Porsche 997.2 Gt3 3.8 verkocht
- MarkS
- Berichten: 2903
- Lid geworden op: 24 mar 2014, 22:41
Re: Porsche 997.2 Gt3 3.8
Gefeliciteerd, mega-gave-wagen!
-
- Berichten: 152
- Lid geworden op: 31 aug 2010, 13:28
- Auto: Renooit
- Locatie: Groningen
Re: Porsche 997.2 Gt3 3.8
Geweldig wat een ding en leuk om het aankoopproces te volgen. Gefeliciteerd!
Een week of twee geleden stond ik op P+R Reitdiep en kwam er in de verte volle polle een 911 aanstormen (vermoed 997 GT3) over de Friesestraatweg, man wat een heerlijk geluid!
Een week of twee geleden stond ik op P+R Reitdiep en kwam er in de verte volle polle een 911 aanstormen (vermoed 997 GT3) over de Friesestraatweg, man wat een heerlijk geluid!
- Arthur
- Berichten: 39757
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
- Auto: Nr.50
- Locatie: Boven Barcelona
- tuurgtt
- Berichten: 694
- Lid geworden op: 13 aug 2009, 03:46
- Auto: M140i
- Locatie: Headvillage
Re: Porsche 997.2 Gt3 3.8
De allerlaatste Mezger, ontzettend gaaf.
Ik had datzelfde stuur in mijn 987.2 Cayman, maar ik mag aannemen dat de diameter in een Motorsport auto wel kleiner is?
De mijne leek wel een ouwe Mercedes, wat een hoepel.
Deze stoelen ook naar je zin, of komen er nog kuipen in? Gefeliciteerd met een absolute droomauto!
Ik had datzelfde stuur in mijn 987.2 Cayman, maar ik mag aannemen dat de diameter in een Motorsport auto wel kleiner is?
De mijne leek wel een ouwe Mercedes, wat een hoepel.
Deze stoelen ook naar je zin, of komen er nog kuipen in? Gefeliciteerd met een absolute droomauto!
-
- Berichten: 39197
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29
Re: Porsche 997.2 Gt3 3.8
Top dat de auto meteen naar de detailer gaat maar als dat dermate belangrijk is en dit DE detailer is dan mag het ook wel netjes binnen toch ipv buiten op straat met aarde en zand enz? Dan vind ik dan belangrijk dat het meteen echt netjes gebeurt, het is een 997.2 GT3, geen 120i'tje oid.
Maargoed, hun zijn de professionals.... zal vast prima zijn zo.
- Joop
- Berichten: 8893
- Lid geworden op: 04 mar 2007, 23:20
- Godspeed
- Berichten: 2024
- Lid geworden op: 25 sep 2010, 19:09
- Auto: Ford Fiesta ST 2014
Re: Porsche 997.2 Gt3 3.8
Proficiat!! En kom maar op met die foto's
-
- Berichten: 2123
- Lid geworden op: 02 mei 2017, 18:10
- Auto: Alpina B3s cabrio 2011
Re: Porsche 997.2 Gt3 3.8
Leuk verhaal, ik geniet mee vanaf afstand. Keep them comming.
En veel plezier er mee.
En veel plezier er mee.
Laatst gewijzigd door Frank_Sch op 30 jun 2020, 21:32, 1 keer totaal gewijzigd.
- Flamman
- Berichten: 426
- Lid geworden op: 02 nov 2011, 19:27
- Locatie: Carrera T, e36 M3 sedan, e90 330d, e36 323ti
Re: Porsche 997.2 Gt3 3.8
Prachtig apparaat geniet ervan !
- AudiS2
- Berichten: 117
- Lid geworden op: 05 jan 2010, 00:34
- Locatie: Haarlem
Re: Porsche 997.2 Gt3 3.8
Top en doe Jurgen de groeten! Glas coating bevalt mij echt super ga je een hoop plezier van hebben.
-
- Berichten: 1166
- Lid geworden op: 15 nov 2006, 22:01
- Locatie: 997.2 Gt3
Re: Porsche 997.2 Gt3 3.8
Ja ik ben er ontzettend blij mee, dat komt met de dag iets meer. Ooit koos ik bewust voor de allereerste gt3 van 1999 en deze zwarte is de allerlaatste Mezger gt3 van deze serie voordat het echt grote 911’s worden met flipperbak.tuurgtt schreef: ↑30 jun 2020, 16:16 De allerlaatste Mezger, ontzettend gaaf.
