De 848 is wel vrij probleemloos volgens mij hoor, de 1098 minder. Een 748 zou ook wel heel gaaf zijn, wel te weinig vermogen denk ik?Niels schreef: ↑23 apr 2020, 10:22Ik zou daar eerder een 748 met wat aanpassingen voor pakken. De 848 (en 1098) zijn ook niet bepaald bullit proof. Een los 748 blok kost niks, niemand wil ze hebben al gaan/gingen ze wel eens kapot de eerste jaren. Zelf zit ik wel aan een 916 te denken voor het circuit, bijna hetzelfde verhaal. Blokken genoeg als je niet op zoek bent naar SP/S vermogens.
Jules Ducati Streetfighter 848 - gepoetst + pics p.2
- Jules
- Berichten: 1819
- Lid geworden op: 30 sep 2009, 11:05
- Auto: M135i
Re: Jules Ducati Streetfighter 848 - gepoetst + pics p.2
- Peric
- Berichten: 8441
- Lid geworden op: 26 apr 2006, 12:28
- Locatie: Driebruggen
Re: Jules Ducati Streetfighter 848 - gepoetst + pics p.2
Bij mijn Tuono zit het er standaard op, maar terugschakelen doe ik gewoon met de koppeling er bij. Denk dat het vooral voordeel biedt op het circuit. Ik rij op de weg toch niet Full-Attack. Maar opschakelen is wel fijn hoor...
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten