Idd tijd dat vb BMW, Audi,... betrouwbaar was is al lang voorbij.
Tegenwoordig maakt het meer uit welk specifiek model je koop.
(Sommige hebben grote issues sommige minder)
En dat telt vooral voor Duitse merken.
RR V8 of Cayenne V8 diesel?
-
- Berichten: 1923
- Lid geworden op: 25 feb 2007, 22:23
- Locatie: Puttenland
- ///Joost
- Berichten: 11738
- Lid geworden op: 21 nov 2010, 00:26
- Locatie: Uit lockdown
Re: RR V8 of Cayenne V8 diesel?
Wanneer was BMW of Audi betrouwbaar? In de jaren 80 misschien...
-
- Berichten: 1923
- Lid geworden op: 25 feb 2007, 22:23
- Locatie: Puttenland
Re: RR V8 of Cayenne V8 diesel?
Zeg toch....lang geleden
- jos_br
- Berichten: 2249
- Lid geworden op: 16 nov 2008, 21:59
- Locatie: Dieverbrug
- Contacteer:
Re: RR V8 of Cayenne V8 diesel?
320pk is haalbaar, misschien met een andere intercooler iets meer. Maar ze hebben er een iets kortere en beter bij de auto passende bak erachter geknoopt waardoor de auto heel levendig aanvoelt. Dit geldt eigenlijk ook voor het onderstel, voelt lichtvoetig aan, dit in tegenstelling tot de Touareq en Q7 met een zelfde onderstel.De fiscalist schreef: ↑04 mei 2020, 22:14
Valt dat nog een beetje leuk te tunen zo’n Cayenne diesel?
Jos.
-
- Berichten: 3241
- Lid geworden op: 09 jan 2010, 17:18
Re: RR V8 of Cayenne V8 diesel?
Meh, ik moet zeggen dat er wel wat dingetjes aan de LR Discovery Sport komen die ik niet zo terug zag bij BMW.allen schreef: ↑05 mei 2020, 10:57 Sjoerd, mij zit niets dwars en geen flauw idee waar je dat uit mijn bericht haalt. Het is gewoon een opmerking dat te maken heeft met hoe ook ik m’n flauwe grappen blijf maken over een merk dat mij emotioneel dan nog iets doet. Sterker nog , maak flauwe grappen over alle drie verschillende merken die op de oprit staan. Onderaan de streep is dat verschil er eigenlijk helemaal niet.
Onderstaande quote zegt eigenlijk al genoeg:
Martijn_bmw schreef: ↑04 mei 2020, 08:57 ff Check gedaan op ingenomen auto's.
Alfa Giulia, BMW 3 serie, Audi A4, Merc C-klasse op gem 58mnd / 140.000km zitten ze heel dicht bij elkaar.
over de hele looptijd / km is het verschil tussen de goedkoopste en duurste gem. 300EUR RO kosten
Boodschap, vandaag de dag boeit het echt niet meer wat je koopt. Allemaal 1 pot nat. Net zo goed, of zoals een ander net schreef... Allemaal net zo slecht.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 180 gasten