Ik had datzelfde stuur in mijn 987.2 Cayman, maar ik mag aannemen dat de diameter in een Motorsport auto wel kleiner is?
De mijne leek wel een ouwe Mercedes, wat een hoepel.
Deze stoelen ook naar je zin, of komen er nog kuipen in? Gefeliciteerd met een absolute droomauto!
De 997 gaat mooi oud worden.
Ik vind het stuur lekker en weet eigenlijk niet of hij kleiner is dan van een cayman, ik vermoed dat ze gelijk zijn, zonder verdere kennis van sturen.
De stoelen zijn waanzinnig, ik heb er half uur mee lopen spelen tijdens de eerste rit. opvallend vind ik dat de elektrische bediening heel snel is, en alles is zo’n beetje instelbaar. Je kunt je benen klem zetten zodat het wel een Kuip gevoel is, de stoel verwarming zal lekker zijn in de frissere maanden.
Natuurlijk vind ik de Carbon buckets qua uitstraling vele malen mooier, maar die opstaande rand is best wel hoog. In de 996 Clubsport met nomex Carbon stoelen is die rand niet zo extreem.
De sparco stoelen in de Bmw hadden ook zo’n hoge rand , die begon me ook te irriteren. Voor nu zijn de stoelen meer dan prima, de goedkoopste gebruikte set Carbon buckets is nog steeds 5997 euro op ebay.
Vandaag weer even bij de auto gekeken na werktijd en ik ben blij dat hij er staat. Het resultaat wordt heel mooi.
Hij is gewassen en gedroogd.
Er is alleen nog maar aan de achterzijde gedetailed, spoiler en motorkap met luchthappers hebben veel aandacht nodig.
Wordt vervolgt, vrijdag ochtend ophalen.
Laatst gewijzigd door jacobt op 30 jun 2020, 23:14, 2 keer totaal gewijzigd.
- Niels
- Berichten: 22257
- Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
- Auto: Prius+
- Locatie: Grunn...
- Riceaux
- Berichten: 8121
- Lid geworden op: 24 sep 2009, 19:41
Re: Porsche 997.2 Gt3 3.8
Godsamme Jaap, wat een ontzettend dik ding!
- Roy RS
- Berichten: 4924
- Lid geworden op: 07 mar 2010, 21:01
Re: Porsche 997.2 Gt3 3.8
Lekker Jaap, knap hoe je zo lang na kan denken om tot hetzelfde te komen als wat je had
Geintje natuurlijk, kan niet wachten om hem te zien
Geintje natuurlijk, kan niet wachten om hem te zien
-
- Berichten: 1166
- Lid geworden op: 15 nov 2006, 22:01
- Locatie: 997.2 Gt3
- MarkS
- Berichten: 2903
- Lid geworden op: 24 mar 2014, 22:41
Re: Porsche 997.2 Gt3 3.8
Röhrl? Mazzel pik.
- Roy RS
- Berichten: 4924
- Lid geworden op: 07 mar 2010, 21:01
Re: Porsche 997.2 Gt3 3.8
Lekker man, kun jij mijn dikke leasebus ook eens proberen, probeer ik jouw kever even Ik heb er geen probleem mee dat jij in mijn 2020 auto rijdt en ik dan in jouw oldtimertje moet
-
- Berichten: 1166
- Lid geworden op: 15 nov 2006, 22:01
- Locatie: 997.2 Gt3
Re: Porsche 997.2 Gt3 3.8
We gaan er een mooi dagje van maken, ben benieuwd of we in de xbow mogen sturen
-
- Berichten: 2930
- Lid geworden op: 07 okt 2015, 19:32
Re: Porsche 997.2 Gt3 3.8
Mooi man, die voorpret.
- Joost
- Berichten: 1987
- Lid geworden op: 08 mar 2006, 16:15
Re: Porsche 997.2 Gt3 3.8
Gefeliciteerd Jaap.
Groot gelijk heb je dat je het 100% goed wil hebben.
Groot gelijk heb je dat je het 100% goed wil hebben.
- tomgtr
- Berichten: 10423
- Lid geworden op: 09 jan 2010, 11:22
- Locatie: Zuid Holland
Re: Porsche 997.2 Gt3 3.8
Echt schitterend. Mooi om zo te volgen. We kijken uit naar de foto's na
-
- Berichten: 1166
- Lid geworden op: 15 nov 2006, 22:01
- Locatie: 997.2 Gt3
Re: Porsche 997.2 Gt3 3.8
Afgelopen vrijdag dan eindelijk de auto opgehaald bij Jurgh.
Modesta glascoating op de PPF en de achterklep en bumper gedetailed, daar zit geen PPF op.
Het blijft spannend of de mega hoge verwachtingen worden waargemaakt.
Is het echt een zwarte spiegel, snaarstrak, ook als je er langs kijkt of er dicht op staat?
Het is echt perfect geworden, niks op aan te merken, er staat gewoon een nieuwe.
Super gaaf.
Op de voorzijde kofferklep was uiteraard wat steenslag te zien onder de Xpel.
Toen de rest van de auto er als nieuw bijstond beviel me dat toch niet.
Daarom om de voorzijde een wrap over de Xpel laten trekken, 3M Carbon wrap waardoor het nu als nieuw lijkt.
Jurgh heeft een waanzinnig resultaat behaalt, zo moet een Porsche dealer het eigenlijk afleveren, maar dat gaat hem niet worden.
Vrijdag met de tank vol naar huis, eindelijk de auto helemaal naar het zin.
Met een mooie omweg terug naar huis, maar wederom weer in de spits en grotendeels snelweg.
Zaterdag kloteweer, maar ik was er vrijdag al achter dat die uitlaat van de 997 Gt3 met 3 dempers veel te braaf is.
Dus zaterdag gelijk bellen wie er nog een gaatje heeft, want die 3e demper moet er onderweg, elke liter benzine met de originele uitlaat is er nu een teveel omdat het veel te stil is. De vervanging ligt al een paar week klaar.
Helaas passen de flensen niet en moeten er 4 handgemaakt worden, om later de originele uitlaat zo weer terug te kunnen plaatsen.
Helaas pas op 26 augustus vanwege vakanties en een volle agenda, en ik blijf op mn vaste adres bij Eps in Hoogezand als het om uitlaten aanpassen gaat. Ze doen niks anders en zijn echt de specialist op uitlaten (aanpassen) gebied.
Zaterdag eind van de middag voltanken met 90 liter 102 octane, en eind van de dag tank leeg om op m'n eigen wegen de auto nu is echt uit te proberen zonder ander verkeer. Het was alleen nat en winderig, heel erg nat, maar na alle lagen bescherming mag nu alles uit de lucht vallen...…
Er zijn een paar dingen die je wilt weten met een nieuwe auto maar die je pas echt voelt als je de auto zelf hebt, een proefrit is te kort.
Hoe voelt het vermogen en hoe snel is hij echt, hoe is de handeling op grens bereik, interieur/comfort in de auto en de bediening.
Mijn referentie is de 996 gt3 Clubsport '99.
996.1 Gt3 360bhp @ 7,200rpm 370Nm @ 5,000rpm 1350 Kg
997.2 Gt3 435bhp @ 7,900rpm 430Nm @ 3,250rpm 1395 Kg
Op papier meer koppel wat er eerder inkomt, ik merk het niet zo als je er niet mee bezig bent. Dit komt denk ik omdat de 997 niet zo dramatisch klinkt en het meer in rust gebeurt. Wat ik wel onverwacht een keer deed was in de 4e versnelling in kleine rotonde nemen (dacht dat ik in 2 reed) en dat was geen probleem. Dat kon niet in de 996, dus het koppel is er wel degelijk.
Het snelheidsverschil is wel heel groot, maar dat voel je vanaf 4000 toeren, dan zet de 997 Gt3 echt grote stappen.
Als je dan bij 7000 toeren komt, is er nog een versnelling die ver buiten het bereik van de 996 Gt3 ligt. De wagen gaat echt serieus snel, ik had niet verwacht dat hij zo snel was tot zaterdag eind van de dag. Hij voelt bijna net zo extreem snel als de R8 V10 plus van 2014. Die had 550 pk maar wel vermogen slurpende 4wd en pdk bak plus dat hij veel zwaarder is.
De remmen zijn een stuk groter dan de 996 gt3, 380mm voorzijde en 350mm achter. 996 was 330mm voor en achter.
Op hoge snelheid merk je het verschil. De remkracht is iets groter, niet eens zoveel meer. In de buurt van de 200+kmh remt de 997 veel makkelijker dan de 996. Het verschil zit hem vooral hoe het chassis reageert op het remmen, de 996 wil bewegen en gaat ligt slingeren, dat is niet alleen spannend maar ook leuk. Prima te beheersen, maar je moet er wat voor doen.
