Ook daar wordt verwezen naar de uitspraken in RTL late night.Robin schreef: 26 mei 2020, 12:04 Kijk zelfs het hier zó bejubelde NRC...
https://www.nrc.nl/nieuws/2015/11/18/ja ... 0-a1384208
Corona in Nederland.....
-
Re: Corona in Nederland.....
- Riceaux
Wat ik me dan afvraag, die 17000-20000 medicatie doden. Hoe is de verdeling in oorzaak? Verkeerde voorschrijving? Verkeerde uitgifte? Verkeerde inname? Medicijnen slikken die niet voor jou bedoeld zijn? Overlijden door bijwerkingen? Gaat dit alleen over voorgeschreven medicatie? Of over alle medicijnen? Een strip paracetamol in 1 x naar binnen werken is ook dodelijk om maar eens iets te noemen.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
En dus is het niet waar dan? En waarom niet? Dan wil ik dat ook weten aub.Elise schreef: 26 mei 2020, 12:35Ook daar wordt verwezen naar de uitspraken in RTL late night.Robin schreef: 26 mei 2020, 12:04 Kijk zelfs het hier zó bejubelde NRC...
https://www.nrc.nl/nieuws/2015/11/18/ja ... 0-a1384208
En waarom de rest wel wat RIVM/NRC/nu.nl/volkskrant/nos/telegraaf/ msm publiceren?
Want dan kan ik ook wel bij al die andere artikelen mijn bedenkingen hebben(wat ik vaak ook heb)
-
Gaat het trollen lekker?En dan heel Nederland plat gooien voor een paar oude dooie takken.
-
+1Riceaux schreef: 26 mei 2020, 12:43 Wat ik me dan afvraag, die 17000-20000 medicatie doden. Hoe is de verdeling in oorzaak? Verkeerde voorschrijving? Verkeerde uitgifte? Verkeerde inname? Medicijnen slikken die niet voor jou bedoeld zijn? Overlijden door bijwerkingen? Gaat dit alleen over voorgeschreven medicatie? Of over alle medicijnen? Een strip paracetamol in 1 x naar binnen werken is ook dodelijk om maar eens iets te noemen.
Ik zou er nog aan willen toevoegen, gewoon overleden aan de kwaal die men had i.p.v. toeschrijven aan de medicatie.
-
Maar zo gaat 't ook met corona natuurlijk. Snap je?Elise schreef: 26 mei 2020, 13:09+1Riceaux schreef: 26 mei 2020, 12:43 Wat ik me dan afvraag, die 17000-20000 medicatie doden. Hoe is de verdeling in oorzaak? Verkeerde voorschrijving? Verkeerde uitgifte? Verkeerde inname? Medicijnen slikken die niet voor jou bedoeld zijn? Overlijden door bijwerkingen? Gaat dit alleen over voorgeschreven medicatie? Of over alle medicijnen? Een strip paracetamol in 1 x naar binnen werken is ook dodelijk om maar eens iets te noemen.
Ik zou er nog aan willen toevoegen, gewoon overleden aan de kwaal die men had i.p.v. toeschrijven aan de medicatie.
Overleden aan de kwaal die men had.
Nog bereid mijn vraag te beantwoorden?
-
Maar laat maar. Ik weet hier wel weer genoeg:)
-
OnlineLuco
Heeft niks met trollen te maken, ik zeg al vanaf dag 1 dat ze de natuur hun gang moeten laten gaan, ja dan krijg je een piek, een zware piek, nu is het flatten de curve en zitten we jaren opgescheept met maatregelen die nog veel meer ellende gaan veroorzaken. En voor wat, voor oudjes die toch al dood gingen binnen een bepaalde tijd.Shakes schreef: 26 mei 2020, 13:03Gaat het trollen lekker?En dan heel Nederland plat gooien voor een paar oude dooie takken.
Klinkt misschien hard maar het is imho wel de realiteit dat ruim 80% oud is en onderliggende kwalen had/heeft
-
OnlineLuco
Dat weet je toch jouw cijfers kloppen nooit robin

- ///Joost
Volgens mij zegt niemand dat het niet waar is. Er wordt slechts in twijfel getrokken omdat er geen enkele andere op zichzelf staande bron gevonden wordt. Mag toch? Het is ook jouw goed recht om artikelen van de MSM in twijfel te trekken. Meestal is daar dan een of meerdere artikelen tegenover te zetten, wat in dit geval van die mevrouw niet zo is.Robin schreef: 26 mei 2020, 12:47 En dus is het niet waar dan? En waarom niet? Dan wil ik dat ook weten aub.
