Corona in Nederland.....

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
dvh
Berichten: 17191
Lid geworden op: 05 mei 2009, 23:29

Re: Corona in Nederland.....

Bericht door dvh » 23 mei 2020, 09:11

Zed240 schreef: 22 mei 2020, 15:44
Shakes schreef: 22 mei 2020, 13:15
De overgrote meerderheid in de kamer zijn altijd ambtenaren geweest, krijgen altijd rond de vierentwintigste hun salaris hoeven nergens bang voor te zijn.
Dat soort gasten kunnen zich helemaal niet voorstellen hoe de vlag er bij hangt bij een hoop ondernemers zoals sportschoolhouders mensen met een restaurant etc etc. Die gasten kunnen heel makkelijk zeggen van "we wachten nog ff een weekje met open gaan" Strandtent houders die niet eens een ligbedje om de twee meter neer mogen zetten om nog wat geld te verdienen. Ik lees dat die 1,5 meter eigenlijk ook maar onzin is en dat er in de buitenlucht eigenlijk geen één besmetting plats vind....... Dus open die stranden, en snel een beetje...
Ik ben er nog steeds niet helemaal achter hoe dat zit met restaurants/bars/lounges weet ik het wat die jarenlang volzaten en nu bijna omvallen. Is de huur dan zo hoog? Dan ligt er daar een probleem en komen we weer bij mijn vorige punt.
Ik weet niet hoe het voor horeca in het algemeen is, maar weet wel wat de huurprijzen waren voor panden op een A-locatie in één van de steden in het oosten. Panden zijn in het bezit van een bekende bierbrouwer. Laten we het erop houden dat ik me verbaasde dat daar überhaupt nog geld overbleef voor de uitbater. Personeelskosten zijn ineens eens schijntje.

Zitten ook vrijwel elk seizoen nieuwe uitbaters op. Lijkt op voorhand leuk, maar volgens mij is er geen droog brood mee te verdienen, en je bent er wel 12+ uur per dag zoet mee.
Had een pand in centrum Den Bosch van 285m2
Daar betaalde je 20k netto voor aan huur. Per maand.
Maar inderdaad, wat ik wel weet is dat overheden/media heel makkelijk ons in de angsthoek hebben geduwd.
Een krant die met dit soort story-koppen aan komt zetten zouden ze ook moeten beboeten. Vind ik. En na 3x fout gewoon een half jaar op slot gooien. Vrijheid van meningsuiting/vrijheid van journalistiek. mag ook de deur uit als het massamanipulatie kan veroorzaken.
Want er wordt veel te veel misbruik van gemaakt voor eigen gewin.
Laatst gewijzigd door dvh op 23 mei 2020, 15:04, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 26919
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Re: Corona in Nederland.....

Bericht door romo » 23 mei 2020, 09:44

Robin schreef: 23 mei 2020, 09:09 Ik zeg niet dat ik het weet, het woordje blijkbaar. Vond het een plausibel filmpje.



Maar inderdaad, wat ik wel weet is dat overheden/media heel makkelijk ons in de angsthoek hebben geduwd.
Tuurlijk is er een probleem, maar overheden en media gaan moeilijk toegeven dat ze het toch anders hadden kunnen doen, dus gaan ze nog even door met bangmaken zodat 't lijkt dat 'we' in de goede richting zaten. Dat idee heb ik een beetje.
Ik snap je gedachte, toch is die gemakkelijk te weerleggen;

De landen die nog laxer dan NL hebben gereageerd (zeg slechter dan de mondiale consensus aanpak COVID-19) doen het nog beroerder. Engeland, VS, Brazilië en het (ook hier) bejubelde Zweden krijgen het zwaarder voor de kiezen.

Kortom; we zitten in een betere richting dan de voornoemde landen.

Eigenlijk heeft iedereen te slap gereageerd, het onderscheid slap, slapper, slapst is nu wel te duiden qua consequenties.

Online
Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27808
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Corona in Nederland.....

Bericht door Luco » 23 mei 2020, 09:54

Waren ze ook maar daadkrachtig tegen verkeerde medicatie en medische missers, dat kost jaarlijks 17 tot 20 duizend doden, elk jaar weer, dan zijn die coronadoden maar een druppeltje.

Robin
Berichten: 51205
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Corona in Nederland.....

Bericht door Robin » 23 mei 2020, 10:04

romo schreef: 23 mei 2020, 09:44
Robin schreef: 23 mei 2020, 09:09 Ik zeg niet dat ik het weet, het woordje blijkbaar. Vond het een plausibel filmpje.



Maar inderdaad, wat ik wel weet is dat overheden/media heel makkelijk ons in de angsthoek hebben geduwd.
Tuurlijk is er een probleem, maar overheden en media gaan moeilijk toegeven dat ze het toch anders hadden kunnen doen, dus gaan ze nog even door met bangmaken zodat 't lijkt dat 'we' in de goede richting zaten. Dat idee heb ik een beetje.
Ik snap je gedachte, toch is die gemakkelijk te weerleggen;

De landen die nog laxer dan NL hebben gereageerd (zeg slechter dan de mondiale consensus aanpak COVID-19) doen het nog beroerder. Engeland, VS, Brazilië en het (ook hier) bejubelde Zweden krijgen het zwaarder voor de kiezen.

Kortom; we zitten in een betere richting dan de voornoemde landen.

Eigenlijk heeft iedereen te slap gereageerd, het onderscheid slap, slapper, slapst is nu wel te duiden qua consequenties.
Punt is dat binnen blijven vs naar buiten gaan.

En betr die andere landen is het te weerleggen hoe het in in India en Africa gaat nu. Balletje kaatsen.

En in 'n betere richting tov wát dan? Thuis/binnen blijven werkt blijkbaar niet. We moeten naar buiten blijkbaar....

dus.

Robin
Berichten: 51205
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Corona in Nederland.....

Bericht door Robin » 23 mei 2020, 10:06

Luco schreef: 23 mei 2020, 09:54 Waren ze ook maar daadkrachtig tegen verkeerde medicatie en medische missers, dat kost jaarlijks 17 tot 20 duizend doden, elk jaar weer, dan zijn die coronadoden maar een druppeltje.
Dit ook.





Bangmakerij en dwepen met sujetten als Van Dissel en Osterhaus.

Over verkeerde richting gesproken.
Laatst gewijzigd door Robin op 23 mei 2020, 10:09, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Mari Oh Oh!
Berichten: 3055
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:58
Locatie: Assen

Re: Corona in Nederland.....

Bericht door Mari Oh Oh! » 23 mei 2020, 10:07

romo schreef: 23 mei 2020, 09:44
Robin schreef: 23 mei 2020, 09:09 Ik zeg niet dat ik het weet, het woordje blijkbaar. Vond het een plausibel filmpje.



Maar inderdaad, wat ik wel weet is dat overheden/media heel makkelijk ons in de angsthoek hebben geduwd.
Tuurlijk is er een probleem, maar overheden en media gaan moeilijk toegeven dat ze het toch anders hadden kunnen doen, dus gaan ze nog even door met bangmaken zodat 't lijkt dat 'we' in de goede richting zaten. Dat idee heb ik een beetje.
Ik snap je gedachte, toch is die gemakkelijk te weerleggen;

De landen die nog laxer dan NL hebben gereageerd (zeg slechter dan de mondiale consensus aanpak COVID-19) doen het nog beroerder. Engeland, VS, Brazilië en het (ook hier) bejubelde Zweden krijgen het zwaarder voor de kiezen.

Kortom; we zitten in een betere richting dan de voornoemde landen.

Eigenlijk heeft iedereen te slap gereageerd, het onderscheid slap, slapper, slapst is nu wel te duiden qua consequenties.
Ik snap het geklaag op Nederland ook niet zo. Achteraf is er in verhouding met buurlanden adequaat genoeg, maar niet te strikt gereageerd. Wellicht wel te laat (had men carnaval(besloten kring, bwahahahaha) maar beter ingeschat) en er hadden meer beschermingsmiddelen moeten zijn voor de zorgmedewerkers om juist de kwetsbaren te beschermen waar we het voor doen(al is niemand risicoloos). Was dat wel gebeurd dan hadden de maatregelen lichter kunnen zijn en was de economische schade ook beperkter geweest.

