rest van de NL'se autojournalisten is van matig niveau imho.

Robin
Berichten: 51206
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Auto bloggers, vloggers, spotters, events en meeting draadje

Bericht door Robin » 28 jul 2020, 10:38

Tristan schreef: 28 jul 2020, 10:30 Ik wou ook Roy Kleijweg zeggen,

ROY KLEIJWEGT MATTERS

Gebruikersavatar
Joop
Berichten: 8885
Lid geworden op: 04 mar 2007, 23:20

Re: Auto bloggers, vloggers, spotters, events en meeting draadje

Bericht door Joop » 28 jul 2020, 11:05

Peter Hillhorst van AV kan me ook wel boeien naast Roy en Dries v.w.b. de blogachtige filmpjes, reviews en dito rijvaardigheden... De rest inderdaad niet (meer).

Ik kijk dan toch liever naar een Henry Catchpole, Tiff Needell, Harry Metcalfe of Chris Harris op de diverse kanalen waar zij voor (henzelf) aan het werk zijn.

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 39593
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.50
Locatie: Boven Barcelona

Re: Auto bloggers, vloggers, spotters, events en meeting draadje

Bericht door Arthur » 28 jul 2020, 13:03

Ik kijk die handel nooit, langer dan 1,5 minuut een filmpje kijken vind ik al niks. Dus bloggers, vloggers, spotters, het zegt me helemaal niets (namen al helemaal niet). Ook geen behoefte aan.

Beros
Berichten: 189
Lid geworden op: 03 feb 2014, 18:37

Re: Auto bloggers, vloggers, spotters, events en meeting draadje

Bericht door Beros » 28 jul 2020, 14:06

sitechris schreef: 26 jul 2020, 14:18 Ik heb mijn collega bloggers (en vloggers) eens de maat genomen en gereviewed. Meteen ook maar de autobladen meegenomen.

Volledig subjectief natuurlijk, maar er zitten in mijn optiek best wel een paar leuke tussen. Ook een paar minder leuke ;).

https://driveaholic.nl/de-autobladen-au ... -reviewed/
Grappig, over een flink aantal media die ik ken heb ik een andere mening. Mijn voorkeuren worden mede ingegeven doordat ik met moderne en exclusieve auto's zoals Ferrari's, Bentleys, McLarens en (vooral) elektrisch niks heb. GTO doet het in dit genre nog best leuk met bijv. mooie roadtrips; een blad als Carros heb ik een paar keer gekocht maar is mij veel te oppervlakkig en ben ik zo doorheen. Alles wat riekt naar "lifestyle" voelt voor mij te gesponsord aan en staat ver van mijn hobbybeleving vandaan. TopGear ook weinig diepgang en veel te jolig taalgebruik. Octane valt mij eigenlijk ook altijd tegen, het ziet er mooi uit maar het mist focus, vind dat er teveel verschillende onderwerpen aan bod komen, teveel interviews en modern (ook elektrisch) spul wat me niet interesseert.

Waarschijnlijk blijkt hieruit al wel dat ik een andere doelgroep ben dan jij, maar ik vind ook wel dat je Autoweek een beetje tekort doet. Met name het feit dat zij Carbase in de lucht houden verdient een pluim. Nergens is zoiets verder te vinden. Klokje rond is een absolute topper sinds ze bij Carrec (keurmeester Joep en zijn collega's) de keuringen doen. Autoweek Classics vind ik ook een prima blad, 13x per jaar en kost weinig, ik snap niet dat ze het ervoor kunnen maken. De kritiek op het taalgebruik deel ik ook niet, ik vind dan bijvoorbeeld Wouter van AutoBlog véle malen irritanter. Als je het over taalgebruik van een zevenjarige hebt.. hij komt meestal niet veel verder dan dat iets "dik" of "lekker" is en hij heeft een blinde vlek voor alles wat niet Duits is. Ook zijn (parate) autokennis schiet tekort, wordt volledig overschaduwd door Martijn die de aankoopadviezen gelukkig weer een beetje de moeite van het kijken waard maakt. Bij Autoblog heb ik altijd het idee dat de doelgroep vooral <40 is en ook dat de schrijvers jong zijn. Veel klikbeet artikelen van lage kwaliteit. M.a.w.: als je dan toch de vergelijking met McDonalds wil maken, dan is die bij Autoblog mijns inziens meer op z'n plaats ;)