En waarom de rest wel wat RIVM/NRC/nu.nl/volkskrant/nos/telegraaf/ msm publiceren?
Want dan kan ik ook wel bij al die andere artikelen mijn bedenkingen hebben(wat ik vaak ook heb)
Ik zie trouwens het verband niet zo met corona. Bij corona hebben we het over een uiterst besmettelijk virus. Deze doden door medicijngebruik is wellicht te verminderen door het voorkomen van procedurefouten, maar niet door een lockdown.
- ///Joost
Als je zelf provocerend gaat hoesten in een gangpad in de bouwmarkt, ben je er zelf blijkbaar ook niet geheel gerust op. Waarom niet de natuur z'n gang laten gaan? Of komen de regels die ons zijn opgelegd je af en toe wel goed uit?Luco schreef: 26 mei 2020, 14:00Heeft niks met trollen te maken, ik zeg al vanaf dag 1 dat ze de natuur hun gang moeten laten gaan, ja dan krijg je een piek, een zware piek, nu is het flatten de curve en zitten we jaren opgescheept met maatregelen die nog veel meer ellende gaan veroorzaken. En voor wat, voor oudjes die toch al dood gingen binnen een bepaalde tijd.Shakes schreef: 26 mei 2020, 13:03Gaat het trollen lekker?En dan heel Nederland plat gooien voor een paar oude dooie takken.
Klinkt misschien hard maar het is imho wel de realiteit dat ruim 80% oud is en onderliggende kwalen had/heeft
-
Ik had het verhaaltje @robin niet beter kunnen verwoorden Joost 

Laatst gewijzigd door Elise op 26 mei 2020, 14:11, 1 keer totaal gewijzigd.
-
-
OnlineLuco
Dat was nu juist het punt Joost, 20k doden elk jaar, lekker belangrijk, door naar de orde van de dag.///Joost schreef: 26 mei 2020, 14:06Volgens mij zegt niemand dat het niet waar is. Er wordt slechts in twijfel getrokken omdat er geen enkele andere op zichzelf staande bron gevonden wordt. Mag toch? Het is ook jouw goed recht om artikelen van de MSM in twijfel te trekken. Meestal is daar dan een of meerdere artikelen tegenover te zetten, wat in dit geval van die mevrouw niet zo is.Robin schreef: 26 mei 2020, 12:47 En dus is het niet waar dan? En waarom niet? Dan wil ik dat ook weten aub.
Ik zie trouwens het verband niet zo met corona. Bij corona hebben we het over een uiterst besmettelijk virus. Deze doden door medicijngebruik is wellicht te verminderen door het voorkomen van procedurefouten, maar niet door een lockdown.
Paar coronadoden en de wereld is in paniek.
Contrast vind ik bizar
-
OnlineLuco
Gerust genoeg Joost, hoe ik er ook op tegen ben hou ik me wel aan de regels.///Joost schreef: 26 mei 2020, 14:10Als je zelf provocerend gaat hoesten in een gangpad in de bouwmarkt, ben je er zelf blijkbaar ook niet geheel gerust op. Waarom niet de natuur z'n gang laten gaan? Of komen de regels die ons zijn opgelegd je af en toe wel goed uit?Luco schreef: 26 mei 2020, 14:00Heeft niks met trollen te maken, ik zeg al vanaf dag 1 dat ze de natuur hun gang moeten laten gaan, ja dan krijg je een piek, een zware piek, nu is het flatten de curve en zitten we jaren opgescheept met maatregelen die nog veel meer ellende gaan veroorzaken. En voor wat, voor oudjes die toch al dood gingen binnen een bepaalde tijd.
Provocerend hoesten, het is maar net hoe je het wilt zien he, ik ga niet klem tegen iemand aanstaan in een gangpad, blijkbaar vind jij dat wel ok meneer de moraalridder
Laatst gewijzigd door Luco op 26 mei 2020, 14:15, 2 keer totaal gewijzigd.
-
Dus is het wel waar? Wat is het nu?!///Joost schreef: 26 mei 2020, 14:06Volgens mij zegt niemand dat het niet waar is. Er wordt slechts in twijfel getrokken omdat er geen enkele andere op zichzelf staande bron gevonden wordt. Mag toch? Het is ook jouw goed recht om artikelen van de MSM in twijfel te trekken. Meestal is daar dan een of meerdere artikelen tegenover te zetten, wat in dit geval van die mevrouw niet zo is.Robin schreef: 26 mei 2020, 12:47 En dus is het niet waar dan? En waarom niet? Dan wil ik dat ook weten aub.
