Mooie plaat die laatste. Novastar heeft wel meer goede platen gemaakt, kan er wel naar luisteren

Mooie plaat die laatste. Novastar heeft wel meer goede platen gemaakt, kan er wel naar luisteren
Twee jaar geleden nog live gezien, en onder indruk van hoe goed die gasten nog zijn. Worden ook alweer een jaartje ouder tenslote.
Deze met Jim Kerr kende ik al, en is erg goed! Moet eerlijk zeggen dat ik de Stranglers nu ook nog steeds goed vind, ben een echte fan van deze band! Én erg goed nu met Baz Warne als zanger. Beter dan de vorige zanger (Paul Roberts), die paste domweg minder bij deze band. Ook vind ik de -vooral oude- Simple Minds ook erg goed, ook wel tijdloze muziek.Robin schreef: 24 apr 2020, 08:28 Of deze . Skitterend!
En nog met Hugh Cornwell. Live dus mindere audio: Dan even googlen voor een HD versie, maar ik vind 't geweldig live concerten via YouTube te kijken , vooral in deze tijden:
En toen vond ik woensdagavond déze mét Jim Kerr en kornuiten. Wat goed gedaan. Had een geluksmomentje!![]()
Inderdaad. Maar dat maakt 't weer het kijken waard man:)tomgtr schreef: 28 apr 2020, 13:06 Ik weet niet wat slechter is, het nummer, de clip, zijn zangtalent of zijn charisma. Het is echt wel muziek uit mijn tijd hoor en kan het best aanhoren op radio, maar met de clip erbij is ondragelijk.
Hohoho. HO!:)tomgtr schreef: 29 apr 2020, 15:09 Hoho, een italiaan komt hiermee weg. Die kunnen dit gewoon (bijna) cool maken.
Daar hoort een filmpje bij om het enigszins dragelijk te maken
Gebruikers op dit forum: Bakker, Bing [Bot], Bokkepoot, Sabberjoch en 5 gasten