Over AutoReview ben je ook niet positief, maar dat vind ik juist in de categorie moderne auto's wel een aardig blad, informatief met inderdaad heel veel statistieken en cijfers. :blink: Dat het vertaald is maakt me niet zoveel uit. De hoeveelheid tests in 1 tijdschrift doet verder niemand ze na. Ook hun Classics blad is goed, met een leuke onderwerpkeuze maar ook handige informatie over zwakke punten, onderdelenvoorziening etc. Daar heb je als potentiële koper wat aan. Ik denk dat dit heel bewust zo gemaakt is. Ze besteden soms wel wat te weinig aandacht aan het rijden en teveel aan achtergrond en de geschiedenis van het model. Dat is sowieso een valkuil waar de meeste bladen regelmatig in trappen. Meestal weet je dat allemaal al wel als je interesse in een model hebt. En dan krijg je weer dezelfde Wiki-uitdraai en aan het eind één alinea rijden.

Wat dat betreft is Youtube is wel een zegen voor de autoliefhebber. Je kunt de auto's horen, de snelheid zien, het enthousiasme van de rijder meebeleven. Ik kijk graag naar Harry Metcalfe, Davide Cironi maar ook Autovisie rijtests. En inderdaad Roy Kleijwegt van Autoweek kan ook goed overbrengen hoe een auto aanvoelt.

Aan de andere kant van het spectrum zit inderdaad het steenkolengeblaat van AutoTop, daar kan ik echt niet naar luisteren. Het rijden over de Autobahn is nog wel vermakelijk, maar er zijn ook (Duitse) kanalen die dat zonder praten doen. Daar zitten overigens wel levensgevaarlijk rijdende maniakken bij zoals TopSpeedGermany. Daar zouden we eigenlijk niet naar moeten kijken want die rijdt nog eens iemand dood.

Online
Gebruikersavatar
sitechris
Berichten: 4454
Lid geworden op: 20 feb 2011, 11:55
Auto: BMW M135i xDrive
Locatie: http://www.driveaholic.nl
Contacteer:

Re: Auto bloggers, vloggers, spotters, events en meeting draadje

Bericht door sitechris » 28 jul 2020, 15:42

Ja topspeedgermany is idd een accident waiting to happen;). Wel leuk btw om iedereens voorkeuren te lezen. Zo zie je maar weer dat smaken verschillen. Gelukkig maar ;)

Ik kijk zelf overigens ook graag naar JP Kraemer.

https://www.youtube.com/c/JPPGmbH

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 39593
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.50
Locatie: Boven Barcelona

Re: Auto bloggers, vloggers, spotters, events en meeting draadje

Bericht door Arthur » 28 jul 2020, 16:12

JP?
:tooth:

Gebruikersavatar
veejay
Berichten: 1797
Lid geworden op: 08 mei 2006, 20:12
Locatie: BMW440Xi Cabrio Msport Individual (MPower&SoundKit)

Re: Auto bloggers, vloggers, spotters, events en meeting draadje

Bericht door veejay » 28 jul 2020, 16:20

Ondanks Autotop steenkolen engels is, vind ik de reviews best ok. Vandaag nog naar die van de M235i gekeken en een goed beeld ervan gekregen (dat het niks voor mij is).

Omdat ik altijd wel bovengemiddeld interesse heb in het reilen en zeilen van auto garages vind ik de Keek op de Week van John van der Rijt wel vermakelijk (het stukje oldtimer gedoe aan het eind sla ik meestal wel over, afhankelijk van het onderwerp).

https://www.youtube.com/user/RIJTjohn8672

Deze gast (Carvlogger) is helemaal into details van auto's (niet motorisch maar optisch), wel leuk als de auto je echt interesseert. Heeft vaak BMW Amsterdam auto's ter beschikking (wisselt net zo frequent als de meeste hier van BMW's).

https://www.youtube.com/watch?v=9pQY7vk3khg

Beros
Berichten: 189
Lid geworden op: 03 feb 2014, 18:37

Re: Auto bloggers, vloggers, spotters, events en meeting draadje

Bericht door Beros » 28 jul 2020, 16:53

Niet zo lang geleden heb ik het Duitse kanaal CarRanger ontdekt. Dit zijn lange (!) reviews in de stijl van Doug DeMuro, dus veel details uit het ex- en interieur maar dan Duits gemütlich in plaats van Amerikaans schreeuwerig. Komen leuke auto's voorbij, van heel gewoon tot exclusief (Lotus Omega, BMW Z8, Spyker). Sinds kort maken ze van de auto's ook een Autobahnblazenfilmpje.

https://www.youtube.com/c/CARRANGER/videos

Zullen zeker mensen zijn die het te saai en langdradig vinden maar ik vind het ontspannen en leerzaam om naar te kijken.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot] en 128 gasten