Elise maakt zich d'r makkelijk vanaf door te zeggen dat het niet overlijden aan medicijnen is, maar aan onderliggende kwalen. Zo kan ik het ook. Hij staat hier nou niet bekend als orakel of degene die van de hoed en de rand weet. Integendeel. Een 'Elise' die trekt iets in twijfel. Dus is dat zo omdat hij 't zegt?
En ja dat wordt zo nu ook gezegd over corona. Nu pas. Onderliggende kwaal.
-
Inderdaad Luco. Vechten tegen de bierkaai. Mensen zijn doodsbenauwd de pijp uit te gaan en grijpen alles aan om hun 'gelijk te krijgen/nemen', alsof ze dan minder gauw ziek worden of doodgaan.
Dit wel ten koste van een veel groter percentage 'gezonde mensen' op deze aardbol.
En maar vergoelijken wat er is gebeurd. Zijn we mooi klaar mee de komende jaren inderdaad.
Dit wel ten koste van een veel groter percentage 'gezonde mensen' op deze aardbol.
En maar vergoelijken wat er is gebeurd. Zijn we mooi klaar mee de komende jaren inderdaad.
- ///Joost
Ik denk nog steeds dat indien de wereld zonder enige regulering was doorgedraaid, en we Wuhan-achtige taferelen over de gehele wereld hadden gezien, de economie en het zorgstelsel in elk land er een stuk slechter had voorgestaan.
-
Onlinetomgtr
Eerlijk gezegd denk ik dat iedereen wel gezegd heeft hoe hij erover denkt. Ik geloof niet dat de regering hier echt naar gaat luisteren.
Wat ik helaas zie is dat mensen harder en harder stelling nemen met steeds minder fijne woordkeuzes. Alsof mensen die er anders over denken het dan opeens wel eens zouden zijn met een tegenovergestelde mening.
Alles is erover gezegd. Misschien beetje open deur intrappen maar ik begrijp Ruttes opmerking dat ze 100 pct beslissingen moesten nemen op 50 pct kennis. De mensen die hier nu zo tegenaan schoppen: ik ben benieuwd hoe jullie je staande hadden gehouden, wat jullie hadden beslist en aan welke informatie jullie je vast hadden gehouden. We zullen het nooit weten.
In elk geval hoop ik dat de race to the bottom als het gaat om lomp je mening op te dringen aan anderen nu een beetje over is.
Wat ik helaas zie is dat mensen harder en harder stelling nemen met steeds minder fijne woordkeuzes. Alsof mensen die er anders over denken het dan opeens wel eens zouden zijn met een tegenovergestelde mening.
Alles is erover gezegd. Misschien beetje open deur intrappen maar ik begrijp Ruttes opmerking dat ze 100 pct beslissingen moesten nemen op 50 pct kennis. De mensen die hier nu zo tegenaan schoppen: ik ben benieuwd hoe jullie je staande hadden gehouden, wat jullie hadden beslist en aan welke informatie jullie je vast hadden gehouden. We zullen het nooit weten.
In elk geval hoop ik dat de race to the bottom als het gaat om lomp je mening op te dringen aan anderen nu een beetje over is.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
-
-
Dat uit balans raken van relaties in Europa is dan hopelijk weer een mooie trigger voor een Nexit. De echte ramp is natuurlijk als de zuidelijke landen ons gaan nivelleren, wij werken voor een uitgekleed pensioen (of wat er nog van over is) tot je 70ste om de schulden van die knoflookvreters te betalen.Burgers, die nog amper beseffen welke ramp echt op ze afkomt, t.a.v. werk en inkomen, t.a.v. de stabiliteit van de samenleving en het volledig uit balans geraken van de relaties tussen landen in Europa en in de wereld.
-
We "lenen" geld uit (=geven) aan het zuiden zodat ze onze producten kunnen "kopen".
Prachtig concept. Vooral voor Zuid-Europa...
-
Daar moeten we niet mee stoppen want dan loopt onze export terug........toch?SlowCo schreef: 28 mei 2020, 10:00 We "lenen" geld uit (=geven) aan het zuiden zodat ze onze producten kunnen "kopen".

-
Maurice de Hond snapt er meer van dan een charlatan viroloog als Ab Osterhaus lol.
Triest.