Nou. Dit ben jij ten voeten uit op DF.
Mooi. Hou ik van.
Je rijdt te snel dan merk je niks:)sdlauto schreef: ↑19 feb 2020, 21:25 Dat was flink wat lezen en als ik bovenstaande lees hebben jullie verder weinig zorgen.
Ik ben vast niet zo ervaren als sommigen hier qua circuit rijden, dus denk ook dat ik minder snel dingen opmerk.
Ik rijd al 20 jaar 60k per jaar over de NL’se snelwegen met een bovengemiddelde snelheid dat wel.
Mooiste is nog dat ik mijn 718 2.0 vind voelen als een perfecte auto, kleeft aan de weg voor mijn idee geen auto die me bijhoudt.
Vooral lekker genieten van wat je hebt en dromen over wat je niet hebt.
Onderstuur in mijn 718 nooit gemerkt, maar kan ook te wijten zijn aan mijn snelheid in bochten.
Waar ik wel erg benieuwd naar ben is het verschil tussen de 2.5 GTS en de 4.0.
sdlauto schreef: ↑19 feb 2020, 21:37 @Robin,
Sound is inderdaad een minpunt beaam ik ten zeerste.
Al klinkt hij beter dan de vele dikke diesels die ik gereden heb, maar kan niet tippen aan mijn oude Z4M.
Vandaag nog wel de 2x125 aangetikt op de A4 maar zijn rechte stukken dus merk niks van onderstuur.
Kan alleen maar genieten van mensen die een wagen keihard over het circuit smijten, heb zelf de Ring 10x bereden.
Wat is jouw jaarkilometrage in de M2C?
Ik verkoos de 718 ook boven de m2 ondanks de betere sound van de M2, maar het sportwagen gevoel ontbrak bij mij in de M2.
Ik gun Romo het van harte en elke keuze die hij maakt is een juiste, of het nou een spijkerharde GT4 is of een ondersturende GTS
En ik vind de 718 de mooiste als Cayman/Boxster haha.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot], woka en 440 gasten