F1 Seizoen 2020

Van trackdays tot F1, van Zandvoort tot Laguna Seca, hier gaat het om de laatste honderden van seconden.
Plaats reactie
Robin
Berichten: 51332
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL

Re: F1 Seizoen 2020 - Data in openingspost

Bericht door Robin » 24 jun 2020, 09:41

Luco schreef: 23 jun 2020, 21:41
Knot schreef: 23 jun 2020, 21:21
Luco schreef: 23 jun 2020, 19:51 Of een andere leuke verrassing waar niemand op gerekend had.
Dat LH44 de eerste bocht crasht en daarna meteen aangeeft in 2021 te stoppen :tooth:
of dat bij elke race zijn motor ploft, drie ronden voor het einde van de race :lol:
Dat Mercedes ermee ophoudt in de F1 zodat hij 't op eigen kracht en talent moet doen:-)

Gebruikersavatar
Mari Oh Oh!
Berichten: 3055
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:58
Locatie: Assen

Re: F1 Seizoen 2020 - Data in openingspost

Bericht door Mari Oh Oh! » 24 jun 2020, 09:58

Robin schreef: 24 jun 2020, 09:41
Luco schreef: 23 jun 2020, 21:41
Knot schreef: 23 jun 2020, 21:21
Dat LH44 de eerste bocht crasht en daarna meteen aangeeft in 2021 te stoppen :tooth:
of dat bij elke race zijn motor ploft, drie ronden voor het einde van de race :lol:
Dat Mercedes ermee ophoudt in de F1 zodat hij 't op eigen kracht en talent moet doen:-)
Bijna 300km rennen is best een uitdaging denk ik. :kikker: Eerder wat voor ex-collega Jenson.

Robin
Berichten: 51332
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL

Re: F1 Seizoen 2020 - Data in openingspost

Bericht door Robin » 24 jun 2020, 10:05

:)

Je snapt me wel. Zet hem in 'n willekeurig andere F1 auto en ik heb m'n twijfels. Kijk naar 'prutser'(zo wordt hij hier ook genoemd) Bottas. Die man kan op zijn talent en stuurmanskunsten nooit tweede worden.
Ergens 7-8-9 komt eerder, maar toch hij werd tweede. Max is twee keer zo goed als Bottas en 1.5 keer Lewis. Maar 't moet hem wel meezitten. En dat doet 't niet echt. Da's de mechanische sport en belangenverstrengeling die F1 al decennia is.
Laatst gewijzigd door Robin op 24 jun 2020, 10:06, 1 keer totaal gewijzigd.

Wouter81
Berichten: 9055
Lid geworden op: 12 okt 2006, 11:29
Auto: GR86 | VW California | Mazda 3

Re: F1 Seizoen 2020 - Data in openingspost

Bericht door Wouter81 » 24 jun 2020, 10:06

Aernoudt schreef: 24 jun 2020, 08:43
Bokkepoot schreef: 23 jun 2020, 22:33
Mari Oh Oh! schreef: 23 jun 2020, 19:01 Daar heb ik ook absoluut geen probleem mee. ;) Ik zou het zelfs nog wel leuk vinden als Vettel in zijn laatste jaartje bij Ferrari een titel zou pakken.
Zou wel grappig zijn, denk alleen dat die italianen het nooit toelaten...
Dat vrees ik ook; je ziet in het voor seizoen al hoe Sebastiaan achtergesteld wordt.. Zou wel heel cool zijn als het hem lukt boven Charles te eindigen!
Gaat ook gebeuren, ben ervan overtuigd. Sebastian is on fire, die heeft niets meer te verliezen, is ook getergd en kan vrij racen vanuit zijn underdog rol. Hij heeft niets meer te verliezen. Teamorders kan en zal hij met een korreltje zout nemen dit jaar. Tegelijkertijd ligt de druk volledig op de jonge schouders van Leclerc. Hij moet Ferrari dragen en ondanks dat hij het vorig jaar over het algemeen goed deed was hij ook bepaald niet foutloos. Vorig jaar kon dat nog maar nu als nieuwe 'kopman' zal er minder geduld en meer druk zijn. En Ferrari is dan niet altijd een lekkere plek om te zitten, met alle druk en de Italiaanse pers die al snel bloed ruikt.

Ik denk dat Vettel gaat verrassen dit jaar en zal laten zien dat hij nog niet is afgeschreven.