Elise
Berichten: 7167
Lid geworden op: 28 jun 2008, 11:03

Re: Corona in Nederland.....

Bericht door Elise » 23 mei 2020, 10:10

romo schreef: 23 mei 2020, 09:44 Eigenlijk heeft iedereen te slap gereageerd, het onderscheid slap, slapper, slapst is nu wel te duiden qua consequenties.
+1
Laatst gewijzigd door Elise op 23 mei 2020, 10:11, 1 keer totaal gewijzigd.

Robin
Berichten: 51205
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Corona in Nederland.....

Bericht door Robin » 23 mei 2020, 10:11

Ik klaag niet op Nederland Mario, ik klaag op wereldniveau, sorry dat dat niet duidelijk was.:)

Elise
Berichten: 7167
Lid geworden op: 28 jun 2008, 11:03

Re: Corona in Nederland.....

Bericht door Elise » 23 mei 2020, 10:15

dvh schreef: 23 mei 2020, 09:11 Had een pand in centrum Den Bosch van 285m2
Daar betaalde je 20k netto voor aan huur. Per maand.
Dat is dan ook wel een toplocatie geweest voor €842 / m2 / jaar.

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 26919
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Re: Corona in Nederland.....

Bericht door romo » 23 mei 2020, 11:26

Robin schreef: 23 mei 2020, 10:04
romo schreef: 23 mei 2020, 09:44
Robin schreef: 23 mei 2020, 09:09 Ik zeg niet dat ik het weet, het woordje blijkbaar. Vond het een plausibel filmpje.



Maar inderdaad, wat ik wel weet is dat overheden/media heel makkelijk ons in de angsthoek hebben geduwd.
Tuurlijk is er een probleem, maar overheden en media gaan moeilijk toegeven dat ze het toch anders hadden kunnen doen, dus gaan ze nog even door met bangmaken zodat 't lijkt dat 'we' in de goede richting zaten. Dat idee heb ik een beetje.
Ik snap je gedachte, toch is die gemakkelijk te weerleggen;

De landen die nog laxer dan NL hebben gereageerd (zeg slechter dan de mondiale consensus aanpak COVID-19) doen het nog beroerder. Engeland, VS, Brazilië en het (ook hier) bejubelde Zweden krijgen het zwaarder voor de kiezen.

Kortom; we zitten in een betere richting dan de voornoemde landen.

Eigenlijk heeft iedereen te slap gereageerd, het onderscheid slap, slapper, slapst is nu wel te duiden qua consequenties.
Punt is dat binnen blijven vs naar buiten gaan.

En betr die andere landen is het te weerleggen hoe het in in India en Africa gaat nu. Balletje kaatsen.

En in 'n betere richting tov wát dan? Thuis/binnen blijven werkt blijkbaar niet. We moeten naar buiten blijkbaar....

dus.

Mee eens qua naar buiten gaan vs binnen zitten, zeker nu de getallen duidelijk gematigder worden en de R0 <1 (dus afname besmettingskansen)

India is geen goed voorbeeld, hotspot Covid-19 is nu Zuid-Amerika, India zal snel volgen;
Hoogste piek in India tot nu toe
India heeft in de afgelopen 24 uur de meeste besmettingen op één dag tot nu toe gezien. Sinds gisteren werden 6.654 nieuwe gevallen gemeld, het grootste aantal tot nu toe. In totaal zijn nu 125.101 Indiërs besmet met het coronavirus, terwijl het dodental op 3.720 staat. De piek komt net op het moment dat binnenlandse vluchten weer worden hervat.
Gezien de enorme verschillen arm-rijk, absurd aantal inwoners, zorg ondermaats, dan is het niet moeilijk voorspellen wat daar nog gaat komen. De huidige getallen zijn met een korrel zout te nemen, er is daar helemaal onvoldoende testcapaciteit.

Met betere richting bedoelde ik uiteraard de NL visie t.o.v. Engeland, VS, Brazilië en Zweden

Robin
Berichten: 51205
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Corona in Nederland.....