De 997 Gt3 wijkt niet van z'n spoor, geen beweging gewoon heel snel stil staan.
De handeling van de 997 Gt3 is het grote verschil, de wagen is zo stabiel en heeft merkbare downforce waar de 996 ligt werd bij hard rijden.
Ik heb alleen op zeik natte wegen gereden met cup2 banden dit weekend, en ik heb eigenlijk nergens tractie problemen gehad of ligt glijen terwijl ik soms toch wel even geforceerd heb.
De 997 is echt goed, waar ik vroeger op zulke natte wegen met de 996 geen kant op kon, kan ik er nu heel hard overheen zonder in centje pijn. Overal grip en balans, ook serieus hard remmen vanaf 200+ kmh en optrekken in het nat geen enkel probleem.
Als de systeempjes aan het helpen zijn doet hij dat onzichtbaar, je merkt er niks van.
Ik heb ze nog niet uitgezet, dat komt later. Het ging nu te hard om dat uit te proberen.
Het interieur is ook echt 10 jaar vooruitgang, na de 996.1 is de 997.2 echt prachtig.
Het alcantara, de bediening van de navi en radio met mooi scherm in het dashbord, prachtig en gebruiksvriendelijk. De kwaliteit straalt eraf, veel meer dan de 996.
De stoelen 18voudig adaptief zijn heerlijk, en de elektrische verwarming gebruik ik lekker. Ik kan ervan genieten.
De 997 Buckets zijn veel mooier, maar de rand is wel heel hoog, dit is zo lekker in en uitstappen.
Je kunt de stoel handmatig strak zetten waardoor ik waarschijnlijk genoeg steun op Spa heb en niks anders meer nodig heb.
Is er nog wat te klagen, JA! genoeg.
In vergelijking met de 996 Gt3 CS is deze auto tam en mak. Maar gelukkig is er wat aan te doen, €€ is nu de remmende factor.
Die uitlaat met z'n kleppen geeft een soort nep geluid, het geluid wordt zwaarder maar ik hoor de motor niet meer aanwezig, maar een of andere truc in die laatste middelste uitlaat demper. Het klinkt geweldig de eerste dag, maar ik erger me er nu al aan. Dit MOET anders.
De 996 gt3 CS gorgelt nog, en blaft uit de uitlaat zoals de 993 en 964 dat ook kunnen met juiste uitlaat.
Dat single mass vliegwiel moet terug, dat geeft de motor zo'n ander karakter, dat staat bovenaan de verlanglijst. Heb nu een originele dual-mass.
Mn vliegwiel is nu circa 9kg, de 997 Rs heeft er eentje van 5kg en de 997 4.0 Rs heeft er eentje van 3.1 Kg. Nog even kijken welke ik neem als ik weer wat gespaard heb. 3000 euro is er nodig, dan wel gelijk met bijpassende koppelingsplaten, drukgroep en andere kleine dingen.
De wielen voelen zwaar, het is allemaal prima in balans en ze zijn heel mooi.
Toch ben ik nu al benieuwd naar de transformatie naar de OZ Ultraleggera, ik heb ze liggen maar ga ze eerst zelf even in de glascoating zetten, dan komen ze eronder komende week (hoop ik).
De auto trekt wel volk aan, deze foto kreeg ik van een hobby fotograaf die hem al had gespot.
Verder heel erg tevreden met wat er nu staat, en leuk dat het nog beter kan.
Liefst met de originele uitstraling, want uiterlijk is dit voor mij perfect.
(Scheve nummerplaat verwijdert, nu rechtzetten )
Modesta glascoating op de PPF en de achterklep en bumper gedetailed, daar zit geen PPF op.
Het blijft spannend of de mega hoge verwachtingen worden waargemaakt.
Is het echt een zwarte spiegel, snaarstrak, ook als je er langs kijkt of er dicht op staat?
Het is echt perfect geworden, niks op aan te merken, er staat gewoon een nieuwe.
Super gaaf.
Op de voorzijde kofferklep was uiteraard wat steenslag te zien onder de Xpel.
Toen de rest van de auto er als nieuw bijstond beviel me dat toch niet.
Daarom om de voorzijde een wrap over de Xpel laten trekken, 3M Carbon wrap waardoor het nu als nieuw lijkt.
Jurgh heeft een waanzinnig resultaat behaalt, zo moet een Porsche dealer het eigenlijk afleveren, maar dat gaat hem niet worden.