Gebruikersavatar
Mari Oh Oh!
Berichten: 3055
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:58
Locatie: Assen

Re: F1 Seizoen 2020 - Data in openingspost

Bericht door Mari Oh Oh! » 24 jun 2020, 10:14

Robin schreef: 24 jun 2020, 10:05 :)

Je snapt me wel. Zet hem in 'n willekeurig andere F1 auto en ik heb m'n twijfels. Kijk naar 'prutser'(zo wordt hij hier ook genoemd) Bottas. Die man kan op zijn talent en stuurmanskunsten nooit tweede worden.
Ergens 7-8-9 komt eerder, maar toch hij werd tweede. Max is twee keer zo goed als Bottas en 1.5 keer Lewis. Maar 't moet hem wel meezitten. En dat doet 't niet echt. Da's de mechanische sport en belangenverstrengeling die F1 al decennia is.
Je hoefde je intentie niet uit te leggen. :) Ik denk dat ie tegen Max echt geen flater zou slaan. Op pure snelheid is Max denk ik wel sneller, en qua rijstijl kunnen ze denk ik leven met dezelfde auto. Lewis is denk ik wel minder gevoelig voor onhandige fouten, aan de andere kant daar hebben we weinig van gezien bij Max vorig jaar. 1,5 keer Lewis is denk ik wel redelijk veel. 1,01 misschien. Vergeet niet dat Lewis in zijn rookie seizoen zijn mannetje kon staan tegen Alonso. Aan de andere kant, hij wordt ouder dus het scherpste zal er vanaf zijn. Hij rijdt echter wel met zijn koppie(Prost style) tot vervelens toe van sommige mensen, dat dan weer wel.

Gebruikersavatar
Mari Oh Oh!
Berichten: 3055
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:58
Locatie: Assen

Re: F1 Seizoen 2020 - Data in openingspost

Bericht door Mari Oh Oh! » 24 jun 2020, 10:17

Wouter81 schreef: 24 jun 2020, 10:06 Gaat ook gebeuren, ben ervan overtuigd. Sebastian is on fire, die heeft niets meer te verliezen, is ook getergd en kan vrij racen vanuit zijn underdog rol. Hij heeft niets meer te verliezen. Teamorders kan en zal hij met een korreltje zout nemen dit jaar. Tegelijkertijd ligt de druk volledig op de jonge schouders van Leclerc. Hij moet Ferrari dragen en ondanks dat hij het vorig jaar over het algemeen goed deed was hij ook bepaald niet foutloos. Vorig jaar kon dat nog maar nu als nieuwe 'kopman' zal er minder geduld en meer druk zijn. En Ferrari is dan niet altijd een lekkere plek om te zitten, met alle druk en de Italiaanse pers die al snel bloed ruikt.

Ik denk dat Vettel gaat verrassen dit jaar en zal laten zien dat hij nog niet is afgeschreven.
Inderdaad, daar hoop ik ook op. Hoe dan ook gaat dat een zeer interessante interne dynamiek worden daar. :blink: Multi 21 rerevisited.

Robin
Berichten: 51332
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL

Re: F1 Seizoen 2020 - Data in openingspost

Bericht door Robin » 24 jun 2020, 10:25

Mari Oh Oh! schreef: 24 jun 2020, 10:14
Robin schreef: 24 jun 2020, 10:05 :)

Je snapt me wel. Zet hem in 'n willekeurig andere F1 auto en ik heb m'n twijfels. Kijk naar 'prutser'(zo wordt hij hier ook genoemd) Bottas. Die man kan op zijn talent en stuurmanskunsten nooit tweede worden.
Ergens 7-8-9 komt eerder, maar toch hij werd tweede. Max is twee keer zo goed als Bottas en 1.5 keer Lewis. Maar 't moet hem wel meezitten. En dat doet 't niet echt. Da's de mechanische sport en belangenverstrengeling die F1 al decennia is.
Je hoefde je intentie niet uit te leggen. :) Ik denk dat ie tegen Max echt geen flater zou slaan. Op pure snelheid is Max denk ik wel sneller, en qua rijstijl kunnen ze denk ik leven met dezelfde auto. Lewis is denk ik wel minder gevoelig voor onhandige fouten, aan de andere kant daar hebben we weinig van gezien bij Max vorig jaar. 1,5 keer Lewis is denk ik wel redelijk veel. 1,01 misschien. Vergeet niet dat Lewis in zijn rookie seizoen zijn mannetje kon staan tegen Alonso. Aan de andere kant, hij wordt ouder dus het scherpste zal er vanaf zijn. Hij rijdt echter wel met zijn koppie(Prost style) tot vervelens toe van sommige mensen, dat dan weer wel.
Lewis heeft de mazzel met de beste auto te rijden en de laatste 10 jaar met 80% Sissy Boys als concurrentie. 'Watjes' is misschien een groot woord, maar de auto's rijden 'veel meer zichzelf' dan vroeger. En dat hij z'n mannetje stond tegen Alonso. So what. Goede rijder. Meer niet. Kijk naar Nico Rosberg. Goede rijder, meer niet. Had Lewis toch wat meer moeite mee.

