BMW M2
- ///Joost
- Berichten: 11738
- Lid geworden op: 21 nov 2010, 00:26
- Locatie: Uit lockdown
Re: BMW M2
Plottwist...dat nog niemand de grap gemaakt heeft over Allsecur...
Het is gewoon een regelrechte PR stunt!
Het is gewoon een regelrechte PR stunt!
-
Online
- Berichten: 3976
- Lid geworden op: 28 jan 2009, 23:47
- Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci
- Erik
- Berichten: 1919
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 19:18
- Locatie: NL centraal
Re: BMW M2
Oh dat is wel een goed pressie middel om je schade te verhalen inderdaad........
-
- Berichten: 1488
- Lid geworden op: 18 dec 2014, 14:48
Re: BMW M2
Je mag van een pro als Tim ook verwachten dat hij de schade vergoedt!
-
Online
- Berichten: 3976
- Lid geworden op: 28 jan 2009, 23:47
- Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci
- Booooh
- Berichten: 3420
- Lid geworden op: 13 mar 2008, 23:51
- Auto: BMW 1M / Nissan GT-R
- Locatie: https://dbf.nl
Re: BMW M2
Z3 rijder/eigenaar een bekende van hier?
-
- Berichten: 1923
- Lid geworden op: 25 feb 2007, 22:23
- Locatie: Puttenland
Re: BMW M2
Meer reacties hier heren:
viewtopic.php?f=10&t=32912&start=550
Mss moet een admin er een aparte thread van maken zodat we de Z3 man wat kunnen ondersteunen vanuit DF.
Kan het threadje mss gemailed worden naar Allsecur
viewtopic.php?f=10&t=32912&start=550
Mss moet een admin er een aparte thread van maken zodat we de Z3 man wat kunnen ondersteunen vanuit DF.
Kan het threadje mss gemailed worden naar Allsecur
-
- Berichten: 51353
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL
-
- Berichten: 51353
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL
Re: BMW M2
Belgische witte CS op Zolder, mooi hoor die contrasten zo met wielen/dak tov wit. Prima!
Maar dan komen we weer op de centenkwestie. Is een nieuwe CS >40k € het echt wel 'waard' terwijl men een M2(C) ook zo kan aankleden als de CS voor >95%. Maar dan is het weer geen echte CS. Ik zie geen 150k zo in de CS tov de mijne die '50k' minder kostte nieuw. Da's 50% verschil. Maar stoer is ie!
'gained some weight' moet zijn 'lost some weight' denk ik zo:)
Maar dan komen we weer op de centenkwestie. Is een nieuwe CS >40k € het echt wel 'waard' terwijl men een M2(C) ook zo kan aankleden als de CS voor >95%. Maar dan is het weer geen echte CS. Ik zie geen 150k zo in de CS tov de mijne die '50k' minder kostte nieuw. Da's 50% verschil. Maar stoer is ie!
'gained some weight' moet zijn 'lost some weight' denk ik zo:)
-
- Berichten: 242
- Lid geworden op: 12 jul 2018, 11:51
- Auto: BMW M2C
Re: BMW M2
Gewicht van de CS zal niet zo afwijken van een vergelijkbare C.
Carbon dak, motorkap, CS wielen, middenconsole, stoelen min 25-30kg.
Carbon spoilers, 2NH remen (over blauwe remen), Variable dempers plus 20-25kg.
Dus wil je een echte CS koop dan een kale C met handbak haha.
Het rare van de diplo prijslijst is dat bijna alles een optie is. Bijvoorbeeld 2 zone climate control was een extra van 200-300e. Anders kreeg je net als de CS manual 1 zone clima. Was het niet mijn daily geweest had ik hem zo kaal mogelijk besteld.
Carbon dak, motorkap, CS wielen, middenconsole, stoelen min 25-30kg.
Carbon spoilers, 2NH remen (over blauwe remen), Variable dempers plus 20-25kg.
Dus wil je een echte CS koop dan een kale C met handbak haha.
