Dat klinkt goedromo schreef: 02 jul 2020, 19:49 Nou, op een M2CS vind ik het niet minder interssant![]()
![]()
Kortom; aangemeld bij Peter. Laat een offerte maken op een M2CS met inruil huidige M2, nog even informeren of de GT4 naar 2021 verschoven kan worden (zal wel geen probleem zijn want toch niet eerder met PDK), dan doe ik ze beide met wat mazzel. Mooie garage, al zeg ik het zelf.
Wordt vervolgd.
Corona knallers (grote fabriekskortingen)
- Martijn_bmw
Re: Corona knallers (grote fabriekskortingen)
-
Jussi
Nice, Romo.
- Peter Tunissen
De tekst van de aanmeldlink wordt even herschreven en komt na het weekend definitief weer online! 
- Knot
20% op de kale prijs incl opties..... wat een topper zeg! 
- e30touring1990
- Auto: Z3QP S54/1M/G11 740/Tuono1000r
wat een topactie zeg, complimenten!Peter Tunissen schreef: 02 jul 2020, 23:13 De tekst van de aanmeldlink wordt even herschreven en komt na het weekend definitief weer online!![]()
-
Twist
Poeh, zo'n nieuwe x5 45e (dit keer met 6IL ipv 4IL zoals de vorige dat had) komt dan rond 75k met een paar opties. Best netjes.
- JWdrive
- Auto: BMW i4 M50 | GSX-R 750
https://configure.bmw.nl/nl_NL/configid/b6h3g6n5 80kTwist schreef: 03 jul 2020, 15:50 Poeh, zo'n nieuwe x5 45e (dit keer met 6IL ipv 4IL zoals de vorige dat had) komt dan rond 75k met een paar opties. Best netjes.
Ja dat is netjes. 330e touring zelfs sub 50k met de goede opties. Wordt al bijna aantrekkelijk om de Tesla eruit te doen.
-
Twist
Wat jij zegt. Ik heb dus een Tesla 3 gehad, en daarvoor ook meerdere F31, oa 330d. Zit nu in Midden Oosten en heb daar heel wat anders
maar ben nu in NL en heb via Sixt een 330e sedan /320i Touring gehuurd, nieuw model. Wat een verschil met de vorige 3 serie en de Tesla! Stuurt veel lekkerder, beetje meer richting E90 gevoel, en echt een lekker interieur. Ik zou weer een 3 serie boven een Tesla model 3 verkiezen met de nieuwe 3 serie
- Arthur
- Auto: Nr.51
Wat selecteer jij aan ‘goede’ opties dan? Ik kom op 54,5k. Zonder gek te doen toch al gauw 10k aan opties.JWdrive schreef: 03 jul 2020, 15:54https://configure.bmw.nl/nl_NL/configid/b6h3g6n5 80kTwist schreef: 03 jul 2020, 15:50 Poeh, zo'n nieuwe x5 45e (dit keer met 6IL ipv 4IL zoals de vorige dat had) komt dan rond 75k met een paar opties. Best netjes.
Ja dat is netjes. 330e touring zelfs sub 50k met de goede opties. Wordt al bijna aantrekkelijk om de Tesla eruit te doen.![]()
- HJ2
Briljant draadje dit.
Chapeau Peter!
Chapeau Peter!
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Intussen heb ik de GT4 definitief naar 2021 verschoven
Verwachting was september productie /PDK versie, komende oktober rijden.
Doorgeschoven nu.
Dan is het nu even wachten op offerte M2CS
Verwachting was september productie /PDK versie, komende oktober rijden.
Doorgeschoven nu.
Dan is het nu even wachten op offerte M2CS
- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Mooi dit . M2CS. Top.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
^ Ja mooi idd.
Enig voorbehoud, ik wil wel. Vraag is of de dealer het ook wil.
Kortom; hoeveel brengt de M2 nog op bij inruil, wat moet er onder de streep bij.
Benieuwd uiteraard naar vervolg.
Het spel is op de wagen
Enig voorbehoud, ik wil wel. Vraag is of de dealer het ook wil.
Kortom; hoeveel brengt de M2 nog op bij inruil, wat moet er onder de streep bij.
Benieuwd uiteraard naar vervolg.
Het spel is op de wagen
-
OnlineRichardt.
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Gaaf Romo!
Welk specs gaat de voorkeur naar uit?
Welk specs gaat de voorkeur naar uit?
- romo
- ///Joost
Gaaf Robert. Toch niet stiekem voor een kek kleurtje gaan? 
-
Kadett
Enige 'kleur' is Misano Blue en die kan je zelfs op een 1 serie of een X2 bestellen. Nu is de kans dat je in NL daadwerkelijk die kleur tegenkomt op de weg gigantisch klein met de zwart wit grijs zilver voorkeur van 95% van rijdend NL.
Maar toch voelt het dan minder speciaal.
Voor de grap ook de configurator aangegooid. Maar damn, ik ben Jappen en Koreanen gewend met rijkelijke standaard uitrusting. Sommige opties hoeven heden ten dagen niet meer overpriced te zijn zoals ze nu zijn bij BMW.
Jammer dat op een non M Sport G21 geen diff gekozen kan worden op de 330i touring.