Lewis is gewoon niet het toptalent wat velen wel denken. Meerdere factoren maakten hem WC.

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 39692
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.50
Locatie: Boven Barcelona

Re: F1 Seizoen 2020 - Data in openingspost

Bericht door Arthur » 24 jun 2020, 10:39

En daarom hoop ik dat Schumacher z’n record nog ff blijft staan. Was mss ook niet geheel okselfris en werd hier en daar geholpen maar is WK met verschillende teams en motoren geworden.

Gebruikersavatar
Mari Oh Oh!
Berichten: 3055
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:58
Locatie: Assen

Re: F1 Seizoen 2020 - Data in openingspost

Bericht door Mari Oh Oh! » 24 jun 2020, 10:39

Robin schreef: 24 jun 2020, 10:25
Mari Oh Oh! schreef: 24 jun 2020, 10:14
Robin schreef: 24 jun 2020, 10:05 :)

Je snapt me wel. Zet hem in 'n willekeurig andere F1 auto en ik heb m'n twijfels. Kijk naar 'prutser'(zo wordt hij hier ook genoemd) Bottas. Die man kan op zijn talent en stuurmanskunsten nooit tweede worden.
Ergens 7-8-9 komt eerder, maar toch hij werd tweede. Max is twee keer zo goed als Bottas en 1.5 keer Lewis. Maar 't moet hem wel meezitten. En dat doet 't niet echt. Da's de mechanische sport en belangenverstrengeling die F1 al decennia is.
Je hoefde je intentie niet uit te leggen. :) Ik denk dat ie tegen Max echt geen flater zou slaan. Op pure snelheid is Max denk ik wel sneller, en qua rijstijl kunnen ze denk ik leven met dezelfde auto. Lewis is denk ik wel minder gevoelig voor onhandige fouten, aan de andere kant daar hebben we weinig van gezien bij Max vorig jaar. 1,5 keer Lewis is denk ik wel redelijk veel. 1,01 misschien. Vergeet niet dat Lewis in zijn rookie seizoen zijn mannetje kon staan tegen Alonso. Aan de andere kant, hij wordt ouder dus het scherpste zal er vanaf zijn. Hij rijdt echter wel met zijn koppie(Prost style) tot vervelens toe van sommige mensen, dat dan weer wel.
Lewis heeft de mazzel met de beste auto te rijden en de laatste 10 jaar met 80% Sissy Boys als concurrentie. 'Watjes' is misschien een groot woord, maar de auto's rijden 'veel meer zichzelf' dan vroeger. En dat hij z'n mannetje stond tegen Alonso. So what. Goede rijder. Meer niet. Kijk naar Nico Rosberg. Goede rijder, meer niet. Had Lewis toch wat meer moeite mee.

Lewis is gewoon niet het toptalent wat velen wel denken. Meerdere factoren maakten hem WC.
Die meerdere factoren gelden bijna voor elke kampioen, dus daar kan ik het onmogelijk mee oneens zijn. Maar als al die mensen slechts goede rijders zijn wie is/was dan wel toptalent behalve Max volgens jou? Want zelfs voor Schumacher geldt dat de holy trinity(Brawn/Byrne/Todt) en de rest(w.o. Bridgestone) hem en Ferrari echt wel geholpen heeft. En de Benetton was bij het eerste kampioenschap zwart op wit (FIA) op meerdere fronten illegaal en dan vergeten we voor het gemak de aanvaring met Damon.
Laatst gewijzigd door Mari Oh Oh! op 24 jun 2020, 10:41, 1 keer totaal gewijzigd.