Bericht door Robin » 23 mei 2020, 11:35

Ik denk dat het daar meevalt tov de inwoneraantallen(India Z Amerika, Afrika). En besmettingen vs doden. Dat is dus ook iets he. Enorm hoge aantallen besmettingen(maar ook weer niet tov inwoneraantallen) , relatief weinig doden al helemaal als je ziet 'wie' er doodgaat natuurlijk. Oud zwak ziek en misselijk bijna allemaal....

je moet je ook afvragen of al die coronadoden wereldwijd echt coronadoden zijn (geweest) , moeilijk te achterhalen. De eerste weken was elke dode een coronadode. Dat heeft ons in de maling genomen.

Rnd
Berichten: 2201
Lid geworden op: 06 jul 2006, 12:26

Re: Corona in Nederland.....

Bericht door Rnd » 23 mei 2020, 11:40

Dat valt inderdaad mee in India. Dat is toch geen journalistiek meer. Die aantallen in India zijn in verhouding nog heel laag. 1,4 miljard mensen hebben ze daar. Heel Europa heeft de helft van dat aantal inwoners. Dan kan je een land als bijv. Frankrijk toch niet vergelijken met India. Cijfers moeten in perspectief geplaatst worden. Aantallen per miljoen inwoners, daar kan je nog wat mee.

Robin
Berichten: 51205
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Corona in Nederland.....

Bericht door Robin » 23 mei 2020, 12:01

Inderdaad Rnd.

Tom
Berichten: 21697
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35

Re: Corona in Nederland.....

Bericht door Tom » 23 mei 2020, 12:48

Rnd schreef: 23 mei 2020, 11:40 Dat valt inderdaad mee in India. Dat is toch geen journalistiek meer. Die aantallen in India zijn in verhouding nog heel laag. 1,4 miljard mensen hebben ze daar. Heel Europa heeft de helft van dat aantal inwoners. Dan kan je een land als bijv. Frankrijk toch niet vergelijken met India. Cijfers moeten in perspectief geplaatst worden. Aantallen per miljoen inwoners, daar kan je nog wat mee.
Inderdaad.

Er zit sowieso een heel groot verschil in beleving tussen wat de medische wereld al maanden roept en wat ik ervaar.
Als je de medische wereld hoorde was het alsof er een tsunami aan komt die over heel Nederland (en andere landen) slaat, het zou een grote ramp zijn. Anders adviseer je niet om in een (vorm van) lockdown te gaan.

Nu zit ik natuurlijk grotendeels thuis, hang wat op internet rond en kijk het nieuws om zo geïnformeerd te blijven. Maar ik heb geen beelden van IC's gezien met paniek (wel van medisch personeel dat buiten hun normale routine om moeten werken/regelen). Dat de IC's vol liggen met mensen aan de beademing (want het virus slaat op je longen) schrik ik niet van. Zoveel IC bedden heeft Nederland ook niet. Overige operaties uitgesteld is natuurlijk erg vervelend en hoort niet in een Westers land, maar in verhouding geen ramp. Noodhospitalen waren niet nodig. In m'n kennissenkring had ik twee mensen met Corona-achtige klachten. Beide middelbare leeftijd, thuis uitgeziekt en weer op de been.

Als ik dan naar de cijfers kijk (6.000 sterfgevallen over drie maanden) vind ik dat echt peanuts. Meer dan de helft was al ziek/zwak dus zou ook dood zijn gegaan als ze een keer in de tocht hebben gezeten.
Corona heeft dus zeker voor extra doden gezorgd en de maatregelen hebben het beperkt. Maar als het dodenaantal met minder maatregelen 6x zo hoog zou zijn zou ik nog de paniek niet kunnen plaatsen. In dezelfde drie maanden tijd worden er ook 40.000 kinderen geboren in Nederland.
Het is logisch dat ik het anders ervaar dan mensen in dat wereldje die er dagelijks mee bezig zijn, maar dat ik het allemaal zó anders ervaar is bijzonder... kennelijk zien zij dingen die heel veel 'leken' totaal niet zien en komt de ernst ook niet echt terug of over in harde argumenten/cijfers.
Misschien en wellicht door de maatregelen (maar dat maakt de discussie lastig, daardoor kan niemand z'n gelijk halen, ook al gaat het daar niet om). Nu het hier mee viel leeft de paniek voort nu het om andere landen gaat. Als het virus ergens echt om zich heen kan slaan is het wel het India met 1,4 miljard. Dat land is zo druk en smerig wat diep in de mentaliteit van die mensen zit, dat van (serieus te nemen) maatregelen nooit sprake kan zijn. Ik ben benieuwd, volgens de redenatie van experts gaan we daar dus miljoenen Corona-doden zien?

