Dat is 100% juist 10mm meer op elke band en elke as. Supra zal wel hetzelfde zijn.
De vraag is dan test je alle autos op een homogeene band? or? veringen zijn ook met een bepaalde band ontworpen dus dat maakt het nog niet fair.
Dat is 100% juist 10mm meer op elke band en elke as. Supra zal wel hetzelfde zijn.
Ben het met je eens behalve de Supra looks. Ik vind het helaas spuuglelijk. De raare naden, fake news vents, en tienduizend concepts heben hem voor mijn helaas verpest.Kadett schreef: ↑03 feb 2020, 16:07 Je hebt ook niet altijd dezelfde weersomstandigheden. En het is de keuze van de fabrikant om een auto met x band uit te rusten. Maar een Super Sport vs een Trofeo R of Cup 2 ontloopt elkaar op zich niet zoveel. Het zal qua gevoel allemaal wel goed sturen en meer driver error dan daadwerkelijk verschil tussen de banden.
Statistische cijfers.... een GT86 is standaard voorzien van Prius banden. Gooi daar een Cup 2 op in dezelfde maat en je pakt zo 5 a 7 sec op een rondje circuit.
Supra doet het goed door en iets bredere banden en kortere verzetten vanwege de ZF bak en lager zwaartepunt. Paar kg lichter zal ook schelen evenals alle Supra vs M2C testen uit Amerika komen waar die op de rollerbank maar 20-30 pk onder de M2 uitkomt.
Zolang je er maar van geniet dat is belangrijkst of het nu een Supra, M2, Morgan, Fiesta ST etc is.
Supra zou ik vet vinden om te bezitten. Moet ik alleen wel 1 dochter achterlaten als ik weg wil
als het een kleine schade is ff uitrekenen en die anders zelf betalen om je schadevrije jaren op 13 te houden mits dat veel doet in de maandpremie bij jouw verzekeraar. tijdje geleden ook voor een kennis zo uitgerekend met een kleine schade van een jaar terug (circa 600euro schade), heeft dit zelf terugbetaald aan de verzekeraar en kreeg schadevrije jaren terug wat in zijn geval gunstiger was.Rub1con76 schreef: ↑04 feb 2020, 10:55 Mag ik vragen wat jullie ongeveer betalen voor een All risk verzekering voor de M2?
Ik heb jammer genoeg een kleine schade gehad vorig jaar en ga dus van 13 naar 8 in april.
Mijn verzekeraar zegt me dat ik bij hun met deze gegevens voor een M2 mag rekenen om en nabij de 160€ pm en dan moet er een volgsysteem geplaatst worden.
Hij sprak zelfs over 140€ pm voor een M235i, dat lijkt allemaal nogal heel duur.
Fors geld voor n getunede HB non LCI die net uit de fabrieksgarantie is of gaat.Tom schreef: ↑04 feb 2020, 12:16 M2 / 2017 / handbak / 24dkm
https://www.hamiltonautomobielen.nl/veh ... iek-24dkm/
Een occasion kopen met Premium Selection is zeker een verstandige keuze! Ik heb mijn M135i met Premium Selection gekocht, nadat ik de M135i had gekocht ging er van alles aan kapot.Rub1con76 schreef: ↑05 feb 2020, 09:39 Ok, Tnx voor de info
De vrouw is toch aan het plooien want ze begint zelf ook aan kentekenchecks te doen dus dat ziet er goed uit.
Ik had er 1 op het oog die te koop staat en dat is wel een NL met onderhouds historie en maar 25K op de teller. Maar na een check blijkt dat die al 7 eigenaren gehad heeft waarvan wel 4 autobedrijven maar toch...
Ik vraag me dan af of het niet beter is om één te zoeken met premium selection, dan ben je toch wat zekerder lijkt me als er iets kapot gaat.
Als ik zo in de voorwaarden lees ben je voor zowat alles gedekt,
Dan heeft de auto als het goed is via de RDW check 3 eigenaren gehad. Over die 4 autobedrijven/handelaren zou ik me niet druk maken. Ingeruild en daar op de handelsvoorraad gekomen en via nog 3 handelaren, die er een paar honderd tussenuit halen, bij de huidige verkoper terecht gekomen. Zou me niet verbazen dat er tussen die 4 ook maar enkele dagen tot weken zit. Dit verschijnsel zie je veel vaker.Rub1con76 schreef: ↑05 feb 2020, 09:39 Ok, Tnx voor de info
De vrouw is toch aan het plooien want ze begint zelf ook aan kentekenchecks te doen dus dat ziet er goed uit.
Ik had er 1 op het oog die te koop staat en dat is wel een NL met onderhouds historie en maar 25K op de teller. Maar na een check blijkt dat die al 7 eigenaren gehad heeft waarvan wel 4 autobedrijven maar toch...
Ik vraag me dan af of het niet beter is om één te zoeken met premium selection, dan ben je toch wat zekerder lijkt me als er iets kapot gaat.
Als ik zo in de voorwaarden lees ben je voor zowat alles gedekt,
Nou de bedrijven mischien niet maar de testrijders wel. Je hebt immer niet altijd de luxe om effe 20min warm te draaien op een proefrit.Arthur schreef: ↑05 feb 2020, 09:57Dan heeft de auto als het goed is via de RDW check 3 eigenaren gehad. Over die 4 autobedrijven/handelaren zou ik me niet druk maken. Ingeruild en daar op de handelsvoorraad gekomen en via nog 3 handelaren, die er een paar honderd tussenuit halen, bij de huidige verkoper terecht gekomen. Zou me niet verbazen dat er tussen die 4 ook maar enkele dagen tot weken zit. Dit verschijnsel zie je veel vaker.Rub1con76 schreef: ↑05 feb 2020, 09:39 Ok, Tnx voor de info
De vrouw is toch aan het plooien want ze begint zelf ook aan kentekenchecks te doen dus dat ziet er goed uit.
Ik had er 1 op het oog die te koop staat en dat is wel een NL met onderhouds historie en maar 25K op de teller. Maar na een check blijkt dat die al 7 eigenaren gehad heeft waarvan wel 4 autobedrijven maar toch...
Ik vraag me dan af of het niet beter is om één te zoeken met premium selection, dan ben je toch wat zekerder lijkt me als er iets kapot gaat.
Als ik zo in de voorwaarden lees ben je voor zowat alles gedekt,
Alleen Knot zal dan denken dat de auto dan in tussentijd is afgeragd door die bedrijven
Nee, dan is het niet altijd goed. Ik ga wel beter slapen met de gedachte dat er maar 1 eigenaar zijn neus in heeft zitten peuteren.Arthur schreef: ↑05 feb 2020, 12:12 Want dan is het altijd goed? Raak jij hem daarna dus niet meer kwijt. 2e eigenaar alweer...Bij 2e hands weet je het nooit. Waarom zou ik, als 1e eigenaar, wél rustig doen? Minimaal 2 jaar garantie en voor die tijd alweer verkocht. Lekker weinig km’s, veel geld waard. Waarom warm rijden en rustig doen?
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 106 gasten