Robin
Berichten: 51332
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL

Re: F1 Seizoen 2020 - Data in openingspost

Bericht door Robin » 24 jun 2020, 10:40

Dan heb jij andere wedstrijden gekeken dan ik toendertijd Mario:)
Ik doel op puur rijtalent in elke situatie. Altijd. Overal.
Arthur schreef: 24 jun 2020, 10:39 En daarom hoop ik dat Schumacher z’n record nog ff blijft staan. Was mss ook niet geheel okselfris en werd hier en daar geholpen maar is WK met verschillende teams en motoren geworden.
Inderdaad. MS was op momenten een dikke boef en een totale lul, maar was 2x de rijder die Lewis wil zijn. 3x qua talent. Groots rijder.

Qua durf en gretigheid Leclerc. Qua talent is Max de enige op dit moment, gevolgd door Lewis en Vettel.

Ybo
Berichten: 167
Lid geworden op: 18 okt 2008, 13:37
Auto: G21 / E46

Re: F1 Seizoen 2020 - Data in openingspost

Bericht door Ybo » 24 jun 2020, 11:56

Wouter81 schreef: 24 jun 2020, 10:06
Aernoudt schreef: 24 jun 2020, 08:43
Bokkepoot schreef: 23 jun 2020, 22:33

Zou wel grappig zijn, denk alleen dat die italianen het nooit toelaten...
Dat vrees ik ook; je ziet in het voor seizoen al hoe Sebastiaan achtergesteld wordt.. Zou wel heel cool zijn als het hem lukt boven Charles te eindigen!
Gaat ook gebeuren, ben ervan overtuigd. Sebastian is on fire, die heeft niets meer te verliezen, is ook getergd en kan vrij racen vanuit zijn underdog rol. Hij heeft niets meer te verliezen. Teamorders kan en zal hij met een korreltje zout nemen dit jaar. Tegelijkertijd ligt de druk volledig op de jonge schouders van Leclerc. Hij moet Ferrari dragen en ondanks dat hij het vorig jaar over het algemeen goed deed was hij ook bepaald niet foutloos. Vorig jaar kon dat nog maar nu als nieuwe 'kopman' zal er minder geduld en meer druk zijn. En Ferrari is dan niet altijd een lekkere plek om te zitten, met alle druk en de Italiaanse pers die al snel bloed ruikt.

Ik denk dat Vettel gaat verrassen dit jaar en zal laten zien dat hij nog niet is afgeschreven.
Ik hoop het ook van harte, maar ik ben er bang voor dat Vettel niet helemaal dezelfde behandeling krijgt als Leclerc. Daar klaagt de Vettel familie nu al over, mbt vorig jaar, hoorde ik laatst in een podcast.

Gebruikersavatar
EvdP
Berichten: 6136
Lid geworden op: 24 mei 2010, 21:23
Auto: Volg de Skoda rijder
Locatie: Op de gasbel

Re: F1 Seizoen 2020 - Data in openingspost

Bericht door EvdP » 24 jun 2020, 13:10

Robin schreef: 24 jun 2020, 10:40 een dikke boef en een totale lul
Zo wordt je wel kampioen. LH rijdt ook om te winnen en niet om VB te helpen. Je wordt geen kampioen als je rekening houdt met de rest.

Ik denk trouwens wel dat LH nog steeds een aardig potje kan sturen. De Mercedes is goed en dat helpt uitreaard maar hij wil gewoon winnen. Als hij in een iets mindere auto wordt gezet dan zal hij heus wel harder gaan werken.

Online
Gebruikersavatar
smiley
Berichten: 9091
Lid geworden op: 06 dec 2009, 01:07
Auto: Opel Speedster Supercharged
Locatie: Etten-Leur

Re: F1 Seizoen 2020 - Data in openingspost

Bericht door smiley » 24 jun 2020, 13:14

Dat laatste zou ik graag eens zien.