Gebruikersavatar
Peric
Berichten: 8441
Lid geworden op: 26 apr 2006, 12:28
Locatie: Driebruggen

Re: Corona in Nederland.....

Bericht door Peric » 23 mei 2020, 13:04

Tom schreef: 23 mei 2020, 12:48 Er zit sowieso een heel groot verschil in beleving tussen wat de medische wereld al maanden roept en wat ik ervaar.
Als je de medische wereld hoorde was het alsof er een tsunami aan komt die over heel Nederland (en andere landen) slaat, het zou een grote ramp zijn. Anders adviseer je niet om in een (vorm van) lockdown te gaan.
Ik zag op FB een post voorbijkomen van een zorgmedewerker die even iemand de maat nam. 'Ik wil jou nog wel eens zien als je volledig ingepakt in de PBM's je werk moet doen. Je zweet je een ongeluk.'
Ik wilde bijna reageren door haar uit te nodigen om 's zomers maar eens even met ons mee te gaan en een zoldertje smeren waar het 40 graden+ is, maar het moet er wel in. Effe zweten, blijven drinken en doorrrr...
Absoluut respect voor de zorg hoor, maar andere beroepen kunnen het ook zwaar hebben.
(er zal wel weer een shitstorm over me heenkomen dat ik dom en hard ben.. kom maar op..)

Online
Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27808
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Corona in Nederland.....

Bericht door Luco » 23 mei 2020, 13:07

Peric schreef: 23 mei 2020, 13:04
Tom schreef: 23 mei 2020, 12:48 Er zit sowieso een heel groot verschil in beleving tussen wat de medische wereld al maanden roept en wat ik ervaar.
Als je de medische wereld hoorde was het alsof er een tsunami aan komt die over heel Nederland (en andere landen) slaat, het zou een grote ramp zijn. Anders adviseer je niet om in een (vorm van) lockdown te gaan.
Ik zag op FB een post voorbijkomen van een zorgmedewerker die even iemand de maat nam. 'Ik wil jou nog wel eens zien als je volledig ingepakt in de PBM's je werk moet doen. Je zweet je een ongeluk.'
Ik wilde bijna reageren door haar uit te nodigen om 's zomers maar eens even met ons mee te gaan en een zoldertje smeren waar het 40 graden+ is, maar het moet er wel in. Effe zweten, blijven drinken en doorrrr...
Absoluut respect voor de zorg hoor, maar andere beroepen kunnen het ook zwaar hebben.
(er zal wel weer een shitstorm over me heenkomen dat ik dom en hard ben.. kom maar op..)
+1 hoor Peric, ik blijf erbij dat het paniek is om niks en dat de maatregelen velen malen erger zijn dan de kwaal.

Robin
Berichten: 51205
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Corona in Nederland.....

Bericht door Robin » 23 mei 2020, 13:15

Neen Peric ga je mond spoelen en gauw een beetje. Walgelijke opmerkingen weer. De rest van de beroepen mogen nooit klagen. Als de zorg klaagt dan is dat gegrond. Ofzo.

Prima.

Goed verhaal Tom.

Inderdaad Luco. Triest. Maar nu komt 't gevecht nog....

Tom
Berichten: 21697
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35

Re: Corona in Nederland.....