Maar toch voelt het dan minder speciaal.
Voor de grap ook de configurator aangegooid. Maar damn, ik ben Jappen en Koreanen gewend met rijkelijke standaard uitrusting. Sommige opties hoeven heden ten dagen niet meer overpriced te zijn zoals ze nu zijn bij BMW.
Jammer dat op een non M Sport G21 geen diff gekozen kan worden op de 330i touring.
- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Robert die link werkt bij mij niet?
Ik zie 'm al. HS met matte(?) 763s en wat flapjes en die gele remmerij. Netjes.
Anyway Misano Blue(vind ik 'n goedkoop aandoende kleur) met die gouden wielen heb ik niks mee.
Als ik nu 'n CS zou betellen werd 't een witte met matzwarte 763Ms (satin finish heet dat toch?)
Ik zie 'm al. HS met matte(?) 763s en wat flapjes en die gele remmerij. Netjes.
Anyway Misano Blue(vind ik 'n goedkoop aandoende kleur) met die gouden wielen heb ik niks mee.
Als ik nu 'n CS zou betellen werd 't een witte met matzwarte 763Ms (satin finish heet dat toch?)
- Martijn_bmw
Heel mooie samenstelling
-
Andre
Ik had toch een handbak CS gedaan dan. Net nog iets specialer.
PDK in de GT4 was ook zeker mijn keuze.
PDK in de GT4 was ook zeker mijn keuze.
- romo
^Dat overweeg ik nog
HB past prima bij het turbo blok
Is ook niet veel duurder dacht ik?
Dan wil ik bij deze graag gebruik maken van de hier op DF aanwezige fiscale expertise, althans als dat in dit draadje kan en mag;
2 karren op de zaak, is dat 2 keer bijtelling ?
Ik vond wat artikelen na wat Google werk; indien er sprake is van een 1 persoons-huishouden waarbij 2 karren op de zaak staan, dat alleen de duurste voor de bijtelling gaat.
https://www.linkedin.com/pulse/bijtelli ... um-salaris
Klopt dit?
Wat is wijs in deze?
Uiteraard heb ik deze vragen ook bij mijn accountant neergelegd, maar hier zit ook expertise dacht ik, met dank voor antwoorden en suggesties !
Dan wil ik bij deze graag gebruik maken van de hier op DF aanwezige fiscale expertise, althans als dat in dit draadje kan en mag;
Ik vond wat artikelen na wat Google werk; indien er sprake is van een 1 persoons-huishouden waarbij 2 karren op de zaak staan, dat alleen de duurste voor de bijtelling gaat.
Klopt dit?
Wat is wijs in deze?
Uiteraard heb ik deze vragen ook bij mijn accountant neergelegd, maar hier zit ook expertise dacht ik, met dank voor antwoorden en suggesties !
- Elise
Nadat je e.e.a. voor jezelf hebt uitgezocht, zou ik voor de zekerheid de vraag schriftelijk bij de belastingdienst voorleggen ter verificatie (voorzien van je eigen onderzoeksresultaten). Zekerheid boven alles lijkt mij. Komt er gezeur dan ben jij aansprakelijk.
Toch een mooi leven zo, geen gezeur van vouw of kinderen en leuke speeltjes voor jezelf bestellen
Corona knallers is wel een top actie overigens
Toch een mooi leven zo, geen gezeur van vouw of kinderen en leuke speeltjes voor jezelf bestellen
Corona knallers is wel een top actie overigens
-
Gijzert
HB is 2400 duurder zag ik net in jouw samengestelde auto.romo schreef: 04 jul 2020, 18:38 ^Dat overweeg ik nog
Klopt dit?
Wat is wijs in deze?
-
Jussi
Handbak op M2 is dikke prima.
Afhankelijk van inruilprijs kan je ook een particuliere verkoop overwegen. De markt voor M2’s lijkt nog niet ingezakt.
Afhankelijk van inruilprijs kan je ook een particuliere verkoop overwegen. De markt voor M2’s lijkt nog niet ingezakt.
- Martijn_bmw
Is inderdaad een regeling voor getroffen als je dus als alleenstaande 2 zakelijke auto’s hebt dan alleen de duurste bijtellen.De belastingdienst heeft in het handboek loonheffingen vervolgens een praktische regeling getroffen voor deze situatie waarin er gelijktijdig meerdere auto’s voor privégebruik ter beschikking staan. Dat is goed om te weten. Want een redelijke toepassing van deze regels betekent volgens de belastingdienst dat de bijtelling bij meerdere ter beschikking gestelde auto’s beperkt kan blijven tot één auto als de werknemer alleenstaand is of als in zijn gezin maar één persoon een rijbewijs heeft. Dan moet je als werkgever alleen rekening met de bijtelling houden voor de auto met de hoogste cataloguswaarde.
Maar vreemd genoeg zijn er ook rechterlijke uitspraken die bovenstaande regeling overschrijven:
https://www.belastingbelangen.nl/artike ... bijtelling
Kortom, mogelijk maar 1x bijtelling maar wel vooraf bij inspecteur overleggen en navragen/ vast leggen om achteraf gezeik te voorkomen.