Nederland gaat naar de haaien

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 39588
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.50
Locatie: Boven Barcelona

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Arthur » 04 feb 2020, 19:18

Mike R32 schreef: 04 feb 2020, 19:13 Ronde 3 of 4 niet in bed maar op de achterbank van de Kadett.
Op z’n HONDjes?

Kadett
Berichten: 4588
Lid geworden op: 05 nov 2018, 18:43

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Kadett » 04 feb 2020, 19:21

Auto is geen fuk aan, letterlijk door schade en schande achtergekomen :tooth:
Arthur schreef: 04 feb 2020, 19:18
Mike R32 schreef: 04 feb 2020, 19:13 Ronde 3 of 4 niet in bed maar op de achterbank van de Kadett.
Op z’n HONDjes?
:roflol:

Robin
Berichten: 51203
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Robin » 04 feb 2020, 19:53

Kadett schreef: 04 feb 2020, 18:42 Ik zou ook wel naast Iris Hond wakker willen worden :tooth:
Ligt ze in coma dan!? :shock: :shock:

Die Borsato ook, laat je dit gaan . Man.

Afbeelding

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 31027
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door JP » 04 feb 2020, 19:59

Kadett schreef: 04 feb 2020, 19:09 Hoezo? 's Ochtends gewoon ronde 3 of 4 :D
Ik slaap nooit een maand.

Crookie
Berichten: 4281
Lid geworden op: 09 nov 2017, 12:34
Auto: Dikke Bmw
Locatie: München

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Crookie » 04 feb 2020, 22:49

Rotterdam: Patser controle werkt.

Amsterdam: Nee dat zou de schijn van etnisch profileren wekken.

Ook Amsterdam: Drugs hoofdstad.

Online
Gebruikersavatar
tomgtr
Berichten: 10383
Lid geworden op: 09 jan 2010, 11:22
Locatie: Zuid Holland

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door tomgtr » 05 feb 2020, 00:57

Hoezo werkt dat hier. Rij eens een rondje Meent, Mariniersweg, Blaak of kijk eens op Weena en Schouwburgplein, effe de Witte de With af. Doe dan ff Laan op Zuid af en rondje in de buurt van Feyenoord stadion. Je moet wel heel erg NIET etnisch profileren als je dan niet een stuk of 20 bontkraagjes in een GTI, RS3 of AMG’s tegengekomt zijn waarvan je weet dat meer dan de helft hiervan niet kan kloppen en wel heel erg slaperig zijn als je geen asociaal gedrag van die gasten in het verkeer ziet die alle reden geven om een praatje te gaan maken.

Crookie
Berichten: 4281
Lid geworden op: 09 nov 2017, 12:34
Auto: Dikke Bmw
Locatie: München

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Crookie » 05 feb 2020, 01:11


allen
Berichten: 18302
Lid geworden op: 26 apr 2006, 22:46

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door allen » 05 feb 2020, 08:34

tomgtr schreef: 05 feb 2020, 00:57 Hoezo werkt dat hier. Rij eens een rondje Meent, Mariniersweg, Blaak of kijk eens op Weena en Schouwburgplein, effe de Witte de With af. Doe dan ff Laan op Zuid af en rondje in de buurt van Feyenoord stadion. Je moet wel heel erg NIET etnisch profileren als je dan niet een stuk of 20 bontkraagjes in een GTI, RS3 of AMG’s tegengekomt zijn waarvan je weet dat meer dan de helft hiervan niet kan kloppen en wel heel erg slaperig zijn als je geen asociaal gedrag van die gasten in het verkeer ziet die alle reden geven om een praatje te gaan maken.
Racist! :tooth:

Robin
Berichten: 51203
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Robin » 05 feb 2020, 08:53

Of 't wél of níet werkt.