Bericht door Tom » 23 mei 2020, 13:31

Peric schreef: 23 mei 2020, 13:04
Ik zag op FB een post voorbijkomen van een zorgmedewerker die even iemand de maat nam. 'Ik wil jou nog wel eens zien als je volledig ingepakt in de PBM's je werk moet doen. Je zweet je een ongeluk.'
Ik wilde bijna reageren door haar uit te nodigen om 's zomers maar eens even met ons mee te gaan en een zoldertje smeren waar het 40 graden+ is, maar het moet er wel in. Effe zweten, blijven drinken en doorrrr...
Absoluut respect voor de zorg hoor, maar andere beroepen kunnen het ook zwaar hebben.
(er zal wel weer een shitstorm over me heenkomen dat ik dom en hard ben.. kom maar op..)
Ja, de zorgmedewerkers hebben wel even hun momentje gepakt de afgelopen tijd.
Ik vind het heel goed dat ze het werk doen, ere wie ere toe komt. De extra inzet van die mensen is super, maar sommigen zien zichzelf wel heel erg als nieuwe superheld :)
Er is ook helemaal geen behandeling voor Corona. Kom je op de IC, dan pakt men alleen de symptomen aan. Je ligt aan de beademing, krijgt medicatie en wordt in de gaten gehouden. Meer kán men niet doen. Daar heb je uiteraard verpleging voor nodig, die dat in lastige omstandigheden (vanwege besmettingsgevaar) moeten doen. Maar het merendeel van de patiënten ligt er gewoon de hele dag, feitelijk zelf uit te zieken met wat hulp.

PeterB
Berichten: 3251
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:55

Re: Corona in Nederland.....

Bericht door PeterB » 23 mei 2020, 13:38


Andre
Berichten: 11225
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57

Re: Corona in Nederland.....

Bericht door Andre » 23 mei 2020, 13:47

De bangmakerij door de msm gaat er straks voor zorgen dat de 20 procent belasting betalende bedrijven nauwelijks meer omzet hebben en dus geen belasting meer betalen voor de 80 procent werkenden die daar vanaf hangen.

Telegraaf en RTL nieuws en andere msm maken uiteindelijk met deze bangmakerij hun eigen inkomen vroeg of laat ook kapot. Abonnementen en advertenties is straks geen geld meer voor.

Gebruikersavatar
dvh
Berichten: 17191
Lid geworden op: 05 mei 2009, 23:29

Re: Corona in Nederland.....

Bericht door dvh » 23 mei 2020, 14:08

Elise schreef: 23 mei 2020, 10:15
dvh schreef: 23 mei 2020, 09:11 Had een pand in centrum Den Bosch van 285m2
Daar betaalde je 20k netto voor aan huur. Per maand.
Dat is dan ook wel een toplocatie geweest voor €842 / m2 / jaar.
Centrum Den Bosch..... ;-)
Rotterdam/Amsterdam is een stuk duurder op de A-locatie's.

Online
Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27808
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Corona in Nederland.....

Bericht door Luco » 23 mei 2020, 14:26

En het dan gek vinden dat alles zo duur is :bag:

Shakes
Berichten: 8315
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:02
Locatie: 036

Re: Corona in Nederland.....

Bericht door Shakes » 23 mei 2020, 15:29

Dan ligt daar dus een groot deel van het probleem.

Gebruikersavatar
RJL86
Berichten: 574
Lid geworden op: 04 mar 2019, 10:02
Auto: Mazda 3
Contacteer:

Re: Corona in Nederland.....

Bericht door RJL86 » 23 mei 2020, 15:31

https://www.ad.nl/dossier-coronavirus/c ... ~a81028e2/

En hierom wacht ik nog wel even een paar maanden met het bezoek aan een restaurant/cafe

Online
Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27808
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Corona in Nederland.....

Bericht door Luco » 23 mei 2020, 15:44

RJL86 schreef: 23 mei 2020, 15:31 https://www.ad.nl/dossier-coronavirus/c ... ~a81028e2/

En hierom wacht ik nog wel even een paar maanden met het bezoek aan een restaurant/cafe
1 juni al gereserveerd hier
living on the edge :tooth:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Estoque, EvdP, Fabian, Gisae, Jaws, krentenbol, Rolf205, s2k, Sabberjoch, Wout309t en 162 gasten