Duurt anderhalf uur, maar ik was na 30 seconden al uitgekeken.
Presentator met een kip op schoot? Dat kan geen serieus interview worden

Duurt anderhalf uur, maar ik was na 30 seconden al uitgekeken.
Appie moet je blijven volgen, want die schroomt niet om iedere week zijn mening/advies bij te stellen. Zo flexibel, en dat op zijn leeftijd!Andre schreef: 03 jun 2020, 11:37 Je kan het niet kort omschrijven. Dan kijk je niet. Je kan beter 2 minuten naar ab oosterhuis luisteren bij op1 en slaap mooi door.
Gekeken ondanks de lengte (had toch niets te doen
Geertmans schreef: 03 jun 2020, 11:53Appie moet je blijven volgen, want die schroomt niet om iedere week zijn mening/advies bij te stellen. Zo flexibel, en dat op zijn leeftijd!Andre schreef: 03 jun 2020, 11:37 Je kan het niet kort omschrijven. Dan kijk je niet. Je kan beter 2 minuten naar ab oosterhuis luisteren bij op1 en slaap mooi door.
Geertmans schreef: 03 jun 2020, 11:53Appie moet je blijven volgen, want die schroomt niet om iedere week zijn mening/advies bij te stellen. Zo flexibel, en dat op zijn leeftijd!Andre schreef: 03 jun 2020, 11:37 Je kan het niet kort omschrijven. Dan kijk je niet. Je kan beter 2 minuten naar ab oosterhuis luisteren bij op1 en slaap mooi door.
Martijn_bmw schreef: 04 jun 2020, 13:23![]()
Bij mij is het black angus biefstuk geworden met krokante kalfswang![]()
![]()
![]()
Ik heb me ertoe gezet om iets langer te luisteren en daarover een paar opmerkingen:
Dus 14 doden op 712 geïnfecteerden ==> CFR = 1,97% (En ligt daarmee een factor 10 hoger dan Willem Engel aangeeft).Over 700 people out of 3711 became infected (567 out of 2666 passengers and 145 out of 1045 crew), and 14 people, all of them passengers, died.
De aanname van deze wet zorgt er o.a. voor dat artsen een meldingsplicht hebben t.a.v. Covid. Zonder deze wet geen meldingsplicht.De Wet publieke gezondheid is het wettelijke instrument voor de bestrijding van infectieziekten. De aanmerking als behorendetot groep A van het novel coronavirus (2019-nCoV) is nodig om een aantal wettelijke mechanismen in werking te krijgen. Alle bepalingen betreffende infectieziektebestrijding uit de wet die gelden voor infectieziekten behorende tot groep A, dus inclusief rechtsbescherming, handhaving en financiën, zijn van toepassing verklaard op de bestrijding van het novel coronavirus (2019-nCoV).
Elise schreef: 05 jun 2020, 09:30 [
Een ieder die kritisch is op het huidige beleid en aanpak van het Corona virus in Nederland zal wellicht de video verhelderend en bevestigend vinden. Mijn conclusie is dat veel feiten verdraaid worden.
Gebruikers op dit forum: Bokkepoot, Sabberjoch en 13 gasten