In Nederland/Westerse samenleving moeten we er maar aan wennen dat we eigenlijk met z'n allen dagelijks discrimineren op afkomst, religie, uiterlijk(dikke/dunne/lelijke (witte!) mensen, (witte!)mensen met een handicap, kinderen weten er alles van:pesten, ja het pesten van witte kinderen ) en geaardheid en dergelijke.

Halsema vind ik een landverrader en volgens mij kickt ze daar ook nog eens op.
:coffee:

Tom
Berichten: 21696
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Tom » 05 feb 2020, 09:33

Robin schreef: 05 feb 2020, 08:53 Of 't wél of níet werkt.

In Nederland/Westerse samenleving moeten we er maar aan wennen dat we eigenlijk met z'n allen dagelijks discrimineren op afkomst, religie, uiterlijk(dikke/dunne/lelijke (witte!) mensen, (witte!)mensen met een handicap, kinderen weten er alles van:pesten, ja het pesten van witte kinderen ) en geaardheid en dergelijke.

Halsema vind ik een landverrader en volgens mij kickt ze daar ook nog eens op.
:coffee:
+1 Robin!!

Je kunt het nog verder doortrekken maar zo'n beetje elke politieke beslissing wordt gemaakt door onderscheid te maken op kenmerk X of Y. Hef anders het CBS maar op, die doen de hele dag niks anders dan groepjes van de bevolking in een hokje stoppen en vergelijken.

Robin
Berichten: 51203
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Robin » 05 feb 2020, 11:20

Mijnheer Stevo heeft een mening die er niet om liegt. En toch heb ik 't idee dat de racisme kaart trekken gewoon getuigt van onvervalst bezijden de samenleving levende. Hij mag ook een mening hebben. Zal mij benieuwen of hij 't op gaat nemen voor dat Franse lesbische meisje wat 'ter dood veroordeeld wordt' door de moslimgemeenschap.
https://www.trouw.nl/opinie/de-marokkan ... ~b4f96bca/

Tom
Berichten: 21696
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Tom » 05 feb 2020, 11:39

Uit dat artikel
"In het racistische spel dat hij speelt, zijn de feiten ondergeschikt aan zijn wereldbeeld."
Klopt natuurlijk, moet ie ook niet doen. Maar als minderheden slecht in het nieuws komen zijn het altijd individuen. Of in ieder geval niet iets wat we willen/durven benoemen. Zodoende is er in de ogen van links nooit een groter probleem. Als we het over feiten hebben: feit is ook dat we beveiligers op een buslijn moeten zetten of bij een AZC een eigen buslijn invoeren, maar daar praten we liever niet over als we ook met het morele vingertje kunnen wijzen.

Dit eigenlijk:
https://fbwat.ch/1gaaiQn2BGLTHpsn

Online
Gebruikersavatar
tomgtr
Berichten: 10383
Lid geworden op: 09 jan 2010, 11:22
Locatie: Zuid Holland

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door tomgtr » 05 feb 2020, 11:52

Ik denk dat je credits om minder of niet ploitiek correct te spreken heel snel op zijn als het poep is wat je praat. Dan devalueer je eventueel wel zinnige opmerkingen ook tot poep.

Maar wat zorgelijker is is dat TB dus als het een beetje verhit wordt zijn masker van de intiligente meneer meteen verliest en gewoon domme en enge dingen gaat zeggen. Is hij een weldenkend mens die af en toe uit de bocht vliegt of is het een eng mannetje die met mooie praatjes een wat hoger opgeleid publiek probeert te winnen voor nogal enge ideeen....

Robin
Berichten: 51203
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Robin » 05 feb 2020, 12:00

Hij is een product van de politiek in deze samenleving TomGTR, jij mag 'bang' zijn voor zijn praatjes en 'eng zijn'. Niks mis mee. Ik zoek het bij de wortel:)

Enge ideeen staan in:
Bijbel
Koran
Das Kapital


Daarbij vergeleken zijn TB's praatjes van Donald Duck kwaliteit:-)

Gebruikersavatar
smiley
Berichten: 9081
Lid geworden op: 06 dec 2009, 01:07
Auto: Opel Speedster Supercharged
Locatie: Etten-Leur

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door smiley » 05 feb 2020, 12:13

De enige die wel netjes op rechts kon uitleggen, is vakkundig omgelegd na een sterk potje demonisering.
Alles wat daarna gekomen is, is "as good as it gets" en we moeten het er maar mee doen, want er is niks anders.

