De huidige Cup2 zijn briljante banden, die ook bij regen heel goed blijven presteren, zelfs op hoge snelheid (niet zijnde max

Zeker Arjan, lijkt me erg leuk.ArjandeV schreef: 05 jul 2020, 18:08 Vet!! Als ik weer in Groningen ben moeten we maar eens meteen hehe!
Zoals je aangeeft, de eerste dag ga je zoeken waar de grens ligt, dus inderdaad blijf je daar een stukje vanaf.MarkS schreef: 05 jul 2020, 19:00 Zo is het, ik neem niet aan dat hij direct zo hard door het water ging dat het volledig op de downforce aankwam.![]()
Verstandig.jacobt schreef: 05 jul 2020, 19:10Zoals je aangeeft, de eerste dag ga je zoeken waar de grens ligt, dus inderdaad blijf je daar een stukje vanaf.MarkS schreef: 05 jul 2020, 19:00 Zo is het, ik neem niet aan dat hij direct zo hard door het water ging dat het volledig op de downforce aankwam.![]()
Het zal een combi zijn van alles bij elkaar.
De wegen die ik rij heb ik 8 jaar gereden met de 996 gt3 , elk hobbeltje, elke plas, alle gevaarlijke plekken kan ik dromen. In de nieuwe auto verwacht je dat dan ook, maar meeste probleempjes treden niet op.
En geloof me, ik schrijf de snelheden niet op om commentaar te voorkomen.
Ach ja, first world problems.jacobt schreef: 06 jul 2020, 09:58 Die wrap was ook niet mijn eerste keus , maar ik wil die steenslag niet zien onder de ppf
Weet nou niet of dat zo goed voor de zaken is. Kan mij genoeg klanten voorstellen die die aandacht helemaal niet wensen.idutchman schreef: 06 jul 2020, 12:16 Mooie GT3! En mooi werk bij Jurgh! Mijn 911 was er ook en vele auto's daarvoor.
Alleen vervelend dat je nu elke keer als je daar een auto brengt, er ook een fotoshoot van die Sem Meijer erbij krijgt. Zag jouw GT3 ook weer voorbijkomen op Instagram, net als de mijn bij zowel Sem Meijer als Jurgh toen. Verschrikkelijk irritant.
Die vent dwarrelt letterlijk om elke auto die ik heb gehad (911, F90 M5C).![]()
maar goed, nemen we maar voor lief.
Waardering voor de wagen zullen we maar zeggen
Nu GENIETEN!