Vrijdag met de tank vol naar huis, eindelijk de auto helemaal naar het zin.
Met een mooie omweg terug naar huis, maar wederom weer in de spits en grotendeels snelweg.
Zaterdag kloteweer, maar ik was er vrijdag al achter dat die uitlaat van de 997 Gt3 met 3 dempers veel te braaf is.
Dus zaterdag gelijk bellen wie er nog een gaatje heeft, want die 3e demper moet er onderweg, elke liter benzine met de originele uitlaat is er nu een teveel omdat het veel te stil is. De vervanging ligt al een paar week klaar.
Helaas passen de flensen niet en moeten er 4 handgemaakt worden, om later de originele uitlaat zo weer terug te kunnen plaatsen.
Helaas pas op 26 augustus vanwege vakanties en een volle agenda, en ik blijf op mn vaste adres bij Eps in Hoogezand als het om uitlaten aanpassen gaat. Ze doen niks anders en zijn echt de specialist op uitlaten (aanpassen) gebied.
Zaterdag eind van de middag voltanken met 90 liter 102 octane, en eind van de dag tank leeg om op m'n eigen wegen de auto nu is echt uit te proberen zonder ander verkeer. Het was alleen nat en winderig, heel erg nat, maar na alle lagen bescherming mag nu alles uit de lucht vallen...…
Er zijn een paar dingen die je wilt weten met een nieuwe auto maar die je pas echt voelt als je de auto zelf hebt, een proefrit is te kort.
Hoe voelt het vermogen en hoe snel is hij echt, hoe is de handeling op grens bereik, interieur/comfort in de auto en de bediening.
Mijn referentie is de 996 gt3 Clubsport '99.
996.1 Gt3 360bhp @ 7,200rpm 370Nm @ 5,000rpm 1350 Kg
997.2 Gt3 435bhp @ 7,900rpm 430Nm @ 3,250rpm 1395 Kg
Op papier meer koppel wat er eerder inkomt, ik merk het niet zo als je er niet mee bezig bent. Dit komt denk ik omdat de 997 niet zo dramatisch klinkt en het meer in rust gebeurt. Wat ik wel onverwacht een keer deed was in de 4e versnelling in kleine rotonde nemen (dacht dat ik in 2 reed) en dat was geen probleem. Dat kon niet in de 996, dus het koppel is er wel degelijk.
Het snelheidsverschil is wel heel groot, maar dat voel je vanaf 4000 toeren, dan zet de 997 Gt3 echt grote stappen.
Als je dan bij 7000 toeren komt, is er nog een versnelling die ver buiten het bereik van de 996 Gt3 ligt. De wagen gaat echt serieus snel, ik had niet verwacht dat hij zo snel was tot zaterdag eind van de dag. Hij voelt bijna net zo extreem snel als de R8 V10 plus van 2014. Die had 550 pk maar wel vermogen slurpende 4wd en pdk bak plus dat hij veel zwaarder is.
De remmen zijn een stuk groter dan de 996 gt3, 380mm voorzijde en 350mm achter. 996 was 330mm voor en achter.
Op hoge snelheid merk je het verschil. De remkracht is iets groter, niet eens zoveel meer. In de buurt van de 200+kmh remt de 997 veel makkelijker dan de 996. Het verschil zit hem vooral hoe het chassis reageert op het remmen, de 996 wil bewegen en gaat ligt slingeren, dat is niet alleen spannend maar ook leuk. Prima te beheersen, maar je moet er wat voor doen.
De 997 Gt3 wijkt niet van z'n spoor, geen beweging gewoon heel snel stil staan.
De handeling van de 997 Gt3 is het grote verschil, de wagen is zo stabiel en heeft merkbare downforce waar de 996 ligt werd bij hard rijden.
Ik heb alleen op zeik natte wegen gereden met cup2 banden dit weekend, en ik heb eigenlijk nergens tractie problemen gehad of ligt glijen terwijl ik soms toch wel even geforceerd heb.
De 997 is echt goed, waar ik vroeger op zulke natte wegen met de 996 geen kant op kon, kan ik er nu heel hard overheen zonder in centje pijn. Overal grip en balans, ook serieus hard remmen vanaf 200+ kmh en optrekken in het nat geen enkel probleem.
Als de systeempjes aan het helpen zijn doet hij dat onzichtbaar, je merkt er niks van.
Ik heb ze nog niet uitgezet, dat komt later. Het ging nu te hard om dat uit te proberen.