Robin
Berichten: 51203
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Robin » 05 feb 2020, 12:19

Wilders en Baudet zijn inderdaad surrogaatversies van Pim.

Maar liever surrogaatkoffie dan 'n glaasje Melkert:)

Crookie
Berichten: 4281
Lid geworden op: 09 nov 2017, 12:34
Auto: Dikke Bmw
Locatie: München

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Crookie » 05 feb 2020, 12:50

Voortaan maar een assistent al zijn tweets laten controleren voordat de oppositie hem alleen nog van het toneel hoeft te duwen.

Online
Gebruikersavatar
tomgtr
Berichten: 10383
Lid geworden op: 09 jan 2010, 11:22
Locatie: Zuid Holland

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door tomgtr » 05 feb 2020, 14:41

Pff wat een zelingenomen pannenkoek is het ook.

qte

DEN HAAG - Thierry Baudet vindt het „absurd” om in zijn „foute” tweet over een vermeend incident in de trein racisme te lezen. De voorman van Forum voor Democratie maakt geen excuses.

Baudet maakte afgelopen weekend verontwaardiging los met een tweet waarin hij klaagde over „Marokkanen” die twee vriendinnen van hem zouden hebben lastiggevallen in de trein. Het bleek naderhand om NS-medewerkers te gaan die kaartjes controleerden. Maandag kwam de FVD-voorman van zijn tweet terug en noemde die „te snel en te stevig.”

Daarmee moet de kous nu maar eens af zijn, vindt hij. „We hebben nu wel genoeg stilgestaan bij de fout die ik heb gemaakt. Ik heb rechtgezet wat ik recht wilde zetten en wat rechtgezet moest worden.” Hij gaat „weer aan het werk om de immigratie en integratieproblemen aan te pakken.”

unqte

Robin
Berichten: 51203
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Robin » 05 feb 2020, 14:55

Nu weer even naar wat minder belangrijk nieuws:)
https://www.ad.nl/binnenland/turken-ove ... ~a5f20937/

Elise
Berichten: 7163
Lid geworden op: 28 jun 2008, 11:03

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Elise » 05 feb 2020, 15:21

tomgtr schreef: 05 feb 2020, 14:41 Pff wat een zelingenomen pannenkoek is het ook.

qte

DEN HAAG - Thierry Baudet vindt het „absurd” om in zijn „foute” tweet over een vermeend incident in de trein racisme te lezen. De voorman van Forum voor Democratie maakt geen excuses.

Baudet maakte afgelopen weekend verontwaardiging los met een tweet waarin hij klaagde over „Marokkanen” die twee vriendinnen van hem zouden hebben lastiggevallen in de trein. Het bleek naderhand om NS-medewerkers te gaan die kaartjes controleerden. Maandag kwam de FVD-voorman van zijn tweet terug en noemde die „te snel en te stevig.”

Daarmee moet de kous nu maar eens af zijn, vindt hij. „We hebben nu wel genoeg stilgestaan bij de fout die ik heb gemaakt. Ik heb rechtgezet wat ik recht wilde zetten en wat rechtgezet moest worden.” Hij gaat „weer aan het werk om de immigratie en integratieproblemen aan te pakken.”

unqte
Kort door de bocht heeft Baudet eenzelfde kijk op "buitenlanders" als Hans Janmaat (Vol = Vol), Pim Fortuyn (Ik zal niet zeggen dat Nederland vol is, maar wel behoorlijk druk. In mijn ogen zelfs een beetje te druk) en Geert Wilders (Minder, minder, minder).
Alle 4 bovenstaande uiten zich anders, maar de boodschap is bij alle 4 exact hetzelfde, ze moeten ze niet.