Of mag je dat niet meer zeggen tegenwoordig :bag:

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 39692
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.50
Locatie: Boven Barcelona

Re: F1 Seizoen 2020 - Data in openingspost

Bericht door Arthur » 24 jun 2020, 13:21

:mrgreen:

Gebruikersavatar
///Joost
Berichten: 11738
Lid geworden op: 21 nov 2010, 00:26
Locatie: Uit lockdown

Re: F1 Seizoen 2020 - Data in openingspost

Bericht door ///Joost » 24 jun 2020, 13:38

EvdP schreef: 24 jun 2020, 13:10
Robin schreef: 24 jun 2020, 10:40 een dikke boef en een totale lul
Zo wordt je wel kampioen. LH rijdt ook om te winnen en niet om VB te helpen. Je wordt geen kampioen als je rekening houdt met de rest.

Ik denk trouwens wel dat LH nog steeds een aardig potje kan sturen. De Mercedes is goed en dat helpt uitreaard maar hij wil gewoon winnen. Als hij in een iets mindere auto wordt gezet dan zal hij heus wel harder gaan werken.
+1. Ik snap de haat op LH nooit zo. Even z'n publieke voorkomen daargelaten, als ik z'n palmares erop na sla, heeft ie toch gewoon kampioenschappen in F3 en GP2, voordat ie aan z'n F1 winning streak begon. Hij rijdt gewoon enorm consequent, en zorgt voor zover hij daar zelf invloed op heeft, dat ie weinig in de problemen komt. Wat dat betreft heeft Max zich nog te bewijzen met daadwerkelijke resultaten.

Wel eens dat het jammer is dat de Mercedessen al jaren zo ver voor liggen op de rest van het veld. Het zou mooi zijn als de hegemonie eens doorbroken wordt. Met minder goed materiaal moet je ook meer risico's nemen...dat dan weer wel.

Robin
Berichten: 51332
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL

Re: F1 Seizoen 2020 - Data in openingspost

Bericht door Robin » 24 jun 2020, 14:00

EvdP schreef: 24 jun 2020, 13:10
Robin schreef: 24 jun 2020, 10:40 een dikke boef en een totale lul
Zo wordt je wel kampioen. LH rijdt ook om te winnen en niet om VB te helpen. Je wordt geen kampioen als je rekening houdt met de rest.

Ik denk trouwens wel dat LH nog steeds een aardig potje kan sturen. De Mercedes is goed en dat helpt uitreaard maar hij wil gewoon winnen. Als hij in een iets mindere auto wordt gezet dan zal hij heus wel harder gaan werken.
LOL wat een verhaal man, vooral dat laatste. Hij is half wit, dus ja hij zal heus wel wat harder gaan werken:)

En 'haat' op Lewis? Komop! Blijf bij de realiteit. Die gast is de enige die zich politiek gaat gedragen en dan vooral hypocriet politiek correct.
Nu vond ik 't een goede rijder met een top auto die mazzeltjes had.

Nu vind ik het de laatste weken met z'n praatjes een teringlijer die een crimineel verafgoodt. Punt.

Terug ontopic. F1 dit jaar.

Robin
Berichten: 51332
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL

Re: F1 Seizoen 2020 - Data in openingspost

Bericht door Robin » 24 jun 2020, 14:08

Ik draai ook geen U2(Bono) meer en ook sporadisch Bruce Springsteen om dezelfde redenen: Ze zijn zwaar politiek correct en hypocriet. Word ik erg moe van. Ik slaap dus heel goed de laatste jaren:)

Online
Gebruikersavatar
Opa
Berichten: 6208
Lid geworden op: 29 jan 2007, 00:27
Auto: Ford Fiesta ST
Locatie: Naaldwijk

Re: F1 Seizoen 2020 - Data in openingspost

Bericht door Opa » 24 jun 2020, 14:11

Hoe zij erover denken zal mij een worst wezen, maar probeer niet jouw denkbeelden aan anderen op te dringen.
Ik was al geen fan van Lewis, maar nu zeker niet meer.....sturen kan ie, anders wordt je niet 6 keer wereldkampioen, maar de persoon Lewis Hamilton staat me niet aan.

Gebruikersavatar
///Joost
Berichten: 11738
Lid geworden op: 21 nov 2010, 00:26
Locatie: Uit lockdown

Re: F1 Seizoen 2020 - Data in openingspost

Bericht door ///Joost » 24 jun 2020, 14:23

Robin schreef: 24 jun 2020, 14:00 En 'haat' op Lewis? Komop! Blijf bij de realiteit. Die gast is de enige die zich politiek gaat gedragen en dan vooral hypocriet politiek correct.
Nu vond ik 't een goede rijder met een top auto die mazzeltjes had.