Het interieur is ook echt 10 jaar vooruitgang, na de 996.1 is de 997.2 echt prachtig.
Het alcantara, de bediening van de navi en radio met mooi scherm in het dashbord, prachtig en gebruiksvriendelijk. De kwaliteit straalt eraf, veel meer dan de 996.
De stoelen 18voudig adaptief zijn heerlijk, en de elektrische verwarming gebruik ik lekker. Ik kan ervan genieten.
De 997 Buckets zijn veel mooier, maar de rand is wel heel hoog, dit is zo lekker in en uitstappen.
Je kunt de stoel handmatig strak zetten waardoor ik waarschijnlijk genoeg steun op Spa heb en niks anders meer nodig heb.
Is er nog wat te klagen, JA! genoeg.
In vergelijking met de 996 Gt3 CS is deze auto tam en mak. Maar gelukkig is er wat aan te doen, €€ is nu de remmende factor.
Die uitlaat met z'n kleppen geeft een soort nep geluid, het geluid wordt zwaarder maar ik hoor de motor niet meer aanwezig, maar een of andere truc in die laatste middelste uitlaat demper. Het klinkt geweldig de eerste dag, maar ik erger me er nu al aan. Dit MOET anders.
De 996 gt3 CS gorgelt nog, en blaft uit de uitlaat zoals de 993 en 964 dat ook kunnen met juiste uitlaat.
Dat single mass vliegwiel moet terug, dat geeft de motor zo'n ander karakter, dat staat bovenaan de verlanglijst. Heb nu een originele dual-mass.
Mn vliegwiel is nu circa 9kg, de 997 Rs heeft er eentje van 5kg en de 997 4.0 Rs heeft er eentje van 3.1 Kg. Nog even kijken welke ik neem als ik weer wat gespaard heb. 3000 euro is er nodig, dan wel gelijk met bijpassende koppelingsplaten, drukgroep en andere kleine dingen.
De wielen voelen zwaar, het is allemaal prima in balans en ze zijn heel mooi.
Toch ben ik nu al benieuwd naar de transformatie naar de OZ Ultraleggera, ik heb ze liggen maar ga ze eerst zelf even in de glascoating zetten, dan komen ze eronder komende week (hoop ik).
De auto trekt wel volk aan, deze foto kreeg ik van een hobby fotograaf die hem al had gespot.
Verder heel erg tevreden met wat er nu staat, en leuk dat het nog beter kan.
Liefst met de originele uitstraling, want uiterlijk is dit voor mij perfect.
(Scheve nummerplaat verwijdert, nu rechtzetten )
Laatst gewijzigd door jacobt op 05 jul 2020, 15:27, 1 keer totaal gewijzigd.
- Arthur
- Berichten: 39757
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
- Auto: Nr.50
- Locatie: Boven Barcelona
Re: Porsche 997.2 Gt3 3.8
Huh? En dan sluit je af met zo’n foto? Of ligt het aan mijn ogen of pc? Die nummerplaat zit scheef en niet centraal.
Verder weer een leuk verhaal, veel plezier ermee!
Verder weer een leuk verhaal, veel plezier ermee!
- tuurgtt
- Berichten: 694
- Lid geworden op: 13 aug 2009, 03:46
- Auto: M140i
- Locatie: Headvillage
Re: Porsche 997.2 Gt3 3.8
Echt ongelofelijk dat die auto op Cup2's in de pisregen van gisteren zowel voor als achter grip kan blijven genereren.
Ligt dat dan echt aan aero? Ik bedoel, zelfs op droog moeten die Cups warm zijn voordat ze daar grip leveren en je gas erop kunt gooien.
Wel fijn dat je de auto na een stukje knallen gewoon zo af kan spuiten want op dat zwart zie je werkelijk álles.
Mooi verhaal weer om te lezen
Ligt dat dan echt aan aero? Ik bedoel, zelfs op droog moeten die Cups warm zijn voordat ze daar grip leveren en je gas erop kunt gooien.
Wel fijn dat je de auto na een stukje knallen gewoon zo af kan spuiten want op dat zwart zie je werkelijk álles.
Mooi verhaal weer om te lezen
- ADV
- Berichten: 3247
- Lid geworden op: 24 jul 2008, 22:46
- Locatie: Noorden
Re: Porsche 997.2 Gt3 3.8
Vet!! Als ik weer in Groningen ben moeten we maar eens meteen hehe!
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Wimo en 59 gasten