Baudet zou dus pas een pannenkoek zijn als hij zijn rug niet recht zou houden en zijn mening zou wijzigen, want dat zou namelijk stemmen kosten.
Dat dat jou niet aanspreekt maakt helemaal niet uit, want je stemt toch niet op FvD.

Online
Gebruikersavatar
tomgtr
Berichten: 10383
Lid geworden op: 09 jan 2010, 11:22
Locatie: Zuid Holland

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door tomgtr » 05 feb 2020, 15:27

Ik moet Baudet idd niet, Wilders evenmin. Maar zou wel graag een alternatief voor het verlinkste VVD willen, maar dan zonder white supremacy sausje graag.

Gebruikersavatar
RS-Ron
Berichten: 3543
Lid geworden op: 26 apr 2014, 16:10

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door RS-Ron » 05 feb 2020, 15:38

tomgtr schreef: 05 feb 2020, 15:27 Ik moet Baudet idd niet, Wilders evenmin. Maar zou wel graag een alternatief voor het verlinkste VVD willen, maar dan zonder white supremacy sausje graag.
Dat laatste is inderdaad het probleem. Dat van de verlinkste VVD. Waar the fuck moet je dan op stemmen ? TB is mij te vaag, weet niet wat ik aan hem heb. Wilders weet ik beter te plaatsen, maar die slaat een beetje door. Het wordt een soort van Trumperiaanse knoop. Soms komt de gedachte in me op om één van deze twee toch maar het voordeel van de twijfel te geven. Door de rest wordt je op zeker genaaid. Vind het best nog lastig.

Gr Ron

Online
Gebruikersavatar
tomgtr
Berichten: 10383
Lid geworden op: 09 jan 2010, 11:22
Locatie: Zuid Holland

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door tomgtr » 05 feb 2020, 15:43

Probleem is, Wilders is daarbij nog bijna van SP niveau op sociaal economisch gebied, dus wat is er dan voor een modaal verdienende Nederlander nog zo leuk aan Wilders? Hou je toch alleeen anti Europa en minder minder over, of mis ik iets?

Elise
Berichten: 7163
Lid geworden op: 28 jun 2008, 11:03

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Elise » 05 feb 2020, 15:45

Maar Fortuyn wil je wel?
Behalve de mooie woorden zit daar onderhuids toch geen enkel verschil in, zoals al aangegeven allemaal één pot nat.

En white supremacy sausje?
Ik zie toch graag volksvertegenwoordigers die opkomen voor waar ons land voor staat, maar langzaam maar zeker brokkelt het steeds meer af. Kijk naar de onbenullige discussie over iets onbenulligs als zwarte piet, daar mag wel wat meer white supremacy saus overheen om het mild uit te drukken.

VVD is natuurlijk geen schim van zichzelf meer, een absolute flut partij waar ik persoonlijk al jaren niet meer op stem.
Ik ben groot voorstander van een Nexit en de partij die dat bovenaan het partijprogramma heeft staan krijgt mijn stem.

Elise
Berichten: 7163
Lid geworden op: 28 jun 2008, 11:03

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Elise » 05 feb 2020, 15:47

tomgtr schreef: 05 feb 2020, 15:43 Probleem is, Wilders is daarbij nog bijna van SP niveau op sociaal economisch gebied, dus wat is er dan voor een modaal verdienende Nederlander nog zo leuk aan Wilders? Hou je toch alleeen anti Europa en minder minder over, of mis ik iets?
Nee, spijker op z'n kop!
Wilders moet wel heel gek op tomaten zijn :lol:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Berry1000RR, Gijzert, mark123, Martijn M, Paul76, Philipoo, TLRS en 171 gasten