Nu vind ik het de laatste weken met z'n praatjes een teringlijer die een crimineel verafgoodt. Punt.

Terug ontopic. F1 dit jaar.
Volgens mij ben jij degene die constant naar het bespreken van z'n imago afdwaalt, Robin. Ik zei specifiek 'z'n voorkomen daargelaten'... Ik wil het juist over F1 hebben. Dus wat nou terug op topic? We waren al on topic. ;)

Robin
Berichten: 51332
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL

Re: F1 Seizoen 2020 - Data in openingspost

Bericht door Robin » 24 jun 2020, 14:33

Dat klopt en dat spijt me Joost. Ik werd de laatste weken onpasselijk van Lewis' geneuzel. Sorry. Ik ben die gast echt graag kwijt in F1. Zoiets hoort niet in F1. Nooit.

Shakes
Berichten: 8315
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:02
Locatie: 036

Re: F1 Seizoen 2020 - Data in openingspost

Bericht door Shakes » 24 jun 2020, 15:08

Dus hij mag geen mening hebben en mag alleen maar "racen"? Ik ben het niet perse met hem eens maar als hij zich wil uiten moet hij dat vooral doen. Geen vernielingen, dreigementen en dat soort nonsens natuurlijk.

Gebruikersavatar
tomgtr
Berichten: 10402
Lid geworden op: 09 jan 2010, 11:22
Locatie: Zuid Holland

Re: F1 Seizoen 2020 - Data in openingspost

Bericht door tomgtr » 24 jun 2020, 15:12

Uitspreken (hoe hypocriet en tendensgevoelig het ook is) is prima, anderen aanvallen dat ze er niet aan meedoen echt zum kotsen.

Gebruikersavatar
daNpy
Berichten: 5980
Lid geworden op: 06 nov 2009, 09:11
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: F1 Seizoen 2020 - Data in openingspost

Bericht door daNpy » 24 jun 2020, 15:22

+ Niet hypocriet doen en geen verdere polarisatie veroorzaken aub.
Discriminatie in de US is een héél stuk erger dan in (West) Europa, bovendien kun je de geschiedenis niet veranderen, alleen de toekomst. Misschien dat ie daar de focus op kan leggen als het zo belangrijk is.

Robin
Berichten: 51332
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL

Re: F1 Seizoen 2020 - Data in openingspost

Bericht door Robin » 24 jun 2020, 15:26

tomgtr schreef: 24 jun 2020, 15:12 Uitspreken (hoe hypocriet en tendensgevoelig het ook is) is prima, anderen aanvallen dat ze er niet aan meedoen echt zum kotsen.
Dat bedoel ik dus.

F1 is wat het is en laten we dat zo houden.

Ik vond een paar jaar terug Memphis nog de 'verlosser' van het NL Elftal. En toen hij geblesseerd was dacht ik:Daar gaat het NL Elftal. Nu hebben we geen EK, maar wat mij betreft mag Memphis opdonderen uit 't Elftal: Wat een arrogantie naar die politieagent. Vent je kunt alleen een partij goed voetballen. Wees daar dankbaar voor waar je nu staat met je 'miljoenencontract' en je carriere.

Anders zat je hoogstwaarschijnlijk in 't criminele milieu met die attitude die je nu laat zien. Sneu figuur.

Kortom ik heb in m'n kennissenkring een Afrikaans echtpaar die ik 3/4x per jaar op verjaardagfeestjes meemaak. Wat die op FB tentoonspreiden. Ik ga niet meer in gesprek met hun. Ik wilde ze bijna ontvrienden van FB. Kutvolk.

Oftwel dat hele BLM gedoe maakt van mij iemand die nu wel twee keer nadenkt bij de gemiddelde zwarte persoon.....

Gebruikersavatar
EvdP
Berichten: 6136
Lid geworden op: 24 mei 2010, 21:23
Auto: Volg de Skoda rijder
Locatie: Op de gasbel

Re: F1 Seizoen 2020 - Data in openingspost

Bericht door EvdP » 24 jun 2020, 15:39

Maar over de F1....

Wat hier ergens boven al werd genoemd, kan de turbodruk op de motoren nu omhoog? Minder races, zelfde aantal motoren dus mag er wat meer ploffen?

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 41 gasten