Enquête stageonderzoek / afstuderen: autoliefhebbers uit Zuid-Nederland gezocht

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
Oli4vier
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 mar 2020, 12:23

Enquête stageonderzoek / afstuderen: autoliefhebbers uit Zuid-Nederland gezocht

Bericht door Oli4vier » 23 mar 2020, 12:25

Excuses als dit niet mag, maar ik ben voor mijn afstudeeronderzoek op zoek naar autoliefhebbers uit het Zuiden die mijn enquête in kunnen vullen:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIp ... Q/viewform

Hartelijk bedankt alvast!

Bombadil
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 dec 2010, 20:53

Re: Enquête stageonderzoek / afstuderen: autoliefhebbers uit Zuid-Nederland gezocht

Bericht door Bombadil » 23 mar 2020, 13:14

Oli4vier schreef: 23 mar 2020, 12:25 Excuses als dit niet mag, maar ik ben voor mijn afstudeeronderzoek op zoek naar autoliefhebbers uit het Zuiden die mijn enquête in kunnen vullen:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIp ... Q/viewform

Hartelijk bedankt alvast!
Waar jouw vragenlijst van uit gaat is dat je de auto koopt. Helaas blijkt er veel kaf onder het koren. Voor een goede auto kopen wil bijna heel DF wel een stuk voor rijden. het probleem is dat je niet van te voren weet of een auto echt goed is. Er wordt teveel geadverteerd met "schadevrije top auto" wat in de praktijk een gebakje blijkt. Die gok wil je niet zomaar nemen om ver te rijden. Ver rijden om te bekijken, daar zit het probleem.
En na een paar keer een lang stuk voor een slechte auto gereden te hebben, dan laat je de volgende keer aan je voorbij gaan.

Gebruikersavatar
Niels
Berichten: 22254
Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
Auto: Prius+
Locatie: Grunn...

Re: Enquête stageonderzoek / afstuderen: autoliefhebbers uit Zuid-Nederland gezocht

Bericht door Niels » 23 mar 2020, 20:10

Ik kan niet selecteren dat ik uit Groningen kom....

PeterB
Berichten: 3251
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:55

Re: Enquête stageonderzoek / afstuderen: autoliefhebbers uit Zuid-Nederland gezocht

Bericht door PeterB » 23 mar 2020, 21:54

Noord-Holland is Zuid-Nederland.

Moet niet gekker worden ;)

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 39597
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.50
Locatie: Boven Barcelona

Re: Enquête stageonderzoek / afstuderen: autoliefhebbers uit Zuid-Nederland gezocht

Bericht door Arthur » 23 mar 2020, 22:15

Lijkt me wel beter :)

PeterB
Berichten: 3251
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:55

Re: Enquête stageonderzoek / afstuderen: autoliefhebbers uit Zuid-Nederland gezocht

Bericht door PeterB » 23 mar 2020, 22:47

Misschien wel.

Maar nu even niet ;)

( en de voorbeelden zijn ook kut )

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 31036
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….

Re: Enquête stageonderzoek / afstuderen: autoliefhebbers uit Zuid-Nederland gezocht

Bericht door JP » 23 mar 2020, 22:50

Ingevuld, en ja, voor een goed uitgeruste auto met een leukere prijs is afstand geen probleem, echter vind je bijna nooit 2 dezelfde auto's waarbij die wat verder weg staat, de goedkopere is. Alleen op een auto van €3k, die in Groningen €2.5k is, zou me meer uitmaken hoe onderhoud en garantie is. Oftewel erg gecompliceerd om te vergelijken. Soort nassipeer.

Gebruikersavatar
Eeuwe
Berichten: 4497
Lid geworden op: 07 feb 2018, 13:42
Auto: Paar Fransozen en paar BMW's
Locatie: Groningen stad

Re: Enquête stageonderzoek / afstuderen: autoliefhebbers uit Zuid-Nederland gezocht

Bericht door Eeuwe » 23 mar 2020, 23:49

Welkom

Gebruikersavatar
De fiscalist
Berichten: 372
Lid geworden op: 25 okt 2018, 21:00
Auto: Polestar 2, Ex Alpina B5, B3
Locatie: Den Haag

Re: Enquête stageonderzoek / afstuderen: autoliefhebbers uit Zuid-Nederland gezocht

Bericht door De fiscalist » 24 mar 2020, 14:52

JP schreef: 23 mar 2020, 22:50 Ingevuld, en ja, voor een goed uitgeruste auto met een leukere prijs is afstand geen probleem, echter vind je bijna nooit 2 dezelfde auto's waarbij die wat verder weg staat, de goedkopere is. Alleen op een auto van €3k, die in Groningen €2.5k is, zou me meer uitmaken hoe onderhoud en garantie is. Oftewel erg gecompliceerd om te vergelijken. Soort nassipeer.

Je moet geen nasi met peren vergelijken toch?

Vond het ook lastige keuzes, Opel Corsa zou ik helemaal niet naar gaan kijken al stond ie in de voortuin....

Verder overal het goedkoopste gedaan, voor € 500 of meer kun je best naar Groningen heen en weer vanaf Den Haag.

Gebruikersavatar
Martijn_bmw
Berichten: 26616
Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
Locatie: Provincie Utrecht

Re: Enquête stageonderzoek / afstuderen: autoliefhebbers uit Zuid-Nederland gezocht

Bericht door Martijn_bmw » 24 mar 2020, 20:39

Bombadil schreef: 23 mar 2020, 13:14
Oli4vier schreef: 23 mar 2020, 12:25 Excuses als dit niet mag, maar ik ben voor mijn afstudeeronderzoek op zoek naar autoliefhebbers uit het Zuiden die mijn enquête in kunnen vullen:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIp ... Q/viewform

Hartelijk bedankt alvast!
Waar jouw vragenlijst van uit gaat is dat je de auto koopt. Helaas blijkt er veel kaf onder het koren. Voor een goede auto kopen wil bijna heel DF wel een stuk voor rijden. het probleem is dat je niet van te voren weet of een auto echt goed is. Er wordt teveel geadverteerd met "schadevrije top auto" wat in de praktijk een gebakje blijkt. Die gok wil je niet zomaar nemen om ver te rijden. Ver rijden om te bekijken, daar zit het probleem.
En na een paar keer een lang stuk voor een slechte auto gereden te hebben, dan laat je de volgende keer aan je voorbij gaan.
Vooral,dit idd! Ver rijden geen probleem als je maar zeker weten dat de auto dan ook echt is zoals voorgesteld in de adv. En dat is helaas meestal niet het geval bij een autohandelaar :evil:

Gebruikersavatar
Niels
Berichten: 22254
Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
Auto: Prius+
Locatie: Grunn...

Re: Enquête stageonderzoek / afstuderen: autoliefhebbers uit Zuid-Nederland gezocht

Bericht door Niels » 24 mar 2020, 20:43

Martijn_bmw schreef: 24 mar 2020, 20:39 Ver rijden geen probleem als je maar zeker weten dat de auto dan ook echt is zoals voorgesteld in de adv. En dat is helaas meestal niet het geval bij een autohandelaar :evil:
En zeker niet bij een bepaalde handelaar met vooral premium segment auto’s gevestigd in Hoogezand-Sappemeer :tooth:

Gebruikersavatar
Martijn_bmw
Berichten: 26616
Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
Locatie: Provincie Utrecht

Re: Enquête stageonderzoek / afstuderen: autoliefhebbers uit Zuid-Nederland gezocht

Bericht door Martijn_bmw » 24 mar 2020, 20:49


Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 139 gasten