Het rare van de diplo prijslijst is dat bijna alles een optie is. Bijvoorbeeld 2 zone climate control was een extra van 200-300e. Anders kreeg je net als de CS manual 1 zone clima. Was het niet mijn daily geweest had ik hem zo kaal mogelijk besteld.
- matthyssie
- Berichten: 6004
- Lid geworden op: 10 aug 2012, 23:54
- Auto: F30 330d
- Locatie: Fryslân
Re: BMW M2
Wil je een echte CS, pak dan een M2 LCI voor 40-45k met weinig kms en pak die een beetje aan.
- Tristan
- Berichten: 13332
- Lid geworden op: 10 feb 2006, 15:06
Re: BMW M2
Kun je mij linkje sturen waar de M2 LCI voor 40-45k staan?matthyssie schreef: ↑04 jun 2020, 12:34 Wil je een echte CS, pak dan een M2 LCI voor 40-45k met weinig kms en pak die een beetje aan.
- matthyssie
- Berichten: 6004
- Lid geworden op: 10 aug 2012, 23:54
- Auto: F30 330d
- Locatie: Fryslân
Re: BMW M2
Duitse prijzen bedoel ik, my bad
- Tristan
- Berichten: 13332
- Lid geworden op: 10 feb 2006, 15:06
Re: BMW M2
LCI's zitten tussen 55k-60k op NL kenteken.
-
- Berichten: 242
- Lid geworden op: 12 jul 2018, 11:51
- Auto: BMW M2C
Re: BMW M2
Ik ga niet in op de N55/S55 discussie maar een CS product zonder M motor lijkt me de natte droom van de marketing en accounting afdeeling.matthyssie schreef: ↑04 jun 2020, 12:34 Wil je een echte CS, pak dan een M2 LCI voor 40-45k met weinig kms en pak die een beetje aan.
- Will F.
- Berichten: 2252
- Lid geworden op: 10 okt 2006, 20:09
Re: BMW M2
Dan nog ..voor een '18 unfallfrei met weinig kms en full spec juiste kleur (blauw of zwart) begint t lwaar jouw range eindigt bij de oosterburen.
-
- Berichten: 51353
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL
Re: BMW M2
N55:KlankMegator schreef: ↑04 jun 2020, 15:04Ik ga niet in op de N55/S55 discussie maar een CS product zonder M motor lijkt me de natte droom van de marketing en accounting afdeeling.matthyssie schreef: ↑04 jun 2020, 12:34 Wil je een echte CS, pak dan een M2 LCI voor 40-45k met weinig kms en pak die een beetje aan.
S55: Rest, echt meer //M in alles en 7600rpm. Dat doet de S58 niet meer.
Gister ergens hier achter m'n woonplaats trok ik 'n sprint op droog vanuit nul met alles uit( behalve onderbroek en sokken, flauwste grap aller tijden) , maar gewoon toch halfvol in 1 (want ik wil de bak niet teveel belasten) tot 5000 en in twee vol erop: Ik kreeg opeens (als bestuurder) een stuk vlinders in m'n buik alsof ik op de kermis/achtbaan was door de accelleratie. Te gek. Zal aan m'n leeftijd liggen.
En ja met een Tesla heb je dat ook. Weet ik:)
- Erik
- Berichten: 1919
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 19:18
- Locatie: NL centraal
Re: BMW M2
Vol in 2 belast je de bak veel meer dan vol in 1......Robin schreef: ↑04 jun 2020, 15:55N55:KlankMegator schreef: ↑04 jun 2020, 15:04Ik ga niet in op de N55/S55 discussie maar een CS product zonder M motor lijkt me de natte droom van de marketing en accounting afdeeling.matthyssie schreef: ↑04 jun 2020, 12:34 Wil je een echte CS, pak dan een M2 LCI voor 40-45k met weinig kms en pak die een beetje aan.
S55: Rest, echt meer //M in alles en 7600rpm. Dat doet de S58 niet meer.
Gister ergens hier achter m'n woonplaats trok ik 'n sprint op droog vanuit nul met alles uit( behalve onderbroek en sokken, flauwste grap aller tijden) , maar gewoon toch halfvol in 1 (want ik wil de bak niet teveel belasten) tot 5000 en in twee vol erop: Ik kreeg opeens (als bestuurder) een stuk vlinders in m'n buik alsof ik op de kermis/achtbaan was door de accelleratie. Te gek. Zal aan m'n leeftijd liggen.
En ja met een Tesla heb je dat ook. Weet ik:)
Maar ik herken je gevoel, dat kan dat ook bijv. in de 3e versnelling hebben als je een vrachtwagen gaat inhalen na er even achter gehangen te hebben en dan broap eromheen. Bij de M2C vind ik hem trouwens wel fors inkakken bovenin vergeleken met de F80M3, dat was veel meer een beuker.
Klank S55 wordt aan gewerkt
-
- Berichten: 51353
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL
Re: BMW M2
Ik doe het met beleid en het kén wel wat lije Erik:)
Maar ik ben nooit van vol in z'n 1 geweest, ja even Spielerei op Papenburg, maar dan heb je wielspin dan gaat 't vloeiender en voelt 't minder de boel forceren. Heb ook nooit LC gedaan.
Ja de F82 M4 waar Hielke in ik mee reden deed er na 6500>7000 nog een enorme klap bovenop. Unreal bijna.
Maar die voelde bij 100 in de 5/6 of 140 in 7 weer totaal niet bij de les bij gasgeven tov M2C.
M2C is heel lineair bijna te lineair. Zoveel potentie, en zó geknepen:)
Maar ik ben nooit van vol in z'n 1 geweest, ja even Spielerei op Papenburg, maar dan heb je wielspin dan gaat 't vloeiender en voelt 't minder de boel forceren. Heb ook nooit LC gedaan.
Ja de F82 M4 waar Hielke in ik mee reden deed er na 6500>7000 nog een enorme klap bovenop. Unreal bijna.
Maar die voelde bij 100 in de 5/6 of 140 in 7 weer totaal niet bij de les bij gasgeven tov M2C.
M2C is heel lineair bijna te lineair. Zoveel potentie, en zó geknepen:)
- Erik
- Berichten: 1919
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 19:18
- Locatie: NL centraal
Re: BMW M2
Zonder te tunen, uitlaatje luchtfiltertje en je hebt 450ish pk. Zie ervaring op bimmerpost.
Deel van de beleving van de M3/4 is ook de bewust geprogrameerde klappen in de aandrijflijn bij schakelen.
Dat was op hoge snelheid zo erg dat je bij vol doortrekken van 4 naar 5 door die klap het TCS lampje zag oplichten.
Dan schakelt de M2 veel fraaier, geraffineerder. Mijn M5 "deed ook gewoon normaal" in dat opzicht.
M3 was een echte beuker, eng soms.
Deel van de beleving van de M3/4 is ook de bewust geprogrameerde klappen in de aandrijflijn bij schakelen.
Dat was op hoge snelheid zo erg dat je bij vol doortrekken van 4 naar 5 door die klap het TCS lampje zag oplichten.
Dan schakelt de M2 veel fraaier, geraffineerder. Mijn M5 "deed ook gewoon normaal" in dat opzicht.
M3 was een echte beuker, eng soms.
-
- Berichten: 4644
- Lid geworden op: 05 nov 2018, 18:43
Re: BMW M2
Is het ook niet dat die klappen op den duur ervoor (kunnen) zorgen dat bij de M3/M4 de crankhub doordraaide.
-
- Berichten: 51353
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL
-
- Berichten: 4644
- Lid geworden op: 05 nov 2018, 18:43
Re: BMW M2
Zelfde als Amerikanen die koppeling dumps doen met de handbakken. En vooral in Amerika worden handbakken verkocht op de M serie.
- Joy
- Berichten: 10779
- Lid geworden op: 03 feb 2006, 00:24
Re: BMW M2
BMW M2 hatchback
https://www.autovisie.nl/nieuws/bmw-m2- ... e-creatie/
https://www.autovisie.nl/nieuws/bmw-m2- ... e-creatie/